Kirjoittaja Aihe: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa liittyen doctor whohon?  (Luettu 1115 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa nepa

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Elikkäs sain idean onko sinulle sattunut jotain hupaisaa liittyen potteriin topicista. Kiitos sille, joka sen pisti pystyyn:D Elikkäs sama idea kuin siinä, mutta liittyen Doctor Who tv sarjaan. Itselle ei ole sattunut mitään harmi kyllä:D

Poissa Clayrien tytär

• Poni, ei aasi <3
  • Vuotislainen
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa liittyen doctor whohon?
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2013, 23:47:07 »
Itselleni ei mitään, mutta toinen parhaista ystävistäni on addiktoitunut ko. sarjaan ja hänellä on ollut huvittavia tapauksia. Yksi ikimuistoisimmista oli kokeen palautuspäivä... Ja ystäväni höpötti minulle Doctor Whosta, ja kiitti opettajaakin ("Kiitos, Matt Smith" -Mitä?- "Eiku siis Pege..."), minkä lisäksi hän oli piirtänyt kokeeseenkin Doctor Who aiheisen piirroksen. Ja tätä tapahtuu paljon. Oppikirjat, vihot, pulpetit, kaikki Doctor Whon vallassa. Hui hirvitys :D
Hot stuff Hufflepuff! We work hard and we play fair
Allright, we polite, loyal, huffling day and night
Hands up Hufflepuff! We don't sweat the small stuffs, no~~

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2013, 14:27:33 »
Olin juuri katsonut Angels take Manhattan-jakson ja menin sen jälkeen kauppaan. Kävelin hyllyn ohi, jossa oli myynnissä puutarhakoristeita -mukaan lukien enkelipatsaita. Sitten hetken kuluttua, kun olin jo kauempana tuosta hyllystä, kaupasta sammui kaikki valot.. Ihan hetkeksi vain, mutta oli se outoa/pelottavaa/hauskaa, ihan miten vain. :'D

//Olinpa tuossa joku päivä taas matkalla samaiseen kauppaan, kun huomasin itselläni kaksi varjoa... siis liittyen Silent Library jaksoon. Enkä ole ihan varma mistä toinen varjo tuli.. o:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2013, 20:43:10 kirjoittanut Greenfinch »

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2015, 20:29:14 »
Hauska keskustelu! Voisin kertoa vain uneni tässä kohtaa. Unessa en voinut puhua ja olin jossain ihan ihme paikassa. Kirjoitin lattian pölyyn HELP ja Tohtori pelasti minut lopulta. Jes!