Kirjoittaja Aihe: Koska muut niin Floridakin... Pottereita siis  (Luettu 217 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
  • Tupa: Rohkelikko
Koska muut niin Floridakin... Pottereita siis
« : Lokakuu 14, 2012, 19:57:20 »
Saavuit siis katselemaan kuvagalleriaani! Kaikki kuvat, jotka lisään, löytyy nettisivuiltani osoitteesta lillynnettisivut.suntuubi.com. Piirtelen aina sillon tällöin ja vähän sitä sun tätä, ei mitään tiettyä teemaa. Pottereita täällä, muualla muita. Olkaa hyvät ja kommentoikaa myös :) Olen piirtänyt melkein koko ikäni ja rakastan tarttua kynään ja luonnostella nopeasti jotain pientä.

Ron ja Hermione värittömänä
 Tuli fiilis piirtää jotain canonparitusta. Pohdin hetken Lilyn ja Jamesin ja Ronin ja Hermionen välillä, aloitin itse asiassa piirtämään jo Lilyä, mutta muutin hetkessä Hermioneen ja Roniin. Ronin huulet meni pilalle (oikeasti?!) ja silmät on ehdottomasti liian tummat. Mutta muuten tykkään. Niin ja kasvoista vielä sen verran, että en ikinä onnistu niissä.

Sama kuva värillisenä. Niin ja toisin päin, näemmä. Mulla oli huonot tussit, joten siitä johtuu huono väritys. Ronin toinen käsi on piilossa, voi melkein luulla, et se on Hermionen hiuksia, mutta siis, Hermionen hiukset ulottuu jonnekin tohon olkapäille ja se on ihan Ronin käsi siellä kainalossa xD Ja Ronin paidasta PITI tulla musta, mutta musta tussini olikin sitten niin kulunut, että siitä tuli ruskea enkä viitsinyt tummentaa sitä niin kuin Hermionen paitaa, vaan jätin sen ruskeaksi. Enkä löytänyt sopivaa väriä kaksikon ihoihin, joten jätin ne nyt kylmästi vain valkoisiksi. Olkoot puoli vampyyreja.

Luna
  Korvassa roikkuu jotain, joka on olevinaan retiisi, mutta näyttää kyllä enemmän mansikalta xD Huulet on aivan liian paksut ja asento tylsä. En tykkää myöskään siitä, että tuo ei näytä mun piirtämiä hienoja kenkiä (tyylii ainoat, jotka onnistui tossa kuvassa) vaan se katkasee jalat tosta kohdin. Mut pääosin ideana oli piirtää Luna ja vaikka en itse tästä tykkää, olen melko iloinen siitä, että sain tämän ylipäätään valmiiksi xD

Sanokaa, jos linkit ei toimi ja lisään sitten joskus uusia kuvia, kun saan piirrettyä taas :)
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin