Kirjoittaja Aihe: Lyijykynällä paperille ikimuistettuja hahmoja  (Luettu 447 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ErisedElm16162
  • Tupa: Korpinkynsi
Lyijykynällä paperille ikimuistettuja hahmoja
« : Elokuu 16, 2012, 20:12:49 »
J.K. Rowling
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Albus Dumbledore, Rubeus Hagrid, Severus Kalkaros, Minerva McGarmiwa

Remus Lupin ja Sirius Musta

Lordi Voldemort, Alastor Vauhkomieli, Lucius Malfoy, Draco Malfoy ja Peter Piskuilan

Harry Potter, Ron Weasley, Hermione Granger, Ginny Weasley, Luna Lovekiva, Neville Longbottom, Fred ja George Weasley, Arthur Weasley ja Molly Weasley

Together as one
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
Vs: Lyijykynällä paperille ikimuistettuja hahmoja
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2012, 20:33:23 »
Mun lempitapa piirtää, lyijäri paperia, mitäs muuta sitä tarvii? :D

Row:
Hiukset näyttää hieman hutaistuilta, eikä kasvot ole yhtä yksityiskohtaiset kuin muiden henkilöiden kasvot, mutta Row'n vaatteet on aivan upeasti tehty! Yks mun suurimmista kompastuskivistä on vaatteet, mutta sulta se näköjään luonnistuu erittäin hyvin :)

Albus  co.:
Aivan LOISTAVA! Hagridin parta ja hiukset, Albuksen ja Minervan rypyt ja Severukseen yrmy ilme on aivan loistavasti ja yksityiskohtaisesti tehty ja jokainen hahmo näyttää itseltään (Minervalle kaipaan laseja tosin :D). En osaa päättää kuka näistä neljästä on parhaiten onnistunut, mutta täytyy ehkä kallistua Albuksen puolelle, tuntuu, kuin itse oikea Dumbedore katsoisi lävitseni kun noita silmiä vilkaisee. :)

Remus ja Sirius:
<3 Molemmat ovat itsensä näköisiä, vaikka Remuksen yksityiskohdat voisivat olla ehkä paremmin tehty. Albuksen ja kumppaneiden jälkeen tämä tuntuu paljon nopeammin tehdyltä, vaikka voi olla, ettei Remuksessa vain ole niin paljon yksityiskohtia, mutta silti.

Iso porukka:
Molly on näistä parhaiten onnistunut, muista tulee vähän sama tunne kuin Remuksesta ja Siriuksesta... Mollyssa parasta on katse, erittäin mollymainen! ^^

Voldy ja co.:
Piskulain on näistä parhaiten onnistunut, korostan edelleen yksityiskohtien tärkeyttä. Dracon sileissä kasvoissa ei paljon noin selkeitä yksityiskohtia ole, joten siihen voisi miettiä erilaisia varjostuksia tai muuta, joka saisi sen näyttämään... valmiimmalta? Voldemort on erittäin hyvin onnistunut, todella itsensä näköinen ;)

Koko työ:

Isot aplodit ja selkääntaputukset, ison työn olet tehnyt ja upealta se kyllä näyttää. Yhteisenä kritiikkinä annan saman neuvon joka minulle aina annetaan ja jossa aina tökkii: kontrasti. Joitain kohtia voisi enemmän tummentaa, että eri piirteet ja yksityiskohdat tulisivat hienommin esille, tällöin kokonaisuus olisi näyttävämpi.

Tosi hienoja, jatka ihmeessä! ^^
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Always

• Tittelitön
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PatronusSpell15386
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2012, 20:39:14 »
Wau! Olet tehnyt valtavan työn tämän kanssa!

Osan hahmojen kasvoissa on selkeitä mittasuhdevirheitä, mutta eivät ne kokonaisuudessa vaikuta. Esimerkiksi Voldemortin toinen silmä on jotenkin kierossa paikassa kun hänen naamaansa tarkastelee, mutta kokonaiskuvaa yksi silmä ei huononna!

Olet saanut kaikista hahmoista juuri itsensä näköisiä ja se on upeaa! Tiedän, miten vaikeaa se on, joten nostan hattua sinulle ihan kunnolla! Olisit voinut laittaa hahmoihin paljon enemmän yksityiskohtia ja varjostaa melkein tuplasti enemmän, mutta kuva toimii näinkin, sillä on todella näyttävä kokonaisuus. Hieno työ, kertakaikkiaan!

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
« Vastaus #3 : Elokuu 16, 2012, 21:14:52 »
Kiitoksia todella paljon rakentavista kommenteista Always ja Zenzibar. Otin kuvat kameralla, jonka seurauksena kuvat ovat vaaleampia kuin luonnossa eikä kamera ole näin ollen tarkentanut yhtä hyvin, enkä ole niitä muokannut koneella jälkeenpäin. Täytyy myöntää, että jotkin hahmoista syntyivät hieman nopeammin kuin toiset (väsymys alkoi paikoitellen tulla :D). Usempi päivähän siihen toki meni. Voih.. en ymmärrä itsekään, missä ovat Minervan lasit:)

Voin sanoa, että todella rentouttavaa työn tekeminen kuitenkin oli:D
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
« Vastaus #4 : Lokakuu 09, 2012, 18:00:33 »
Sä olet ihan todella hyvä piirtäjä! Rakastan sun piirrustustyyliäsi ja kaikki muukin on kohdallaan. Minua ei haitannut yhtään pienet puutteet, joita tosin oli vähän(kuten ne Minervan lasit jne.), ja ne olivat pieniä. Kaikki varjostukset ovat hyvin laitetut, asettelut ovat ihanat ja ääää. Oot liian hyvä. Olet todellakin tehnyt ison työn, mutta se on selvästi ollut vaivan arvoista. Pidin erityisesti Voldemortista, Dumbledoresta, Hagridista, Arthur Weasleystä ja Siriuksesta. Mutta oikeastaan kaikki ovat yksityiskohtaisia, hienoja ja tosi hyviä. Vaivaa olet käyytänyt paljon, mutta toivon,että ymmärrät, että olet ihan sairaalloisen hyvä piirtäjä(ainakin HP-hahmoissa:D).

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
« Vastaus #5 : Lokakuu 09, 2012, 22:58:52 »
Minä myös tykkäsin piirrustuksistasi, tykkään valokuvamaisesta fiiliksestä sun piirroksissa.
  Pieniä horisonttivirheitä, eikunmitäneon, että silmät taittuvat vähän hassusti tai nenä ei liiku niinkuin kuuluu, ettei kuvasta ikäänkuin tule kolmiulotteinen vaan vähän kuin hahmot oisi liiskattu skanneriin. Älä suutu, yritän saada tämän kuulostaman fiksulta. Ei onnistunut. Mutta jatkan.

Kuten Kuutamo mainitsi, olet selvästi käyttänyt aikaa piirroksiin ja yksityiskohtiin, jotenkin näyttää hassulta (ainakin minun silmään) useiden hahmojen suut ja silmät, jotka onkin kaikista hankalimpia osia.
  Ne taipuvat jotenkin hassusti, kun maailmahan on kolmiulotteinen ja paperin kuvaan pitäisi se syvyyden tunne luoda kääntämällä suuta oikeaan asentoon ja varjostaa ja hyikamala, mutta reenillä vaan.
 Oikein ovat nättejä, ei siinä mitään! Kynää käteen ja jatkaa vaan, pikkuviat korjaantuu kyllä.
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #6 : Tammikuu 27, 2013, 15:28:39 »
Nää on aivan uskomattoman hienoja! En osaa mitään rakentavaa antaa, eikä mulla ole mitään varaa sanoa mitään "hutaistuksi" tai vastaavaksi, koska olen niiiiiiin paljon huonompi piirtäjä. Osaat varjostaa ja saat ihmiset näyttämään ihmisiltä. Kaikki hahmot näytäävät ihan oikeilta!

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Syyskuu 28, 2014, 14:38:54 »
Aivan mahtavia kuvia!
Mittasuhteita kannattaa harjotella vielä, mutta hyvähän mun on tulla urputtamaan kun kuvat on paljon parempia mitä itse saisin aikaan :)
Varsinkin kuva missä oli koko porukka yhdessä oli aivan loistava, oot selväst nähny vaivaa!
Charlotte
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #8 : Syyskuu 28, 2014, 20:59:02 »
Vau!
Tykkäsin eniten Harrysta, Hermionesta, Ginnystä ja Mollystä sekä kaksosista, jotenkin olivat niin aidon oloiset...
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Toukokuu 17, 2015, 20:48:05 »
Olen sanaton. Upea työ, rakastan sitä. Mutta kun rakentavaakin palautetta piti antaa, niin sanotaanko joitakin (en lukenut kuin pari kommenttia, joten älkää kangistako minua tällaisesta asiasta):

Neville näytti vähän oudolta, vai oliko sinun tarkoituskin laittaa silmät sillä tavalla että Neville näyttää... no, huonosti koulussa menestyvältä?
Missä on Minervan lasit??
Voldemortilla oli jotenkin toinen sierain pitempi, se tekee kuvasta oudon

Mutta omasta mielestäni kaikki olivat onnistuneita, pidin siis kaikista oikein paljon. Lempparikseni kallistuu Row, en vain tiedä miksi. Jotenkin minulla on vain kumma tunne että loukkaannuit nyt näistä huomautuksista... D:
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.