Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestikaveri etsinnässä?  (Luettu 1909 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa gamma

• kosminen ihme
  • Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • A Elbereth palan-díriel
  • Tupa: Korpinkynsi
Yksityisviestikaveri etsinnässä?
« : Elokuu 10, 2012, 10:11:51 »
Yksityisviestejä on hauska saada ja lähettää. ^^ Tänne voit laittaa oman ilmoituksen, että etsit kaveria, tai katsoa, löytyisikö ketään, jolle haluaisit laittaa yksityisviestiä. :) Ensin kuitenkin muutama asia:

Sekä ilmoituksessa että viestitellessä tuiki tuntemattoman ihmisen kanssa, kannattaa miettiä, miten paljon itsestään haluaa sanoa. Nimi, osoite, puhelinnumero ja sen sellaiset yksityistiedot kannattaa pitää omana tietonaan, kunnes on varmistunut siitä, että kaveriin voi todella luottaa.

Ilmoituksessa voisi olla vaikkapa ikä, vähän harrastuksista ja muista kiinnostuksenkohteista, pidätkö kirjoista, elokuvista vai ehkä jätkänshakista; kuuluuko dataillessasi vain tietokoneen tuulettimen hurina vai soiko taustalla kenties Beethovenia tai Suomi popia? Myös se on hyvä sanoa, mitä toivoo kaverilta: toivoisiko esimerkiksi aktiivista viestittelyä, teinixiä ja partioharrastusta vai mieluummin pitkiä viestejä, harrastuksena puutarhanhoitoa ja larppaamista; vai onko koko asialla mitään väliä.

Lopuksi vielä pieniä huomioita:
- Vanhoja ilmoituksia poistetaan ajoittain, jotta täältä löytäisi helpommin etsimänsä. Jos ilmoituksesi on poistunut, voit tehdä uuden.
- Kun et enää tarvitse ilmoitustasi, muokkaa ilmoitukseesi, että olet saanut kavereita tarpeeksi, niin aurorit poistavat ilmoituksesi, kun ehtivät.
- Kun haluat vastata jonkun ilmoitukseen, tee se yksityisviestillä. Tämä aihe on vain ilmoituksia varten. Jos haluat keskustella yleisesti yksityisviesteistä, niitä käsittelevä aihe löytyy täältä.
- Jos jotain jäi epäselväksi tai tarvitset apua, laita yksityisviestiä minulle. :)
Usko niitä, jotka etsivät totuutta, epäile niitä, jotka sanovat löytäneensä sen. -André Gide

Moni nolla luulee olevansa se ellipsi jota maa kiertää. -Stanislaw Jerzy Lec

Poissa Scarecrow

• Varisten ystävä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstonePixie4868
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Yksityisviestikaveri etsinnässä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 09, 2013, 03:42:29 »
Heis. Nyt kun oon foorumille kerran eksynyt niin jonkinlainen juttukaveri ois aika nasta juttu :3

Eli tosiaan Sallasta kotoisin oleva ja ens kuussa 16 vuotta täyttävä punatukkainen tyttölapsi löytyy täältä. Sosiaalinen, iloinen, puhelias, tosin jokseenkin myös ujo, tuun toimeen hyvin monenlaisten ihmisten kanssa.

Harrastan kitaransoittoa, piirtämistä ja satunnaista valokuvaamista. Rockmusiikki on toinen elämäni; punk rock, hard rock, alternative rock, mitä kaikkia niitä nyt onkaan. Ykkösbändi on Rise Against ja muita suuria rakkauksia ovat muun muassa Green Day, Black Veil Brides, Avenged Sevenfold, Halestorm, Shinedown, Hardcore Superstar ja Avantasia.

Rakastan fantasiaa ja lukemista. Potterit on kahlattu läpi lukemattomia kertoja, tällä hetkellä lukemistossa on Tulen ja jään laulu -sarja ja paljon muutakin on tullut lueskeltua vuosien varrella. Elokuvista Taru sormusten herrasta -trilogia on jotain aika täydellistä ja suosikkisarja on ehdottomasti Game of Thrones.

Joo että viskatkaas ihmeessä viestillä tai vaihtoehtosesti vaikka lumipallolla tai kivellä tai sienellä or whatever ;3 Sukupuolella ei oo merkitystä, eikä iälläkään vaikka tosin helpointahan se on jutella jonkun kanssa joka on suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Että antaa tulla vain n___n
An army of scarecrows like me
Thousands of broken dreams
Thousands of tragedies
Tried to run from their destiny

Poissa jaida

• ikuinen hattutyttö
  • Vuotislainen
  • Kasva aikuiseksi, mutta säilytä lapsenmielisyytesi
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2013, 15:51:12 »
Nojoo, itekkin nyt "palailin" pikkusen unohduksen jälkee foorumille, jtn juttu toveri vois olla hyvä innostus ettei vuotis taas pääse unholaan o: Kaipailisin samanhenkistä seuraa. Iällä, sukupuolella, kiinnostuksen kohteilla ei oo väliä. Kuhan on avoin ja puhelias !
Tällä puolen nimimerkkiä löytyy elämäänsä jo vähän kyllästynyt, mutta muuten hyvin positiivinen ihminen. Jonka elämä ei ole ihmeellistä, mutta ei sitä "tavalliseen" muotiiin saisi ängettyäkään.  Toivosin kans joo että tekstiä tulis sieltäkin puolelta, ettei mun yksin tarvis romaaneita kirjotella (;
Vedän partioryhmää, kirjoitan, piirrän, tanssin, tykkään tehdä asioita. Mutta osaan kyllä olla laiskakin. Potter hurmion lisäksi päälle painaa House hurmio ! Musiikki menee perus nrj soittolistalla mutta vanhempi suomalainen musiikki menee myös !
Tulen toimeen lähes kaikkien kanssa, ja minun kanssani on helppo tulla toimeen. Ikää minulta löytyy 16 vuotta. Joten jos ikää löytyisi edes lähes samalta luokalta, niin juttuakin vois löytyä, mutta kaiken ikäset kirjotelkaa !

En nyt selosta itestäni muuta, yksäröikää kaikki vaa rohkeesti c;

- jaida, iloinen elämäänsä kyllästyjä
"Dobby died a Free Elf, still it makes me kill myself... "<3

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 15, 2013, 17:45:37 »
Mimmunmämmöniskinsuneksänjanytmekohtaehkäseurustellaa.

Juu ei.

Mulla ei olekaan yhtään yksärikaveria ja haluun sellasen hankkia nyt heti paikalla! (kuulostaa ihan samalta kuin koiran osto.. ..luulisin)

Eli tietoja minusta.. Ai niin, ja huomautan vielä, että tuo profiili on kyllä aika vanha ja silleen, joten siitä ei mitään saa hirveesti irti, mutmut.

Oon juuri tänään 15 vuotta täyttänyt hieman seko tyttö, joka siis etsiskelee yksärikaveria, jos jollekin jäi epäselväks:D Olen vähän vähemmän sosiaalinen ihminen, mutta sosiaalinen kuitenkin, empaattinen ja sympaattinen myös. Omaan myös hyvin kieroutuneen ja oudon huumorintajun, jota ei yleensä kukaan tajua:D Tykkään pitkistä viesteistä ja itse asiassa ihan lyhyistäkin..
Harrastan joukkuevoimistelua, nykytanssia, karakteria ja klassista balettia. Aikaa niihin menee viikossa noin 20 tuntia.. Tykkään lukea paljon kirjoja ja Potterit on lähellä sydäntä niinkuin monet muutkin kirjat ja kirjasarjat. Hamstraan kaupoista, erityisesti alennusmyynneistä, dvd:itä, kirjoja, koruja ja milloin mitäkin. Seuraan myös hyvin innokkaasti (perheen mielestä vähän liiankin innokkaasti) nhl:ää ja muutakin lätkää. Saipan peleissäkin tulee pyörittyä.
Vietän paljon aikaa myös netissä. Yleensä finissä, vuotiksessa ja twitterissä. Mut löytää myös facebookista ja kikistä.
Iällä, sukupuolella tai millään muullakaan ei oo yhtään mitään väliä. Oon ihan kaikkiruokainen:D

Tässä taitaa olla jo aika reippaasti kaikkee sälää, joten ehkä mä lopetan tähän.?:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 15, 2013, 17:49:22 kirjoittanut Rupertismyking »
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2013, 05:51:27 »
//Muoks
Moi!
Oon 17v täältä jostain pikkupaikasta, joka kaipaa yksärikavaria. :D
Rakastan koiria ja mulla on nuori uros seefferi.
Yleensä oon päivisin koiran kanssa ulkona ja katon sarjoja tai luen. Lempikirjoihini kuuluu mm. Potterit, TSH, nälkäpelit... + jotain koirakirjoja.
sarjoja katon paljon nykyään ja suosikkeja on Supernatural, Breaking Bad, NCIS, Doctor Who, Torchwood, Sherlock BBC, Skins.
Leffoina menee oikeastaan melkeen kaikki paitsi kauhu.
Harrastan tokoa ja lenkkeilyä koiran kanssa ja Cosplayta ja coneissa siis kiertelen aika paljon.
Kirjotan myös semipaljon, mutta en vaa koskaan julkase niitä :,D
Joten mulle saa siis tulla juttelemaan! :p
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2015, 11:47:19 kirjoittanut tassuttaja »
~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
« Vastaus #5 : Elokuu 09, 2013, 18:45:18 »
Heippa!

Täällä on siis -96 syntyinen lukiota käyvä tyttö Varsinais-Suomesta, josta olisi kiva saada aika aktiivinen yksärikaveri.

Pidän yllätys yllätys lukemisesta. Lähinnä luen kaikenlaista fantasiaa, esim. nyt vaikka Potterit, Taru sormusten herrasta, Game of thrones ja oikeasti monet monet muut. Luen siis yleensä todella paljon. Ja rakastan ostaa kirjoja ja elokuvia itselleni. En vain osaa hillitä itseäni :D
Katson myös paljon kaikenlaisia elokuvia. Pidän kauhusta, trillereistä, jännäreistä, fantasiasta, komediasta, romanttisista komedioista, draamoista sekä animeista. Siis aivan kaikki menee. Kuuntelen paljon musiikkia ja yleensäkin kuljen kaikkialla napit korvissa ja minulle saa huudella ennen kuin huomaan, että joku tosiaam puhuu minulle xD Bändejä joita kuuntelen on nyt Evanescence, Epica, Within Temptation, Rammstein, Stam1na, Metallica, jopa Ozzy Osbourne menee, Imagine Dragons sekä jotkut poppibänditkin.

Harrastan amerikkalaista jalkapalloa ja olen harrastanut pitkään ratsastusta, mistä on kuitenkin tällä hetkellä taukoa. Niiden lisäksi siis luen, kirjoitan (<- harvoin kuitenkaan saan mitään valmiiksi), näen kavereitani ja katselen elokuvia aina kuin on aikaa. Mitäs muuta...

Olisi siis mahtavaa, jos joku noin samanikäinen laittaisi yksäriä. Sukupuolella ei ole väliä, kunhan olisit valmis kirjoittelemaan välillä pitkiäkin viestejä tai ainakin jaksaisit lukea minun :D Ei ole myöskään väliä haluatko kirjoitella kirjoista, musiikista, elokuvista tai elämästä yleensä taikka sitten jostain syvällisistäkin asioista. Ja olisi mukavaa jos sinua ei haittaisi välillä todella sarkastinenkin huumoritajuni, tarkoitukseni ei ole koskaan olla ilkeä (ei ainakaan yleensä ;D ) Joten jos yhtään kiinnostaa niin laita yksäriä vaan ihan rohkeasti. Minä en ole koskaan vielä purrut ketään.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2015, 23:30:21 kirjoittanut Magic girl »
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa The Dark Lord

• The most excellent Potions master
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkullElm29566
« Vastaus #6 : Marraskuu 24, 2013, 16:53:02 »
Hyvää iltaa!

Haeskelisin yksityisviestikaveria samanhenkisistä ja -ajattelevista ihmisistä.

Kerronpa tässä hieman taustatietoja itsestäni. Olen 19-vuotias nuori mies Etelä-Suomesta. Odotan jo kovasti talven tuloa ja joulua. Talvessa on parasta kun pääsee ulos luistelemaan ja pelaamaan jääkiekkoa. Pelipaikkana on maalivahti. Kaipailisin jutusteluseuraa loppusyksyn pimeneviin ja kylmiin iltoihin. Sukupuolella ja iällä ei ole niinkään väliä, kunhan kemiat kohtaavat ja jutustelu sujuu. Olen luonteeltani ystävällinen, rauhallinen ja rento. Rohkeasti vaan viestiä tulemaan.

Minulla on monia harrastuksia. Pelaan syksystä kevääseen salibandyn viidennessä divisioonassa paikallisessa joukkueessa. Joukkue on perustettu pari vuotta sitten ja nyt on menossa toinen pelikausi. Pelaan joukkueessa puolustajana. Vielä joukkueelle ei ole voittoja tullut, mutta näiden kahden vuoden aikana peli on mennyt paljon eteenpäin ja minä ainakin uskon, että se voitto vielä sieltä tulee. Meillä on treenit kolme kertaa viikossa.

Salibandyn lisäksi harrastan myös muuta liikuntaa. Kesäisin ainakin pyöräilen ja käyn lenkillä säännöllisesti. Mutta välillä sitä tykkää ihan vaan istua kotona ja rauhoittua jonkun hyvän elokuvan parissa. Minuun uppoaa erityisesti toiminta- ja kauhuleffat.

Ai niin tärkein meinasi unohtua. Olen vannoutunut Potter-fani. Kaikki kirjat on luettu ja leffat katsottu moneen kertaan läpi. Elikkä minun kanssani voi myös jutustella Potterin maailmasta.

Jäin tässä juuri työttömäksi kolmen viikon pätkäduunin jälkeen ja kaipailisin jutustelukaveria. Minun kanssani voi puhua kaikesta maan ja taivaan välillä ja olenkin täällä paikalla useamman tunnin päivässä. Tulkaa nykäisemään hihasta, jos kaipailette juttuseuraa!

Viimeksi muokattu : 26. helmikuuta 2014

- The Dark Lord
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2014, 17:47:22 kirjoittanut The Dark Lord »
Viimeisenä vihollisista kukistetaan kuolema

Poissa Pimi

• siepinpiilottaja
  • Vuotislainen
  • Pottermore: JinxNimbus12366
« Vastaus #7 : Marraskuu 24, 2013, 17:38:37 »
Heissann!

Ruudun toisella puolella sekoilee vuonna 2000 syntynyt tyttö, jonka löytää yleensä joko nenä kiinni kirjassa tai ruudussa. Tosiaan siis aivan missä tahansa ruudussa. Tietokoneen, television ja kameran ruudut ovat vain muutamat monista suosikeistani. Luen oikeastaan mitä vain, kunhan se on fantasiakirjallisuutta. Potterit löytyvät sekä tietokone- että yöpöydältä ja ne on luettu läpi moneen(kymmeneen) kertaan.

Harrastuksiini kuuluvat tällä hetkellä partio, tanssi ja lukeminen. Kirjoittamisestakin pidän ja pyrin kirjoittamaan ahkerasti. (En kuitenkaan niin ahkerasti, että saisin NaNoni tänä vuonna valmiiksi ;D) Lanittaessa vuotiksessa ja youtubessa näin tietokoneen puolella, pauhaa spotifystä aina musiikki taustalla. Robinia, Eriniä, One Directionia. Musiikkimakuni on varsin rajallinen, pahoittelut.

Olen ehdoton Potter ja eläinfani. Olen omistanut elämäni aikana neljä hiirtä ja nyt kodissamme pyörii alle vuoden ikäinen Bordercollie ja yli kaksivuotias kääpiöhamsteri :3

Olen innoissani ja toivoisin, että joku samanikäinen laittaisi yksäriä tulemaan. Pyrin kirjoittamaan mahdollisimman ahkerasti ja pitkillä viesteillä, ja toivoisin että tekisit samoin. Oikeastaan musiikkimaulla tai harrastuksilla ei ole väliä, mutta joku samankaltaisuus olisi plussaa että puhuttavaa riittää. Varoitan myös etukäteen, saatan olla todella todella omituinen, jos sille päälle satun. c:

Tässä taitaisi olla aikaslailla kaikki, odotan yksääsi!
On parempi miettiä kaksi kertaa ennen kuin tekee mitään, sitä tulee kuitenkin katumaan myöhemmin

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #8 : Marraskuu 26, 2013, 18:48:07 »
Iltoja!

Täällä eräs 18-vuotias tyttö kirjoittelee. Mulle elämää on kirjottaminen, lukeminen ja muuten vaan foorumeilla varsinkin Pottereista puhuminen. Tällä hetkellä tarkoitukseni olis keväällä valmistua ylioppilaaksi, ja yksityisviestikaverin avulla saattaisin saada vähän rentoutta elämääni, enkä vaan stressaisi 24/7 kirjotuksista.

Harrastelen partiota ja näyttelemistä, joista jälkimmäinen on huomattavasti isommassa roolissa, kun kiinnostus partioon on hieman lopahtanut. Kaikki toiminta kiinnostaa, paitsi ne pienet joita pitäis johtaa, koska ne on kaikki maailman ärsyttävimpiä. Koska niin pieni lippukunta, niin voin oikeesti sanoa noin. :D Joo mutta näyttelemisessä ensi-iltaan tulee ens torstaina näillä näkymin mun viimenen proggis täällä päin suomea, kattoo sit jos pääsis johonkin näyttelemään siellä, minne ikinä muutankin. Lisäksi kirjoittelen paljon, ja aina englanniksi, nykyään ainakin.

Musiikkimakuni on melko laaja, ja monien mielestä ehkä aika erikoinen. Lempibändini on ehdottomasti the Beatles, mutta kuuntelen myös mm. Musea, Pinkiä, Bon Jovia, Adelea, Christina Perriä ja Bruno Marsia. Tykkään myös Robinista, enkä häpeä myöntää sitä, mutta en myöskään voi sanoa kuuntelevani häntä varsinaisesti. Mulle saa myös ehdotella hyviä bändejä/artisteja, ja saatan vaikka tykästyä ;)

Olen usein melko omalaatuinen, ja mulla on omituista läppää, ja kun tunnen jonkun kunnolla saatan hänen seurassaan olla täysi seko, mutta olen silti kai ihan ok tyyppi. Ei voi ite tietää kunnolla :D

Mutta siis, jos tunnet olevasi kanssani samanhenkinen ja mielellään suht samaa ikäluokkaa, sukupuolella ei kuitenkaan ole väliä, niin pistähän toki yksäriä tulemaan, odotan innoissani. :)

xx

Jane Eyre a.k.a Luna
You put your arms around me and I'm home.

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #9 : Tammikuu 12, 2014, 19:16:25 »
Hyvää iltaa, täällä kirjoittelee vuonna -92 syntynyt neitonen, joka etsii pitkäaikaista  yksärikaveria. En ole vielä kovin kauaa Vuotiksessa pyörinyt, ja olen ollut pitkään kauhistuttavan epäaktiivinen, mutta nyt siihen tulee muutos, ja tulen näkymään enemmän täällä.
Harrastuksiin kuuluvat koulunpenkillä istuminen 5 päivänä viikossa, lukeminen, en yksinkertaisesti voi olla ilman kirjoja, tietokoneen ääressä istuminen ja lenkkeily, mutten silti ole mikään superliikunnallinen henkilö. :)
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #10 : Marraskuu 02, 2014, 11:31:18 »
Minäkin voisin ilmoittautua tälle listalle!

En ole Oululainen, mut kuitenkin täältä Oulun seudulta, Kempeleestä. Synnyin kesllä -93 ja samassa kylässä olen koko ikäni asustellut. Pikkasen etelänpänä (Kalajoella) kävin opiskelemassa, mutta en kuitenkaan muuttanut sinne missään vaiheessa.

Mistäs minun kanssani voisi puhua? No, vaikka mistä! Jos harrastuksia ajatellaan, niin paljon tulee kirjoiteltua ja lueskeltua, joskus kun satun sille päälle niin voin jopa piirrelläkin. Yleensäkin olen sellainen tyyppi, joka tykkää kaikesta luovasta puuhastelusta, en välttis ole kaikessa niin hyvä, mutta tykkään kuitenkin tehdä asioita. Ruoanlaitto ja leipominen luonnistuu myös, en kylläkään listaisi niitä ihan harrastukseksi asti. Samoin on käsitöiden laita, sitäkin puolta on tullut harrastettua. Juuri nyt on kuitenkin sillä sadalla vähän lamaa.

Potterfaniksi itseni myös luonnehtisin, nehä ovat melkein osa minua, siitä jaksaisin jauhaa vaikka hamaan ikuisuuteen : D
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa sluibero

• Puhpallura
  • Vuotislainen
    • Toxicity
« Vastaus #11 : Marraskuu 02, 2014, 14:02:48 »
Heippa kaikki!

Täällä ruudun takana kirjoittelee 18-vuotias tyttö Helsingistä. Tällä hetkellä viimeinen vuosi lukiossa meneillään ja yksityisviestikaveri voisi tuoda piristystä niin ankeaan luku-urakkaan :D. Monet harrastukset ovat "kiireen" takia jääneet, mutta olen yrittänyt niitä tässä syksyn aikana herätellä eloon. Bloggailu, lukeminen, saleilu, pianonsoitto ja yleinen koneella roikkuminen ovat lähellä sydäntä. Myös tanssiminen, ruoanlaitto/leipominen ja piirtäminen ovat mieleen, joskin niitä voisi hieman enemmän harjoittaa.. :P
Musiikkia tulee kuunneltua myös paljon, mutta välillä on ihan mukavaa nauttia vain hiljaisuudesta. Tykkään lähes kaikenlaisesta musiikista ja kuuntelenkin sitä mielialan mukaan. Ainoa genre, joka ei niin iske, on metallimusiikki.
Toivoisin, että kaveri on about samanikäinen (16-22v) ja aktiivinen. Muulla ei niin väliä :).
Why be a king when you can be a God?

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #12 : Helmikuu 28, 2015, 00:45:23 »
Pottereista pitävä juttukaveri? Why not?!

Itsehän siis myös lukeudun näihin kummallisiin kirjatoukkiin :)
Kuuntelen paljon musiikkia, ja lempibändeihini kuuluvat mm. Avenged Sevenfold, Stam1na, Mokoma, Apulanta ja Metallica <3

Pianoa olen soittanut vähän yli viisi vuotta ja partiossa olen käynyt ihan sudenpennusta tämänhetkiseen samoajavaiheeseen jossa lähinnä johdan tarpojavartiota pienessä lippukunnassamne :)

Mopot ja lävistykset kiinnostaa myös!

Ikää löytyy harvinaiset 14 vuotta, ja toivoisin että joku ihan minkä ikäinen vaan haluaisi jutella erilaisista asioista maan ja
 taivaan väliltä ja vaikka niiden ulkopuoleltakin :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2015, 13:26:52 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #13 : Maaliskuu 02, 2015, 00:22:46 »
Kokeilen minäkin, joskus oli joku yksärikaveri täältä (?) mutta juttu vähän lopahti :)

Elikkäs olen 21 vuotias "vanhus", joka tutustuu mieluusti uusiin ihmisiin ja lähettelee yksäreitä mielellään. Olisi hauska jos jossain vaiheessa voisi vaihtua ihan vanhan mallin kirjekaveriksi, mutta se nyt ei ole mikään pakko - kirjeitä vaan on kiva lähetellä!

Ihan tämmöi perus opiskelija neitokainen olen joka koittaa vähän aktivoitua kaikessa elämässään ja kokeilla uusia ja jänniä juttuja, kuten vaikkapa yksärikaveria :D Vuotiksessa olen pyörinyt puolet elämästäni enemmän tai vähemmän aktiivisena...

Harrastuksina ihan sellaiset lukeminen, piirtäminen, kirjoittaminen, joidenkin pelien pelaaminen.. aikaa vie tällä hetkellä lähinnä pelkästään opiskelu.

Ottakkee yhteyttä jos tunnet olevasi samanhenkinen :D
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Pipe

• Luihusten oma kasvatti
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Kesäkuu 25, 2015, 20:26:59 »

Elikkäs olen 21 vuotias "vanhus", joka tutustuu mieluusti uusiin ihmisiin ja lähettelee yksäreitä mielellään. Olisi hauska jos jossain vaiheessa voisi vaihtua ihan vanhan mallin kirjekaveriksi, mutta se nyt ei ole mikään pakko - kirjeitä vaan on kiva lähetellä!

Vanhus, meikäläiseen verrattuna x'DD Hyvä vitsi..

Eli joo saa postailla olen 25 (täytän 26 syksyllä NO HUI) vuotias nuori nainen (tai tyttö miten sen nyt ottaa ;D)..

Oon joskus "teininä" eli mitä 18-21 vuotiaana täälä paljon pyörinyt, mut enää en niin kovin usein. Silti olis kiva saaha juttu seuraa. Fanituksen kohteita täältä ruudun toiselta puolelta löytyy niin paljon et hädintuskin ite mukana pysyn. 

Olis kiva joo tutustua kehenkä vaan (ketä täälä nyt vielä pyöriikään)..

Harrastuksia: No tv.tä tulee usein katsottua (juuri isoveli kysyi et montaako sarjaa sä seuraat, vastasin et oikeestaan en nyt ihan hirveän montaa, mut en kuitenkaan osaa laskee kaikkia niitä xD), tietokoneella hillun kuunnelen musaa PALJON, vähän laidasta laitaan, fiiliksen mukaan ja vähä kausien mukaankin vaihtuu tuo musamaku (suomalaista ja ulkolaista tulee kuunneltua sillee tasapuolisesti) mut en kuitenkaan yleensä juokse minkään miljoonafaneja kiskovien artistien/bändejen perässä, yleensä ne on niitä pikkubändejä/-artisteja joita tulee paljon kuunneltua. Joo ja sit jonkin verran harrastan käsitöitä (kudon sukkia jne..), ja lenkkeilen silloin tällöin. Ja KIRJOITAN paljon, (okei en nykyään ihan niin paljoa kuin "teininä", mut kyllä sitä tulee ihan huvikseen yhä sillon tällön jotain rustailtua, kirjotan originaalia, fanfictionia, runoja ja laululyriikkaa noin pääasiassa. Runoja sinällään ei pahemmin "teini"vuosien myötä oo tullu kirjoteltua mut laululyriikkaa sitäkin enemmän. :D

Lemmikkejä löytyy tällähetkellä yksi, mun murunen, rakas pieni karvapallero, Kissa jonka nimi on Siru, mut kaikki kutsuu sitä Hutiksi (eli Hullu Katti) saa meinaa sellasia hepuleita välillä et oksat pois (vaikka neiti on jo, mitä, 5?? ;D).

Mut joo hei vetäse hihasta (pommita yksityisviestiä) jos kiinnostaa jutella..

Pottereista puheenollen mä lähinnä palvon Potter Slashia (muutamia Het-pareja on joo joista tykkään ne mm. Ron/Mione, James/Lily, ♥Severus/Lily♥ (täydellisin het, mitä Row onnistu luomaan), Sirius/ joku luihuistyttö(Annie/Katie) (nää on oc hahmoja), Remus/Oc(Lucy). Mut aika pitkälti ne on siitä... YKSIPUOLINEN Lily/Sirius menee (eli Lily kiinnostunut Siriuksesta, mutta EI IKINÄ toisinpäin) Ainii joo ja meinas IHAN unohtua Draco/Oc (Tuuli Lumi, joka on allekirjoittaneen alter ego, joka opiskelee Suomen velhokoulussa, Tuliluolassa, ja neidin tupa on siellä Demonit (tunnusväri on oranssi ja musta ja tupaelukka on tiikeri).

Slash listasta puheenollen öh... ettei mene kokopäivää ja vuosituhatta niitä luetellessa, sanon et EHDOTTOMASTI EI slash pari on mulla Remus/Sirius... noita kahta mä en vaan saa MILLÄÄN mahtumaan samaan muottiin... HYI!!! Ja yleensä mikä tahansa aikuinen/lapsi paritus on mun listalla sellanen NO HYI V****U!! idealla... mut joo slash menee aika pitkälti monella eri parilla (mut lemppari tietenkin H/D ♥ ja J/S♥, ja J/R♥ (eli James/Remus... tota vaan ei kauheasti tuu vastaan...) ja Severusta pystyy Sarvihaaralle tai Anturajalalle kevyesti ;D)

Ja mun Canonissa SIRIUKSELLA ON POIKA!! Simon Sirius Musta (hää olla Weasleyn kaksosten ikäinen, meinasin kirjottaa Potter... x'DD No voishan se olla jos se vaikka Jamesin kans olis saatu x'DDDD),  ja sen äiti on (KUMMMINKIN) Lumia Malfoy (Lucius Malfoyn salattu pikkusisko) ;D Eli puhdasverinen poika... :)
Ja mun canonissa on yksi crossover Jacob  Castor Black on muuten Siriuksen ja Reguluksen pikkuveli (eli siis Twilight Jake ;D, oli tällänen mukava ahaa ilmiö tää black nimi xD)

PS. Ja hulluhan mä oon kaikki sen huomaa.. ;D, mut eks sitä nii sanota et "hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaset" ;D
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2015, 21:38:34 kirjoittanut Pipe »
♥Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä♥
♥♥Polseres vermelles - Polseres amunt!!♥♥

Poissa Taikaministeri

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Elokuu 28, 2015, 22:05:34 »
Taikaministeri etsii pitkäaikaisjuttukaveria. Aihe vapaa, älä ärsytä minua jotten passita sinua Azkabaniin ja muuta hauskaa. Minulla ei ole ikää. Hyväksyn pikkulapset kuin vanhuksetkin.

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #16 : Syyskuu 14, 2015, 14:56:33 »
Heippahei ja moi!

Olen tämmönen "vanhus" kanssa. 22-vuotias naisihminen. Koska mulla ei potterpiireissä oo kavereita, eikä kyllä muutenkaan hirveästi niin yksärikaveri olis tosi kiva.
Mitäs kertoisin itsestäni, olen äiti, eli joo kotoa löytyy 7kk vanha pieni poika, jonka opetan isona kans potterheadiks :D Se ei silti meinaa etten osaisi muustakin puhua, tai että olisin rajoittunut :D
Harrasta no, lukemista, pelailua, rullaluistelua, piirtelyä. Kaikkee tämmöstä silloin kun ehtii. Kotoa löytyy myös mies, sekä kolme ihunaa kissaa ja yksi chihuahua.
Kävin täälä enemmän teinivuosinani 14-17v, sitten se vähän jäi. Mutta tahtoisin taas olla aktiivisempi, koska noh potterit on vaan lähellä sydäntä.

Eipä silläkään oo väliä ootko itse 80 vai 8, luulisin että jotain juttua silti löytyy.

Joten laitahan pöllö (yksityisviesti) tulemaan jos nappasi!

TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa FaGa

• Monikertalukija
  • Vuotislainen
  • Täysfani
« Vastaus #17 : Syyskuu 28, 2015, 17:39:17 »
*No kaipa nyt jonkun kaverin voisi hankkia...*
Eli jos kaipaat Pottereihin erikoistunutta typykkää vuotiksen puolen juttukaveriksi, laita Y-V:tä.
Suosikkikirjana Kuoleman varjelukset.
Olen ilmiselvä Korpinkynsi, ja ihailen Rowenaa ja muita täysin siemauksin. Minut voi löytää usein kirjastosta lukemasta tai sosiaalisia kontakteja ylläpitämässä.

Poissa AVADA KEDAVRA

• Lukutoukkien lukutoukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #18 : Huhtikuu 19, 2016, 21:39:22 »
Hehe oishan kirjekaveri ihan kiva...

Oon siis Korpinkynteläinen 03 (Cx) tyttö Oulun lähistöltä, tykkään pupuista ja omistan sellaisen. Pidän myös hepoista, kankaiset ja ihan oikeat käy kummatkin. Piirtäminenkin on kivaa, en vaan oikein oo siinä mikään pro... Mutta täältä löytyy outoa läppää ja lukuintoa, jos kukaan kiinnostu niin pistäkäähän pöllöä tulemaan ;)
Youre just as sane as I am. - Luna Lovegood

Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and above all those who live without love. - Albus Dumbledore

Poissa Skrhyw

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Huhtikuu 22, 2016, 03:16:07 »
Heips! Yksärikaveri kuulostaa kivalta, oon huono esittelemään itteäni mutta mun esittelyn voi lukea täältä!

Kaikenikäiset hyväksyn juttelukaveriksi, itse olen jo lähempänä 30 kun 20.. Sukupuolikin on yhdentekevä, olit mikä olit niin tule jutskaamaan!
Elä elämäsi hymyillen, hymyile läpi kyynelten.

Poissa Wilzehin

• Vuotislainen
  • Rohkea ja Urhoollinen Rohkelikko
« Vastaus #20 : Lokakuu 17, 2016, 07:32:29 »
Morjens! Tosiaan, yksityisviestikaveria kaipailen. Oon 15-vuotias poika. Tykkään lukea sekä urheilla. Lempikirjat on Harry Potterit (tietenkin), Nälkäpelit ja Taru Sormusten Herrasta. Olen sosiaalinen ja avoin nuorimies. Voin kertoo enemmän itsestäni kun tuut juttelemaan ;) Jutulle vaan kaikki!
Kumpikaan ei voi elää, jos toinen on hengissä.

Poissa Hopeakettu

• Vuotislainen
« Vastaus #21 : Elokuu 31, 2017, 18:36:56 »
Hei vain kaikille! :)

Olen 22-vuotias nuori nainen ja kaipailisin yksityisviestikaveria. Olen pyörinyt Vuotiksessa rekisteröityneenä käyttäjänä vajaan vuoden, mutta Harry Potter -fani olen ollut lapsesta lähtien. Ja koska tärkeät asiat ensin, kerron jo nyt, että olen tuvaltani puuskupuh. :D

Luonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen ja luotettava: jos minulle kertoo luottamuksella jotain, voi olla varma, ettei se lähde leviämään. Vapaa-ajallani tykkään kirjoittaa tarinoita ja kirjeitä, lukea, käydä elokuvissa ja matkustella (tosin sitä tulee valitettavan harvoin harrastettua). Mikään baareissa viihtyjä tai bilehile en ole, vaan ennemmin minut löytää kirjaston hiljaisimmasta nurkasta tai rauhallisesta kahvilasta. Tykkään pohdiskella asioita monelta kantilta, vaikken mikään suuri filosofi olekaan. Mieluisia puheenaiheita ovat Potterit, kirjat yleensä, kirjoittaminen, elokuvat ja matkustaminen noin esimerkiksi. :)

Mitä odotan sinulta? En vaadi sinun sopivan tiettyihin raameihin tai olevan tismalleen tietynlainen, mutta toivoisin sinun olevan 1) yli 18-vuotias, 2) kiinnostunut keskustelemaan Harry Potterista ja Ihmeotuksista ja niiden olinpaikoista sekä rupattelutasolla että syväluotaavammin ja 3) ystävällinen sekä ymmärtäväinen. Erityisesti kaipailen keskusteluja Pottereista, mutta pystyn toki puhumaan muustakin. :) Olisi myös hienoa, jos olisit melko aktiivinen Vuotiksessa - en vaadi sinun kirjoittelevan kanssani päivittäin, mutta pari viestiä viikossa olisi aika mahtia.

Jos innostuit, pistä toki yksityisviestiä! :)