Kirjoittaja Aihe: Break Of Dawn ( K-7 Lily/James one-shot)  (Luettu 256 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • En ole tyhmä, hullu vain
  • Tupa: Mary Sue
Break Of Dawn ( K-7 Lily/James one-shot)
« : Kesäkuu 30, 2012, 19:09:47 »
Ficin nimi:  Break Of Dawn
Kirjoittaja(t): MiNi
Oikolukija/Beta: tavallaan Olivia
Tyylilaji/Genre: Romance, Songfic
Ikäraja: K-7
Paritus/Päähenkilöt: Lily/James
Summary: Lily on jättänyt Jamesin ja James lähettää kirjeen tytön perään.
A/N Noniin… Idea lähti kun luin Olivian yhtä ficciä. Tämä ei liity ficciin mitenkään, mutta siitä se siis lähti. Omistettu Olivialle. Ja lauluna on Eric Saaden Break Of Dawn. Youtubelinkki.

Break Of Dawn

I don't wanna wake up lonely
I can't stand another night alone in my bed

Joka aamu herään siihen, että aurinko heijastuu ihanista punaisista hiuksistasi. Kosketan pehmeää poskeasi ja kuiskaan korvaasi:
"Minä rakastan sinua". Mutta niin ei ole enää. Lähdit pois. Et arvaa millainen aamuni oli, kun heräsin yksin sängyssäni. Ei ollut ketään kelle sanoa maailman tärkeintä lausetta. Olin yksin. Yksin. Minä en halua enää herätä näin.

Missing
Hoping
At the break of dawn
I won't let go
Won't give up no

Lily, minä ikävöin sinua. Minä palvon sinua jalkojesi alta, kunhan palaat takaisin. Joka aamu, ennen kuin avaan silmäni, toivon, että kun avaan silmäni, olisit siinä. Voisin taas nähdä sinut. Jokainen aamu on tuskaa, kun aamuhämärässä yritän löytää sinut viereltäni. Mutta sinä et ole siinä. Minä en silti päästä irti unelmasta, että palaisit. En päästä irti toivosta, jonka kaikki muut ovat menettäneet.

Think about home when you're far away
Think about me when I wake up and you're gone
At the break of dawn

Ajattele kotia. Meidän yhteistä kotia. Ajattele sitä, kun olet kaukana poissa. Muista minut. Ajattele kun minä herään aamulla, kun sinä olet poissa. Ajattele miltä minusta tuntuu. Ajattele miltä sinusta tuntuisi, jos olisit minä. Millainen aamu se olisi. Aikainen aamu. Ensimmäisten auringon säteiden osuessa ikkunaan. Olisi vielä hämärää.

Think about us, when we said forever
Think about me and remember I'm alone
At the break of dawn

Muistatko häämme? Sen kun me sanoimme, ikuisesti, kunnes kuolema meidät erottaa. Lupasin olla tukenasi myötä- ja vastoinkäymisissä. Ajattele minua ja muista, että olen yksin. Minulle ei kelpaa kukaan muu. Sinä olet elämäni.

At the Break of dawn

I keep dreaming you'll be with of,
I believe that somewhere down the line you'll be mine

Aamuisin ainakin mietin näitä. Aina silloin huomaan sen. Muulloin yritän unohtaa, mutta aamuisin se ei onnistu. Minä pidän kiinni unelmastani. Siitä, että olisit kanssani. Minä uskon, että jollain lailla olet minun. Minulla on siitä todiste nimettömässä. Ja toivon mukaan on sinullakin.

In the
Twilight
I feel your beating heart
I won't let go
Won't give up no

Joskus iltaruskon aikana suutelin sinua pihalla olevan tammen alla ja katsoimme auringon laskua. Nykyään istun yksin sen alla. Katson yksin aurinkoa. Joskus luulen nähneesi sinut. Mutta se on varmaan harhaa. Olen liian kiintynyt sinuun. Tunnen sinun sydämesi ja tiedän sinun olevan jossain. Minä en haluaisi päästää irti sinusta. En hetkeksikään. En ikinä.

My hands were cold and dry
Your cheeks were red
We promised that we'd love forever
That's what we said

Valitit siitä, että käteni olivat kylmät. Minua se ei haitannut, sinä olit lämmin ja voisin halata ja suudella sinua tammen alla auringon laskiessa. Säteet olisivat tehneet sinusta enkelin näköisen. Olet minun enkelini, elämäni. Nyt istun yksin tammen alla ja voin halata vain polviani. Mieleeni tulee sinut ja sinä punastut. Punaiset poskesi sopivat kauniista punaisiin hiuksiisi. Huitaisen käteni sinua kohti, mutta en tunne mitään. Sinä et olekaan siinä. Me lupasimme Lily. Lupasimme. Ikuisesti. Niin me sanoimme.

Rakkaudella James

At the break of dawn…

Kyynel tipahti Lilyn poskea pitkin kirjeen päälle ja suttasi Jamesin nimen. Lily kosketti kädellään jo kuivia suttuisia kohtia kirjeessä. Jamesin käsi oli tärissyt ja teksti oli epäselvää eikä sitä parantanut kuivat kyynel kohdat. Kirje oli kirjoitettu tunteella. Lily kosketti sitä. Se oli Jamesin. Sormus Lilyn nimettömässä sormessa kimalsi aamuauringossa ja toinen kyynel tipahti paperille. Lily halasi kirjettä ja kuiskasi sille:
"Minäkin rakastan sinua."

A/N Jos joku luki tänne asti niin toivon hartaasti kommentteja. Risut ja ruusut. kiitos ♥
Olipa kerran pikku nyyti nyytiäinen,
hän ihan yksin asui taloaan
ja talo oli myöskin yksinäinen.
Siis kaksin kerroin yksin peloissaan.

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
Vs: Break Of Dawn ( K-7 Lily/James one-shot)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2012, 20:58:01 »
Ihana tarina!! Hyvä idea tehä tästä songfic!:)

Risut:
-Kappaleet olivat vähän lyhyitä, mutta ei se sitten loppua kohden haitannut.:D

Ruusut:
-Juoni on mielestäni hyvin selkeä
-Hyvinkirjoitettu ficci on paras ficci:)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2012, 22:40:02 kirjoittanut Neiti Kuutamo »

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2012, 21:32:42 »
Neiti Kuutamo mää sain risuja ja ruusuja ♥. Ehkä olisin voinut tehdä vähän pidempiä, mutta se nyt on noin :D. Kiitän tuhannesti kommentistasi ♥.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2012, 19:25:41 »
Heeei :'D

Tämä on tosi nätti ♥ Kirjoitat selkeesti ja kauniisti ja ton kappaleen sanat sopi tähän tosi hyvin (: Kirjoittaessasi tajuut muutakin, kun vaan sen tarinan. Jos Lilyn mielestä kirje on kirjoitettu tunteella, silloin se on myös kirjoitettu tunteella! Ei muka-tunteella vaan ihan real-tunteella :)

Tää on jo aika tuttua, mutta en mä osaa kuin ihkuttaa.. (: Kiitoksia Minisein kuitenkin ♥

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2012, 19:37:50 »
annips kiitos rakentavasta (juu napsin rivien välistä rakentavaa :D ) Tämä tarina on kirjoitettu riippumatossa, jossa minulta syntyy varmaan parhaat tekstit. Kappaleesta tämä tarina sai alkunsa (HutsuO:n ficin lisäksi siis), ja siksi tämä varmaan sopii biisin sanoihin. kiitos kommentistasi ♥

A/N pieni sananen vaan tähän väliin. Ulkoilmassa kirjoitusta suosittelen kaikille ;)

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
« Vastaus #5 : Tammikuu 26, 2013, 09:42:07 »
Kiva, kiva, kiiiiiivaaaa!!!
Tykästyin heti, vaikka en yleensä tykkää oliko se songfikteista...
Kiitos!
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Mini

• ღ ѕɑɑ∂ҽℱɑɱɪℓɣ ღ
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Helmikuu 03, 2013, 19:13:36 »
renak Ihana kuulla et tykkäsit ^^ en minäkään niistä välitä, mutta en ois osannu kirjottaa tätä muuten :D Kiitos sinulle kommentista ♥ Se pelasti mun päivän :)

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #7 : Helmikuu 03, 2013, 19:27:58 »
Kato ny, mitä sä menit tekemään!! sikäli kun et näe ruudun tälle puolelle Sä sait mut itkemään kyynelehtimään! Skippasin jonkin verran tarinaa ja luin vain alusta pari lausetta ja lopusta jonkin verran, mutta ihastuin tarinaan<3
 Yritän lähipäivinä lukea tarinasi kokonaan ja saada kunnollista kommenttia aikaan, mutta ennen sitä yritän saada nämä kyyneleet loppumaan *snif* =')
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini