Kirjoittaja Aihe: Teen Werewolves  (Luettu 622 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Teen Werewolves
« : Toukokuu 29, 2012, 17:30:52 »
Löysin You Tubesta videon joka kertoo vähemmän tunnetusta nuorikulttuurista. Ja Kyseessähän on Teen Werewolves.

Teen Werewolves on uusi ja paljon kielteisiä ajatuksia herättävä pukeutumistyyli. Ehkä koska se eroaa muista tyyleistä aika helposti; piilolinssit, kaulapannat ja ketjut sekä häntä. Teini-ihmissudet herättävät myös huomiota ulvomisella mikä ei monen mielestä ole sopivaa. Tietoa tästä uudesta tyylistä ei ole juurikaan, englannin kielellä löytyy jotain mutta lähinnä kritisoivassa mielessä.

Itse olen Teen Werewolf. Ihastuin tähän tyyliin heti kun näin videon. Tyyli tuntui itselleni oikealta, olin jo vaikka kuinka kauan ajatellut uudistavani tyyliäni johonkin erikoisempaan päin mutta aina se vain jäi. Fanitan susia ja ihmissusia ihan täysillä ja tahdoin sen näkyvän pukeutumisessanikin. Joten yksi kaunis päivä tilasin valkoisen hännän ja kaulapannan. Sitten jo seuraavana päivänä hiihdin koulussa häntä hulmuten ja ketju kilisten. Muut ihmiset (lähinnä lissut ja muut häiriköt) katsoivat harvinaisen ilkeästi ja alkoivat puhua kovaan ääneen kuinka idioottimaista on käyttää häntää, kaulapantaa ja hihnaa. Suljin korvani heidän tyhmiltä puheiltaan, he eivät vain käsittäneet erilaisuutta.

Juoksentelen koulun pihalla ja hypin kivillä ja penkeillä. Kaupungilla kiipeilen puihin ja juoksentelen siellä ja täällä :D Se tuntuu ihanan vapauttavalta ilmaista itseään miten haluaa. Oloni on ollut parempi kuin pitkiin aikoihin. Yhä ihmiset katsovat pitkään kun kävelen ohi mutten pane sitä pahakseni. En vain jaksa välittää mitä he sanovat tai miettivät.

Mitä mielipiteitä teillä on tästä uudesta tulokastyylistä? :)

-ihmissusi-

Anteeksi muuten etten alustanut tätä topaa tämän kummemmin D: