Kirjoittaja Aihe: Skyrim  (Luettu 223 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
  • Tupa: Korpinkynsi
Skyrim
« : Huhtikuu 20, 2012, 17:06:08 »
Noniin oikeat tyttäret ja pojat armaan skyrimin, astukaa esiin!

Itse nopeasti kommentoin että oli minusta rahansa ja odotuksen arvoinen, ääninäyttelijät kyllä häviävät niukasti Oblivionille mutta eipä se haittaa. Hahmona niinkuin edeltäjässäänkin on khajiit, mutta varkaan sijasta warrior. Vaikka aluksi lohikäärmeet ei paljoa hetkauttaneet, pitemmän päälle hyvin oppi pelkäämään niiden voimaa ja vttumaisuutta lennellä ympäriinsä ja sylkeä jäätä niskaan jos ei vielä osannut Dragonrendia.
arvosanaksi heitän 9/10

Poissa Kanadanmajava

• Älä murise vaan SYÖ!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Nytkyn kerran luet tätä, niin antaisitko vettä?
  • Pottermore: NimbusShield7799
Vs: Skyrim
« Vastaus #1 : Maaliskuu 31, 2013, 20:35:38 »
Heloo! Itse olen aivan rakastunut tesV:hen. Cheattailen kuitenkin irselleni raahaa ja leveleitä useasti. En niinkään pidä läpivedosta.
End? Life never ends. Our journey never ends. It continues in the paradise, where the soul flys!

Poissa Alduin

• Vuotislainen
  • Mars on tänä yönä kirkas
  • Pottermore: RainMarauder9237
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Toukokuu 24, 2013, 02:16:52 »
Eehm... Kuten nimestäkin huomaa, niin pelaan kyseistä  peliä. :D Jäin kyllä heti koukkuun. Olin aikaisemmin kyllä vähän aloitellut sarjan muita pelejä, mutta Skyrim on kyllä ehdoton suosikki. Kyllä tossa helposti hujahtaa tunti jos pari pelaillessa...

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 24, 2014, 17:33:57 »
Skyrim. Tuo paheeni!

Aivan rakastan kyseistä peliä, maailma on niin iso että tekemistä riittää ja pelaamista riittää. Tykkään kun ei ole pakko edes hirveästi tapella, sniikkaa vaan ja ampuu jouskarilla piilosta jos ei avoin taistelu kiinnosta xD
Itse olen aivan lumoutunut maailmasta ja sen mahdollisuuksista, meikäläisellä on joitain lisäosiakin siihen niin peli käy vähän jännemmäksi.

En ole muita sarjan pelejä pelaillut, yritin Oblivionin pc versiota mutta kun oma kone on vähän mitä on niin eihän siitä mitään tullut. Pleikkarilla ja xboxilla olen siis pelannut Skyrimiä, pisin pelini on pleikkarilla ja vielä aivan kesken. Jotenkin se päätarina jää vähän vähemmälle kun on niin paljon kaikkea muuta tekemistä.
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Mugiwara no Ichimi
  • Pottermore: DragonSky115
« Vastaus #4 : Kesäkuu 24, 2014, 17:50:31 »
Olen tässä hetken aikaa harkinnut että hankkisin Skyrimin.
En tiedä pelistä kovinkaan paljon, ei ole tullut pelattua edellisiäkään osia, mutta kaikenlaisia huhuja on tullut kuultua ja joitain kuvia nähtyä, ja sen perusteella vaikuttaa tosiaan mahtavalta peliltä.
Pleikkari kolmoselle olisi tarkoitus hankkia, sillä en paljoa tietokoneella pelaile, ja nyt vihdoin olisi mahdollisuus kolmosella enemmän pelata kun veli on siirtynyt pelaamaan nelosella. x)
Tulen myöhemmin ehkä päivittelemään kokemuksia kun joskus olen pelin saanut hankittua.
"So many books, so little time."
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Dimitri

• Veturinlämmittäjäharjoittelija
  • Vuotislainen
  • Foorumilla Dimitri, muualla joku muu.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2016, 17:41:26 »
Täällä myös yksi skyrim pelaaja.