Kirjoittaja Aihe: Pottermore (SPOILAA NELOSKIRJAA!)  (Luettu 122654 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa goldensnitch

• Sadetonna
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Action!
  • Pottermore: HeartPotion15680
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Pottermore
« Vastaus #200 : Toukokuu 19, 2012, 13:17:51 »
onko tuonne nyt siis tullut uusia kirjoja jotka eivät ennen olleet siellä? :D

Jeps, jokaiseen kirjastokuvaan on tullut ainakin yksi kirja, josta voi lukea lisää J.K.Rowlingin kirjoittamia tietoja ;)
Have you found Jesus yet?
- I didn't know I was supposed to be looking for him, sir.

Poissa Where

• Vuotislainen
  • Pottermore: WormwoodPurple29027
« Vastaus #201 : Toukokuu 22, 2012, 20:57:35 »
Pöh, miksköhän noi uudet kirjat ei mee tonne Trunkiin? Ainakaan kaikki, esim. Curses and Counter-Curses.

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneDragon24
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #202 : Toukokuu 22, 2012, 21:57:25 »
Pöh, miksköhän noi uudet kirjat ei mee tonne Trunkiin? Ainakaan kaikki, esim. Curses and Counter-Curses.

Kaikki uudet löydettävissä olevat kirjat eivät löydy kerättävinä kirjoina. Niistä pääsee vaan lukemaan lisäinfoa ko. kirjoista. Kirjoina ne ostetaan jo Viistokujalta (lukuun ottamatta Curses and Counter-Curses, joka on kerättävissä muualta) ja ovat kyllä matka-arkussasi.

Poissa Kampsu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #203 : Toukokuu 26, 2012, 13:56:23 »
Oon aivan toivoton pelaaja siellä, kun en pääse/osaa edes tylypahkaan asti. :'D

e//
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2012, 15:23:03 kirjoittanut Kampsu »

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #204 : Toukokuu 26, 2012, 14:58:54 »
Jahas, uusia kirjoja. Pitää käydä kaivamassa ne esiin sieltä kun jaksan taas Pottermoreen keskittyä. Viime aikoina en ole oikein päässyt kiinni siihen enää, koska en ole pelannut moneen viikkoon kunnolla ja muutenkin haluan nyt ensin keskittyä muuhun. Minusta on kuitenkin todella hauskaa aina etsiä jotain uusia juttuja, joten tulen varmasti pitämään hauskaa sen parissa, muhaha. x)
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
« Vastaus #205 : Toukokuu 30, 2012, 18:15:44 »
Hei voisiko joku ystävällinen Puuskupuh postata oman tervetuloviestinsä tähän topaan tai lähettää sen minulle yksärillä? Olen lajitteluttanut kaikki perheenjäseneni, mutta Puuskupuhiin ei kukaan ole päätynyt :) en haluaisi missata tietoa minkään tuvan oleskeluhuoneista ja erikoisuuksista.
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa varjopoika

• the world's only consulting detective
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin94
« Vastaus #206 : Toukokuu 30, 2012, 18:20:38 »
Hei voisiko joku ystävällinen Puuskupuh postata oman tervetuloviestinsä tähän topaan tai lähettää sen minulle yksärillä? Olen lajitteluttanut kaikki perheenjäseneni, mutta Puuskupuhiin ei kukaan ole päätynyt :) en haluaisi missata tietoa minkään tuvan oleskeluhuoneista ja erikoisuuksista.

Google on kaveri.
You're a human after all.

Poissa Forget me not

• Vuotislainen
  • Pottermore: ChestnutEcho16547
« Vastaus #207 : Toukokuu 30, 2012, 20:01:19 »
Aah, kiitos :)
she's blonde, she's thin, she says "wow"

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #208 : Kesäkuu 27, 2012, 20:47:24 »
Minä tahtoisin kysyä tuosta kaksintaistelusta, että saatteko te oikeasti täysiä pisteitä? Minusta tuntuu että osuin kuinka tarkasti niihin kirjaimiin tahansa, en koskaan saa enempää kuin 139 pistettä. Joskus myös tosi huonolla suorituksella saa saman pistemäärän kuin lähes nappisuorituksella, mikä on enemmän kuin turhauttavaa, tuntuu kuin ne pisteet arvottaisiin.
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
« Vastaus #209 : Kesäkuu 27, 2012, 21:21:04 »
Arpomiselta se joskus kieltämättä tuntuu. Toisinaan teen sen taian mielestäni todella hyvin, mutta ruutuun tuleekin vain joku onneton 142. Sitten taas jollakin vähän sinnepäin menneellä suorituksella voikin tulla 144 ... Olen kyllä saanut täydetkin (145) todella monta kertaa. Tuntuu kyllä siltä, että sen saaminen oli helpompaa ennen kuin sivusto aukeni kaikille, mutta tuskin se oikeasti näin on.

//Taas tuli täydet!

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2012, 16:10:07 kirjoittanut Kinder »

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #210 : Kesäkuu 27, 2012, 22:45:02 »
Mul tuntuu olevan sitä, että kaksintaistelussa tulee aina suurinpiirtein sama pistemäärä, joka on todella pieni muiden taikoihin verrattuna ja väkisinhän siinä häviää. Vaikka sitten miten tarkkaan yrittäisi.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Raparperi

• Pahislynkkarikerhon puheenjohtaja ;)
  • Vuotislainen
« Vastaus #211 : Kesäkuu 28, 2012, 15:45:18 »
Mitäs muuten tykkäätte siitä, että House Cup jaetaan 5. heinäkuuta? Itse mietin sen käytännön toteutusta, tuleeko suuren saliin vain joku lisätaulu missä lukee voittajatuvan nimi ja vuosi vai miten se tapahtuu, ja nollataanko sitten kaikkien pisteet?

Voittajaksi veikkaan joko Rohkelikkoa tai Luihuista, koska johtaja vaihtelee näitten tupien välillä koko ajan. Sinänsä harmi että Korpinkynsi ja Puuskupuh ovat pudonneet kelkasta, olisi kivempi jos kisa olisi tiukka. Olen myös sitä mieltä, että rohkelikoilla on hirveä etu kun meitä (joo, go rohkut ;D ) on niin paljon enemmän kuin muita ja korpinkynnet taas häviävät siinä aika paljon.

Mietin vielä tuota kaksintaistelua, koska pääsin juuri (huiman) 300 pisteen yli, ja nyt alkaa tulla pisteiksi 141 siinä missä aikaisemmin vaikka 138, että josko siinä olisi tavallaan sellainen kokemus millä niitä pisteitä saa enemmän. Toisin sanoen aloittelijoilla ei olisi mitään jakoa saada hyviä pisteitä muutenkaan, mutta ei kai se niin voi olla?

//Kumosin oman teoriani juuri, 90 kaksintaistelupisteessä oleva puuskupuh vetäisi minua vastaan juuri 143, kun itse olen taas palannut asteikolle 137-139 -_-
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2012, 21:05:50 kirjoittanut Raparperi »
"Muikkunen, ota airo."

Solemn Spoiler Alert -blogi tv-addikteille ja lukutoukille ;)

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #212 : Kesäkuu 29, 2012, 16:59:11 »
Lainaus käyttäjältä: Raparperi
Mitäs muuten tykkäätte siitä, että House Cup jaetaan 5. heinäkuuta? Itse mietin sen käytännön toteutusta, tuleeko suuren saliin vain joku lisätaulu missä lukee voittajatuvan nimi ja vuosi vai miten se tapahtuu, ja nollataanko sitten kaikkien pisteet?

Ilmiselvästi! Pisteiden nollaamisesta ei ole sanottu mitään. Minulle se on periaatteessa ihan sama, kun ei mulla ole loppujen lopuksi kovin paljon pisteitä menetettävänä. :-D Sitä paitsi niinhän se tapahtui Tylypahkassakin. Btw, House Cupin jälkeen meidän pitäisi saada lisää tietoa Chamber of Secretsin tilanteesta/aikataulusta tms.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2012, 17:04:41 kirjoittanut Betaé »

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #213 : Kesäkuu 30, 2012, 14:14:39 »
Eikös noita notificationseja pysty poistamaan? Onko siihen tullut muutos vai onko vika mun koneessa/selaimessa. En nimittäin löydä mitään viestien poistamista mahdollistavaa nappulaa :D
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #214 : Kesäkuu 30, 2012, 22:47:28 »
Pottermoren wizard duelsit ovat aika koukuttavia! Niitä jaksaa pelailla pidempäänkin. Jäsenillä tuntuu olevan aika paljon rahaa. Olisi kivaa jos sitä pitäisi itse jotenkin ansaita, vaikka siivoamalla virtuaalisesti luokkahuoneita tai selvittämällä jotain pulmavisoja :'D

Hahaa, keitin juuri ensimmäisen liemeni! Hercible onnistui oikein hyvin... tosin vasta toisella yrittämällä. >)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2012, 15:04:00 kirjoittanut Prosper »

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
« Vastaus #215 : Heinäkuu 05, 2012, 11:12:11 »
Äsken julistettiin Pottermoren tupamestaruuden voittaja! Kaikkien tupapisteet on myöskin nollattu, nyyh. Mua kiinnostaa kovasti tietää mikä se 'salainen bonus' on, jonka voittajatuvan jäsenet saavat. Jännittävää ... :)

Poissa Ginga

• Vuotislainen
  • Pottermore: AsphodelMidnight9116
« Vastaus #216 : Heinäkuu 05, 2012, 11:58:36 »
Harmi, et tupapisteet nollattii... mul oli kuiteki yli 1,000 (jopa...) ): Nyt ois kyllä kiva tietää, millo salaisuuksien kammio tulee.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #217 : Heinäkuu 05, 2012, 12:01:25 »
Missä se "salainen bonus" mainitaan? Kaikki puhuvat siitä, mutta en näe missään mitään mainintaa.

:P

"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Kinder

• Takavasemmalta
  • Vuotislainen
« Vastaus #218 : Heinäkuu 05, 2012, 12:08:58 »
Salaisesta bonuksesta oli monta päivää maininta notifications-pöllössä, mitä ei saanut poistettua. Kyseinen ilmoitus katosi vissiin eilen.

// Salaisuuksien kammiota ei Insiderin mukaan tarvinne kovin kauaa enää odotella:

Harry Potter and the Chamber of Secrets news
Over the past few weeks on the Site Updates section of the Pottermore Insider, we’ve been letting you know about our progress developing Harry Potter and the Chamber of Secrets on Pottermore.

We’re excited to announce that the first chapters of Harry Potter and the Chamber of Secrets are coming very soon to Pottermore.

We will reveal more about this next week here on the Pottermore Insider, as well as the Pottermore Gateway and the new Pottermore house noticeboards.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2012, 12:24:58 kirjoittanut Kinder »

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #219 : Heinäkuu 05, 2012, 12:38:37 »
Minä taisin sitten liittyä niin myöhään, etten koskaan kyseistä notificationia nähnyt. :D
Jotenkin tulee jatkuvasti mieleen, että se bonus on todennäköisesti joku määrä rahaa...

Minä stalkkaan Pottermorea Twitterissä, minne varmaan myös päivitetään kaikki CoS-aiheinen. ^^
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #220 : Heinäkuu 05, 2012, 13:14:05 »
YAY! Luihuinen voitti! Hyvä käärmeet >:D

Bonusta ja SK:ta odotellessa... En ikinä onnistu keittämään tota wide awake lientä >:( Teen muka jotain väärässä järjestyksessä... en kyllä ainakaan tietoisesti.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #221 : Heinäkuu 05, 2012, 13:32:27 »
Jee, päivitys.

Huomista odotellessa...

Äkkiä noita tupapisteitä kyllä kertyy, kun kaksintaistelee ja valmistaa Wideyeä (edullisin, you know) jatkuvalla syötöllä. ^^

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #222 : Heinäkuu 05, 2012, 21:32:05 »
Kun tuolla Pottermoressa on siinä sivun ylälaidassa nuo kymmenen ympyrän mallista 'kylttiä' (oikealla spells, potions, trunk, friends ja favourites), niin olen tähän mennessä saanut vasemmalle puolelle 'avattua' Diagon Alleyn ja Gringottsin, mutta näitä kahta ennen on vielä yksi lukittu kyltti. Olisiko mun pitänyt saada avattua se ennen näitä kahta muuta, ja jos niin mikä siinä kuuluisi olla? Jos viitsitte niin ilmoittakaa yksärillä, mutta jos mun ei ole vielä tarvinnut saada sitä kylttiä auki, niin älkää sitten sanoko mitä siinä pitäisi olla :D

/ ja kyllä, löysin Pottermoren vasta nyt... ._.

/ Okei, kiitos Dewie :D luulin että multakin on mennyt jotakin pahasti ohi, ja kävin alkun luvut uudestaan läpi.. ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2012, 22:12:07 kirjoittanut Linesca »
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Dewie

• Vuotislainen
  • Pottermore: HazelNight86
« Vastaus #223 : Heinäkuu 05, 2012, 21:48:45 »
Linesca se reunimmainen kyltti on kaikilla lukossa, tai sitten minäkin olen missanut jotain :D
Olen esihistoriallinen käärme joka ulvoo ja murisee! -Pikku Myy-

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #224 : Heinäkuu 06, 2012, 08:07:08 »
Se reunimmainen kyltti tulee olemaan linkki kauppaan (tekstillä "Shop open").

EDIT: Jee, "salainen bonus" ei ole enää salainen!

:D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2012, 11:40:55 kirjoittanut Wippii »