Kirjoittaja Aihe: Itsetehdyt taikasauvat  (Luettu 21787 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Truthdel

• Ankeuttaja
Vs: Itsetehdyt taikasauvat
« Vastaus #175 : Huhtikuu 02, 2009, 14:12:47 »
Itse olen askarrellut taikasauvan itselleni ja ystävälleni askartelumassaa ja askartelu puukeppejä hyväksikäyttäen. Ihan nätit tuli.

Omani on kyynärpäästäni ranteen yli n. 5 ja puoli cm ulottuva, toinen on vähän enemmän. Ei oo nyt ihan viivoitinta vieressä että voisi nopeasti mitata. Päivitän tämän sitten kun olen mitannut. Itsellä on tuommoinen mahonginruskea lukko ja avain teemalla, kierteisellä varrella ja pieni määrä suomuja kädensijan yläosassa.

Ystävälleni tuli vaaleanharmaa/vaaleansininen josta paistaa hivenen kerman sävyinen pohja läpi. Kädensijaan upotin hopeoitua kuparilankaa koristeeksi, Kädensijasta löytyy myös kiertynyt vanha oksa jolla istuu pöllö.

Pitäisi myös tehdä eräälle koulukaverille valkea sauva jossa on vaskitsa ja tirpunen. :3

Tässä kuvallisia todisteita: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Truthdel&image_id=98192629
                                       http://truthdel.deviantart.com/art/Puff-Pride-wands-111879270

Cedu

• Ankeuttaja
Taikasauvanne
« Vastaus #176 : Toukokuu 10, 2009, 16:18:08 »
//22.8.2011 Muokattu yhteen topicit Itsetehdyt taikasauvat ja Taikasauvanne, jotka sisälsivät molemmat samaa asiaa -Vilena

Toisen topicin aloitusviesti:

Mllaisia sauvoja teillä on, linkittäkää vaikka kuva.
Tein tähän oman aiheen, koska tuossa ''itsetehdyt
taikasauvat'' osiossa oli pääasiassa vain miten
sauvat oli tehty, muutamalla oli kuvia, joten tänne sitten vain
sauvojen kuvia!

Tässä oma sauvani, jota kutsun ''tandeioukseksi'': (täysin vuoltu, kädensijaan poltettu nimikirjain)

11½ tuumaa
Leppää
sisältää vuorikristallia

Tässä sauvani...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2011, 14:56:52 kirjoittanut Vilena »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #177 : Kesäkuu 02, 2009, 21:45:37 »
Minulla on muutama sauva, jotka eivät tosin ole itse-tehtyjä...
Oikeastaan molemmat ovat jostain luonnosta löydettyjä, joihin olen tehnyt hieman hienosäätös.

Kuvia en nyt saa tänne, koska eräs piuha on kadoksissa..
Lisään heti, kun löytyy...

(Auroreille; Kannattaisiko tehdä vol. 2, kun tämä alkaa venyä...)

(//: Oukkei)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2009, 14:14:21 kirjoittanut EJR »
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #178 : Kesäkuu 02, 2009, 23:23:34 »
(EJR: odotellaan vielä muutama sivu ja tehdään se vol 2 sen jälkeen :))
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Granttu

• Kiltalainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #179 : Maaliskuu 27, 2011, 15:07:11 »
Olen ny itekkin tekemässä omaa. Luudan varresta saa hyvin, ku vähän vuolee, ja näyttää vuoltua aivan raakapuulta. Neuvoisitteko vähän vinkkejä sen tekoon. olen vasta vuolemisvaiheessa kun on hiukan tylsä puukko.¨
että jos niitä neuvvoja sais nii oisin kiitollinen.

Täällä on hienoja sauvoja. Mielestäni ne on kyllä hiukan tylsiä ja eivät ole niin ''taianomaisia''. Ja hintakin on aika korkea, mutta ei liian. Tsekatkaa :D

http://www.alivans.com/
Try your best, then its time to rest...

Poissa Undómiel

• huispauskapteeni
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SwordOwl22473
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #180 : Syyskuu 16, 2012, 19:03:56 »
Hei, minultakin löytyy tuolta yksi sauva!

Kyseessä on siis 13 tuumaa pitkä, pajupuusta, ytimenä feenikslinnun pyrstösulka. Tai no ei ihan, mutta linnunsulka sieltä kuitenkin löytyy. Sauvan tein pari vuotta sitten, veistin pajusta sauvan muotoiseksi, porasin päähän pienen reiän johon sitten tungin tuon sulan, maalasin päältä vielä mustaksi ja valmista tuli.
Kovasti olen yrittänyt taikoja harjoitella, tuloksetta. Täytyyköhän käydä ostamassa Ollivandersilta ihan oikea sauva...
Always.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #181 : Maaliskuu 25, 2013, 18:57:41 »
Aion tehdä itselleni sauvan heti kun saan puuta ja muita tarvikkeita,ja mulla on 3 sauvanrakennussuunnitelmaa:Joko teen puuhelmikahvaisen pintakäsitellyn sauvan johon tulisi ytimeksi jotain (esim.poron karvaa kaverini omistamista poroista), pintakäsitellyn kaulimen kahvasta tehdyn sauvan jossa voisi olla kaiverruksia tai jalokivi kahvassa, tai perinteisen koristelemattoman risusauvan.
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...