Aivotoiminta ja sen puute > Musiikki

Väärin kuullut laulut, 1 viesti/kk

(1/85) > >>

Rosie:
Niinpä niin. Jokainen meistä on varmasti kuullut laulujen sanoja väärin. Ja yleensä ne ovat aika hauskoja..  

Itse kuulin kerran sen Titiyon laulun väärin: "Come along, come along with me, and i eat your brains.." Oikeaa versiota en edes tiedä..  :P

Ja sitten on myös eräs toinen.. Väärin: "Enkelit lentää sun uniin.. ja tekee sinusta nauriin.."
Oikein: "Enkelit lentää sun uniin.. ja tekee sinusta kauniin.."
On niitä lisääkin mutta ei millään jaksa muistaa..

//Poistin viestit, joissa ainoastaan myötäiltiin muita ("mäkin kuulin kerran noin!" ja "noinko se menikin?") :> -yhyy

// Jees eli tästä eteenpäin sitten yksi viesti per kuukausi per käyttäjä. Muokatkaa myöhemmin mieleen tulleet sanat vanhaan viestiin tai odottakaa ne pari viikkoa. - Villi Lohi

Mc Puuhto:
No joo... Asiahan on niin, ettei venäjästä voi laulettuna saada mitään selvää jos ei sitä itse osaa. Mutta kummasti minä silti kuulen sanomaa T.a.t.u.:n  All the things she said:in venäjänkielisessä versiossa. Ei pienintäkään hajua mitä ne YRITTÄÄ sanoa, mutta se kuulostaa tältä:

Jasaslasomaa, jasaslasomaa, JEESUS LAATTAA, JEESUS LAATTAA, JEESUS LAATTAA...

Iso H se taisi olla joka siitä väänsi:

Jeesus matkustaa, jeesus matkustaa, Jeesus laattaa, Jeesus laattaa, Jeesus laattaa....

On muodostunut hitiksi.

Muokkaus hetkeä myöhemmin: ja meinasi unohtua. Tiktakin biisi menee oikeasti näin:

Satuprinsessaa sä oottaa saat, vaikka päivies päähän et koskaan sä sellaista löydä...

Kuulin sen pitkään näin:
Satuprinsessa sä olla saat, vaikka päivies päähän et koskaan sä sellaista löydä...

Ajattelin, että laulaako tytöt tosissaan noin reippaasti lesboista?! Mutta kuten arvelinkin, eivät ne nyt oikeasti olleet uskaltaneet. Petyin. ;)

Ja "Nas de nagoniat" tai jotain (Not gonna get us:in venakkoversio) kuulosta hyvin epäilyttävästi tältä: NATSI JA POJAT...!

Ramona:
Väärinkuulluille lauluille on aina hauska nauraa, elleivät ne sitten ole selvästi keksittyjä. "siis omg eiks se meekään näin? lol!!" :/

Minä kuulen sekä laulut että normaalit puheet hyvin usein väärin, harmi vain, ettei niitä oikeasti tule kirjoiteltua ylös pahemmin. Tai ehkä parempi, itse minä niille kuitenkin vain nauran. Muut sanovat notta nytjattaturpakiinni. :p
Muistan muuten, kun joskus lainasin "Villejä rubiineja - väärinkuultuja laulunsanoja" -kirjan, ja nauroin hysteerisesti koko päivän niille. En oikeasti saa päähäni, milloin olisin niin hervottomasti nauranut IHAN kaikelle mahdolliselle. Soli kivaa. :> Mutta ei se toisella kerralla ollut niin hauska, eikä seuraavakaan kirja.. oliko se nyt "Minä suojelen sinua taiteelta", ollut niin hyvä. Njoo.

Ihan pienestä asti olen kuullut Saku Sammakko -laulun aivan metsään, olin varmaan neljännellä tai viidennellä, kun sain selvennyksen tähänkin.

Oikeasti: Saku Sammakko kosiomatkallaan.
Kuultu: Saku Sammakko Posion-matkallaan.
(Itseasiassa tämä on aika looginen, koska pienenä Rovaniemellä asuessamme sekä oma isäni, että kaverini isä ajoivat työkseen rekkaa, ja monesti heillä oli viemistä Posiolle. Oli sitten vähän nolompaa, kun Järvenpäähän vasta muuttaneena hoilasin tätä muiden mukana, ja joku kuuli että laulan Posiosta.)

Weezer - Say It Ain't So
Oikeasti: Your drug is a heartbreaker.
Kuultu: Your dog is a heartbreaker.
Ja tästäkään ei ole aikaa kovinkaan paljon.

Yksi parhaimpia koskaan on (ei tosin itsekuulemiani, slipknotforum.com:lla joskus näistä juteltiin, mutta) muutamat Slipknotin väärinkuullut sanat..

Slipknot - Wait And Bleed
Oikein: The flesh was in my bones, the pain was always free
Kuultu: The flesh was in my bones, I play with Joey's thing
Ja Joeyhan on Slipknotin rumpali. :>

Slipknot - Liberate
Oikein: Liberate my madness!
Kuultu: Liberate bananas!
Kuultu: Do you like bananas!?
Kuultu: I like bananas!
Kuultu: Look at my bananas!
Ja kyllä, nuo kaikki kuulostavat oikeilta minunkin korviini. :)

Ja lopuksi vielä armaan siskoni kuulema kohta (Slipknotia jälleen.. :p), joka naurattaa vieläkin...
Slipknot - My Plague
Oikeasti: I can't f***ing take it anymore!
Kuultu: I can't f*** a chicken anymore!

((Tämä on nyt aivan naurettavaa, mutta en saa päähäni mitään muita oikeasti hauskoja, mitä itse olen kuullut. Lupaan kyllä pyhästi muokata niitä lisää, koska niitä ON paljon.))

francesc:
Ramonesin I wanna be sedated

Oikeasti:Twenty-twenty-twenty-four hours to go
I wanna be sedated
Nothing to do, no where to go, oh
I wanna be sedated

Kuulin:I wanna wanna wanna wanna austin go
I wanna be satiated
nothing to do no way to go home
I wanna be satiated

Tulen kirjoittelemaan ja muoksimaan myöhemmin, minua patistetaan nukkumaan :shock:

Niin, veljeni luuli yhdeksänvuotiaaseen asti että Edelmanin biisissä ihana valo lauletaan "Sipa saparo" x)

Muokkista//
Marilyn mansonin mOBSCENE
Manson laulaa: You came to see the mobscene!
Minä kuulen: You came to see the monsters!

Ja tuo Petri Munch... Se joku levoton prinssi tms. Minä kuuli että siinä alussa laulettiin "Hiekkapaeril sinne lensin" enkä todellakaan tajua miten. Ei se edes kuullosta samalta o_O

Dir en grey-umbrella
Kyo: Hey miss girl is very fond of child!
Kuulen: Hey disco are you redy for morning time!
Arvasin heti, että kuulin väärin :B

Elreth:
Mäkin olen kuullut joitain lauluja väärin:

Finteligens - Kaikki peliin
Oikeasti: Tahdon sen pokaalin
Väärin kuultuna: Tahdon Seppo Kaalii (mitä on seppo kaali? jotain syötävääkö?)

Se "Enkelit lentää sun uniin"- laulusta.
Aluksi luulin "Enkelit lentää sumuihin".
Sen jälkeen "Enkelit lentää suluihin".

Yö - Joutsenlaulu
Oikeasti: "Et ehkä sääliäni kaipaa".
Väärin kuultuna: "Et ehkä sääriäni kaipaa".

Lensi Maahan enkeli
Oikeasti: "Joutuisampi tuulta".
Väärin kuultuna: "Joutui sampituulta"

Laitan lisää kun muistan.

*muks*

Suurlähettiläät - Pitääks sun aina
Oikein : "Ei autossai ole edes nastoja talvella".
Väärin kuultuna : "Ei autossani ole edes nastoja tallella". Mietin pitkään, että miksi siellä pitäisi olla nastoja tallessa... :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta