Kirjoittaja Aihe: Livin kelmimäiset kädenjäljet  (Luettu 276 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
  • Tupa: Puuskupuh
Livin kelmimäiset kädenjäljet
« : Maaliskuu 10, 2012, 20:45:43 »
Jaa. Kai munkin sitten täytyy, kun muutkin! :)

Eli siis Potteraiheisia piirustuksiani täällä joo. Lähinnä kelmejä piirtelen, mutta en tiedä vaikka joskus piirtäisinkin jotain muuta Potter-aiheista! ^^

Ensimmäinen kelmiaiheinen piirustukseni on piirustus Siriuksesta ja Jamesista. Mä inhoan naamojen piirtämistä ja nuokin naamat mä piirsin ainakin 100000 kertaa uusiksi ennen kuin luovutin. Ja hupsista, Jamesilla ei ole lasejaan päässään! Noh, ehkä se ei tarvitse niitä! Poikien vaatteista tykkään, vaikka molemmat herrat näyttävätkin varsin tukevahkoilta. Naamat ja hiukset jätän omaan arvoonsa, koska tosiaan vihaan niiden piirtämistä!

// Jaahas. Sainkin tämän valmiiksi. Tässä kuvassa kelmit siis animaagihahmoissaan. Kuutamo on liian iso verrattuna muihin, mutta suden pienentäminen olisi liian isa urakka tuon taustan ja muiden animaagien takia. Anturajalka näyttää hieman nenäkkäältä yli-isolla kuonollaan, Sarvihaaran naama ei näy, mistä olen hyvin vihainen itselleni. Rupesin piirtämään kyseistä hirveä aloittaen sarvista ja tajusinkin ne piirrettyäni, ettei pää enää mahdu kuvaan, koska läski ja ihan yli-iso Kuutamo vie niin paljon tilaa. Ja Matohännän häntä on muuten väärässä paikassa. :'D Hups. No mutta who cares! ^^

// Jaa seuraava! Edelleen kelmiteemalla mennään ja tällä kertaa vuorossa on Sirius Azkabanissa! (tai karkuteillä Azkabanin jälkeen, ihan miten haluaa ajatella ^^) Tuo kuva on oikeasti isompi, mutta rajasin pois niitä vaatteita, koska ne ei onnistunut niin hyvin kuin olisin halunnut ja tuo naama oli paljon hienompi vähän isompana. ^^
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2014, 19:09:48 kirjoittanut Livingstone »

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Livin kelmimäiset kädenjäljet
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2012, 20:54:19 »
Tulit sitten kuitenkin julkaisemaan <3
Ihana lyijykynä piirros. Mielestäni James ei kyllä tarvitse edes laseja, joten ei häirinnyt yhtään. En ymmärrä mitä valitat hahmojesi kasvoista ja hiuksista. Itse en saa piirrettyä hahmoja sellaisiksi, että sen tunnistaa. Paitsi ehkä Harryn, jos hänelle piirtää naamaan arven.

Jään odottamaan innolla lisää piirroksiasi (Taas kerran herra rakentava kommentti taitaa olla lomailemassa)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2012, 21:34:29 kirjoittanut neiti moitteeton »

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Livin kelmimäiset kädenjäljet
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2012, 21:19:03 »
neiti moitteeton: Joo. :') Mä itseasiassa parantelin niitä kasvoja vielä vähän ennen julkaisua, mutta julkaisin kumminkin! Ja hyvä, ettei Jamesin kotiin jääneet lasit häirinneet! :) Niin, ja kiitoksia kommentistasi (, vaikka olenkin sitä mieltä että mulla on edelleen oikeus valittaa pilalle menneistä päistä :'D)! <3

Ja uutta kuvaa piirtelen tässä parhaillaan, joten sen julkaisuus tuskin menee kamalan kauaa. :'D