Velhomaailma ja sen ihmeet > Harry Potterin maailma

Minkälaisen hahmon tekisit itsestäsi Potter-maailmaan?

(1/6) > >>

Pikkunoita:
Eli tarkoitan sitä että, jos voisit "lisätä" itsesi Potter-maailmaan, niin kuka olisit? Mikä olisi nimesi? Keitä kuuluisi perheeseesi? Vai kuuluisitko jo olemassa olevaan perheeseen? Mikä olisi tupasi, entä millainen olisit luonteeltasi?

Ihmissusi:
Jos jotenkin mystisesti voisin lisätä itseni Potter-maailmaan, olisin Naitou Satsuki. Nimeni on japanilainen, vaikken näytäkään japsilta. Vanhempani olisivat taiteilijoita, erityisesti surrealismin ystäviä. Isäni on japanilainen ja äiti skotlantilainen. Sisaruksia minulla ei olisi.

Olisin tietysti Rohkelikko. Niinkuin arvata saattaa, olisin ihmissusi. Luonteeltani olen arvaamaton ja joskus hieman kärsimätön. Tulinen leijona >) Kuitenkin ystävällinen ja kohtelias. En ole erityisen innokas opiskelemaan joten minua ei näe usein pänttäämässä. Olen sosiaalinen ja rakastan esiintymistä.

Kuuluisin Albuksen kaartiin ja sitten myöhemmin Feeniksin kiltaan.

~ww~

Snive:
Tää nyt menee hieman sivuun, mutta itse larppaan Auroriopisto nimisessä larpissa, joka sijoittuu aikaan ennen kelmejä. Mun hahmo on Tobias Meverel, joka oikeastaan on sukua Kalkarokselle, mutta se ei tuu yleisesti esille. Tobias on käynyt Irlannissa toista opistoa ja sieltä siirretty brittien Auroriopistoon. Tobias on käynyt koulunsa myös Irlannissa. Tobiaksen äiti on britti ja isä irlantilainen.
Tobias ihastui Auroriopistossa taikajuomien opettajaan ja on yleinen naurunaihe siellä XD. Opettaja on myös miespuolinen eli on hieman erikoista tuohon aikaan. Luonteeltaan Tobias on ujo ja hiljainen, mutta kaipaa toimintaa. Osaa myös olla äksy, jos häntä kiusataan. Koulussa hän taas tunnollisesti tekee läksyt ja opiskelee tehokkaasti; erityisesti taikajuomia.

Mutta tuossa hieman erilainen lähtökohta. Tobiasta on tosi kiva larpata. Oon tehny hänestä niin itseni oloisen. :)

Ales:
Minä olen Pottermaailmassa Alessia Bhattacharya. Olen neljännellä luokalla Tylypahkassa ja tupani on tottakai luihuinen. 
Pikkusiskoni Léa Javiera Sofia Bhattacharya menee Tylypahkaan vasta ensivuonna.
Isäni Cooper Lewis Bhattacharya on töissä taikaministeriössä, taikuuden väärinkäytön osastolla, kun taas äitini Madison Noémie Bhattacharya on töissä viistokujalla Ihmeiden eläintarhassa.

Äitini ja isäni kuuluivat aikanaan luihuiseen. Vanhempani ilahtuivat luihuiseen menostani hyvin paljon. Minä epäilen, että pikkusiskostani tulee myös luihuinen, kuten kaikki suvussamme.
Jokainen suvustani on ollut luihuisia.

Minä olen keskipitkä ja lihaksikas. Hiukseni ovat lyhyet ja mustat.
Silmäni ovat eriväriset, vasen vihreä, oikea ruskea.
Luonteeltani olen melko tempperamenttinen, viekas ja erittäin utelias.

Ales kiittää ja kaikkoontuu.

Kathelin:
Minä olisin varmaan Rosalie Fiona Olivia Delacour. Olisin Fleurin serkku. Joten olisin myös puoliksi veela. Kävisin Beauxbatonsin taikakoulua. Minulla on vaaleat hiukset ja vaaleansiniset silmät. Jos taas kävisin Tylypahkaa olisin Korpinkynnessä tai Luihuisessa. Verisäädyltäni olisin puoliverinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta