Kirjoittaja Aihe: Videoeditointi (Katso! uusi 16.1)  (Luettu 307 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Trillpop

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: SunPurple149
  • Tupa: Puuskupuh
Videoeditointi (Katso! uusi 16.1)
« : Joulukuu 13, 2011, 18:31:02 »
Rakas puuhani on videoiden editoini (tosin aloitin vasta) siis silloin Sony vegas suostuu yhteistyöhön... Mutta tässä tuotos!

http://www.youtube.com/watch?v=mrc9eCSeVjM <--- uusin 16.1 Kertoo Harrysta ja Voldemortista.

http://www.youtube.com/watch?v=z6ib-0f5I0E Katso HD:nä, koko näytössä, kiitos!

Olisi kiva kuulla kommenteja ja jakakaa toki omatkin tuotoksenne :).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 16, 2012, 19:03:51 kirjoittanut Trillpop »

Poissa Nirvana

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlightMidnight18471
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: VIDEOEDITOINTI
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2011, 19:25:23 »
Oi, mä kyllä tykkäsin ihan älyttömästi! Teki kyllä vaikutuksen, varsinki jos oli sun toka video ikinä...vau. oon sanaton. Nii ja musiikki sopi hyvin... Heh, ite en ees osaa kunnolla leikata videoitani, mutta ehkä sitte joskus...(<-löytyhän niitä sanoja sittenki pitkällisen kaivelun jälkeen:D)
Yritä välttää tulemasta kykloopin syömäksi - ihmisliha aiheuttaa näille olennoille vakavia vaivoja eikä auta näiden suojelussa.
-Monsterologia 2008

Poissa Trillpop

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunPurple149
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2011, 19:30:19 »
Voi kiitos :D! Ihanaa että joku kommentoi näinkin pian. Se ei ollut minun aivan ensimmäinen videoni, toinen itseasiassa, mutta aika aloittejija olen. Editointi on aika helppoa ja kärsivällisyydellä ja kohtuu hyvällä ohjelmalla pääsee ihan pitkällekin :). Ja vielä kerran kiitos ja kumarrus!

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2011, 19:33:34 »
Itsekin tykkäsin! Mainiota rytmitystä ja pätkät sopivat varsin hyvin musiikkiin. Malliesimerkki siitä, miten tunnelmaltaan tyystiin musiikkikappaleesta poikkeavan elokuvamaailman voi sitoa musiikkiin onnistuneella leikkauksella ja näin edespäin. Kappale ei minulle tuttu ollut, eikä varsinaiesti tuonut minulle mitään sen kummembia "viboja", mutta tässä yhteydessä sopi tosiaan videoon hienosti, kuten totesinkin.

Eli joo, hienoa työtä. :)
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2011, 12:48:57 »
Mäkin tykkäsin toosi paljon, just hienosti koottu yhteen ja musiikki sopi aina menossa olevaan kohtaan..
Todella hienoa työtä, kiitän ja kumarran :)
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
Vs: Videoeditointi
« Vastaus #5 : Joulukuu 30, 2011, 19:27:35 »
Hmm, sait Potter-leffat vaikuttamaan jopa ihan katsottavilta. Biisi vaati melkoisen nopeaa kohtausten vaihtumista, ja sitä oli pidemmän päälle hieman rasittavaa katsoa. Olet kuitenkin nähnyt vaivaa ja kuvanlaatu oli mainio!
"Pants - like shorts, but longer!"