Kirjoittaja Aihe: Harry Potter maraton  (Luettu 3793 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
Harry Potter maraton
« : Elokuu 03, 2011, 21:30:20 »
Elikkä en löytänyt haulla tälläistä, ja, jos on väärässä paikassa siirtäkää toki tai poistakaa jos löytyy :)
Yleistä keskustelua tästä. Ketä oli katsomassa heinäkuun alussa niissä kaupungeissa, jossa maraton tuli. Ja ne jotka eivät nähneet tai olivat jossakin kaupungeissa katsomassa mielipiteitä ym.  keskustelua aiheesta.

Itse olin katsomassa koko maratonin. Ensiksi mietin,että ostaisin vain 6 elokuvaan liput, koska näkisin KV vuotisnäytöksessä,
ja myyjä sanoi olevan halvempi, kun ottaa kaikki. Mutta sitten mietin, että ei tälläistä mahdollisuutta ehkä enään tule. Mitä
kovin toivoisin tulevan. Yleisöä oli VK puolet 90 paikasta. Mitä eteenpäin mentiin sitä vähemmän oli ihmisiä. FK taas alkoi olemaan
jo kohtuullisesti. KV 80/90. Yleisö istui hiljaa koko elokuvan ajan. Maratonin ostajia oli lisäkseni 5, loput irto lipunostajia tai muita.
Tarkkaan kyseltiin lapsilta ikää, mutta päästettiin kuitenkin. Siellä oli enimmäkseen Nuoria, joitain 30v yli, ja pari 40-50v.
Itse tykkäsin maratonista ja menisin kyllä uudelleenkin.
VK ja SK olivat ainoat , jota en ollut nähnyt elokuvissa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2011, 19:35:25 kirjoittanut April »
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pieni, mutta pippurinen!
Vs: Harry Potter maraton
« Vastaus #1 : Elokuu 06, 2011, 19:09:31 »
Itse en käynyt, mutta olisi varmanakin houkutellut...
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Jäätelö

• Vuotislainen
« Vastaus #2 : Elokuu 18, 2011, 10:21:41 »
Olin Helsingissä katsomassa viisi ensimmäistä, ja oli todella mukavaa! Leffassa on niin erilainen tunnelma, kuin katsoa kotona. Herkistyykin paljon helpommin. esim. Siriuksen kuolema sai minut itkemään leffassa helpommin.
Sali oli jokaisella kerralla ihan täynnä (pari yksittäistä paikkaa tyhjänä). Mutta oli todella kiva, että tuollainen järjestettiin =))
"Only I can live forever"

Poissa bunnypirates

• *Insert a cool title here*
  • Vuotislainen
    • Tumblr
  • Pottermore: ScaleSand
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2011, 11:53:05 »
Piti mennä, mutta katsottiinkin kavereiden kanssa ne putkeen dvd:ltä... Huhhuh, oli se urakka. Päivä viidestä seuraavan päivän kello kahteentoista, suurinpiirtein. :)
I'm sick of feeding my soul
to people who'll never know
just how purposeless
and empty they've grown .

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #4 : Syyskuu 13, 2011, 19:53:50 »
En ollut mutta olen ajateluut tehdä semmoisen kaverin kanssa koska voisin kattoo kaikki ne kotona. :)
I can always make you smile.

Poissa Snive

• Mini-Snapu
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Se Kalkaros
  • Pottermore: HazelShadow43
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2011, 22:07:20 »
Olin katsomassa Vantaan Flamingossa parin kaverin kans. Hekotettiin siellä salissa ja muut ihmiset saattoivat huomautellakin asiasta. Minkä sitä fanitytöt sille voi. XD
Itse repesin pahiten Liekehtivässä pikarissa, kun Kalkaros pistää kuria Harryyn ja Roniin, kun nämä höpöttävät tanssiaisista, kun pitäisi opiskella. Nauroin varmaan minuutin vielä kohtauksen loputtuakin :D. Oli kyl upeeta nähdä kaikki leffat vielä isolta ruudulta. Viisasten kivi taisi entuudestaan olla ainoa, jota en ollut nähnyt teatterissa.
Snape, Snape, Severus Snape.

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Maaliskuu 08, 2012, 09:39:25 »
En ollut, vaikka olisin todellakin halunnut. Teatterissa on aivan erinlainen tunnelma kuin kotona katsottaessa, siellä tuntee olevansa paremmin 'mukana' sarjassa, kun kotona alkaa pakosta aina väkeltää jotain muuta samaan aikaan. Kesällä tosin ajateltiin muutaman kaverin kanssa katsoa sellaselta projektorilta, kun yhen kaverin isän luona semmonen kerta on. :)
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 11, 2012, 20:59:28 »
Hmm, minulta taisi mennä tämä koko juttu ihan ohi. Olisin kyllä mennyt tuonne maratoniin, jos olisin tiennyt. Olisin katsonut ainakin neljä ensimmäistä leffaa, sillä en ole nähnyt niitä leffateatterissa, ja teatterissahan tunnelma on täysin erilainen kuin tylsästi pienestä televisiosta katsoessa. Olisi kyllä mahtavaa nähdä VK, SK, AV ja LP teatterissa... Tietääkö kukaan, tulevatko ne pyörimään valkokankaalla lähitulevaisuudessa? Menisin katsomaan. :>

Piti mennä, mutta katsottiinkin kavereiden kanssa ne putkeen dvd:ltä... Huhhuh, oli se urakka. Päivä viidestä seuraavan päivän kello kahteentoista, suurinpiirtein. :)

Mitä, miten ihmeessä sä jaksoit? Mulla tulis kyllä pää kipeeksi ja äkkiä. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
« Vastaus #8 : Lokakuu 22, 2012, 20:21:14 »
En käynyt katsomassa.. piti mennä mutta tajusin koko jutun liian myöhään :c
Ollaan kyllä kotona kavereiden kanssa monta kertaa pidetty maraton c::

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #9 : Lokakuu 22, 2012, 21:29:11 »
Oivoi, jos olisin tiennyt niin olisin ehdottomasti mennyt katsomaan. Muttamutta, onneksi mulla ja kaverillani on suunnitteilla maraton, alkaen huomenna joskus aamulla puoli viiden aikaan :DD tarkoituksena katsoa kaksi ekaa leffaa putkeen, käydä aamupalalla Subwayssa ja hommata samalla matkalla kaikenlaista syömistä ja tulla takaisin ja katsoa loput sitten putkeen. Kestänee johonkin yökahteen, mutta no regrets (;
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2012, 11:29:20 »
Voi harmi en huomannut koko juttua... :(
Mutta kaverien kanssa on tullut katsottua 7 leffaa melkein putkeen, viimeistä ei sitten millään ehtinyt :D
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #11 : Tammikuu 20, 2013, 21:06:57 »
Olisin kovasti halunnut mennä katsomaan koko maratonin tai edes kaksi ensimmäistä leffaa, mutta mieltuiten kyllä kaikki. Mutta valitettavasti tuolloin ei ollut millään varaa siihen. On ne leffat kyllä niin paljon hienompia leffateatterissa kuin kotona katsottuna....
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Maaliskuu 20, 2013, 20:24:48 »
Oon ihan sikakade, kun itte en saa viel mennä kattoon niit leffoi, ku pitää oottaa viel vuos. Ois kyl helppoo huijata, 11 täytän kohta, alle kuukauden kuluttua, ja näytän kyl aineski vuoden vanhemmalt ku oon oikeesti. xD hihih
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #13 : Huhtikuu 02, 2013, 14:30:01 »
Olisin kovasti tahtonut mennä tuonne maratoniin, muttakun huomasin sen vasta kun AV oli jo kohta alkamassa.:( Edes 4 ekaa olisi ollut kiva päästä teatteriin katsomaan. Pidin kyllä oman maratonin; elokuvat 1- 7 osa 1 ennenkuin menin KV 2. katsomaan.:)