Kirjoittaja Aihe: Elokuvien typerät mokat kirjoihin nähden  (Luettu 21263 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: FangMahogany16903
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Elokuvien typerät mokat kirjoihin nähden
« Vastaus #50 : Toukokuu 21, 2012, 08:43:09 »
Samaa mieltä Kirnan kanssa ja lisään vielä: Mistä lähtien loitsut ovat olleet valo säteitä? Ekoissa leffoissa loitsut olivat normaaleja, mutta viimeisissä leffoissa ne muistuttavat jotain laser säteitä. Ja kaikilla näyttäisi olevan loitsut toisiinsa yhdistyneinä; eikö se tapahdu vain kerran Harryn ja Voldemortin välillä koko kirjasarjassa.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #51 : Heinäkuu 09, 2012, 18:16:28 »
Mua häiritsee, kun Kalkaroksen nimi on joku ihmeen Snivellus...
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Heinäkuu 09, 2012, 18:44:23 »
Mua häiritsee, kun Kalkaroksen nimi on joku ihmeen Snivellus...

Snivellus on Kalkaroksen haukkumanimi, joka on jäänyt kääntämättä jostain syystä. Snivellus on siis sama kuin Ruikuli.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #53 : Heinäkuu 09, 2012, 18:48:42 »
Kaikkein eniten minua ärsyttää KV2:n loppu. Harryn ja Voldemortin lentoreissu on ihan älytön, enkä tykkää yhtään viimeisestä taistelusta. Kirjassahan se tapahtui suuressa salissa kaikkien katsoessa, leffassa he ovat kahdestaan pihalla. Ja miksi Voldemort (ja Bellatrix) räjähtävät silpuksi? :O Ja kun Harry tulee suureen saliin Voldemortin kukistettuaan kaikki vain jutustelevat eivätkä tunnu välittävän ollenkaan vaikka Voldemort on kuollut ja sota ohi. Ja miksi Harry katkaisee seljasauvan?

Lily ja James ovat kuollessaan parikymppisiä, mutta näyttävät ihan joltain keski-ikäisiltä. James ei näytä yhtään Harrylta! Minusta Kalkaroksen kauhein muisto-kohdassa FK:ssa oltaisiin voitu pistää Daniel Radcliffe näyttelemään Jamesia.

Lapsi-Lilyllä on tummanruskeat silmät. Kuulin, että näyttelijällä oli niin tummat silmät, ettei värilliset piilarit toimineet. Eikö noin pieneen rooliin löytynyt ketään, jolla olisi punaiset hiukset ja vihreät (tai siniset) silmät kun se silmien väri on siinä kuitenkin aika korostettu juttu?

Kotikolon polttaminen PP:ssä on ihan älytön ja täysin turha kohtaus. Ja mitä Voldemort teki King's Crossilla FK:ssa? Minusta S.Y.L.K.Y. olisi pitänyt myös ottaa mukaan. Leffoissa on paljon turhia kohtia ja sitten taas monia tärkeitä on jätetty pois.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2012, 19:10:25 kirjoittanut Salmiakki »
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #54 : Heinäkuu 09, 2012, 19:18:58 »
Mua häiritsee kaikkein eniten se että tyypit lajitellaan ihan randomissa järjestyksessä. Kirjassa ne menee aakkosjärjestyksessä, mutta leffassa eikös Hermione lajiteltu about toisena? Doesn't make sense. Sama viimeisessä elokuvassa siinä Snapen muistojen kohdassa, James on jo lajiteltu ennen Lilyä vaikka heidän sukunimensä ovat aivan toisinpäin...
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #55 : Heinäkuu 09, 2012, 19:32:43 »
Mua häiritsee kaikkein eniten se että tyypit lajitellaan ihan randomissa järjestyksessä. Kirjassa ne menee aakkosjärjestyksessä, mutta leffassa eikös Hermione lajiteltu about toisena? Doesn't make sense.

Mutta eikös Hermione aika alkupäässä kuulu lajitellakin, Granger kun on? Itse en muista 'aiempia' sukunimissä olevan kuin Hannah Abbot ja Justin Flinch-Flechey (vai miten menikään), joten se on aika loogista..
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Heinäkuu 09, 2012, 19:49:35 »
Mua häiritsee kaikkein eniten se että tyypit lajitellaan ihan randomissa järjestyksessä. Kirjassa ne menee aakkosjärjestyksessä, mutta leffassa eikös Hermione lajiteltu about toisena? Doesn't make sense.

Mutta eikös Hermione aika alkupäässä kuulu lajitellakin, Granger kun on? Itse en muista 'aiempia' sukunimissä olevan kuin Hannah Abbot ja Justin Flinch-Flechey (vai miten menikään), joten se on aika loogista..

Ron ainakin lajiteltiin ennen Harrya, vaikka Potterin pitäisi olla ennen Weasleya...
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #57 : Heinäkuu 09, 2012, 19:55:35 »
Lajittelu vaihdettiin leffassa "sattumanvaraiseen" järjestykseen, jotta saataisiin lisää draamaa. "Ooooh, pääseekö Harry samaan tupaan kuin uusi paras ystävänsä? Pääsi, jeee! Ooooo, tuleeko tuo ärsyttävä tyttö kanssa sinne? Kyllä vain! Kuinka jännittävää!"
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #58 : Heinäkuu 09, 2012, 19:56:50 »
^Elokuvassa Hermione lajiteltiin ensimmäisenä, Malfoy toisena ja Susan Bones kolmantena. Ei kuulosta aakkosjärjestykseltä. :D Ja mm. Ronkin lajiteltiin ennen Harrya. Muakin on häirinnyt tämä ihan kauheasti, vaikkei todellakaan mistään isosta mokasta ole kyse. :P Tai ei tuota oikeastaan voi edes mokaksi kutsua, kun ei lajittelujärjestyksellä ole mitään sen suurempaa merkitystä minkään kannalta. Ja tottakai elokuvissa vedetään usein mutkat suoriksi. Harryhan oli viimeinen lajiteltava, joka elokuvassa näytettiin, mutta sitä ennen piti infota katsojille mihin tupiin muut keskeiset hahmot lajiteltiin, joten tietysti näytettiin juuri ne. Kuka siinä nyt jää aakkojärjestyksiä murehtimaan. :>

//Salmiakki väliin ja jepjep, nimenomaan.
//Ja Taru väliin. :D
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #59 : Heinäkuu 09, 2012, 20:00:25 »
^Elokuvassa Hermione lajiteltiin ensimmäisenä, Malfoy toisena ja Susan Bones kolmantena.
Miks muistaisin et hermyä ennen lajiteltiin joku? Vai oliko hermy eka ö.ö ei kuulosta kovin loogiselta ku siinä on kaikki abbotit ja muut ennen häntä...
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #60 : Heinäkuu 09, 2012, 20:05:47 »
Tarkistin äsken. :'D Kyllä se Hermy vaan oli eka.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #61 : Heinäkuu 09, 2012, 20:07:29 »
^Elokuvassa Hermione lajiteltiin ensimmäisenä, Malfoy toisena ja Susan Bones kolmantena.
Miks muistaisin et hermyä ennen lajiteltiin joku? Vai oliko hermy eka ö.ö ei kuulosta kovin loogiselta ku siinä on kaikki abbotit ja muut ennen häntä...

No siis, eihän nuo elokuvissa menny aakkosjärjestyksessä, lähinnä vaan näön vuoksi pistettiin muutama ei-päähenkilökin, mutta pääasiassa elokuvissa näytettiin vain päähenkilöiden lajitukset ja aika sekalaisessa järjestyksessä.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Kelmitärr

• Vuotislainen
  • Ajaton Rakkaus
  • Pottermore: StarLumos31243
« Vastaus #62 : Kesäkuu 20, 2013, 20:37:40 »
Nuoren Lily Potterin silmät ovat elokuvassa ruskeat. Se ärsyttää mielettömän paljon.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Heinäkuu 09, 2013, 19:30:28 »
Aaarrrghhh...!!!
Katon Azkabanin vankia, ja alussa Harry taikoo valois maksimusta. Mitääh?! Ei alaikäiset saa taikoa!!!

muoks/ Ei tavallaan liity leffoihin, mutta elien AV:ssa Fred ja George sanoo "Vannon, ettei minulla ole hyvät mielessä" tms. Eikös sen pitänyt olla "Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessä", vai oonko seonnut..?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2013, 10:01:43 kirjoittanut Ohjattava luumu »

Poissa erised

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieMoon3
« Vastaus #64 : Heinäkuu 16, 2013, 23:21:13 »
muoks/ Ei tavallaan liity leffoihin, mutta elien AV:ssa Fred ja George sanoo "Vannon, ettei minulla ole hyvät mielessä" tms. Eikös sen pitänyt olla "Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessä", vai oonko seonnut..?

En nyt tiedä puhutko kirjasta vai leffasta, mutta kyseessä saattaa hyvinkin olla vain suomennosvirhe. Mikäli puhut siis edes suomenkielisestä kirjasta tai tekstityksestä.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Heinäkuu 17, 2013, 10:33:51 »
En nyt tiedä puhutko kirjasta vai leffasta, mutta kyseessä saattaa hyvinkin olla vain suomennosvirhe. Mikäli puhut siis edes suomenkielisestä kirjasta tai tekstityksestä.

Siis leffan tekstityksiä tarkoitan : )

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
« Vastaus #66 : Heinäkuu 24, 2013, 16:31:00 »
Siis leffan tekstityksiä tarkoitan : )

Potterleffain tekstithän häiritsevät (suomeksi siis) mua ihan liikaa.Ne on aina kaikki ihan päin ahteria.AV-leffassa oli Peter Pettigrew,joka siis on Peter Piskuilan,suomennettu kokoajan Peter Piskuilaksi.PiskuilaN EI Piskuila.
Ja sitten sana "curse" oli suomennettu sanaksi "rukous" LP:ssä,vaikka ilmiselvästi kiroushan se on.
Ja eräässä dokumentissa FK-Blu-Rayn extroissa,taisi olla nimeltään The Hidden Secrets of Harry Potter,oli sana "Death Eater" fiksusti suomennettu,ei suinkaan kuolonsyöjäksi,vaan KOULUNSYÖJÄKSI.Nauroin pääni irti kun tuon ensiksi tajusin.
Pieniä juttujahan nämä,mutta meitä pilkunviilaajapotterpäitä tämä häiritsee julmetusti.
Mutta asiaan:

Olenkohan ainoa,jota häiritsee Azkabanin Vangissa,kun Severus tulee sinne Rääkyvään Röttelöön,ILMAN Harryn näkymättömyysviittaa?
Ja sitten Harry tainnuttaa yksin Severuksen "Karkotaseet"-loitsulla? Oikeastaan potterleffoissa on tainnutettu Karkotaseella usemmankin kerran.
Aika epäloogista yhden ihmisen tainnuttaa aseistariisuntaloitsulla.Ymmärränhän mä sen että jos useampi ihminen loitsii samaan kohteeseen,loitsu on paljon voimakkaampi,mutta yhden ihmisen käytössä tuon kyllä pitäisi vain aseistariisua.
Always.

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #67 : Tammikuu 25, 2014, 20:20:59 »
Muakin ärsyttää se Harryn ja Voldemortin viimeinen taistelu. Se ihme lentely on NIIN ärsyttävä. Ja miksi pitää ryömiä maassa kun voisi nousta ylös ja ottaa sen sauvan? Ja se kun  KV2 Voldemort halaa Dracoa. Siis mitä se oikein oli olevinaan!?
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa zaktusc

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #68 : Huhtikuu 05, 2014, 13:33:17 »
Täällä kun on mainittu tuo Bellatrixin "räjähtäminen" palasiksi ja sen outous. Itse ajattelin asian niin, että Molly kangistaa Bellatrixin loitsulla, jonka jälkeen ns. rikkoo hänet toisella loitsulla. Ehkä elokuvan tekijät ajattelivat, että ihminen kangistuu kovaksi kuin kivi ja hänet voi rikkoa loitsulla. En sitten tiedä onko kohtauksessa oikeasti mietitty edes tätä mutta näin ymmärsin ite sen. Toivottavasti en oo liian epäselvä.. :D

edit: Enkä siis ota tällä kantaa kirjan ja elokuva eroihin. Joku taisi ihmetellä miten Bellatrix oikein räjähti ja ajattelin jakaa omia mietteitä sen suhteen. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2014, 13:48:05 kirjoittanut zaktusc »

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #69 : Huhtikuu 30, 2014, 21:15:02 »

Olenkohan ainoa,jota häiritsee Azkabanin Vangissa,kun Severus tulee sinne Rääkyvään Röttelöön,ILMAN Harryn näkymättömyysviittaa?
Ja sitten Harry tainnuttaa yksin Severuksen "Karkotaseet"-loitsulla? Oikeastaan potterleffoissa on tainnutettu Karkotaseella usemmankin kerran.
Aika epäloogista yhden ihmisen tainnuttaa aseistariisuntaloitsulla.Ymmärränhän mä sen että jos useampi ihminen loitsii samaan kohteeseen,loitsu on paljon voimakkaampi,mutta yhden ihmisen käytössä tuon kyllä pitäisi vain aseistariisua.

Tämä on häirinnyt minuakin, perusteet aika pitkälti samat kuin Jempulla.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #70 : Toukokuu 04, 2014, 19:55:43 »
Minua jäi ihmetyttämään (ei ärsyttämään) kolmannen elokuvan alkukohtaus. Siinä Harry taikoo sauvallaan, vaikka se on kiellettyä. Miten elokuvan ohjaajilta pääsi sellainen asia unohtumaan?
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #71 : Toukokuu 07, 2014, 02:01:50 »
En nyt muista miten tämä tarkalleen meni kirjassa, mutta olen aina ihmetellyt kun VK elokuvassa Oliver Wood sanoo Harrylle kertoessaan huispauksen sääntöjä, että ottelun voittaa kun siepin saa kiinni. Eihän tämä ole totta, sillä jos toisella joukkueella on 180 pistettä ja toisella ei yhtään, 150 pistettä ei riitä voittoon. Onko siinä oikeasti tällainen virhe vai onko minulla jäänyt jotain hoksaamatta? Ja kyllä olen ottanut senkin huomioon että pelin alkuvaiheessa, kun pisteitä ei kummallakaan joukkueella ole yhtään/juuri yhtään, siepin nappaaminen tuottaa automaattisen voiton, ja >150p saaminen kestää aika kauan ilman sieppiä.
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #72 : Toukokuu 08, 2014, 14:39:36 »
Voisin kirjottaa tästä asiasta romaanin, mutta tärkein: Voldemortin kuolema

1. Se lento??? Mitä ihmettä se oli olevinaan 2. KAIKKIEN PITI NÄHÄ SE. 3. Siitä olis pitäny jäähä ruumis.

Miten Harry voi todistaa että nyt se oikeesti kuoli? Niin velhoille viimeksikkin väitettiin, ja miten kävi? Se pointti oli siinä et kaikkien olis pitäny olla sitä todistamassa JA et se oli vaan ihminen, silläkin on tavallinen ruumis. Mut enemmänki toi et jos ite olisin siel ollu, en ainakaa olis uskonu et se on oikeesti kuollu jos en olis nähny.  ja 4. mistä ne ties et se on ohi, Harry ei koskaa keronu niille? Ne vaan jo valmiiks oli siel iha ku kaikki olis hyvin
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Ulompi vino vatsalihas

• Neville Longbottom <3
  • Vuotislainen
  • PS. Pidän hapanpastilleista
    • Livejournal
    • Katso taivasta, tähtiratainsa täyttämää
« Vastaus #73 : Kesäkuu 30, 2014, 01:08:36 »
Taisi olla nimimerkki Eley, joka kirjoitti:
Lainaus
Voldemort HALAA Dracoa. Voldemort ei halaile ketään.
Tosiaan, olikohan tämä tehty ihan vaan slash ficcailijoiden iloksi? :D Ei se kyllä ihan kunnon hali ollut, mutta Voltsu ei ole ylipäätään halalilijatyyppiä tai ainakaan sellainen piirre ei ole välittynyt minulle.

Jotkut ovat ihmetelleet, mitä Voldemort teki juna-asemalla. Odotti junaa! No ei. Minä kyllä tulkitsin heti, että Harry oli psykoottinen, mutta miksi arpinaaman mieli kehitti liidunvalkonaamalle jästiasun? Luulisi, että Dressmannin kassatäti olisi ainakin kysynyt, "anteeksi, mutta miksi teillä ei ole nenää?"

Minua ei häirinnyt se Nevillen ihastuksen Lunaan esiintulo, vaikkei sitä kirjassa ollutkaan. Kirjojen kantava teema on kuolema ja rakkauttakin siinä käsitellään paljon ja kohtauksessa on varmaan ollut taustalla ajatus, että "elämä on lyhyt, toteuta toiveesi ennen kuin se loppuu ja kerro ihmisille, että välität heistä". Neville ja Luna ovat samanlaisia sieluja ja olisi helppo kuvitella, että he löytäisivät toisensa ja löisivät hynttyyt yhteen.

Sen sijaan minua vaivasi elokuvissa se, paremman ilmaisun puutteessa, tunteiden laimea esitys. VK:ssa, kun Harry on lentänyt luvatta ja luulee, että McGarmiwa on viemässä häntä rangaistavaksi, kirjan mukaan hän oli peloissaan ja hänestä tuntui kauhealta, mutta elokuvassa se kauheus ei tule ainakaan kovin vahvasti ilmi. Deathly hallowsissa, kun Ron palaa takaisin, kirjassa Hermione on aivan raivoissaan hänelle. Elokuvassa hän on kyllä vihainen, mutta ei se suuri raivo hänestä välity. Ronin lähdettyä hän oli murtunut, mutta leffassa hän alkaa tanssimaan Harryn kanssa, näyttää melkein kuin pitäisivät bileitä siellä. Dudley on tässä suhteessa poikkeus. Katsoin eilen pitkästä aikaa VK:n alun ja hänen suuttumuksensa synttärilahjojen liian vähäisestä määrästä, innostuksensa eläintarhaan lähdöstä ja pelkonsa kun Harrylle lähetettiin miljardi kirjettä, olivat todella eläytyväisiä. Muutenkin hatun nosto Dursleylle. "Bring my coffee, boy!" "Sunday is a fine day..."

Dumbledoresta kolmosleffasta eteenpäin olen samaa mieltä, kuin jotkut tänne edellä kirjoittaneet. En ole nähnyt nelosleffaa, mutta näin siinätuubista kohtauksen, jossa Harry on valittu neljänneksi ottelijaksi ja se Dumbledoren olkapäistä ravistelu (tai ainakin voimakas tarttuminen, en muista tarkkaan), äänen korottaminen ja nenän tunkeminen miltei kiinni Harryn nenään, eivät vain ole Dumbledorea. Vakava ja tiukka hän voi halutessaan olla, mutta aggressiivisuus ja pieni tunkeilevuus ei sovi hänen psykologiseen profiliinsa.

Muoks/ niin ja ihan olin unohtaa Hermyn. Hänen hahmonsa ei oikein pääse oikeuksiinsa leffoissa. Hänen luonnettaan ja persoonaansa kuvaa hänen ensiesiintymisensä junassa, kun pojat olivat rupattelemassa ja syömässä karkkia, kohtaus, jossa hän sanoo jotain tyyliin: "ja nyt, jos teille sopii, menen nukkumaan, ennen kuin kuolemme tai mikä pahempaa, meidät erotetaan", kohtaus viisasten kiven lopussa shakkilaudalla, kun Ron on menettänyt tajunsa... tällainen ei oikein tule hänestä esiin myöhemmissä elokuvissa, vaikken ole niitä niin paljon kqtsellutkaan. Niissä hän on naureskelevampi ja jotenkin pinnallisempi ja epäitsevarmempi.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2014, 18:37:39 kirjoittanut Ulompi vino vatsalihas »
On the 10 year anniversary of Harry’s parents’ death and the first time Voldemort was defeated, 31st October 1991, he and Ron saved Hermione from the troll in the bathroom. This is generally regarded as the day the trio became friends

Poissa Vaahtomuovi

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Kesäkuu 30, 2014, 23:04:04 »
No, en tiedä, onko tämä nyt ihan varmasti moka, mutta ärsyttää kumminkin:
Azkabanin vangissa, siis kirjassa, ihmissusikohtaus ei ole kovinkaan pääosassa, kerrotaan vain vähän. Elokuvassa ollaan lähdetty IHAN eri suuntaan, ja ihmissusikohdasta on tehty elokuvassa todella... isompi osa? :D

Sitten Voldemort HALAS Dracoa? :DD
Anteeks mitä, eihän se ole mitään halailijatyyppiä, niinkun joku tässä mainitsikin :D
Ja mua ärsyttää nyt... kun elokuvassa oli se kohtaus, missä teini-ikäiset Kelmit kiusaavat Kalkarosta niin... Siriuksen varsinkin piti olla toooosi hyvännäkönen teininä, ja sitä se ei mun mielestä oo elokuvassa :D Vaikka mielipiteensä kullakin, mutta miksi, miksi ne hiukset? Dxxx

En nyt muista lisää tälläsiä juttuja, voin muokata viestiä viel jos tulee mieleen :D
Always remember you're unique, just like everyone else.