Kirjoittaja Aihe: Pottermore-keskustelu (SPOILAA!!!)  (Luettu 203758 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Rowlingin vihjeet (Saattaa spoilata!!)
« Vastaus #100 : Heinäkuu 31, 2011, 12:09:27 »
Ok.. itellä 12min mennyt jo eikä meiliä näy..

Niin, rekisteröityjiä on varmasti niin paljon, että sähköpostibottikaan ei ihan sekunnissa ehdi niitä kaikkia lähettää... Itellä tuli just, kun alkoi menettää toivonsa. :D

Ja huom huom huom ihmiset, sisällä on nyt erittäin tyhjää ja petyin ite ainakin pikkusen... Mutta tästä se hei lähtee!

juu mutta kohta 15min mennyt kun tuli ilmotus pottermore sivulle että oot rekkautunu ja emaili lähetetty osoitteeseen,vaan meiliä ei näy eikä kuulu (eikä ole roskapostissakaan) :S
ei kai vaa oo nyt käynyt niin että meiliä ei tulekaan -ja joutuu huomena uudellaan ratkomaan uutta vinkkiä? 

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #101 : Heinäkuu 31, 2011, 12:12:36 »
juu mutta kohta 15min mennyt kun tuli ilmotus pottermore sivulle että oot rekkautunu ja emaili lähetetty osoitteeseen,vaan meiliä ei näy eikä kuulu (eikä ole roskapostissakaan) :S
ei kai vaa oo nyt käynyt niin että meiliä ei tulekaan -ja joutuu huomena uudellaan ratkomaan uutta vinkkiä? 

Luepa täältä.

Poissa Adasme

• Vuotislainen
« Vastaus #102 : Heinäkuu 31, 2011, 12:15:29 »

Luepa täältä.

ei mtn enään,sain juuri äsken vahvistusmeilin ja sain rekkauduttua..  :)

Poissa Ruusunlehti

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Ruusunlehden leipomukset
  • Pottermore: NimbusSpell4542
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #103 : Heinäkuu 31, 2011, 12:23:32 »
Joo,mä oon tosi hyvä enkus ja netin kääntäjä on ihan surkee...Et en nyt sit sinne sivuille varmaan pääse,kun en tota kysymystä ymmärrä. Vaikka enhän mä siellä sivuillakaan olis (Jos olisin päässy)  mitään ymmärtänyt.

No nyt rekisteröinti on suljettu.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2011, 12:26:40 kirjoittanut Ruusunlehti »

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #104 : Heinäkuu 31, 2011, 12:26:09 »
Siis voisiko joku selventää vähän... :D

Syötin meilini tuonne Pottermoreen silloin aiemmin. Sieltä ei ole tullut mitään. Nyt sinne sivustolle sitten tulee noita kysymyksiä. Ovatko ne miljoona onnekasta ne, jotka kerkeävät vastaamaan kysymyksiin ekana, ja loput pääsevät sitten lokakuussa? D: Tai jos en ollenkaan ehdi vastata yhteenkään kysymykseen, niin pääsenkö rekkautumaan ikinä? *hyvin pihalla*

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #105 : Heinäkuu 31, 2011, 12:28:21 »
Mä en pääse myöskään tonne sisään. E-mailin laitoin jo aikoja sitten, mutta ei ole tullut mitään viestiä.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #106 : Heinäkuu 31, 2011, 12:30:16 »
Oman käsitykseni mukaan varmistusviesti (validification e-mail) tulee heti, kun kone sen jaksaa lähettää. Minulla meni 11.15 aikaan noin vartti että sain sen, mutta jotkut ovat odottaneet puolikin tuntia. Kun account on varmistettu tästä viestistä löytyvästä linkistä, pääsee 'jonoon' jonka ensimmäisille lähetetään Welcome Letters elokuun alkupuolella. Mitä aikaisemmin rekisteröityy, sitä nopeammin pääsee Pottermoreen. Näiti Welcome Letters jaetaan 31.9. asti, eli pahimmillaan joutuu odottamaan kaksi kuukautta. Jos Welcome Letteriä ei tule, pitää odottaa lokakuuhun, jolloin Pottermore avautuu kaikille.

Jos käsitin oikein, sen jälkeen kun account on varmennettu sähköpostilla ei taikakynää enää tarvitse uudestaan jäljittää vaan on jo jonossa...? :ss

// siis: joka päivä tulee yksi kysymys. Kellonaikaa ei kerrota etukäteen. Joka päivä tietty määrä henkkilöitä (nopeimmat), jotka vastaavat oikein, löytävät taikakynän, täyttävät tietonsa ja varmentavat accounttinsa, pääsevät jonoon ja saavat mahdollisuuden rekisteröityä etukäteen. Jos taikakynää ei saa tai on liian hidas eikä saa tätä Welcome Letteriä, joutuu odottamaan lokakuuhun, jolloin sivu aukeaa kaikille halukkaille.
Sähköpostin syöttäminen ei liity tähän mitenkään - sinne tulee infoa lokakuussa, kun avoin rekiströinti aukeaa.

Paikalla Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #107 : Heinäkuu 31, 2011, 12:35:31 »
Eli mikä ihmeen tarkoitus sillä aiemmin sähköpostin sinne laittamisella oli, kun nyt kerran tulee tällainen homma?

Joo, oon aika täydellisesti pihalla tästä hommasta. Okei, ymmärsin idean kyllä, mut onko niille vihjeiden julkaisemiselle jokin säännöllinen kellonaika, vai tulevatko ne satunnaisiin aikoihin? Meinaan vain että tämän päivän rekisteröinti näyttää olevan jo kiinni, joten tämän päivän vihje taisi tulla aika aikaisin? Ja jos jatkossakin tulevat yhtä aikaisin, voin suoraan alkaa odottamaan lokakuuta, koska en ala kiduttamaan itseäni kolmen tunnin yöunilla sen takia että pääsisin ratkomaan jotain vihjettä jota en välttämättä osaa edes ratkaista (ja valitettavasti en osaa mennä aikaisin nukkumaan :P).

//Okeii, eli nopeuskilpailu, no thanks. En istu koko päivää koneella tuijottamassa yhtä sivustoa josko sinne vaikka ehkä kenties mahdollisesti ilmestyisi jotain vihjettä. Lokakuuta odotellessa.
//Ja lisäksi jos vielä yhdentoista pintaan pitäis olla koneella nii :---D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2011, 12:57:26 kirjoittanut Stargazer »
To be rich is to seek, to relive the memory

Siipi

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Heinäkuu 31, 2011, 12:50:06 »
Pottermore Insideristä tämmöinen pätkä osui silmiin:

"Please note that we will not be enabling early access to the site straight away. Once The Magical Quill challenge is over, we will send successful early access registrants a Welcome email, letting them know when they will be able to access Pottermore. We won’t be able to let everyone into the Beta site at the same time; you may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive."

Eli nyt vaan oottelua, vähintään se viikko, että rekisteröinti ja vihjeet loppuu... Ärsyttävää, kun ei tiedä, missä vaiheessa listaa on. :s

Stargazer, tänään ainakin vihje tuli yhentoista pintaan. Aikatauluista ei kukaan taida tiedä mitään, mutta varmaan kannattaisi samoihin aikoihin vilkaista. Sähköposti oli kait vain sitä varten, että jos ei osallistu tohon, niin saa tiedon sitten heti lokakuussa sähköpostiin, kun se avautuu.

Poissa Ginnuna

• Viulukotelo
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangNight
« Vastaus #109 : Heinäkuu 31, 2011, 13:10:09 »
Aika, jollloin vihjeet julkaistaan, vaihtelee, jotta mahdollisimman monella olisi pääsy Pottermoreen aikaisemmin (näin ainakin väitti Pottermore Insiderin uusin postaus). Eli huomenna tulee varmaankin johonkin muuhun aikaan kuin yhdeltätoista :)

Mutta mahtava juttu tämä Pottermore! Tai ainakin odotukset ovat kovat. Pääsin itsekin rekisteröitymään, e-pöllöllä tosin kesti tovi mutta kyllä sähköposti sieltä vihdoin tuli.

Sattuuko joku tietämään voiko sitä toista sähköpostia odotella jo piakkoin (siis tyyliin parin päivän sisällä) vai lähetetäänkö ne vasta kun Magic Quill on loppunut?

Poissa Ruusuinen

• Ikiunessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BladeCat23
« Vastaus #110 : Heinäkuu 31, 2011, 13:10:59 »
Huoh, ite en tietenkään ollut tietokoneen äärellä mutta puhelimella menin nettiin ja näin sen vihjeen ja ymmärsinkin, mutta kappas kun mulla ei ole yhtäkään kirjaa täällä maalla mukana :/ Toivottavasti ne muut vihjeet on sellasia, mitkä voisi ulkomuistista muistaa. Osaako joku kertoa nyt tuohon tämän päivän vihjeeseen oikean vastauksen? Itellä ei kyllä ole mitään hajua, en muista noin tarkkoja yksityiskohtia vaikka kirjat on luettu kymmeniä kertoja. Toivottavasti muina päivinä nappaa paremmin. Ja 4-7 pitäs vissiin olla helpompia vinkkejä, nää kolme ekaa on hankalampia :) Toivottavasti nyt se olis kello 11 joka päivä kun se vihje tulee. Ei oo tosiaankaan aikaa istua koko päivä koneella ja tarkkailla sivustoa!

Poissa Adasme

• Vuotislainen
« Vastaus #111 : Heinäkuu 31, 2011, 13:13:48 »
Huoh, ite en tietenkään ollut tietokoneen äärellä mutta puhelimella menin nettiin ja näin sen vihjeen ja ymmärsinkin, mutta kappas kun mulla ei ole yhtäkään kirjaa täällä maalla mukana :/ Toivottavasti ne muut vihjeet on sellasia, mitkä voisi ulkomuistista muistaa. Osaako joku kertoa nyt tuohon tämän päivän vihjeeseen oikean vastauksen? Itellä ei kyllä ole mitään hajua, en muista noin tarkkoja yksityiskohtia vaikka kirjat on luettu kymmeniä kertoja. Toivottavasti muina päivinä nappaa paremmin. Ja 4-7 pitäs vissiin olla helpompia vinkkejä, nää kolme ekaa on hankalampia :) Toivottavasti nyt se olis kello 11 joka päivä kun se vihje tulee. Ei oo tosiaankaan aikaa istua koko päivä koneella ja tarkkailla sivustoa!

Kysymys siis koski että montako eri pöllölajia oli sen pöllökaupan tms edessä. vastaus. 5 ja x 49 = oli se luku joka piti laittaa (ohjautui sony.com sivulle jossa se sulkakynä oli,oikeata sulkaa painamalla pääs laittamaan rekkaus infoja,ainakin näin itse pääsin)  ,tosin rekisteröinti on jo ohitse,joten tämän kertominen tuskin haittaa..

Poissa Ruusuinen

• Ikiunessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #112 : Heinäkuu 31, 2011, 14:58:38 »
No just joo, ite meinasin tota viittä mun en sit ehtiny hitaalla puhelimella laittaa o_O. No, better luck next time :)

Poissa bunnypirates

• *Insert a cool title here*
  • Vuotislainen
    • Tumblr
  • Pottermore: ScaleSand
« Vastaus #113 : Heinäkuu 31, 2011, 15:35:27 »
Nopeuskilpailu, taidan jättää väliin... Lokakuuta odotellessa. Olis ollu paljon parempi että tuurilla pääsee sisään. Grrr. :-c
I'm sick of feeding my soul
to people who'll never know
just how purposeless
and empty they've grown .

Paikalla Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #114 : Heinäkuu 31, 2011, 16:09:20 »
Nopeuskilpailu, taidan jättää väliin... Lokakuuta odotellessa. Olis ollu paljon parempi että tuurilla pääsee sisään. Grrr. :-c

Just näin. Ei todellakaan kiinnosta hiki hatussa ruveta jotain vihjettä selvittämään ja sitte huomata ilokseen että ei ollut tarpeeks nopea ja rekisteröityminen on jo suljettu .____. Ja muutenkin kuinka suuri todennäköisyys on että päädyn sinne just oikeaan aikaan, jos istun koneella pääasiassa iltaisin ja öisin ja muina aikoina lähinnä satunnaisesti käväisen koneella, kuten nyt :P
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #115 : Heinäkuu 31, 2011, 16:37:23 »
Onko tämä nyt siis jotenkin varmaa, että riittää kerran tuon Magic Quillin klikkaaminen? Että muiden päivien kysymyksiin ei tarvitse (tai pidä, tippuu listassa alemmas?) vastata?

// edit. Kiitos, bunnypirates :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2011, 00:29:41 kirjoittanut Vispilä »
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa bunnypirates

• *Insert a cool title here*
  • Vuotislainen
    • Tumblr
  • Pottermore: ScaleSand
« Vastaus #116 : Heinäkuu 31, 2011, 16:45:02 »
Onko tämä nyt siis jotenkin varmaa, että riittää kerran tuon Magic Quillin klikkaaminen? Että muiden päivien kysymyksiin ei tarvitse (tai pidä, tippuu listassa alemmas?) vastata?

Riittää kun yhteen vastaa. Luin jostain että et pääse edes sille sivulle johon syötät tiedot jos kaikki päivän paikat on viety. Eli jos olet sinne asti päässyt ja olet saanut sähköpostin (siinä voi mennä aikaa), sut on hyväksytty. That's it.
I'm sick of feeding my soul
to people who'll never know
just how purposeless
and empty they've grown .

Poissa jericho

• Vuotislainen
  • Pottermore: KnightShadow212
« Vastaus #117 : Heinäkuu 31, 2011, 18:42:14 »
Saiko kukaan muu tällästä? :)
http://twitpic.com/5yvgw6/full

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #118 : Heinäkuu 31, 2011, 18:43:54 »
^Minä.

OT: Hienot taiteet muuten Pottermorella. Ja se Pottermoren ns. esittelyvideo oli mahtavasti toteutettu. :D

Poissa Adasme

• Vuotislainen
« Vastaus #119 : Heinäkuu 31, 2011, 19:15:07 »

Minä sain tuon saman viestin myös pottermoren etusivulle ,eli olen 1 miljoonasta onnekkaasta,joka pääsee sivustolle etuajoissa :)

aasitar

• Ankeuttaja
« Vastaus #120 : Heinäkuu 31, 2011, 19:17:30 »
Minäkin sain :D Olin kyllä ihan hermoheikko, kun sähköpostin saapumisessa kesti lähes tunti, olin varma jo, että sähköpostini on poistanut sen omavaltaisesti... Lisäksi aluksi sähköpostin linkki ei meinannut aueta, mutta hyvä näin.

Nyt vain odottelemaan, sivusto on kyllä upean näköinen...

Poissa Adasme

• Vuotislainen
« Vastaus #121 : Heinäkuu 31, 2011, 19:25:09 »
Mulla tais mennä joku 40-50min että vahvistusmeili saapui hotmail osoitteeseeni ja luulin että "noniin ,nyt se 1 miljoonasta mahis meni tuohon.."  mutta ei näköjään mennyt! :)
nyt oottelen että pöllö toisi Welcome emailin (toivottavastin saapuisi mahd. pian suht ensimmäisten joukossa tms)

Poissa Ruusuinen

• Ikiunessa
  • Vuotislainen
« Vastaus #122 : Heinäkuu 31, 2011, 20:48:06 »
Ärr, kyllä harmittaa kun missasin tänään ton. Ja oon niin kateellinen kaikille teille jotka pääs jo tänään!! Hemmetti kun olin just autossa sillon kun se vihje tuli. Eli pitää siis olla tosi nopee. Mikäs se Pottermoren Facebook-sivu on? Tuntuu et siellä on niin monta ja missään niistä ei edes ole mitään keskustelua. Mä herään onneks jo niin aikasin ja kyttään koko päivän konetta!! :D

Poissa Nymphae

• Taikajuomien valmistuksen ja yrttitiedon opiskelija
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HollyShadow146
« Vastaus #123 : Heinäkuu 31, 2011, 21:13:13 »
Minäkin sain :D Olin kyllä ihan hermoheikko, kun sähköpostin saapumisessa kesti lähes tunti, olin varma jo, että sähköpostini on poistanut sen omavaltaisesti...

Samoin minä! Kesti nimittäin 1,5-2 tuntia ennen kuin sain sähköpostiini vahvistusviestin Pottermoreen pääsystä, joten luulin jo viestin suodattuneen roskapostina. Kivaa, kun ei tarvitse valvoa enää sen takia ensi yönä. Oletin nimittäin, että tämänpäiväinen vihje olisi voinut tulla jo klo 0.00 Britannian aikaa, mikä on Suomessa klo 2 (tai myöhemminkin yön aikana), joten valvoin eilen myöhään. Toisaalta, jos olisin nukkunut puoli tuntia pidempään, olisin minäkin tämän missannut.

Harmittaa hieman, ettei käyttäjänimeä saanut keksiä itse, vaan se piti valita valmiiksi annetuista vaihtoehdoista, joissa oli kaiken kukkuraksi numerosarja jäljessä. Tavallaan kuitenkin pidän nimestäni (HollyShadow146), sillä se voisi olla englanninkielinen naisen nimi ilman lopussa olevia numeroita. Welcome emailia odotellessa...

//Muoks.

Hienot taiteet muuten Pottermorella. Ja se Pottermoren ns. esittelyvideo oli mahtavasti toteutettu. :D

Jep. :) Mutta käsitin Rowlingin "Follow the Owl" -vihjeen vähän liian kirjaimellisesti ja taisin hermostuttaa Vuotiksen ylläpitoa Facebookissa (hui kauhistus! :O).
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2011, 21:10:02 kirjoittanut Nymphae »
"Malfoy is not having hallucinations", snarled Snape. "If your head was in Hogsmeade, so was the rest of you."  -AZ        ♥ 6.-13.6.2011
"Which leaves you and me, Ron!" said Tonks brightly, knocking over a mug-tree as she waved at him.  -DH

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #124 : Heinäkuu 31, 2011, 21:15:36 »
Ärr, kyllä harmittaa kun missasin tänään ton.

Samoin. Olin juuri rippijuhliin lähdössä, kun olisi pitänyt olla koneella päivystämässä... Ehkä sitten huomenna tai joku muu päivä sattuisi sopivampi ajankohta. :)
I'm not crazy, my mother had me tested.