Kirjoittaja Aihe: Harry Potter - Through the Pensieve  (Luettu 1754 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Oski

• Vuotislainen
Harry Potter - Through the Pensieve
« : Toukokuu 28, 2011, 21:19:29 »
http://www.youtube.com/watch?v=ZbH0nbilYek

Eli kyseessä on fanin tekemä "tiivistelmä" Potter-leffoista, ja hyvä onkin. Ihan kylmiä väreitä tuli. Mitäs mieltä olette?

Poissa Cobb

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Harry Potter - Through the Pensieve
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2011, 11:55:29 »
Täytyy sanoa, että tuollaiselle täytyy omistaa paljon aikaa. Ja hyvähän siitä tuli. Hienosti olivat kaikki kahdeksan elokuvaa mukana. :)
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #2 : Toukokuu 29, 2011, 12:18:14 »
Aivan loistava. En tiedä, että johtuuko se jostain muusta, mutta taisin itkeä melkein alusta asti :D Tuossa videossa kiteytyy koko tarina hienolla tavalla. Voi elämä, mie tulen itkemään vuotisnäytöksenkin läpi..

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Kesäkuu 03, 2011, 18:46:21 »
Tuollaisten tiivistelmien kautta sitä ymmärtää yhä uudelleen ja uudelleen millaisen vaativan tien Harry kulkeekaan kirjojen aikana. Noissa tulee myös aina ilmi se ystävyys, joka Harryn, Ronin ja Hermionen välillä on. Kaikki kirjoissa esiintyneet hahmot saavat merkityksen noissa tiivistyksissä ja niiden ansiota sitä innostuu tarttumaan uudestaan kirjaan ja lukemaan sen yhtä innoissaan kuin silloin kun luki kirjaa ensimmäistä kertaa.

Tekijä on tehnyt hienon työn tuossa, saanut summattua tarinan neljään minuuttiin hienosti. Tärkeimmät ja olennaisimmat osat olivat mukana, tuo olisi video jonka avulla esittelisin Potterit sellaiselle joka ei niitä ole vielä lukenut. Noista jos mistä innostuu lukemaan kirjat!
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Livingstone

• Arvon Victory Queen Liv the EVIL Mastermind Jedi Goddess of Mattomaa
  • Vuotislainen
  • Sirius, taivaankannan kirkkain tähti.
  • Pottermore: NimbusScale161
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Kesäkuu 19, 2011, 11:25:49 »
Wou. Ajattelin ensiksi, että mikä ihmeen juttu tämä on ja miksi kaikki hehkuttavat tätä nyt niin hirveesti ja, ettei tuo nyt NIIN ihmeellinen voi olla, mutta sitten katsoin sen ja jäin totaallisen sanattomaksi.

Okei, en halua edes miettiä kuinka paljon vaivaa ja aikaa tuon tekeminen vaati, mutta siitä tuli upea lopputulos. Kerrassaan loistava.

Kuten jo Haltiamieli ja Nenyan sanoivat tuossa oli koottu upeasti koko tarina, eikä mitään oleellista jäänyt mielestäni pois. Oikeastaan vasta tuon katsottuani tajusin, minkälaisen tien Harry on joutunut todella kulkemaan kirjoissa (ja leffoissa). Ja pääkolmikon välisen ystävyyden näin nyt ensimmäistä kertaa näin syvällisenä ja vahvana. En ole koskaan pahemmin miettinyt kuinka hyviä ystäviä heistä on vuosien ja erilaisten koettelemusten takia tullut. Mutta tämä tiivistelmä avasi silmäni sen osalta.

Olen oikeasti ihan hirveä friikki leikkausten suhteen ja yleensä kritisoin huonosti leikattuja leffoja/tiivistelmiä yms. Mutta nyt minun täytyy sanoa nähneeni yhden parhaimmista leikkauksista. Kohtaukset sopivat todella hyvin toisiinsa ja taustamusiikin kanssa ja leikkaukset olivat kohdillaan ja kaikki oli muutenkin niin hyvin tuossa.

Äh, melkein tekee lähettää tekijän s-postiin fanipostia, mitä en yleensä tee, mutta tämä tiivistelmä oli vain jotain niin hienoa.
Täytyy myöntää, että pidin tästä enemmän kuin leffoista, mutta kirjoja tuo ei sentään voita. ^^

~Liv

PS. Arvaatkaa muuten kaksi kertaa menikö suosikkeihin? x)

//muoks. AAAAAAAA!!! Tajusin vasta nyt, että kun Hermionen ääni sanoo sen "To the Dark Lord. I face death..." niin siinä tulee kaikkien niitten naamat, jotka kuolee sarjan aikana. :'(
Nyt rupesin itkee.

Ja minä vielä meinasin antaa kyseisestä kohdasta sen puheen tauon takia ainoan miinuksen ja nyt se sitten saikin suurimman plussan.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2011, 15:22:02 kirjoittanut Livingstone »

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #5 : Kesäkuu 19, 2011, 20:00:14 »
Joskus olen ihmetellyt miten voikaan olla mahdollista miten monta ja erilaista ihmistä välittää Potter-sarjasta - erilaiset ihmiset, eri elämäntilanteissa, nimimerkit täällä foorumeilla. Eri ihmiset eri persoonilla ja eri tarinoilla - toisista pidän, toisista en ja siksi ihmettelinkin miten on mahdollista, että silti meitä kaikkia yhdistää tämä yksi kirjasarja.

Tämän videon katsottuani ymmärsin miksi.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2011, 20:07:48 kirjoittanut Neithan »

Poissa kotelo

• omeletin kutoja
  • Vuotislainen
« Vastaus #6 : Kesäkuu 20, 2011, 12:10:15 »
WHOOOU...
Aivan loistava. En tiedä, että johtuuko se jostain muusta, mutta taisin itkeä melkein alusta asti :D Tuossa videossa kiteytyy koko tarina hienolla tavalla. Voi elämä, mie tulen itkemään vuotisnäytöksenkin läpi..

~nya
Nenyan et varmasti oo ainut täällä ainakin yksi joka itki tän aikana ja tulee varmasti itkemään myös vuotisnäytöksessä.

Koukussa olen. Onneksi meillä ei oo ketään nyt kotona nii ketään ei pääse ihmettelemän miksi mä itken. Tää on vaan niin ihana <3
Onni ei tule etsien vaan eläen...

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 20, 2011, 12:42:41 »
Joskus olen ihmetellyt miten voikaan olla mahdollista miten monta ja erilaista ihmistä välittää Potter-sarjasta - erilaiset ihmiset, eri elämäntilanteissa, nimimerkit täällä foorumeilla. Eri ihmiset eri persoonilla ja eri tarinoilla - toisista pidän, toisista en ja siksi ihmettelinkin miten on mahdollista, että silti meitä kaikkia yhdistää tämä yksi kirjasarja.

Tämän videon katsottuani ymmärsin miksi.

Koska_tämä_kirja-/elokuvasarja (tai mikälie)_ on_nin_hiton_mahtava_että_kaikki_tällä_foorumilla_ovat_katsoneet_kaikki_elokuvat_ja_lukeneet_kirjta ja he ymmrtävät että tarina on niin....upea. ^^

Pakko myöntää, kyllä mullakin pari kyyneltä valui poskella.... <3
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?