Kirjoittaja Aihe: Oma velhosukusi?  (Luettu 9259 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Lucresia

• Ankeuttaja
Oma velhosukusi?
« : Toukokuu 28, 2011, 16:34:34 »
Mikä olisi velhosukusi? (keksi itse) Puhdasverinen? Tuntomerkit perheenjäsenillä? (hiukset, silmät, tai jokin muu piirre) Missä aineessa sukusi pärjää? Olisiko suvussasi paljon lapsia? Kourallinen serkkuja?
Onko vanhempasi sauvakauppiaita? Vai pubin omistajia? Missä vanhempasi/täysi-ikäiset sisaruksesi työskentelisivät? Perheen outo lemmikki?

Minun sukuni olisi puhdasverinen velhosuku. Vanhempani Lucerie ja Felic Lawrences omistaisivat luudanvarsikaupan viistokujalla nimeltä Pölyhuiskuttimet. Minulla olisi kolme sisarusta. Vanhin veljeni Lucyfer olisi tylypahkassa loitsujen opettajana. Sitten siskoni Lucmey "mey", Hän opiskelisi nyt viimeistä vuotta tylypahkassa luihuisessa. Sitten minä, Lucresia "Lucy", opiskelisin rohkelikossa neljättä vuotta. Ja nuorin sisko Lumerie "lume", aloittaisi nyt tylypahkassa. (ja on hätää kärsimässä kun stressaa mihin tupaan hänet laitetaan) Kaikki perheestämme olisivat korpinkynsiä paitsi minä ja Mey.
Perheen tunnusomainen ulkonäkö tavaramerkki olisi mustat pitkät hiukset, eriväriset silmät (useinmiten sininen ja vihreä), sekä Kalpea hipiä. Sukumme on ystävällinen, hauska ja iloinen :)
Perheemme olisi erityisen hyvä loitsuissa ja taikajuomissa. (veli myös yrttitiedossa).
perheemme ei suosi pöllöjä vaan susia lemmikkeinä. Jokaisella lapsella on oma. Perheessä on yksi tornipöllö Bells. Serkkuja pari mutta heitä en tunne.
Asuisimme isossa kartanossa jossa on mahtava puutarha^^ eli varakasta väkeä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2011, 21:56:55 kirjoittanut Lucresia »

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Oma velhosukusi?
« Vastaus #1 : Toukokuu 28, 2011, 17:32:47 »
Kiva aihe Lucresia.

Minun sukuni olisi myös puhdasverinen. Vanhempani Janet ja Tim ovat vain rikkaita perillisä, mutta isäni on töissä päivän profeetalle. Äiti puolestaa on velhojen muotisuunnittelia ja kirjoittaisi joskus  Me Noitia.
Perheellämme olisi Vaaleat hiukset minua ja isääni lukuun ottamatta. Meillä on mustat hiukset. Äitini on veela.
Minulla on isoveli, Kim. Hän on huispaajana jossain harvoin tunnetussa joukkueessa. Hän on Lyöjänä. Hänellä on myös siniset silmät ja hän on menossa lähiaikoina naimisiin Henkipään Harpyjojen etsiän kanssa. Koulussa muodonmuutokset oli hänen vahvin aineensa ja hän rakasti sääntöjen rikkomista. Hän on myös animaagi, jota tosin ei moni tiedä koska hän on laiton. Animaagi muoto on susi.
Itse olen Tylypahkan kuudennella luokalla ja kuulun perheeni (Paitsi äitini joka kävi koulunsa Ranskassa) tavoin Rohkelikkoon. Nimeni on Amy Alexsandra, mutta tuttavallisemmin minua kutsutaan Lexyksi. Olen huispaus joukkueen kapteeni ja toimin veljeni tavoin lyöjänä. Minulla on harmaat silmät ja minulla on vuosien varrella ollut useampikin poikaystävä, muttei montaa vakavaa suhdetta. Koulumenestykseni on hyvä suurimmassa osassa aineista, mutta ennustus ja numerologia ei onnistu hyvin. Olen useasti jälki-istunnussa ja syystä. Mutta monet tekemäni kepposet ja rikkomukset jäävät yleensä huomaamatta.
Perheeseeni kuuluu myös kaksoset. Nuorimmat sisarukseni Max ja Lucy ovat Tylypahkan ensimmäisellä. Lucy on veela ja erittäin hyvä koulussa. Hän on kuitenkin rohkelikko. Hän on puoliksi veela ja siksi on jo monet nuoremmat tylypahkan pojat kiinnostunut hänestä. Siinä suhteessa olemme samanlaisia. Max on hyvin ylisuojeleva Lucya kohtaan. Max ja Lucy on toistensa parhaat kaverit. Heillä on molemmilla iso ystävä piiri ja kaikki (luihuisia lukuun ottamatta) pitävät heistä. Max on kuten isoveljensä ja minä. Tykkää rikkoa sääntöjä.

Meillä on myös tietysti oma salaisuutemme. Pöllöjen lisäksi omistamme lohikäärmeen joka asuu kallioon hakatussa jättimäisessä kellarissamme. Ei kovin yhteistyö haluinen yksilö. Hän tulee sisarusteni ja vanhempieni kanssa yleensä toimeen, mutta minun kanssa hän ei suostu tekemään muuta kuin kärventämään minut tai syönmään. Hyvä syy pysyä poissa kellarista.

//hieno perhe minulla :> vähän meni yli.
// kiitti. Lohikäärme oli vain tuulestatemmattu juttu. muutkin kirjoittamaan
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2011, 20:22:41 kirjoittanut takkuturkki »
elämättömyysaika jähmettynyt

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2011, 20:14:43 »
Voi kiitos Takkuturkki^^ Tämä oli ensimmäinen aloittamani aihe:)
 ja pelkäsin hieman että kukaan ei kirjoittaisi tänne mitäänXD

Sukusi kuulostaa aika mielenkiintoiselta X) Perheen lemmikki lohikäärme oli loistava idea, pidin siitä kovasti :D (*nostaa hattua)
Kuvailuusi oli otetu mukaan myös asiat joita itse en muistanut, esim. seurustelu suhteet ja vanhempien koulunkäynti muissa kouluissa.

Hyvin tehty ja kuvailtu:) Kiitos kun otit osaa tähän aiheeseen :) (*kumartaa)

Toivon myös muiltakin käyttäjiltä kirjoitelmia velhosuvuistaan, sillä tuotoksianne on todella mukava lukea :)

Suklaasammakkoinen

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2011, 21:17:36 »
No minun perheeseeni kuuluu Isä Bob, Äiti Mariet, sisko Charlotta(Char), veli Jhon (jo), veli Alexsander (Al), ja minä Clarissa (Clara). Sukumme on Crystalin suku. Olemme täysverisiä ja äiti on perustanut pienen putiikin jonka nimi on: Pukuhaltijat, jossa hän myy kaikenlaisia kaapuja. Isä taas on töissä Ministeriön urheilu -osastolla. Hän hommaa meille ana hyvät liput huispaus-kisoihin. Me kuulumme rohkelikkoon kaikki. Al on töissä pimeydenvoimilta suojautumisen opettajana ja Jhon käy kuudetta luokkaa. Me olemme Charan kanssa saman ikäisiä ja käymme kolmatta luokkaa. Meillä on kaikilla oma pöllö paitsi Jhonilla. Hän halusi sammakon. Lisäksi meillä on perhe lemmikki joka on Akromantella. Se on hyvin kiltti meille. Se on kasvis syöjä.
Minä ja Charlotta seurustelemme kaksos poikien kanssa. Alilla on tyttöystävä jonka nimi on Diana. Jhonista emme tiedä. Salaa jotain... Koko perhe on hyvin keppostelijamainen, mutta hyvässä maineessa. Meillä on paljon ystäviä. Olemme Charan kanssa jahtaajia huispausjoukkueessa Jhon on etsiä ja kapteeni.

Jokaisella perheen jäsenellä on vaaleat hiukset jossa on kultaisia raitoja. Silmiemme värit ovat Ruskean punertavat joissa on pieniä kuvioita.
P.s. Olen harkinnut rekisteröimättömäksi animaagiksi siskoni kanssa. Jhon on jo ( hän on hevonen) ja Alkin on paitsi että hän on rekiströinyt itsensä (hän on saukko). Isä ja äitikin ovat rekisteröityjä (isä on Hirvi ja äiti on kauris).

Tässä minun perheeni! Kiitos jos piditte!

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Toukokuu 28, 2011, 21:58:33 »
Kiitos paljon Sammankkoinen perheesi esittelystä^^

Perheenjäsenillä on hienot nimet^^ lempinimet ovat iskeviä:)
Kaapukauppa oli hyvä idea tällaiselle perheelle, ja se että perheen isä saa aina liput huispaus otteluihin:D Tykkäsin kaapukaupan nimestä^^
Se on hienoa että perheestä kolme on huispausjoukueessa:) Vanhemmat mahtavat olla ylpeitä lapsistaan^^ (*nostan hattua)
Pidin siitä että tyttäret seurustelevat kaksospoikien kanssa^^ Toivottavasti ei mene miehet sekaisin:D
Pöllöjä, sammakko ja akromantella? Pidin lemmikkivalinnoistasi!:D  Hieno idea että akromantella on kasvissyöjä.
Pidin myös animaagimuodoista, sillä vaikka kaikki ovat samaa perhettä, niin animaagimuodot ovat erilaisia. Hevonen, hirvi, kauris ja saukko:) Saukko ei kuulu suureläimiin ja siksi pidin siitä^^ Se on niin erilainen kuin muut. Loistava suku ja suorastaan rakastin perheenjäsenten silmiä ja hiuksia:D

Kiitoksia paljon kun kerroit suvustasi^^ Kiitän ja kumarran (*kumarrus)

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Kesäkuu 01, 2011, 14:48:08 »
Tulenpas tännekin tekemään tuhojani. Jos joku on lukenut minun ja Sezzien yhteisen ficin, niin en ota vastuuta. Jos minä olisin noita, minä OLISN Bel! Siitä ei ole epäilystäkään! Ihan vink vink, sitä ficciä saa mennä kommentoimaan, kakkosluku ilmestyy lähiaikoina...

Eli siis. Olen puoliverinen Zbelz Anoora Loure Merimyrkky. Useimmiten minut tunnetaan Belinä. Isäni on Michel Merimyrkky, hän on puhdasverinen verenpetturi. Äiti on jästi, Penelope Merimyrkky. Asumme ihanassa talossa keskellä ei mitään, lähimpään jästiyhteisöön on kolmekymmentä mailia. Lähimpään velhoperheeseen on pari mailia, siellä asuvat Greenleftit, ja minun paras ystäväni Sez ^^
Minä käyn nyt kolmatta vuottani Tylypahkassa, tuvaltani olen Korpinkynsi aivan niin kuin Sezkin. Omistan merensiniset silmät, jotka tuikkivat koko ajan, ja punamustat hiukset. Olen keppostelun kuningatar, turha sitä on kiistää. Aika paljon aikaani vietän jälki-istunnossa...
Lisäksi minulla on Jared niminen isoveli, oikea mäntti sellainen. Jaredilla on samanlaiset silmät kuin minulla, mutta hänellä on mustat, puolipitkät hiukset. Sez ja Jared yrittävät kiistää tämän, mutta he ovat palavasti rakastuneet toisiinsa. Jared on nyt viidennellä vuodellaan, ja tuskailee tulevia V.I.P.-ejä, nauran hänelle siitä paljon. Tappelemme paljon, ja Jared on ainoa ihminen, joka kestää potkujani ja nyrkkejäni varsin hyvin. Hampailleni hän ei ole immuuni. Jared on Rohkelikko. Jared on vihollinen ja ääliö, mutta parempi kuin Ben.
Ben, tai siis Benjamin, on vuosi sitten Tylypahkasta valmistunut veljeni. Hän on aivan kamalan tylsä, mutta samannäköinen kuin Jared, sillä erolla, että hän on asiallisen näköinen (kauheaa). Hän muutti pari kuukautta sitten pois kotoa, saatuaan todella monta S.U.P.E.R.ia suoritettua. Hän asuu nyt Afrikassa, tekee jotain tylsää maailmanparannusta. Hän tulee inhottavan hyvin toimeen Percy Weasleyn kanssa, vaikka Percy häntä nuorempi onkin... Sivumennen sanoen, hän oli Korpinkynsi.
Sitten on Lily. Hän on perinyt äitimme punaiset hiukset (mistä MINUN värini oikein tuli...?) ja kuten meillä kaikilla, hänellä on meidän siniset silmät, jotka ovat siis äidiltä. Lily on kauhea prinsessa, hän ei siedä minua, enkä minä häntä. Hän on niin täydellinen pikku päivänpaiste. Hän on vasta seitsemän, joten minun ei tarvitse kestää häntä kovin paljoa, sitten kun hän tulee Tylypahkaan. Vain vuoden.
Omistan pöllön. Sen nimi on Prank, se on todella pieni, mutta jaksaa mennä pitkiäkin matkoja. Lilyllä on myös kissa, Princess, ja se yrittää aina syödä Prankin...
Isä kirjoittaa Päivän Profeettaan. Hänen vanhaa tupaansa en muista. Hän kirjoittaa melkein mistä vain, mutta inhoaa Rita Luodikoa. Äiti sen sijaan on kotiäiti, mutta ompelee upeita vaatteita sekä velhoilla ja noidille että jästeille. Suurimmat osat vaatteistani hän on tehnyt. Lisäksi isä osaa tehdä upeita kenkiä, minun kenkäni ovat taas hänen tekemiään, vaikka hän hokeekin, että tapan nilkkani tällä menolla.
Minä ja Jared pärjäämme varsin hyvin loitsuissa ja muodonmuutoksissa. Lisäksi minä olen haka PVS-oppilas, siinä oppii niin paljon hyödyllisiä kirouksia!
Ben on hyvä kaikissa aineissa *mutinaa*
Meitä Merimyrkkyjä on hyvin vähän, eikä minulla ole serkkuja kuin pari, mutta en tunne heitä kovin hyvin. Suurinosa asuu ulkomailla.
Mitäs muuta sitä kertoisin itsestäni tai meistä? No, huispauksessa minä olen ehdoton ykkönen. Jared on vain varapelaaja, ja Ben pelkää palloa. Lily taas pelkää putoavansa ja likaavansa itsensä... Isä on ollut hyvä huispaamaan, mutta ei pelaa enää kovin usein. Hänkin oli jahtaaja, aivan niin kuin minä.
No, muuta en nyt keksi.
Hauska tutustua!
//Ai niin, meinasin unohtaa, että Jared viettää paljon aikaa Weasleyn kaksosten ja Lee Jordanin kanssa! Minä ja Sez pyörimme myös heidän kanssaan, ymmärrettävää, koska Sez pitää Jaredista ja minä seurustelen Georgen kanssa. Aloitimme tänä vuonna. Suhde on ihan mukava, ja meillä on hauskaa. Saa nähdä, kestääkö tämä...
//Kääks, unohdinko minä mainita? Jared on aivan yhtä paha häirikkö kuin minäkin. Tai Fred ja George. Sitä paitsi lajitteluhattu meinasi laittaa minut luihuiseen...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2011, 15:55:12 kirjoittanut Loure »
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Salaruman

• joulumusikaali
  • Vuotislainen
  • joulu.....
« Vastaus #6 : Kesäkuu 01, 2011, 21:24:20 »
Sukuni on irlantilainen,puhdasverinen Galwayn aatelissuku,tunnusmerkkeinä omituinen luonne,punainen tukka,helposti ruskettuva iho ja suuri mieltymys kaikkeen mahdolliseen.Minä olen siis lady Rowena Galway,Adrian ja Clarice Galwayn neljäs ja nuorin lapsi.Minulla on kaksi veljeä ja sisko,eli siis Gareth, Brian ja Emily Galway.Garethilla on poika, Milo, Brianin pikkuvauva on nimeltään Silas, ja Emilyn lapset ovat Nicholas,Annabelle ja William.Asun vanhempieni kanssa Donagalissa,ja vanhempieni lapsuudenkoti on 200 km päässä Galwaynlahdella.Sukuvaakunani selitys on seuraava:Purppuraan ja vihreään lohkoisella kentällä hopeinen X jonka päällä viisi purppuraista ruusua,vaakunan alla suvun tunnuslause: Pax et abundantia,eli Rauhaa ja yltäkylläisyyttä.
Haluaisitteko tietää lisää?

//MUOKS// Ai niin, unohdin mainita että olen seurustellut jo yli kuukauden ajan Samuel Agadeerien kanssa. <3 Samuel <3
//TUPLAMUOKS// Erosin Samuelista ja kuulun nykyään Hopeisen Ruusun Ritarikuntaan, joka on tarkoitettu vain aatelisnaisille.
//TRIPLAMUOKS//Seurustelen nykyään Eadberth Sheridanin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2012, 20:42:58 kirjoittanut Salaruman »
Under the coconut tree we stay,watch as the night turns into day.We let the fire be the light.Sky is the floor tonight. Fly me with your gentlest away...

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2011, 15:21:40 »
Kiitoksia perheesi esittelystä Loure:)

Sukukuvauksesi oli pitkä ja en tiedä mistä aloitan :D  No vaikka nimistä, Zbelz anoora loure oli todella kaunis nimi:) (*nostaa hattua)
Korpinkynsi joka istuskelee aikansa jälki-istunnossa?:DD Tuntuu oudolta yhdistelmältä sillä harvemmin korpinkynnet tekevät rötöksiäXD Bell on keppostelija kuningatar, ja veljet ovat kunnollisia kilttejä oppilaita? Sekä Sez ja jared ovat rakastuneita? Pidin sisarus suhteista paljon sillä Bell on Benin ja Jaredin vastakohta.
Myös aika ovelaa että Sez ja Jared rakastavat toisiaan. Outo tilanne jos paras ystävä on rakastunut velipoikaan. Mutta tämä ehkäpä outokin asia tuo perheeseen tiettyä lämpöä:D
Niin tosiaan mistähän Belin silmät tulivat? :D Nyt jää pahasti vaivaamaan.
Lily-Prinsessa? Pidin tästä koska yleensä pikkusiskot tuppaavat taipumaan tähän "Prinsessa" ajatukseen 7-vuotiaina.
Voi Prank parka:(  Kissan leluXD
Pidin siitä että perheen isä kirjoittaa päivä profeettaan ja vihaa Luodikoa, (sillä niin minäkin) ja että äiti tekee vaatteita. Säästyy monta pitkää kaljuunaa kun äiti on kätevä käsistään.
Tyypillistä että veli on yleensä aina paras kaikissa aineissa:D Pientä sisarkateutta ilmassa>:)
Pidin siitä että Ben pelkää palloja:D
Kirjoitus oli virheetöntä ja kuvaus onnistunut ja sitä oli mukava lukea:)  Kiitos vielä Loure (*kumarrus)

Kiitos salaruman :)
Suvullasi oli todella hienot nimet X3 Sitä en voi kiistää, ja vaakuna kuulosti todella hienolta (mielessäni se ainakin näytti upelta!) Mitähän tämä vaakunan teksti tarkoittaa? :) Hieno se oli kuitenkinXD (*nostaa hattua)

Haluaisin kuulla lisää myös, jos se vain sopii? Perheen kuvaus oli mielenkiintoinen ja haluaisin tietää lisää tästä aatelissuvusta. :)
(*kumarrus)

//Zenz yhdisti peräkkäiset viestit.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2011, 19:55:31 kirjoittanut Zenzibar »

Poissa Beatrix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2011, 23:57:35 »
Perheeseemme kuuluu äitini Scarlett Thea Cloud, isäni Shaun Sebastian Cloud, isosiskoni Veronica Cristal Cloud sekä tietenkin minä, Beatrice Nemesia Cloud, pian kaksitoista vuotta täyttävä ja toiselle luokalle Tylypahkassa siirtyvä. Koko perhe kuuluu luihuisen tupaan ja pitää suuressa arvossa puhdasverisyyttä ja pimeyden voimia. Vanhempani ovat eronneet ja asun nykyisin äitini kanssa kahdestaan Viistokujalla suurehkossa, kaksikerroksisessa talossa jonka alakerrassa äiti pitää puotiaan. Kaksikymmentävuotias siskoni muutti pois kotoa heti Tylypahkasta valmistuttuaan.
Sukumme saattaa hyvin tunnistaa tummanpunaisista hiuksista, vihreistä silmistä ja vaaleasta ihosta joka ei ota ruskettuaakseen vaan muuttuu heti punaiseksi. Ruumiinrakenteesta sitten... Omaamme kaikki aika leveän lantion ja kapean vyötärön ja sitä persettä sitten taas löytyy enemmänkin kuin tarvetta olisi. (xD)

Sitten perheenjäseniin... Ennen isäni työskenteli taikaministeriössä, mutta muutama kuukausi vanhempieni eron jälkeen hän paljastui kuolonsyöjäksi. Hänet erotettiin ministeriöstä ja hän pakeni ennen kuin joutui Azkabaniin. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.
Äitini pitää pientä herkku- ja makeispuotia talomme alakerrassa (kuten mainitsin), mutta viattomasta ammatistaan huolimatta hänkin työskentelee Voldemortin hyväksi. Hän on hyvin ankara koulunkäyntini suhteen eikä suvaitse huonoja arvosanoja. Sitä minä en ymmärrä, sillä ei hän itsekään käynyt kouluansa loppuun.
Siskoni, Veronica kävi koulunsa kiltisti loppuun, raahasi kotiin läjän hyviä arvosanoja ja katosi sitten poikaystävänsä Drewin kanssa. Vähän aikaa sitten saimme kuulla, että pieni sukumme on nyt yhden, pienen Gladys -nimisen tytön verran suurempi.
Ja minä sitten. En kai voi hirveästi kertoa? Aloitin Tylypahkan melko vähän aikaa sitten, mutta olen jo melko taitava noita, olkoonkin että taitoni suuntautuvat enemmän ilkitöihin ja kepposteluun. Olen tällainen perus pikkupahis ja tykkään erottua joukosta. Olen melkoisen kiinnostunut pimeyden voimista ja tottakai haaveisiini kuuluu liittyä myöhemmin näihin pahamaineisiin kuolonsyöjiin. >;)

Ömm, anteeksi. Kiireellä väsätty loppuun kun halusin saada tänäiltana tehtyä. ._.

essya

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Kesäkuu 03, 2011, 01:58:08 »
hih, ajattelin tehdä tämän jotenkin ajattelemalla siinä sivussa ihan omaa sukuani yms.
katsotaan mitä saan aikaiseksi... ;)

Olen Eleanora Jessica Hunter, luihuistyttö alunperin Suomesta, mutta sieltä muuttanut Skotlantiin! Perheeseeni kuuluu; äitini Laura Hunter (o.s Store), isäni David Hunter, isosiskoni Angelina Laura Hunter, isoveljeni Michael Hunter sekä pikkusiskoni Emma Elisabeth Hunter. Asun äitini, isäni ja pikkusiskoni kanssa isossa sukukartanossamme skotlannin vähän hiljaisemmalla seudulla. Isosiskoni asuu myös skotlannissa, mutta muutti Tylypahkasta päästyään miehensä ja vauvansa kanssa omaan kotiinsa. Isoveljeni on myös valmistumassa Tylypahkasta, ja asuu tällä hetkellä samaan tupaansa kuuluvan tyttöystävänsä luona Lontoossa. Vanhempani eivät ole tällä hetkellä töissä missään, isäni saatua aika mittavan perinnön tämän vanhempiensa kuoltua. Tosin äitini auttaa aina välillä serkkuaan Marya, tämän kirjapuodissaan. Siskoni on töissä ministeriössä, ja isoveljeni on todennäköisesti myös pyrkimässä samaan paikkaan. Äitini ei pidä yhtään lemmikeistä, hänen mielestään ne vain sotkevat hienoa taloamme, hän on koko ajan jynssäämässä jotain olematonta tahraa vaikka kodinhoitajamme siivoaa taloamme koko ajan. SILTI! isäni sai suostuteltua äitini siihen että minä saan hankkia kissan, ja omistan tällä hetkellä ihanan kissanpennun nimeltään Mike.

Minun sukujuureni ovat alunperin lähtöisin englannin seutuvilta, varsinkin skotlannissa ja irlannissa sukuni on vaikuttanut.
Englannin suuntamilta suku on sittemmin levittäytynyt pohjoismaihin.
Olen puhdasverinen. Puhdasverisyyttä on aikaisemmin suvussamme pidetty hyvin merkittävänä asiana, mutta nyt sitä ei enää pidetä niin suuressa arvossa, mitä ennen. Sukumme ei ole kauhean suuri. Olen hyvin läheinen varsinkin äitin puolen sukuni kanssa, isän puolen en niinkään, he ovat kaikki vähän eristäytynyttä porukkaa ja tietääkseni eivät muutenkaan kauhean kilttejä velhoja.
Sukumme on ollut jo pitkään tunnettu metsänvihreistä pistävistä ja kirkkaista silmistään, muut kanssaeläjät sanovat, että ne ovat jotenkin hyvin lumoava tavaramerkki.
Käyn tylypahkassa siis koulua. Olen parhaimmillani loitsuissa, toisin kuin huispauksessa... siitä en halua edes puhua.

Seurustelen myöskin tällä hetkellä... mutta ettehän kerro varsinkaan sisaruksilleni, että poikaystäväni on puuskupuh!

Lucresia

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Kesäkuu 03, 2011, 19:53:10 »
Kiitos sukusi esittelystä Beatrix :)
Oletkin ensimmäinen kuolonsyöjäksi itsensä julistava noita jokia tänne kirjoittaa.
Pidin eritoten siitä että perheessäsi on tapahtunut avioero. Tai paha asiahan se on mutta se on erilaisempaa kuin muiden kiltit ja kunnolliset suvut. *nostaa hattu.
Tai onhan kunnollisissakin suvuissa pahiksia, kuten siskoni Lucmey.
Oiva piilovirka kuolonsyöjälleXD Karkkikauppias:D Nyt kyllä nostan hattua!
Pidin muutenkin perheesi ulkonäöllisistä tavamerkeistä:)

Kiitos kun kirjoitit:) Oli mukavaa lukea suvustasiXD (Anteeksi että kirjoitukseni oli näin lyhyt mutta nopeasti tämän sutaisin kun kiirettä pitää)

Essya, kiitos kun kerroit suvustasi^^

Vai suomalaista alkuperää? :D Hauskaa että näinkin pienestä valtiosta kuin Suomi, on levittäytynyt puhdasverisiä velhoja sinne tänne.
Erittäin kauniita nimiä perheenjäsenilläsi:) *nostaa hattua.
Pikkutarkka äiti? (sitä on liikkeellä-_-')
Oi rakastan kissanpentuja^^ Varsinkin silloin kun niille tulee "maton hapsutukset on kivoja"- elämänvaihe. (eli kaikki liikkuva/liikutettava on hurjan hauskaa ja kaikki revitään atomeiksi)
 Pidin siitä että et ole kovinkaan hyvä huispauksessa;D Sillä yleensä kaikki ovat/haluavat olla aina siinä hyviä. Erilainen nuoriXD

Kiitos vielä sinulle ja anteeksi tekstin lyhyestä pituudesta mutta kiirettä pitää kiirettä pitää-_-' *pikainen kumarrus

//Jessie yhdisti viestit
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2011, 11:23:09 kirjoittanut Jessie »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #11 : Kesäkuu 04, 2011, 15:00:42 »
Minun perheeni olisi puoliverinen. Isäni olisi velho, äitini jästi. Nimeni olisi Aliicia, lyhennettynä Alice tai Al. Minulla olisi isoveli, Alex nimeltään. Hän olisi Tylypahkassa viimeistä vuottaan. Isäni, Michael, olisi Tylypahkassa Loitsujen opettajana. Äitini, Mariatte, olisi kotiäitinä, aina valmiina odottamaan perhettään kotiin ja hoitamassa perheemme pienintä lasta, Manuelaa, jota kutsuttaisiin "Mau":ksi. (kissan nimi :D) Perheeni olisi erittäin rikas, sillä isäni peri vanhempiensa rahat heidän kuollessaan ja äitini olisi vain muuten tosi rikas.
 Alex olisi huolehtivainen, mutta ei sentään ylihuolehtiva. Tosi mukava tyyppi, kaikki olisivat häneen läpällään. Varsinkin seiskaluokan tytöt. Mutta minä antaisin Alexin elää omaa elämäänsä ja hän antaisi minun elää omaa elämääni, mutta olisi tarvittaessa apunani. Alex olisi puuskupuhissa ja minä rohkelikoissa. Alex olisi hyvä koulussa, minä samoten. Manuela, pikkusiskoni, olisi noin. kuuden seitsemän ikäinen, todella kiltti.
 Minun ulkonäköni olisi seuraava: Minulla olisi punaiset hiukan yli keskiselän ulottuvat hiukset ja vihreät silmät. Alex olisi myös punapää, mutta hänellä olisi siniset silmät.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Sieppeli

• Käppyrällä viihtyvä
  • Vuotislainen
  • Tuhisija
  • Pottermore: ThornSky164
« Vastaus #12 : Kesäkuu 04, 2011, 16:16:47 »
Tämä pohjautuu hieman omaan sukuuni... Hyvin vähän, mutta enyhoo.

Äitini puoli olisi puhdasveristä ja tiivistä porukkaa, kun taas pääasiassa isäni puoli olisi totaalisen jästejä. Isäni olisi kuitenkin puoliverinen, eikä periaatteessa kuulu omaan sukuunsa enää. Äitini suku on hyvin vahvasti englantilaista, isäni suvusta en tiedä. Vaikka äidin puoleinen suku onkin suhteellisen puhdasveristä, tietenkin muitakin löytyy, eli kyseessä ei ole samanlainen suku kuin Malfoyilla. Myöskään tupaan päätyminen ei ole niin yksiselitteistä, jokainen on vähän missä sattuu. Äiti olisi korpinkynnessä, isä puuskupuhissa, vanhempi isosisko myös korpinkynnessä, nuorempi ja minä luihuisessa.
Perheessäni kaikki olisivat vaaleaverikköjä, ainakin alkuun. Vanhetessa hiukset luonnollisesti tummuisivat ja kihartuisivat. Pituudessä kaikki jäävät hieman lyhyiksi, jopa miehet. Toisaalta sitten poikien saaminen lapseksi on jostain syystä hyvin harvinaista, joten melkein kaikki serkukset olisivat tyttöjä. Yhteen perheeseen kuuluisi n. 3 lasta, joista saattaa jokainen olla tyttöjä. Isäni puoleisesta suvusta ei puhuta (heitä-jotka-jääköön-nimeämättä) Ja jos jostain luonteenpiirteestä sukuni tunnetaan, se on tempperamenttisyys!
Äitini puoleinen suku asuisi maalla ja työskentelisi siellä. Rikas suku se ei ole, mutta arvovaltaa olisi, kyseessä vanha suku. Tunnettu erityisesti animaagikyvyistään ja jokaisen lapsen oletetaan tämä kyky oppivan. Tästä johtuen jokaisella suvun jäsenellä on vain yksi nimi, ja sekin tulee animaagiolennosta - ja minähän olen Sieppeli. Lapsena, kun nimeämisen aika tulee, ennustavat vanhemmat lapsen nimen tähdistä kentaureilta opittujen ennustusmenetelmien mukaisesti. Yleensä nämä ennustukset osuvat nappiin, mutta eivät aina, esimerkiksi setääni kutsuttaisiin Mustakarhuksi, vaikka hänen animaagieläimensä onkin lammaskoira.
Kouluinkäynnissä sukuni ei loistaisi, ja huispaustaidotkin ovat periytyneet minulle tuntematonta kautta (ehkä isän puolelta, mutta heistä ei puhuta) Kouluasiat tuppaavat koko suvulta muutenkin yleisesti unohtumaan, ja keskittyminen menee kaikkeen muuhun. Hauska fakta suvussani kuitenkin olisi, että kukaan ei osaa laulaa kunnolla, mutta kaikki silti laulavat melkein aina! Muuten sukuni olsi musikaalista ja hyvin tunnettu siitä.
Taikamaailmasota tilanteissa sukuni valitsee yksiselitteisest neutraalin puolen. Kukaan ei ole töissä taikaministeriössä, joten politiikkaan emme puutu, eikä kukaan ole pahojenkaan puolella. Poikkeuksen tekevät jälleen suvunhaara-josta-ei-puhuta, jotka saavat yleensä uhrin leiman otsaansa. Ennen se oli toisinpäin, sillä heillä on ollut omat näppinsä noitavainojen aikaan sopassa mukana.

Siinäpä se, parempi lopettaa etten kerro sukuni salaisuuksia enempää :D Yritin ajatella luovasti, enkä ollut lukenut muiden juttuja, mutta nyt niitä jälkeenpäin lukiessa huomaan, kuinka ei-luovasti ajattelin ;D Dääääm!
Even you can be happy once in a while. It won't kill you, but'yer face might crack if you smile, so be careful.

Vieläkö juonituttaa? Juonittelupelit Facebookissa

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Pottermore: MirrorSand193 / NettleIce25622 / SickleNox2785
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #13 : Kesäkuu 04, 2011, 21:17:21 »
Olen aika paljon ottanut juttua omasta suvustani ja perheestäni, mutta säveltänyt sinne totta kai paljon omaa. Ja aika pitkä teksti tulikin... o__o

Sukuni olisi aika lailla puoliveristä, sillä jokainen on saanut mennä kenen kanssa tahtoo naimisiin. Tästä johtuen sukuni ei ole ollut moneen sukupolveen puhdasveristä, sillä miltei jokaisesta haarasta löytyy jästejä ja puoliverisiä jotka ovat rikkoneet yrityksen puhdasveriydestä. Se ei kuitenkaan ole haitannut sukuani, olemme aina tulleet toimeen niin jästien kuin velhojen ja noitien kanssa. Jokainen sukuun kuuluva lapsi on laitettu jästikouluun ennen Tylypahkaan menoa, jotta nämä oppisivat tarpeellisia taitoja ja vanhemmat saisivat omaakin aikaa kaiken tohinan keskellä.
Hiukset ovat monilla olleet lapsena vaaleat mutta tummentuneet sitten vanhemmaksi tullessa. Kiharuus ja vastaava on vaihdellut mutta jokaisella on nähtävissä pientä kiharuutta hiuksissa. Silmienkin väri vaihtelee, mutta valtaosalla on harmaanvihreät silmät. Nenissä löytyy piirre josta tunnistaa sukuun kuuluvan - nenänvarsi on aika suora, jolloin nenä näyttää profiilikuvassa suurelta vaikkei sitä olisikaan.
Lapsia suvun perheissä on kahdesta kolmeen, ei koskaan vain yhtä. Mutta on myös niitä, joilla ei ole yhtään lapsia ja tästä johtuukin että itselläni ja veljelläni on serkkuja vain äidin puolelta. Isäni siskolla ei ole lapsia ja äidillä on sitten kolme veljeä joilla jokaisella on kaksi tai kolme lasta. Pikkuserkkuja sitten on iso kasa, mutta heistä tavataan vain harvaa. Muutenkin sukulaiset ovat melko etäisiä, vain lähisukulaisia (isovanhempia, vanhempien sisaruksia) tavataan ja muut ovat sitten vain nimiä sukupuussa. Jokaiseen kuitenkin pidetään näennäisesti yhteyttä joulukorttien ja juhlakutsujen nimissä.

Sukuni pärjää hyvinkin monipuolisesti eri aineissa, mutta erityisiä vahvuuksia ovat kädentaitoja vaativat aineet. Täten yrttitieto, taikaolentojen hoito ja taikajuomat ovat monesti olleet sukuuni kuuluvien vahvimpia aineita vaikka kiinnostus olisikin jossain muualla. Tupajakaumaa on ollut vähän joka suuntaan mutta yllättävän moni on alkanut mennä Puuskupuhiin ja Korpinkynteen, joten niitä on alettu sanoa suvussani suvun tuviksi.
Omat vanhempani ovat kumpikin töissä jossain suuremma yhtiössä. Isäni korjaa työkseen tavaroita niin jästeille kuin velhoille. Äitini taas työskentelee ministeriön palveluksessa viestintäpuolella, vaikkei hän olekaan sitoutunut mihinkään poliittisesti. Isänikään ei ole sitoutunut mihinkään, vaikka kannattaa monessa asiassa ministeriötä. Isovanhempani ovat olleet aikanaan puodinpitäjiä, mutta siirtäneet puodit jo seuraaville sukupolville (serkuille, tädille). Jokaisella on kuitenkin vapaus valita mitä itse tahtoo eikä ketään sidota mihinkään.

Perheelläni ei oikeastaan ole lemmikkejä, mutta otamme monesti hoitoon tuttujemme lemmikkejä näiden lähtiessä matkalle. Tutuiksi ovat tulleet taikalemmikit sekä normaalit lemmikit. Perheelläni on kuitenkin omistuksessa helmipöllö, joka piilotetaan talomme vintille jästituttavien tullessa kyläilemään. Asumme tosiaan pienessä lähiössä suurkaupungin lähellä omakotitalossa, joka on kuulunut aikanaan isäni kummitädille - asunnon siirtyminen sukulaiselle on ainut näkyvä sitominen, sillä siten pyritään pitämään suku suhteellisen samoilla seuduilla. Lähiössä asuu niin jästejä kuin taikaväestöä, joten meillä on monia mahdollisuuksia tulevaisuutemme suhteen.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #14 : Kesäkuu 05, 2011, 17:20:07 »
Minun velhosukuni on puhdasverinen, mutta itse olen puoliverinen. Äitini on vasta kolmas koko suvustamme, joka on tehnyt poikkeuksen ja mennyt jästin kanssa naimisiin. Isäni suku on englannista, ja hän on itsekin perienglantilainen, ja kunnioittaa perinteisiä englantilaisia tapoja. Äitini on syntynyt Lontoossa, mutta hänen sukunsa on Tanskasta, johon hänen vanhempansa muuttivat takaisin. Hänellä kuusi siskoa, ja siksi sukumme on laaja. Minulta löytyy lähes kolmekymmentä serkkua, joita tapaamme muutaman kerran vuodessa. Hekin ovat kaikki noitia tai velhoja, mutta he käyvät yksityistä salaista velhoille ja noidille suunnattua taikakoulua, jossa sukumme ei ole ennen opiskellut.
Tylypahkassa käydessään äiti oli Luihuisessa. Taas yksi poikkeus, mikä on tapahtunut hänen kohdallaan eroten muusta suvusta, joka on ollut Korpinkynnessä. Minä olen seurannut kahden veljeni kanssa äitini perässä, me kaikki kolme olemme Luihuisen tuvassa. Pahoja tai kuolonsyöjiä emme ole, eikä suvustammekaan löydy kuin muutama sitä sorttia. Ennen Tylypahkaan menoa meidät laitettiin käymään jästien koulua, ja siitä on ollut paljon hyötyä.

Oma nimeni on siis Ivy Juliet Veronica Christiansen, lyhyesti vain Ivy Christiansen. Minulla on kaksi vanhempaa veljeä, Nicholas ja Julian. Äidin nimi on Juliet Christiansen, ja isä on nimeltään Samuel McCartney. Olemme tulleet ulkonäöltämme enemmän isäämme kuin äitiimme. Suvussamme lähes kaikki ovat olleet mustahiuksisia, ja niin olemme mekin. Hiukset ovat hitusen luonnonkiharat, ja ne menevät hyvin helposti sotkuun. Iho on hyvin vaalea, lähes sairaalloisen kalpea, ja silmät ovat haalean harmaansiniset. Suu on aika leveä, ja huulet ovat kapeat. Olemme hyvin pitkiä ja hyvin laihoja. Äidiltä meille on periytynyt vain nenä, joka on hieman keskikokoista suurempi. Ei leveämpi, mutta kookkaampi, ja myös terävämpi. Silti meidät pystyy heti ensinäkemältä yhdistämään äitiimme.
Koulunkäyntimotivaatio on myös periytynyt äidiltä. Hän oli häirikkö, eikä häntä kiinnostanut opiskella kuin muutamaa ainetta. Äiti loisti taikajuomatunneilla sekä sekä PVS:n tunneilla. Muissa aineissa hän oli surkean ja odotukset ylittävän välillä. Hän oli myös erinomainen huispaaja, ja sekin on periytynyt. Nicholas pelasi Luihuisen joukkueessa pitäjänä ja kapteenina, ja minä ja Julian pelaamme tällä hetkelläkin tupamme joukkueessa. Minä pitäjänä ja Julian jahtaajana.

Äidin huispausominaisuudet näkyivät myös hänen tulevaisuudessaan; hän oli ammattihuispaaja vielä muutama vuosi sitten. Kuitenkin vakava onnettomuus eräässä huispausottelussa ajoi hänet kuitenkin pelikenttien reunalle. Silti hän huispaa edelleen, ja on nykyään huispausvalmentaja.
Isäni on toimittaja. Hän kirjoittaa haastatteluja brittiläiseen musiikkilehteen NME:n. Siksi hän matkustelee usein eri maihin (varsinkin Yhdysvaltoihin) ja haastattelee kuuluisia bändejä. Hänen työpaikastaan ei usein kuitenkaan puhuta. Isän palkka on erittäin hyvä, ja elämme varakkaasti. Meillä on iso omakotitalo Lontoon pohjoispuolella. Ympärillämme asuu vain jästejä, mutta se ei ole ongelma. Paras ystävänikin on jästi, eikä hän tiedä "erikoisuudestani" mitään.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2012, 18:26:56 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #15 : Kesäkuu 20, 2011, 00:58:40 »
Olen puoliverisestä velhoperheestä. Äitini puoleinen suku on juuriltaan suomalainen, mutta isäni on kotoisin Alaskasta. Asumme nykyään Lontoossa.
    Äitini, Lumi Annele Joki toimii sauvaseppänä perheliikkeessä nimeltä Suel's. Äitini tekee laadukkaita suomalaisia sauvoja joissa on käytetty mm. Suden, poron ja ahman karvaa. Liike tarvitsee pian suuremmat toimitilat sillä kauppa kukoistaa. Äidillä on punaiset, kiharat pitkät hiukset. Hän on kalpea, mikä on tyypillistä suomalaisille. Hänen silmänsä ovat suklaanruskeat. Äiti on päättäväinen ja aika kova pitämään kuria. Eli talossa emäntä :)

Isäni, Cody Andrec Suel on ihmissusi ja tämän takia työtön. Hänellä on pahis leukaparta, pitkät tummat hiukset ja harmaat huskymaiset silmät. Hän on oikein kiltti, ahkera mutta joskus vähän etääntyvä. Isä on tarkka kasvatukseni suhteen ja joskus pitää kunnon puhuttelun turhanpäiväisistä asioita.. Hän on ollut ihmissusi koko ikänsä ja ehkä siksi tahtoo että minusta kasvaa kunnollinen aikuinen vaikka samaan kastiin hänen kanssaan kuulun.

Perheen ainoa lapsi olen minä, Aleu. Sain isäni eskimosukulaisen nimen, sillä syntymäpäivänäni Aleu Althea voitti koiravaljakkokisat pohjois-alaskassa. Opiskelen Tylypahkassa, luihuisessa (tietysti) viidettä vuotta. Olen aika hyvä PVS:ssä, loitsuissa, liemissä, muodonmuutoksissa ja yrttitiedossa. Vihaan yli kaiken taikuuden historiaa! Voiko tylsempää ainetta olla? Minä olen taipuvainen tulemaan muiden kanssa hyvin toimeen. Hengailen rohkelikkojen kanssa usein, mistä muut luihuiset ovat käärmeissään, ja kyllä seuraani kelpuutan puuskupuheja ja korpinkynsiäkin.

Kuuntelen paljon jästimusiikkia (rokkia :'D) ja harrastan piirtämistä ja muuta taiteellista. Olen hyväkäytöksinen paitsi kahvin vaikutuksen alaisena -> kahvi addiktoitunut. Luonteeltani olen aika avoin, iloinen (mutta kyllä angstatakin osaan), hauska, sosiaalinen, anteeksiantava, kärsimätön, joskus turhankin itsepäinen ja silloin tällöin liiankin avulias. Olen koulun salakuljettaja jolta saa hankittua ties mitä kiellettyä tavaraa, mm. Weasley-tuotteita. Olen loistava taskuvaras enkä ikinä ole jäänyt kiinni. (olen myös hyvä muuntelemaan muistia) Ei ole temppu eikä mikään hämätä Voroa ja salakuljettaa kouluun ties mitä mistä asiakkaani ovat valmiita maksamaan :'D Kaikkea löytyy edullisesti! (riippuu tuotteesta, en palvele espanjaksi tai tanskaksi)

Minulla on pitkät punaiset hiukset, olen aika kalpea, silmäni ovat verenpunaiset (kenelläkään ei ole tietoa mistä silmäni olen perinyt) ja olen aika hoikkaa tyyppiä. Liikun paljon, mieluiten metsässä ja vähän sielä sun täällä. Olen suuri Legolas ja Gimli-fani! (sekä pakkomielteinen professori Kalkarokseen) En seurustele enkä itseasiassa tahdokkaan. Suhteessa tuntuu kuin 'vapauttani' rajoitettaisiin.

Perheellämme ei ole mitään tiettyä tuntomerkkiä tai hiuskiehkuraa josta meidät erottaa. Minulla on paljon serkkuja ja sukulaisia suomessa (mukaanlukien muut pohjois-maat) sekä Alaskassa. Minulla on lemmikkinä kissanpentu nimeltä Chi. Se on 9kk vanha, pieni, punainen juovikas kissa joka on ylivilkas. Chi on aivan kamalan vallaton ja joka päivä kämpän matot on nyyssätty jonnekin nurkkaan pieniksi mytyiksi :'D Mikä niillä kissoilla on että mattoja pitää raiskata?

-Ihmissusi-
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2011, 23:12:11 kirjoittanut Ihmissusi »

Poissa Casparius

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #16 : Kesäkuu 20, 2011, 04:35:44 »
Eli sukuni on puhdasverinen, ja on hyvin vanha ja arvollinen. Minulla on paljon sukulaisia sillä sukuni on suuri, ja on ihme että se on vielä puhdasverinen, mutta uusi sukupolvi on löyhentäyn tapoja ja kaikki saavat mennä naimisiin kenenkanssa haluavat, vaikka kotitontun niinkuin höperö isosetäni Frederik Royalrod joka kärsii unohdus tautia, siitä on jaksettu vinoilla jo ties kauan mutta nykyään kovinkaa moni ei enää välitä siitä, sillä isosetä kuoli jo ajat sitten. Suvullani on myös iso sukutalo joka on tuhansia vuosia vanha ja se pysyy vain taikavoimin pystyssä ja sitä hoitavat suvun kotitontut Helga ja Ronald. Sukutalossa oli tapana pitää kokouksia pariin kertaan vuodessa, joskus jopa useammin, ja siellä pidettiin myös vankina isoisotätiäni Angelie Bravedrudge joka oli ollut sellissä miltein 60 vuotta syömällä rottia ja muita päästäisiä, hänet löydettiin sielta kun salakäytävä kellariin löydettiin ja  miltein 100 vuotias täti oli jäänyt loukkuun taikasuojattuun vankilaan, hän eli vielä 5 vuotta mutta kuoli sitten vammoihinsa ja rasitukseene joita hän oli saannut ja eli tasan 100 vuotiaaksi. Talo on hyvin ihmeellinen ja siellä on monia arvoituksia ja salakäytäviä ja muita tutkittavana, ja talloon on vuosisatojen varrella kerääntynyt ties millaista esinettä, hyvin arvokkaita ja hienoja esineitä ja suvulle tunne arvollisia esineitä, ja sinne on moni yrittänyt tunkeutua, mutta suojataiat ovat niin voimakkaita eikä talon sijaintia pysty kertomaan kuin salaisuuden haltija elikkä isoiso äitini Selena Infiniterod joka
on jo yli 150 vuotias ja sitten kun hän kuolee hän luovuttaa salaisuuden toiselle suvun jäsenelle. Mutta nyt suvuntaloa ei ole voitu käyttää sillä yksi haara suvusta kääntyi pimeän puolelle ja se haara voi havitella jotain talosta ja suojaukset estävät heitä pääsemästä sisälle tai edes talon luokse niin kauan kunnes joku menee taloon ja rikkoo loitsut.
Itse asumme isokokoisessa talossa ja perheeseeni kuuluu Isä, Äiti,
kaksi veljeä ja kaksi siskoa kotitonttu Alfie, sekä hyvin harvinainen otus jota ei joka perheellä ole, tai luultavasti kenelläkään elikkä hevoskotka ja tietysti minä :D Me emme ole kovin rehentelevää tyyppiä, toisinkuin taas niin rehentelevät ja ylpeilevät serkkumme joilla on oikein iso kartano ja kaikkea, ja kehuskelevat, mutta todellisuudessa he eivät osaa mitään muuta kuin pari hokkuspokkusta. Sukumme juuret kyllä ovat pääosin englannista mutta on jokunen Suomesta, Ranskasta ja Irlannista. Ja Meidän perhe on kaikki Rohkelikkoja paitsi äiti ja vanhin sisar olivat Korpinkynsiä. Sukumme on suurin osa Rohkelikkoja ja toiseksi suurin on Luihuinen, vain harva ovat korpinkynsiä tai puuskupuheja, ja muutama on Beauxbatonista tai joistain muista kouluista mitä sijaitsee Suomessa, Ranskassa tai Irlannissa.
Äitini Isabella Roseflover joka oli siis Korpinkynnessä, selvitti tylypahkan loistavin paperein ja on nyt siis töissä siellä loitsujen opettajana ja hänestä tulee seuraava Korpinkynnen tuvanjohtaja, mutta ennen tylypahkaa hän oli töissä kirjaliikkeessä viistokujalla.
Äitini ja Isäni Antonio Infiniterod tapasivat Huispauksen MM-kisoissa jossa isä pelasi englannin joukkueen lyöjänä, ja huispaus on kulkenut veressä sillä suvussani on ollut paljon kuuluisia huispaajia, ja meidänkin perheestä kaikki pelaavat huispausta paitsi äiti, joka on alkanut myös innostua siitä. MM-kisoissa äiti löysi juoppuneen isän makaavan metsässä oksennuslammikossa, koska oli hieman nappaillut tuliviskiä ja hehkusimaa koska englanti oli hävinnyt, siitä syttyi lemmenkipinä ja saattoi nämä puhdasveriset yhteen.
Isä Antonio Infiniterod kuului rohkelikkoon ja oli keskiverto oppilas mutta loistava huispaaja ja huispaus kapteeni, hänen aikanaan Rohkelikko voitti aina tupien mestaruus pokaalin. Isä on töissä Taikaministeriössä taikaonnettomuuksien- ja katastrofien osaston ja vahinkotaikojen peruutuspartion sekä jästinkestävien selitysten valiokunnan johtaja.
Vanhin veljeni Jack Infiniterod on käynyt jo tylypahkan ja oli siellä hyvin menestynyt, ja valvojaoppilas, huispauskapteeni sekä johtajapoika. Hän työskentelee Taikaministeriössä Aurooriviraston päällikkönä, ja hän tuntee pyhän mungon jo liiankin hyvin, sammiensa vammojen takia.
Vanhin siskoni Linnea Pureblood lempinimeltään Lin menestyi myös hyvin koulusssa, ja oli hyvin suosittu sillä hän oli niin kaunis ja muodokas ja hänen säkenöivän vaaleat hiukset olivat todella lumoavat, mutta silti hänellä ei ole ollut kovinkaan monta pitkää suhdetta kuin nyt ja hän on menossa kesällä naimisiin jästisyntyisen William Smithin kanssa. Hän on töissä Vaateketju Pitsi-ja samettiviitalla, joka on hyvin suosittu ja laajalle levinnyt vaatekauppaketju.
Toinen veljeni James Infiniterod on nyt kuudennella luokalla ja hänkin on menestynyt suht hyvin, hänellä on hyvin tummat hiukset niinkuin muillakin paitsi äidillä jolla on punaiset hiukset ja Linnealla jolla on säkenöivät ja vaaleat. Silmät ovat siniset niinkuin muillakin, ja laiha kuin muutkin, eikä mikään hujoppi, vaan keskipituinen. Hän on myös valvoja oppilas, ja hänen ulkonäköään on kehuttu paljon koulussa. Hän on sukumme ainoa bi seksuaali, ja kukaan muu kuin minä ja pikku siskoni ja jamesin ystävä Dan ei tiedä siitä sillä me kuulimme hänen
juttelunsa Danille, kun olimme hakemassa vähän sammakonkutua ainevarastostamme.
Perheemme nuorin eli pikkusiskoni Victoria Pureblood on nyt 3luokalla
ja hän on myös hyvä huispauksessa ja on suosittu, ainoapoikkeus muihin perheessämme on että hän on honompi pimeydenvoimiltasuojautumisessa kuin me muut jotka ovat suorittaneet sen täydellisesti, mutta loitsut, muodonmuutokset, liemet, yrttitieto, tähtitiede, numerologia,
muinaiset riimut sekätaikaeläinten hoito sujuu yhtä mallikkaasti kuin muillakin, Ennustusta on halveksittu meidän suvussa eikä meistä kukaan siis ole siinä kovinkaan häävi, ainoa joka meidän suvussamme on hurahtanut ennustukseen on isoiso äiti Selena, joka onkin hyvin kuuluisa ennustaja.
Minä Casparus Infiniterod olen viidennellä luokalla ja olen valvojaoppilas sekä pärjään hyvin koulussa, ainoa poikkeus muihin perheen jäseniin on että olen poikkeuksellisen älykäs sekä olen mahtava kaksintaistelija. Minä aattelin että tulisin Tylypahkaan opettamaan pimeydenvoimiltasuojautmuista tai jotain muuta vastaavaa ainetta.

Poissa Sege

• Vuotislainen
  • Fred in memorian
« Vastaus #17 : Kesäkuu 24, 2011, 18:32:22 »
Minä olen Amy Veronica Parvons(väännelmä oikeasta nimestäni).Olen jästisyntyinen.Minulla on pikkuveli,Jacob Oliver Parvons,joka on minua kaksi vuotta nuorempi.
Opiskelen siis neljättä vuotta Tylypahkassa,ja olen Puuskupuh kuten veljenikin.
Perheemme tuntomerkki on varmaan japanilaiset silmät ja musta,kiiltävä tukka(äidiltä saatu).Me kaikki olemme hyvin lyhyitä,paitsi isäni,Jack Arthur Parvons,joka on kauhean pitkä.
Lisäksi äidilläni,Veronica Nesta Parvonsilla(os.Ispahan),on niskassa pieni hiiren muotoinen laikku,joka on tullut ajan myötä myös minulle ja veljelleni.
Vanhempani ovat kirjailija ja elokuvaohjaaja,joten meillä on ihan hyvin rahaa.Meillä on suuri kartano Lontoon laitamilla.
Minulla ja Jacobilla on molemmilla oma pöllö,Leswey ja Cornelius.Cornelus on minun pöllöni,ja Leswey Jacobin.
Unelma-ammattini olisivat hevoskotkatilan pitäjä,tai sitten huispaaja.

Kertokaa jos haluutte lisää tietoa!
Ginny Weasley est le meilleur!!!!

Poissa annie lee

• Haaveksiva puhpallero
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostStone23429
« Vastaus #18 : Lokakuu 17, 2011, 19:32:21 »
Minä olen Annie Lee, mutta ystävät kusuvat minua vain lyhyest - An.
Perheessäni on sekä puhdasta verta että jästiverta.
Äitini on Minerva Smith, ent. Lee, os. O'Hara. Äitini on puhdasverinen ja kotoisin Skotlannista, hänen vanhempansa taas muuttivat sinne Irlannista. Äitini on toiminut Tylypahkassa muodonmuutosten ja liemien opettajien sijaisena lyhyempiä ja pitempiä aikoja. Lisäksi hänellä on oma yritys, pieni apoteekki Viistokujalla.
Äitini on mennyt uusiin naimisiin. Isäpuoleni James Smith on puhtoistakin puhtoisempi jästi.

Isäni, Horatio Lee, on puoliverinen. Hänen isänsä on puhdasverinen, äitinsä puoliverinen. Isämi on työssä Taikaministeriössä. Hän toimii yhteistyössä mm. aurorien kanssa ja tutkii erilaisia taikajuomia ja pyrkii valmistamaan aivan uusia yhdisteitä.
Isäkin on mennyt uusiin naimisiin, Mathilda Millerin kanssa. Hän on puhdasverinen noita.

Minulla on sisaruksia vaikka muille jakaa. Itse olen jo päättänyt opiskeluni (tupa: Rohkelikko, kaksi Upeaa S.U.P.E.Ria ja johtajatyttö) kolme vuotta sitten ja työskentelen nykyään Päivän Profeetan kirjeenvaihtajana Suomessa ja Venäjällä. Koulussa pärjäsin kaikkein parhaiten riimuissa sekä muodonmuutoksissa. Myös äitini oli aikoinaan haka näissä, mutta häntä kiinnostivat myös liemet.

Nuorempi veljeni, William (Will) Lee kuului myös Rohkelikkoon ollessaan koulussa. Hän erikoistui liemiin ja yrttitietoon istuessaan koulunpenkillä ja on tällä hetkellä työssä Vuotavassa Noidankattilassa Lontoossa. Ehkä hän kuitenkin tulevaisuudessa löytää jonkin muun työpaikan, joka vastaisi paremmin hänen koulutustaan.

Äitini lapset uudesta liitosta eivät vielä ole istuneet koulun penkille. Patrik (Smith) rakastaa ylikaiken pelata kanssani huispausta kun olen käymässä kotona. Hän menee vuoden päästä Tylypahkaan ja haluaisi kovasti joko Rohkelikkoon tai Korpinkynteen. Ja tietenkin huispausjoukkueeseen.
Kaksostytöt Hannah ja Martha eivät voisi olla erilaisemmat; Hannah on hiljainen mietiskelijä, joka istuu päivät pitkät nenä kiinni kirjassa (äidin vanhoissa riimuoppikisjoissakin) ja lukee sellaisiakin kirjoja, joita minä(kään) en koskaan lukenut kouluaikana. Hänestä voisi varmaankin tulla hyvä opettaja. Martha taas ei muuta tee kuin keksii kepposia. Voisin kutsua häntä meidän perheen räyhähengeksi. En todellakaan osaa sanoa mistä hän on kiinnostunut tai mikä hänestä tulee isona. Tytöt joutuvat odottamaan Tylypahkaan pääsyä vielä kolme vuotta.
Kuopuksemme David on 7-vuotias. Hän on jonkinlainen välimuoto kaksosista. Häntä kiinnostavat eläimet. Vähänväliä hän kantaa kotiin koska siipirikon linnun tai sairaan kissan ja hoitaa ne kuntoon. Luulen, että hän on perheemme tuleva Puuskupuh.

Isälläni on myös kaksi lasta uudesta liitostaan. Artuh ja Rosaline. Rosalien on reipas toisen vuosikurssin opiskelija. Hän kuuluu Korpinkynteen. Hänen lempiaineitaan koulussa ovat numerologia ja muodonmuutokset. Hän on vuosikurssinsa paras ja saanut erikoismaininnan artikkelistaan Profeetassa: "Rekisteröitymätön animaagi - rikollinen vai luova?".
Arthur on aivan kuin ilmetty isänsä. Hän on jo pienestä ollut isän mukana vaellusretkillä tutkimassa kasveja ja opettelemassa niiden käyttötarkoituksia. Hän haaveilee taikajuomien opettajan virasta Tyltpahkassa. Hän on ensimmäisellä luokalla ja kulluu Luihuiseen.

Kaikki äitini lapset ovat perineet hänen vedensiniset silmänsä ja punaiset hiuksensa. Tosin Will on tullut sen varran isään, että hänen hiuksensa ovat enemmänkin ruskeat. Isäni lapset taas ovat aivan erinäköisiä verrattuna toisiinsa. Rosaline on äitinsä pienoismalli pitkine vaaleine pitkine hiuksineen ja vihreine silmineen. Arthur taas on isän tapaan tumma kuin yötaivas ja hänellä on ruskeat silmät.
-Missä on aarteesi, sielä on myös sydämesi.-

-Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.-

Poissa streakflank

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Lokakuu 19, 2011, 16:55:58 »
Minun perheeseen kuuluisi äiti, isä ja pikkuveli.
Äitini on Alfida
Isäni on Peleth
Veljeni on Jolvan

Äitini pitää kahden sisaruksensa kanssa pitoplavelu yritystä Viistokujalla ja on erinomainen kokki.
Isäni on töissä suunnittelemassa rakennuksia taikaministeriössä ja siihen liittyviä muita asioita.
Veljeni käy koulua kanssani kaksi luokkaa alemmas.

Sukunimemme on Sluggards

Äitini on puhdasverinen
Isäni on puoliverinen

Molemmat vanhemmat ovat asuneet koko ikänsä Englannissa, mutta isän puolelta suku on tullut Skotlannista kaksi sukupolvea aikaisemmin.

Äitini on puuskupuhista ja isäni luihusesta. Ensitapaaminen oli melko tulinen ja kivikkoinen, mutta kuka tietää miten siinä nyt näin kävi.

Veljeni on rohkelikko ja itse olen luihunen. Olen enemmänkin isän tyttö ja veljeni äidin poika.
Isäni vaalii sukuaan ja jaksaa jauhaa siitä iltaisin lasillisen äärellä. Stressi ajaa rentoutumaan. Äitini höösää ja höpöttää ruuan ja puutarhan laitossa.

Itse laiskottelen sohvalla ja lueskelen tietokirjoja. Koulussa en ole mikään priimus, koska en tavoittele perfektionistin lailla upeita arvosanoja - pienempikin riittää menestymään jos osaa pelata korttinsa oikein ja tähänkin mennessä olen päässyt pälkähästä. Viikonloppuisin odotan kunnes saan salakirjeen ystäviltäni tapaamisesta ja lähden viinipullon kanssa illan viettoon. Ennen iltaa isäni antaa aina ohjeita miten puolustaa itseään ja näyttää muille olevansa ylempänä eikä antaa kenenkään hyppiä varpaille. Äitini on usein höösäämässä lapasten ja välipalojen kanssa eteisessä.

Olen hyvää pataa äitini puolelta olevan isoäidin kanssa ja käyn moikkaamassa häntä joka viikko. Isoäitini on puuskupuhin tuvasta ja ahkera ahertaja ennestään. Hän kertoo usein tarinoita miten on tullut koulussa ja työssä kommellettua. Isoisäni oli rakennusmittaaja ja tuvasta rohkelikko. Hän teki siellätäällä töitä ja nykyisetkin Viistokujan rakennukset ovat hänen mittaamiaan.

Isänipuolelta en ole koskaan tavannut isoisääni joka kuoli alkoholiin. Hän oli luihusesta ja piti ennen suurta työvarustusliikettä iskunkiertokujalla. Tätä toistä isoäitiäni käyn harvemmin tapaamassa enkä tiedä missä tuvassa hän on ollut. Hän eli miehensä käden alla eikä vaikuta vahvalta persoonalta.

Itse kuitenkin olen tyytyväinen sukuuni ja sen aikaisempaan menneisyyteen joka on ollut täynnä menestyneitä liikemiehiä ja ahkeria ahertajia. Itse taidan tulla isääni ja kunnianhimoisena tavoittelen liike-elämässä menestymistä. Veljeni suuntaa muiden ystäviensä kanssa todennäköisesti perustamaan omaa liikettä jossa myydään ilotulitteita ja muita härpättimiä.

Streakflank left the paw post

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #20 : Lokakuu 20, 2011, 16:57:31 »
Minun sukuni olisi ehdottomasti puhdasverinen.
Perheeseeni kuuluisi isä, äiti ja sisko.

Isäni Cooper Lewis Bhattacharya on töissä taikaministeriössä, taikuuden väärinkäytön osastolla, kun taas äitini Madison Noémie Bhattacharya on töissä viistokujalla Ihmeiden eläintarhassa.
Minä itse (Alessia Chloe Bhattacharya) olen neljännellä luokalla Tylypahkassa ja tupani on totta kai luihuinen. En malta odottaa koulusta pääsyä, sillä silloin voin liittyä kuolonsyöjiin. (Jota en vanhemmilleni ole kertonut.) Pikkusiskoni Léa Javiera Sofia Bhattacharya menee Tylypahkaan vasta ensivuonna. Tällä hetkellä hän vain odottaa innolla kouluun pääsyä.

Koulussa en ole kovin aktiivinen, mutta pääsen läpi kursseista kuitenkin. Teen käytännönkiusaa kavereideni kanssa muille tyypeille. En vietä aikaani jälki-istunnoissa, sillä teen kiusaa niin huomaamattomasti, että opettajat eivät huomaa mitään.

Äitini ja isäni kuuluivat aikanaan luihuiseen. Vanhempani ilahtuivat luihuiseen menostani hyvin paljon. Itsekin ilahduin aika paljon. Minä epäilen, että pikkusiskostani tulee myös luihuinen, kuten kaikki suvussamme.

Isäni on pitkä ja roteva mies. Isällä on lyhyet tumman ruskeat hiukset. Hänen silmien värinsä vaihtelee valon mukaan; välillä harmaat välillä siniset ja välillä vihreät. Isä tykkää metsästyksestä ja kalastuksesta.
Äitini on lyhyt mutta laiha nainen. Äidillä on keskipitkät ja ruskeat hiukset. Hänen silmänsä ovat ruskeat. Äiti rakastaa ruoan laittoa, askartelua ja eläinten hoitoa.

Léa on lyhyt ja laiha pikkutyttö. Hänellä on punertavan blondit hiukset jotka ovat leikattu polkkatukaksi. Léalla on paljon pisamia nenänpäällä ja poskilla. Léalla on samanlaiset silmät kuin isällä. Hän pitää piirtämisestä ja tanssimisesta.

Minä itse olen keskipitkä ja lihaksikas. Hiukseni ovat lyhyet ja ruskeat. Silmäni olen perinyt äidiltä.
Pidän ilkeilystä, valokuvaamisesta, huispauksesta ja laiskottelusta.

Äitini on kotoisin Irlannista, isä Walesista. He tutustuivat toisiinsa Irlannissa, kun isä muutti äidin naapuriin kummankin ollessa 16vuotiaita. Silloin he tutustuivat toisiinsa paremmin.

Kotona vietän aikaa suurimmaksi osaksi lukemalla kirjoja, ja löhöämällä upottavassa nojatuolissa, jonka sain vanhemmiltani täyttäessäni 11 vuotta, eli samana vuonna kuin aloitin Tylypahkan.
Vietän aikaani myös perheemme puutarhassa ison tammen juurella, lammen vieressä.

Perheemme on aika varakas, asumme omassa kartanossa, rauhallisella alueella. Meillä on iso piha ja puutarha, ja siellä on vaikka ja mitä jännää. Kuten esimerkiksi, todella iso ja syvä lampi, ja siellä asustaa krokotiili. Emme laske sitä lemmikiksi, vaikka se periaattessa onkin.

Sukumme suurin tuntomerkki on kovaäänisyys, Irlantilainen korostus, (isän puolen suku muutti isän perässä Irlantiin, vanhempieni mennessä naimisiin) ja tarve olla porukan johtajana. Sukumme on suuri, pidämme yhteyttä suurimmaksi osaksi serkkuihini ja isovanhempiini. Sukuni on kokonaan luihuisia.

Perheeni ja sukuni menestyivät/menestyvät loitsuissa ja taikajuomissa.
Lemmikkeinä meillä on 3 pöllöä, minun, siskoni ja yhteinen perhepöllö.

muoks//
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2011, 14:18:27 kirjoittanut Camillaah »
Hey! You just lost The Game.

Poissa pilvenpiirtäjä

• Vuotislainen
    • Words of pages
  • Pottermore: FeatherMarauder23566
« Vastaus #21 : Joulukuu 07, 2011, 20:42:36 »
Olisin puoliverinen: Velho-äitini, Alexandra 'Alex' Perkins, on puhdasverinen ja isäni, Jonathan Perkins, taas jästisyntyinen velho. Isäni työskentelee viistokujalla Hienoissa huispausvarusteissa ja äitini on ollut Ollivandersin oppilaana, ja perustanut oman sauvakauppansa.

Olen perheen toisiksi vanhin lapsi, viidesluokkalainen, Caroline 'Carol' Perkins, ja minulla on kolme sisarusta, isoveli Jake, seitsemäsluokkalainen huispauskapteeni, kolmasluokkalainen pikkuveli Ted ja ensimmäistä vuottaan alottava pikkusisko Christina 'Chris'. Itse olisin korpinkynsi, Jake luihuinen ja pikkusisarukseni molemmat puuskupuheja.

Vanhempani ovat kuuluneet aikoinaan huispauksen tupajoukkueisiin, äitini on pelannut Korpinkynnen jahtaajana ja isäni Luihuisen lyöjänä, ja hän myös pelasi Irlannin maajoukkueessa muutaman vuoden, kunnes siirtyi töihin Hienoihin huispausvarusteisiin. Jake pelaa Luihuisen etsijänä ja minä Korpinkynnen, joten Korpinkynsi-Luihuinen - ottelut ovat melko tiukkoja, sillä voittaja saa perheen sisäisen ylpeilyoikeuden.

Sukuni on melko rikas, mutta emme tuhlaisi tai leveilisi rahoillamme. Asumme vanhassa, kunnostetussa majakassa Irlannin rannikolla.  Oma lemmikkini on turkoosi puhpallura, mutta perheelläni on lisäksi kaksi yhteistä pöllöä, pieni varpuspöllö ja huuhkaja. Perheellämme on myös muutamia lepakkoja asumassa majakkamme tornissa, ja lähistöllä asuisi pieni susilauma, joka pitäisi jästit kaukana majakastamme. Perheeseemme kuuluu myös kotitonttu Cary, joka hoitaa suuren osan kotitöistä, koska vanhemmat työskentelevät paljon. Carya kohtelisimme kuitenkin hyvin, ja hän saa halutessaan vapaata, jos hän tahtoo mennä tapaamaan vanhoja tovereitaan Tylypahkassa, jossa hän aiemmin työskenteli.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2012, 18:50:02 kirjoittanut pilvenpiirtäjä »
"What about a side by side with a friend?"
"Aye, I could do that.."

Poissa Lola

• Skyline
  • Vuotislainen
  • That phony girl
  • Pottermore: MoonJinx21295
« Vastaus #22 : Joulukuu 10, 2011, 22:12:42 »
//offia alkuun nomnom, tätä sukua olen jo muutenkin suunnitellut, toisin en velhoiksi :))

Olen Whiskey Straziobelle, puhdasverisen sukuni toiseksi nuorin vesa. Olen viisi minuuttia kaksoisveljeäni Cognacia vanhempi. Olen ensimmäinen sukuun syntynyt tyttö sataan vuoteen. Isäni nimi on Duncani ja äitini on Belificia. Vain äidinpuoleiset isovanhempani ovat elossa, ja sitten taas isäni puolelta isomummoni.

Sukujuureni juontavat Italiaan, pieneen Narnin maalaiskylään. Sukupuuni on selvillä vuoteen 1400 asti. Isomummoni Felicci asuu yhä Narnissa, joka on oikeasti Italian ainoa pelkkien taikovaisten asuttama kylä. Isovanhempani asuvat Ranskassa, ja vierailemme heidän luonaan kesäisin.

Koko sukuni on käynyt Beuxbatonsin, mutta minut ja Cognac lähetettiin Tylypahkaan. Asummehan Hertfordshiressa nykyisin. Kartanomme on ulkoa tummaa kiveä ja sisustettu kellarista vintille neo-klassiseen tyyliin. Tiluksemme kattavat hyvin hoidetun puutarhan, lehdon ja hevostallin. Kaikki perheenjäseneni osaavat ratsastaa. Eläimistä puheenollen, ihannoin auguureja ja niitä majailee paljon lehdossamme. Kuuntelen mielelläni auguurin laulua ja katson niiden lentoa sateisina päivinä.

Tylypahkassa minä ja Cognac olemme molemmat luihuisessa. Monet ilmeisesti arvostavat meitä, joten useat rohkelikotkaan eivät tule ryppyilemään meille. Nautin kovasti loitsujen tunneista, ja Cognac on äärimmäisen lahjakas lentäjä. Hän pelaa luihuisen joukkuessa etsijää.

Sukuni aateluus käy ilmi siinä, että tuleva aviomieheni valittiin kun synnyin. Hän käy Beuxbatonsia enkä näe häntä kovin usein, mutta hän on ilmeisesti kolmas serkkuni. Itse olen ollut monia vuosia ihastunut erääseen puuhkupuhissa olevaan poikaan, Peter Sawmoreen. Hänkin taitaa pitää minusta. Cognac seurustelee salaa rohkelikkoilaisen Wendela Johnsonin kanssa. Vanhempamme eivät taida olla kauhean iloisia, kun kuulevat tästä.

Siitä siirtykäämme sukuvaakunamme on isabellan keltainen, jonka keskellä kaksi ruusunpiikkiä alassuin ristissä, ja kummankin päästä tippuu verta, viitaten sukunimeemme.
   ~ La sofferenza e l'amnistia.
   Kärsimys ja armahdus.

Nomen est omen:

Whiskey ~ viski
Cognac ~ konjakki
Strazio ~ kidutus
Belle ~ kaunis

//En osaa italiaa hyvin, joten jokin on voinut mennä metsikköön :D
People go in one end, meat comes out the other. All we do is turn the handle.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #23 : Tammikuu 01, 2012, 17:51:39 »
Perheeni on puoliverinen. Äitini on jästisyntyinen Nina Witwicky (tyttönimeltään: Smith). Isäni puoleinen suku on kokonaan puhdasverinen. Isäni nimi on Emerick Witwicky. Minä olen nuorin kolmihenkisessä sisarussarjassa. Nimeni on Luna Christine Witwicky. Luna tulee siitä kun synnyin täydenkuun aikaan ja Luna tarkoittaa kuuta. Olen Tylypahkassa ensimmäisellä luokalla Korpinkynnessä, kuten kaksoissisareni. Hän on minua viisi minuuttia vanhempi ja hänen nimensä on Moon Emmeline Witwicky. Moon tarkoittaa myös kuuta. Emme ole sisareni kanssa identtisiä. Minulla on tummanruskeat hiukset ja hänellä ihan vaaleat.   

Vanhin veljemme on Luihuisessa viidennellä luokalla. Hänen nimensä on Michael Draco Witwicky. Hän on äitimme kanssa ainoat koko suvussa, jotka ovat kuuluneet Luihuiseen.

Perheellämme on kaksi pöllöä; perheen yhteinen tornipöllö Midas ja Miken (kuten veljeäni kutsutaan) lehtopöllö Rolf. Minulla on valkoinen pitkäkarvainen kissa Shiba ja Moonilla on puhpallura nimeltään, Xavier. Meillä on myös musta ja valkea hevonen.

Asumme maalla muutaman kymmenen kilometrin päästä kaupungista suurehkossa valkeassa kivitalossa jossa on suuri puutarha.

Äitini käy kotitöiden ohella töissä. Hän on parantaja Pyhässä Mungossa, mutta pitää myös kasvikauppaa Viistokujalla. Siellä työskentelee serkkumme 18-vuotias Emma ja hänen ystävänsä Destiny.

Isäni on aurori Taikaministeriössä, hänen mielestään on oikein hyvä että Toffeesta ja Rymistyiristä päästiin ja hän sanoo aina "Tyhjäntoimittajia kumpikin". Sen sijaan Kingsley Kahlesalpaan hän on oikein tyytyväinen.

Mike seurustelee viidesluokkalaisen Rohelikon, Millien kanssa toista vuotta. Millie kävi meillä viime kesänä ja on oikein mukava.

Sukumme piirteitä on korkeat oskipäät, vaalea iho ja pisamat sekä siniset silmät. Minulla on kuitenkin kirkkaan vihreät silmät. Olemme käytökseltämme usein ujoja ja vaivaantuneita mutta nauramme helposti. Perheemme naispuolisilla on korkea ja puhdas ääni. joka periytyy lienee äidiltä joka oli nuorena laulaja velhobändi Wilkinsissä.

Minun paras ystäväni on ensimmäisellä luokalla Korpinkynnessä (kuten minäkin) oleva Daniel McNeil, jota olen pitkään ihastellutkin, mutta ajatellut että on viisainta pitää vankka ystävyys.  Sisareni paras ystävä on Luihuisessa ensimmäisellä luokalla oleva Casey Tresor, joka on myös perhetuttumme. Minäkin pidän hänestä kovasti mutta olen hyvin erilainen kuin hän.

-annipsi-
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2012, 18:01:34 kirjoittanut annips »

Poissa Lee

• Pitäjä
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Tammikuu 02, 2012, 14:36:47 »
Olen puoliverinen, äitini Cea Leswyn on puhdasverinen ja isä Alexey Mironov puoliverinen, eli periaatteessa olen 3/4 verinen. Minä Judith, kuulun Luihuiseen, niin myös äitini, mutta isäni kuuluu Rohkelikkoon ja isoveljeni Samuil Korpinkynteen. Minulla ja Samuililla on äidin sukunimi, Leswyn, koska äiti haluaa korostaa puhdasverisyyttä, vaikka minä ja Tony emme ole.

Poissa Tylypahkan luuta

• Varmasti oudoin
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PurpleSnitch12495
« Vastaus #25 : Tammikuu 21, 2012, 18:40:29 »
Olisin vanhasta ja rikkaasta, puhdasverisestä suvusta. Nimeni olisi Adela Gretole ja minulla olisi identtinen kaksoissisar Aida, jota olisin kolme minuuttia vanhempi. Minulla olisi myös isosisko Alexandra. Vanhempani olisivat nimeltään Emilia ja Fredrik Gretole. Jokaisella perheessäni on oma pöllö. Sukuni kaikki jäsenet äitiäni ja Alexandraa olisivat olleet Luihusessa (äitini ja Alexandra olisivat olleet Korpinkynnessä). Suvussani puhdasverisyys olisi kaikki kaikessa. Sukuni jäsenet tunnistaisi tummanruskeista, tuuheista hiuksista, kirkkaan sinisistä silmistä ja pienestä rusketuksesta sekä irlaintilais-aksentista. Sukuni on erityisen hyvä liemissä, loitsuissa ja riimuissa. Äitini olisi Pyhässä Mungossa parantajana ja isäni pitäisi laiton- eikun siis ehdottoman rehellisesti toimivaa liikettä Iskunkiertokujalla. Alexandra olisi jo muuttanut pois kotoa ja olisi päässyt viime vuonna huippuarvosanoin Tylypahkasta, mutta perustaisi oman pikku puodin Viistokujalle. Hänen puodissaan myytäisiin kaapuja ja hän olisi suunnitellut koko mallistonsa itse. Minä ja Aida taas olisimme kolmatta vuotta Tylypahkassa. Me olisimme molemmat Luihusen huispausjoukkueessa minä pitäjänä ja Aida
lyöjänä. Minusta tulisi isona Ivertan työntekijä ja Aidasta Päivän Profeetan toimittaja tai loitsujen opettaja.

Poissa victorique

• Mini Monsteri~
  • Vuotislainen
  • Räyh~
  • Pottermore: DraconisGold14131
« Vastaus #26 : Tammikuu 27, 2012, 20:44:35 »
Oma velhosukuni on puoliverinen. Äitini Cesile McMerry on jästi ja isäni Aloise McMerry puhdasverinen velho.
Äitini on kotiäiti, mutta isäni pitää viistokujalla hieman syrjemmässä pientä ompelimoa. Perheemme ei ole siis kovinkaan varakas.
Olen perinyt äidiltäni punaiset hiukset ja kalman kalpean ihon. Isältäni taas olen perinyt sinertävän vihreät, mantelin muotoiset silmäni.
Olen perheen kuopus ja käyn jo toista vuottani tylypahkassa. Minulla on isoveli Jason, joka käy neljättä vuottaan tylypahkassa, rohkelikon tuvassa. Itse en päässyt samaan tupaan kuin veljeni, vaan päädyin korpinkynsiin.
Asumme lyhyen matkan päässä viistokujalta, jotta isän olisi helppo kulkea töihin luudalla. (vanhemmilla ei ole varaa lentävään autoon.)
Talomme on oikeastaan aika iso, muttei mikään Malfoyden kartano. Kotitonttua meillä ei ole, sillä perheemme ei hyväksy kotitonttujen orjuuttamista, ovathan nekin otuksia siinä missä muutkin.
Tylypahkassa en ole mikään huippuoppilas, mutta kuitenkin sen verran älliä löytyy, että loitsut kuin loitsut sujuvat, kuin vettä valain ja liemet valmistuvat suit sait. Pelaan myös korpinkynsien huispausjoukkueessa etsijänä. Pidän luudalla lentämisestä ja se onkin perheessämme ollut aina vahvuus.

//Hassua, että tunnen itseni enemmän kuraveriseksi, kuin puhdasveriseksi. En myöskään pysty sanomaan, että kävisin jo kolmatta vuotta, sillä tunnen itseni kuitenkin vielä niin kokemattomaksi ja pikkuiseksi, että voin sanoa käyväni vasta toista vuotta tylypahkassa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2012, 12:51:17 kirjoittanut victorique »

Poissa Kissanminttu

• Yli-Blondi
  • Vuotislainen
  • ಠ_ಠ
    • Tumblr
« Vastaus #27 : Tammikuu 29, 2012, 01:56:02 »
Olen Josephine Swire, punertavanruskeat hiukset ja myrkynvihreät silmät omaava puoliverinen.

Äitini on puhdasverinen noita, Margarite Swire ja isäni on postinkantaja Sean McClair,
mutta hän jätti äidin kuultuaan tämän olevan noita.
Äiti pyyhki hänen muistinsa ja passitti hänet Australiaan,
siellä hän toteuttaa unelmaansa: eksoottisten ötököiden tutkimista.

Äiti kasvatti minut ja veljeni Thomasin Lontoon lähellä,
tavallisella asuinalueella.
Kumpikin rakastamme lukemista, joten pieni kotimme on täynnä kirjoja.

Olemme veljeni kanssa perineet lähes kaikki piirteemme äidiltä,
silmiä lukuunottamatta.
Äidilläni ei ole sisaruksia, joten sukuni on tosi pieni.

Rikkaita emme ole, mutta kaikkeen tarpeelliseen riittää raha.
Perheessämme on kolme pöllöä, rotta ja kissa, jotka ovat parhaat kaverit.
Rotta asuu tiskikaapissa, pöllöt astiankuivaustelineessä ja kissa ikkunalaudalla.

Rotan nimi on April, se on Tomin, kissa on Lucifer ja pöllöt ovat Pearl, Hazel ja Thiela.

Pearl on turhake, se on suloinen ja sitkeä postinkuljettaja, mutta hieman omalaatuinen.
Se kun voi viipyä kuukaudenkin viikon vievällä reissulla.
Pearl on silti oma pöllöni, enkä vaihtaisi sitä edes Thielaan!

Hazel ja Thiela taas ovat äidin apulaisia;
Hazel osaa lukea kelloa ja alkaa kirkumaan äidin ollessa myöhässä,
Thiela taas on hirvittävän nopea kirjeidenkuljettaja.

Talossamme on viisi huonetta ja keittiö.
Makuuhuoneet, vierashuone, olohuone ja kirjasto.

Tylypahkassa käyn toista luokkaa, olen Korpinkynsi.
Veljeni kuuluu Puuskupuhiin, hän on viidennellä.

Tomin lempiaineet ovat PVS ja Numerologia,
itse rakastan Taikuuden historiaa, tähtitiedettä ja Muodonmuutoksia.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2012, 03:05:50 kirjoittanut Kissanminttu »
...Maan pimeys hangen alla
puistoja puistattaa.
Jäätakki on vaahteralla,
kastanja aivastaa...

Poissa Weasly

• Vuotislainen
  • Pottermore: QuaffleMist4450
« Vastaus #28 : Tammikuu 31, 2012, 15:56:08 »
Olen Niko Doowle ja olen puhdasverinen itseasiassa koko sukuni on puhdasverinen. Käyn tylypahkan kuudetta vuotta Rohkelikossa ja veljeni Rami käy ensimmäistä vuottaan. Hän oli ihan hermona mihin tupaan joutuu. Rami pääsi kuten minä Rohkelikkoon. Äitini ja isäni kävivät myös Tylypahkaa mutta he olivat Korpinkynsiä. Minulla on tunturipöllö jonka nimi on Oliver.

Poissa pikkuhukka

• Vuotislainen
  • Pottermore: DraconisShield2229
« Vastaus #29 : Kesäkuu 27, 2012, 21:37:58 »
Minä olisin Luna Isara Lalande. Olen puhdasverinen ja perheeseeni kuuluu äiti Lilith Lalande, isä Ross Lalande ja pikkuveli Lucian Adam Lalande. Asumme perheeni kanssa pienessä kylässä, jossa on sekä velhoja, että jästejä. Talomme ei ole mikään kartano, mutta suht iso ja hieno se on varustettuna hienolla puutarhalla.

Suvussani ei ole erityisiä ulkonäöllisiä piirteitä. Äitini suvusta tulevat vihreät silmät ja isäni puolelta lyhytkokoisuus. Sukuni ei ole erityisen tiivis ja erityisesti äidin puolen sukua rasittavat riidat ja selkkaukset( suuri osa johtuu epäsopivista puolisoista). Sukuni on ylpeä puhdasverisyydestään, eikä kukaan ainakaan myönnä, että suhtautuisi ennakkoluuloisesti jästisyntyisiin. Mitä nyt joskus joku kuraverinen lipsahtaa suusta.

Äitini oli tylypahkassa luihuisessa kuten suuri osa suvustaan. Hän on pitkä ja hänellä oli ruskeat hiukset(nyt jo harmaat). Äitini ei ollut mikään erityisen hyvä koulussa. Hän ei ole myöskään hyvä huispauksessa, joka on periytynyt minulle.

Isäni on lyhyt ja ruskeatukkainen mies, joka kuului aikoinaan myöskin luihuiseen(hänen puolen  suvussaan on myös puuskupuheja ja rohkelikkoja). Hän on töissä ministeriössä salaperäisyyksien osastolla. Tylypahkassa hän menestyi erityisesti numerologiassa ja liemissä. Hän oli myös lahjakas jahtaaja tupansa joukkueessa.

Veljeni Lucian aloittaa tänä vuonna tylypahkan ja menee luultavasti luihuiseen. Hän on hieman sen oloinen luonteeltaan, eikä välttämättä siinä parhaassa merkityksessään. Hänellä on vaaleat hiukset ja vihreät silmät.

Minä itse olen korpinkynnessä, vaikka lajitteluhattu pohtikin pitkään kuuluisinko sinne vai luihuisiin. Menen kuudennelle vuodelleni. Suoritin 10 V.I.P:ää, joista neljä U:ta(liemet, taikaolentojen hoito, taikuuden historia ja pimeyden voimilta suojautuminen). Olen luonteeltani hiljainen ja rauhallinen, omaan kieroutuneen huumorintajun, rakastan tietoa ja eläimiä, sekä mielenkiinnon kohteita läjäpäin. Minussa on hieman perfektionistin vikaa. Minä olen lyhyt ja hiukan erikoisen näköinen noita. Hiukseni ovat ruskeat ja kiharat, silmät vihreät.

Perheessäni on monta koiraa ja kaksi tornipöllöä.

Äitini on killan puolella, eikä voi sietää ajatusta jästien tappamisesta, mutta muu perhe on puolueeton, emme halua ottaa osaa tällaiseen. Pimeyden voimat kiinnostavat itseänikin paljon, mutta en hyväksy kenenkään kiduttamista. Puolueettomuus on paras vaihtoehto.

Poissa monnipop

• Vuotislainen
« Vastaus #30 : Lokakuu 11, 2012, 18:14:03 »
Ai-ai, onpa mielenkiintoinen aihe. Olisin kyllä vanhasta puhdasverisestä suvusta, vaikka kahdenvailla olinkin, että olisinko puoliverinen vai en. Perheeseeni kuuluisi äidin ja isän lisäksi isoveli. Minun nimeni olisi Isla, veljeni olisi Ivo, äitini Lyra ja isäni Coltrane. Sukunimeä en nyt kyllä tähän hätään keksi!

Asuisimme isossa kartanossa, jossa olisi kaksi tornia. Toinen olisi tähtitorni ja toinen pöllötorni. Pihalla olisi yrttitarha ja suuri puutarha, koska isäni olisi erityisen kiinnostunut kasveista. Hän kirjoittaisi työksensä tutkimuksia kasveista, kehittelisi uusia taikajuomia yms. niistä. Äitini olisi ennustaja ja tähtien tarkkailija. Siitä syystä kodissamme olisi tähtitorni. Kotimme sijaitsisi syrjäisellä alueella, jossa asuisi lähinnä vain muita velhoperheitä.

Kaikki muut perheestäni olisi Korpinkynsiä, paitsi äitini olisi ollut Luihunen. Minä ja veljeni olisimme jo koulun käyneet, veljeni olisi seurannut isäni jalanjälkiä tutkimusten pariin, mutta kasvien sijaan hän tutkisi eri taikaeläimiä. Itsestäni en osaa sanoa, mitä haluaisin taikamaailmassa tehdä. Hyvin vaikea päätös. Joten olisin varmaan vielä vaiheessa sen asian kanssa, keittelisin taikaliemiä ja harjottaisin ennustamista äitini opastuksella.

Meillä olisi paljon kissoja talossa ja kaikki niistä olisi mustia. Pöllötornissa olisi jokaisella oma pöllö. Veljeni olisi hankkinut ne meille metsästä ja kesyttänyt käyttöömme. Öö-öö.

En nyt äkkiseltään keksi mitään kummempia. Olisimme outo suku, emme pahoja velhoja, mutta omalaatuisia ja siitä syystä hieman väärinymmärrettyjä.
Real eyes
Realize
Real lies

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #31 : Elokuu 11, 2013, 10:36:05 »
Ihana aihe : )
Äitini puolelta kaikki ovat hyvin pitkälti Korpinkynsiä, ja isäni puolelta Rohkelikkoja. Asumme isossa talossa, joka on juuri sopivan tilava kaikkeen. Pihakin on iso, ja luutakomeromme on täynnä kaikkea muutakin kuin luutia : ) Puutarhassamme on valitettavan paljon menninkäisiä, joita sitten kitkemmekin ahkerasti.

Minun nimeni on Katie Lily Johnson. Äitini on Mary, isäni Arthur, ja siskoni Emily.
Meillä on kaikilla omat tunturipöllöt, mutta ei muita lemmikkejä.

Äitini ja isäni tapasivat ensimmäisen kerran Japani-Bulgaria huispausottelussa, jolloin he molemmat kannattivat Japania. Japani voittikin silloin 4-2.
Meidän koko muukin perheemme kannattaa Japania, mutta esim.huispauksen maailmanmestaruuskisoissa kannatimme Irlantia.

Äitini on töissä Matami Malkinilla, ja isäni on unhoituttaja.
Siskoni Emily aloittaa juuri viimeisen vuotensa Tylypahkassa, ja minä menen vasta toiselle.

Koulussa paras kaverini on Lorcan Scamander, entisen Luna Lovekivan poika. Olemme usein myös Lorcanin kakoisveljen, Lysanderin kanssa, mutta paljon enemmän pidän kyllä Lorcanista.

Emily suoritti V.I.P:it ja S.U.P.E.R:it tosi hyvin arvosanoin. Hän suoritti 10 V.I.P:iä, joista tuli 5 U:ta (Loitsut, Taikuuden historia, Muodonmuutokset, Numerologia ja Pimeyden Voimilta Suojautuminen.)
S.U.P.E.R:itkin melko samoin tuloksin.
Minä rakastan koulussa Taikaeläinten hoitoa, Pimeyden voimilta suojautumista, Numerologiaa, Loitsuja ja Lentämistä.

Olen ikäisekseni suhteellisen pitkä, minulla on pitkät vaaleat hiukset, ja vihreät silmät. Pukeudun usein lilaan, ellen ole koulukaapu päälläni. Minua on luultu muutaman kerran veelaksi, joka hämmästyttää minua kovasti.

Olen selostajana huispauksessa, ja siskoni Emily on Korpinkynnen etsijä, ja tänä vuonna myös kapteeni! Korpinkynsi ei ole pärjännyt huispauksessa kovin hyvin, mutta nyt hän kuulemma ajatteli tsempata, onhan hänen viimeinen kouluvuotensa, ja hänen kapteenivuotensa.

Olemme vahvasti kaikki Feeniksin killan puolella, emme voisi kuvitellakaan olevamme pimeällä puolella. Joku isoisoisoisäni oli kuolonsyöjä, mutta muut suvustamme eivät ole.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2013, 07:20:39 kirjoittanut Ohjattava luumu »

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #32 : Elokuu 25, 2013, 18:59:06 »
Mulla ois tällainen: (tässä ei ole MITÄÄN faktaa)
Oon ensimmäisen luokan aloittanut Tylypahkalainen, joka tulee suuresta, vanha ja arvokkaasta puhdasverisestä velhosuvusta. Nimeni on Juunia Soflifet. Minulla on kaksoissisar nimeltä Juulia ja kuudetta luokkaa Tylypahkassa käyvä Korpinkynsi. Perheeni on aika hassu, koska olemme erituvista:
Isä oli luihuisessa, äiti ja veli korpinkynnessä ja minä ja Juulia ollaan Rohkelikoissa. Olen varsinainen vastuuntunnoton seikkailija, ja rakastan kepposia enkä pelkää mitään. Juulia on kaikin puolin samnlainen, paitsi ulkonäöstä, sillä minä olen metamorfaagi, mutta siskoni ei. Äitini on taikaministeriössä korkeassa asemassa ja isäni on myyjä Hunaja herttuassa, mutta kirjoittelee myöskin juttuja Päivän Profeettaan. Perheeni asuu kartanossa Tylyahon reunamilla. Perheestäni pitää huolta mukava kotitonttu. Lemmikkeinä perheelläni on kaksi kissaa ja pöllö. Olemme rikkaita. Todella rikkaita. Minulla ja Juulialla on molemmilla samannäköiset tornipöllökaksoset, ja veljellä rupikonna.
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa happygirl

• Vuotislainen
« Vastaus #33 : Syyskuu 06, 2013, 15:30:05 »
Mun perheessä on valmiiks latinalaiset nimet eli niitä ei tarvi muuttaa juurikaan :D Oikee sukunimemme on Nyman ja kun katsoin nimen alkuperän latinalaisesta nimilistasta se oli Nouus. Outo nimi mut se se sit ois. Mun etunimi on Nella, eli minun nimeni olisi Nella (Petronella) Nouus.

Äitini nimi on siis Pia Nouus. Mun äiti on henkeen ja vereen korpinkynsi, joten todennäkösesti ois velhomaailmassakin. Hän on ammatiltaan tyypillinen opettajatar, hiukset kireellä nutturalla ja painaa menemään korot kopisten. Velhomaailmassa hän työskentelisi todennäköisesti yliopistossa professorina opettamassa kieliä ja kansainvälisyyttä ministeriöön pyrkiville. Äitini arvostaa koulutusta ja sivistystä, ja on sitä mieltä, että ne ovat paras lahja ihmiskunnalle, sillä ne takaavat korkean elintason ja auttavat ymmärtämään maailmaa. Korpinkynsi äidin perheessä on luonnollisesti luettu paljon ja harrastettu paljon tieteitä kuin taiteita. Vain korpinkynsiäiti voi laittaa lapsensa Heurekan tiedeleirille harrastusmielessä. Minulla olisi velhomaailmassakin siis ollut todennäköisesti lapsena melko vahva tieteellinen ja taiteellinen kasvatus.

Äitini vanhemmat olisivat molemmat velho ja noita. Äitini tyttönimi olisi Hussatus (Huttunen). Pappani Peril, oli köyhästä perheestä ja henkeen ja vereen rohkelikko. Luonteeltaan hän oli rempseä, hupaisa ja eloisa seuramies, ja kuulemani mukaan pidetty ihmisenä. Nuorena hän halusi olla kapinallinen ja liittyi moottoripyöräjengiin, se taisi olla rohkeutta silloin. Vanhemmiten rohkeus alkoi kohdistua heikompien ja tasa-arvon tukemiseen ja pappani liittyi mukaan politiikkaan. Hän oli vahvasti vasemmistolainen ja vastusti sen aikaista hallistusjärjestystä, eli todennäköisesti konservatiivisessa velhomaailmassa perheemme olisi voinut saada kapinallisperheen leiman.
Outoa kyllä, pappa avioitua kauniin ja statustietoisen luihuistytön kanssa, josta tuli myöhemmin mammani. Hänen nimensä oli Rita. Luulen, että liiton aiheutti täysin vain ulkoinen viehätys, sillä arvoiltaan he olivat hyvin erilaiset. Mammani pitää yhä koreilusta ja on kiinnostunut muodista. Velhomaailmassa hän olisi todennäköisesti työskennellyt pukuompelijana, kunnes jäi kotiin lastensa kanssa.

Minulla on kaksi siskoa, Anna (Anabelle) sekä Fayme, ja yksi veli Carl. Anna on lähes ikäiseni ja käynyt samaan aikaan Tylypahkan äitini jalan jäljissä korpinkynnessä. Carl puolestaan juuri aloitti koulun muutama vuosi sitten puuskupuhissa. Perheeseemme ei ole kuulunut muutamaan sukupolveen yhtään puuskua, joten on jännä, että veljeni kuuluu siihen tupaan. Häntä maaniteltiin kyllä luihuiseenkin, mutta poika päätti itse valita puuskupuhin. (Näin Pottermoressa, hän sai valita tuvan tupatestin jälkeen puuskupuhin ja luihuisen väliltä, sillä lajitteluhattu ei osannut tehdä päätöstä.) Siskoni Anna opiskelee yliopistossa samoin kieliä, Fayme on vielä kotiopettajattaren hoidossa ja aloittaa Tylypahkan vasta muutaman vuoden kuluttua.

Isäni Marcus Nouus taas arvostaa muuta perhettämme enemmän rahaa, kunniaa ja menestystä eli hän olisi luonnollisesti käynyt luihuisen. Luihuisempaa ihmistä ei ole. Silti kompleksista on, että kuvittelisin hänen olleen jästisyntyinen. Meidän täytyisi siis olettaa lajitteluhatun tehneen isäni kohdalla poikkeuksen, sillä hän oli äärimmäisen lahjakas oppilas ja luonteeltaan kunnianhimoinen. Molemmat vanhempani kirjoittivat loistavat arvosanat Tylypahkasta ja jatkoivat yliopistoon. Nykyään isämme työskentelee parantajana. Vanhempani olivat liitossa pitkään ja tällöin perheemme oli todennäköisesti hieman keskitasoa rikkaampi velhosuku, meillä saattoi jopa olla oma kartano luihuisisän vuoksi. Äiti otti kuitenkin avioeron juuri kun aloitin Tylypahkan ja perheemme tupsahti takaisin keskituloiseksi perheeksi. Kartano jäi isällemme ja muutimme jästimäisempään asuntoon. Sivistyneitä ja oman arvonsa tuntevia olisimme kuitenkin edelleen.

Mun on ollu aina vaikee valita oma tupani. Nyt mulla on ollu hetken kauhee korpinkynsibuumi, pari vuotta sitten halusin olla puuskupuh ja rohkelikkoihin oon aina tuntenu jonkun syvemmän arvoyhteyden. Ehkä pappani vuoksi juuri, hänen aatteensa vaikuttaa meijän perheessä edelleen. Kaikkee voi kuitenki haluta, mutta luihuisessa mä vaan olisin. Saan sen vastaukseks aina kaikkiin testeihin. Ehkä se johtuu siitä kunnianhimosta sitten. 12-vuotiaana ihailin vielä isääni ja oisin menny heittämällä luihuiseen. Nykyään en oo enää varma mutta ei sitä lajittelua tän ikäsenä enää tehäkkään :D

Kihlauduin vastikään pitkäaikaisen rohkelikko-poikaystäväni Auro Kahagniksen kanssa ja suvut odottavat jo innoissaan häitä. Siskonikin meni avioon juuri tänä kesänä. Sukumme jatkuvuus on siis hyvissä kantimissa ja tyttärien naimakaupat suoritettu. Enemmän ongelmia tuottaa molempien tyttärien opiskelumotivaation puute, mikä huolestuttaa Pia-äitiä. Minun unelma-ammattini olisi toimittajana Päivän Profeetassa. Lempiaineeni olisi numerologia ja ennustus ja olisin hämmästyttävän hyvä siinä. Inhokkiaineeni olisi suojautuminen pideydenvoimilta, koska mua ahdistaisi, että sielä puhuttais koko ajan kaikesta synkästä. Sitten inhoisin myös kasveja, koska olisin sairaan huono siinä enkä tulisi toimeen Verson kanssa. Muissa aineissa olisin melko keskiverto. En oo koskaan ollu kauheen hyvä koulussa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2013, 15:55:44 kirjoittanut happygirl »

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Lokakuu 15, 2013, 19:49:46 »
Olisin luultavimmin puoliverinen. Isäni olisi aika arvostettu velho, joka valmistaisi varmastikin luutia. Äitini taas olisi ihan tavallinen jästi, joka työskentelisi kauppa-alalla. Minä olisin neljännellä vuosiluokalla ja tähtäisin aurorin virkaan. Sisareni ja veljeni olisivat yhä pieniä lapsia, joita Tylypahkaan meno ei kiinnostaisi vielä moneen vuoteen.
Asuisimme varmastikin jästien alueella, sillä äitiäni ei varmastikaan innostaisi muuttaa keskelle 'hullujen' taikureiden hokkuspokkus kylää. Yleensä ilmiintyisin isäni kanssa pois jästien alueelta tai sitten käyttäisimme hormipulveria. Isäni olisi ollut luihunen ja hyvin arvostettu oppilas, jolla kyllä olisi ollut lahjoja, muttei kiinnostusta opiskella. Itse olisin hyvin selkeä puuskupuh, jota kiinnostaisi erityisesti muodonmuutokset, liemet ja ennustaminen.
Minulla olisi yksi paras ystävä, joka olisi luihusessa tai korpinkynnessä. Hän olisi minua vuoden nuorempi eli kolmannella vuosiluokalla. Minä saattaisin pelata huispausjoukkueessa ehkä pitäjänä.
Seurustelisin luultavasti yhden rohkelikkopojan kanssa, joka pelaisi huispausjoukkueessa lyöjänä.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
« Vastaus #35 : Elokuu 08, 2014, 22:51:31 »
Minä olisin Amanda Marshall, nuori ja ujo rohkelikko, aina sorsittujen puolella ja reilu, ja se saa anoa armoa, joka tulee minun ja lemmikkihuuhkajani Meganin väliin.
Olen itse pelastanut Meganin siipirikkona raasuna ja hoitanut sen kuntoon.
Megan tulee luokseni kutsusta ja huhuilee hiljaisella äänellä odottaen tekemistä, ruokaa tai hellittelyä.

Minulla on kullanpunaiset hiukset ja merenvihreät haaveilevat silmät, ja olen hento ja pikkuinen tyttö, joka on opettajien lemmikki Kalkaros poislukien, koska emme kerrassaan siedä toisiamme.
Muut oppilaat ja varsinkin Ginny, suhtautuvat minuun suojelevasti ja Megan on varsinkin Dumledoren ja Hagridin ystävä, mutta se ei hylkää minua vaan alkaa huutaa kuin hurja jos poistun sen näkyvistä.

Äitini on Dora Bellastone, hoikka, lempeä ruskeatukkainen nainen, joka hemmottelee ainokaistaan kuin pikkulasta.
Isäni on korkea ja kunnioitettu, hopeatukkainen mies, lyhyt, tanakka ja nauravainen, joka tosin on taipuvainen ylisuojeluun. Velhomaailma tuntee taikaministeri-isäni nimellä Adrian Marshall, ja hänen naurunsa on kuuluisa tarttuvuudestaan. :D
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina

Poissa Werewolf

• kuolonsyöjän kasvonaamio
  • Vuotislainen
  • 100% Death Eater
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #36 : Elokuu 09, 2014, 09:21:27 »
Minä olisin jästisyntyinen. Vanhempani Olivia ja Tom olisivat puutarhureita. Asuisimme Lontoon Edinburgissa pienessä rivitaloasunnossa. Minulla olisi kuusi vanhempaa sisarusta.

Vanhin lapsista, Eliza, olisi kuudentoista. Hän tekisi osa-aikaista työtä kaupassa. Hänellä olisi ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
   Toisiksi vanhimmat lapset, Iris ja Danny, olisivat kaksoset. Heillä olisi ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
   Ari olisi kolmentoista. Hänkin olisi jästisyntyinen ja kävisi Tylypahkassa kolmatta luokkaa. Arilla olisi tummanruskeat, taioilla värjätyt hiukset ja vihreät silmät.
   Sitten olisi vielä Viola. Viola olusi kahdentoista ja tekisi kesäisin töitä samassa kaupassa Elizan kanssa. Hänellä olisi ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
   Lopulta tullaan nuorimpiin. Minuun ja veljeeni, kaksosiin. Minä, Candace ja veljeni Josh olisimme yksitoista. Olisin toinen taikova perheessämme. Kävisin ensimmäistä luokkaa Tylypahkassa. Minulla ja Joshilla olisi molemmilla ruskeat hiukset ja vihreät silmät.
   Suvussamme olisi ollut kauan sitten paljon velhoja ja noitia, mutta taikuus olisi kulunut pikkuhiljaa pois. Sen takia minua ja Aria pidettäisiin jästisyntyisinä, vaikka todellisuudessa olisimme puoliverisiä. Kaikki noidat ja velhot suvussamme olisivat olleet rohkelikkoja. Minut oltaisiin kuitenkin lajiteltu Luihuiseen. Meidän perheen lemmikkinä olisi kaksi Berninpaimenkoiraa, joista toinen olisi aina mukanani Tylypahkassa.

Poissa Sciratar

• Vuotislainen
  • Pottermore: ShadowStar19490
« Vastaus #37 : Elokuu 31, 2014, 18:52:22 »
Kuten monilla muillakin, on minullakin yksi itseeni perustuva OC (minulla on tosin monia, monia OC:eita). Olisin Grace Gent, ja asuisin puhdasverisen perheeni kanssa Brightonin lähellä olevassa Peacehavenissa. Sukuni kaikki jäsenet olisivat olleet luihuisia, ja niin olisin minäkin. Minulla olisi vuoden minua vanhempi veli, Flynn, joka olisi loistava pitäjä. Äitini Amelia olisi sukua Rosiereille, isäni taas olisi Carroweita. Isäni olisi ollut kuolonsyöjä, mutta rakastuttuaan äitiini hän jätti kuolonsyöjät, ja yhdessä he pakenivat maasta siihen asti, kunnes Voldemort voitettiin.

Tylypahkassa aloittaisin vuonna 2015. Olisin siis luihuinen, ja monien muiden luihuisten tavoin olisi loistava taikajuomissa (sekä yrttitiedossa, koska mielestäni nämä kaksi oppiainetta liittyvät toisiinsa vahvasti). En olisi oikeastaan surkea missään aineessa, vaikka muiden tavoin en olisi hulluna taikuuden historian oppitunteihin. Sodan jälkeen luihuisista ei varmaan pidetty kauheasti, eli minulla olisi ollut vain pari ystävää luihuisten ulkopuolella. Olisin ollut myös jahtaajana Luihuisen huispausjoukkueessa, vaikka saisinkin usein osumia ryhmyistä keskittyessäni vain kaatoon.

Finito.
Vive la Luihuinen!

Luihuisin -> Sciratar

Poissa Tuuliusva

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Syyskuu 03, 2014, 21:18:24 »
Oma velhosukuni olisi puhdasverinen, joskaan en sillä kerskuisi. Perheeseemme kuuluu äiti, Cathie ja isoveljeni Thomas. Isäni Tommy kuoli kun olin vauva Voldemortin kädestä. Äitini meni naimisiin Alex nimisen miehen kanssa jolla on poika Jonathan. Äitini ja veljeni olivat Korpinkynsiä, vaikka olemme kaukaisesti sukua Codrik Rohkelikolle. Isäpuoleni on luihuinen ja jostain kumman syystä hänen poikansa on puuskupuh. Itse kuitenkin olen Rohkelikko, koska pyytämällä sitä pyysin hatulta. Käyn kolmatta luokkaa tylypahkassa isoveljeni kuudetta ja puoliveljeni viidettä. Itse olen rämäpäinen ja villi ja aika hauska... Mutta äiti ja veli ovat hiljaisia tosikkoja... Äitini on töissä säilä ja imupaperisssa. Olen samalla vuosikursilla Harryn, Lunan, Hermionen ja Ronin kanssa ja olemmekin hyvät ystävät... Uskokaa pois mutta seurustelen Fredin kanssa vaikka onkin minua vähän vanhempi. Moni ei sitä kyllä tiedä... Perheelläni kaikilla on ruskeat silmät ja ruskeat hiukset vaikka itselläni on vähän punertavat! Lemmikkinä meillä kaikilla on omat pöllöt minulla pieni varpuspöllö jonka nimi on Tiuhti. Eläinkaupassa näin suloisen mustan kissan ja sekin oli pakko ostaa.. Varsin leikkisä tapaus. Pöllön nimeä mukaillen siitä tuli Tiuhti. Ihailen salaa Siriusta ja Kalkkarosta molemmat ovat tosi suloisia. Suojeliukseni on hevonen olen villi ja vapaa! Olen hyvä koulussa kaikkien muitten perheen jäseniemme tapaan. Perheemme omistaa thestralin salaa kylläkin... Omistamme suloisen suht ison mökin jostai kukkuloilta Ronin lähellä.

No siinä sitä oli vähän huonosti kerrottuna!
Loistava aihe!

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #39 : Tammikuu 26, 2015, 18:38:07 »
Sukuni olisi puhdasverinen, lukuunottamatta tätiäni ja toista setääni, he olisivat puoliverisiä. Perheeseeni kuuluu äiti Alice, isä John, kuusitoistavuotias isosiskoni Amanda, yhdeksänvuotias pikkuveljeni Alex ja minä, Clarissa Adele Monica Fields. Käyn neljättä luokkaa Tylypahkassa, Rohkelikon tuvassa. Äitini oli korpinkynsi, isäni ja siskoni Rohkelikkoja. Olen ihan hyvä koulussa. (Huonoin arvosanani on ollut Surkea, se taikuudenhistorian kokeesta, mutta sitä ei lasketa...) Vanhempani omistavat Silkkinauha -nimisen vaateliikkeen Viistokujalla. Asumme Godricin notkossa, suhtkoht suuressa puutalossa. Takapihallamme on suuri puutarha, joska keskellä on kirkasvetinen lampi. Minulla on lemmikkinäni helmipöllö Kaste ja puhpallura Fudge. (Nimi ei liity millään tavalla erääseen Cornelius Toffee -nimiseen, aika tunnettuun velhoon...:D) Omistan MELKEIN myös hevosen. Se on naapurinani, ja käyn usein hoitamassa sitä. Seurustelen Thomas -nimisen, viidettä luokkaa käyvän korpinkynsipojan kanssa. Hänellä on tummat hiukset ja ihanat vielä tummemmat silmät. Minä rakastan musiikkia. Ilman sitä en voisi elää, ja soitankin pianoa ja poikkihuilua sekä välillä myös rumpuja. Minulla on kiiltävänmustat, alaselkään ulottuvat hiukset ja kirkkaanvihreät silmät. Aiemman kapinavaiheeni muistona minulla on vasemmassa korvassa venytyskoru ja oikeassa kulmassani lävistys, tosin sen ajattelin kasvattaa umpeen. Pidän farkuista, villapaidoista ja -neuleista ja villasukista- Lempivärini ovat sininen ja vihreä. Rakastan kynsien lakkausta, ja minulla näkee uudet erilaiset kynnet lähes joka päivä. Harrastan huispausta (en kuitenkaan koulun joukkueessa vaan kesälomalla) ja lukemista.

Siinä vähän minusta. Älkää järkyttykö näin surkeasta ja takkuisesta kerronnasta... Mutta LOISTAVA aihe!!!!!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2015, 18:42:19 kirjoittanut Chilisuklaa »
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #40 : Tammikuu 27, 2015, 02:32:53 »
Hmm.. Ihana aihe mietittäväksi! No, olisin varmaankin puoliverinen. Isä puhdasverinen, äiti puolestaan jästisyntyinen. Nimeni voisi olla Nina Cold, ja olisin Tylypahkassa viimeisellä luokalla. Ninalla voisi olla Mona-niminen pikkusisko, hän voisi olla vasta kolmannella luokalla, eli ikäeroa riittäisi. Ninalla on myös veli, joka ei käy Tylypahkaa, koska hän on surkki.
Ninalla ei ole pöllöä, hänellä on kissa. Kissa on jo melko vanha, pelokas ja temperamenttinen.

Nina on puuskupuh, kuten lähes kaikki perheenjäsenet ja sukulaiset. Äiti kuului Rohkelikkoon. Nina menestyy koulussa kohtalaisesti, hän on hyvä ja tunnollinen oppilas, mutta ei mikään hikipinko. Suurin osa arvosanoista keikkuu siinä K-O -tienoilla.

Huispaus ei ole Ninan laji, vaikka monet Coldin suvun miehet joko pelaavat sitä tai seuraavat. Isä on töissä varmaankin ministeriön taikahuolto-osastolla, hänellä voisi olla jopa johtoasema. Äiti puolestaan hääsäilee Säilä&Imupaperissa myyjänä. Ninankin alkaa olla jo aika päättää tulevasta urastaan... Häntä kiinnostaisi ensi sijassa opettajan työ, mutta sitä ei taida olla tarjolla... Ehkä hän liittyy Tylypahkan epäonnisten PVS-opettajien joukkoon?
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Juomamestari

• Kuninkaan koura
  • Vuotislainen
« Vastaus #41 : Toukokuu 27, 2015, 16:41:40 »
Kuuluisin puhdasveriseen, kohtalaisen varakkaaseen sukuun. Isäni olisi puuskupuh ja hän työskentelisi maahisyhteyksien virastossa. Äitini oli korpinkynsi ja hän keittelisi erilaisia taikajuomia kotona. Minä olisin korpinkynsi ja työskentelin sanomattomana salaperäisyyksien osastolla. Minun iso-veljeni työskentelisi taikajuomien opettajana tylypahkassa. Hän olisi luihuinen. Pikku-siskoni opettaisi yrttitietoa tylypahkasa. Hän kuuluisi puuskupuhiin ja olisi tämän tuvanjohtaja. Äitini puoleinen suku pärjäisi  hyvin taikajuomissa. Isäni puoleinen taas taikuuden historiassa. Siskoni myös yrttitiedossa. Perheellämme olisi Kiinalainen pallosalama lemmikkinä. Tuntomerkkejä olisi älykäs katse ja korkea otsa.
"A mind needs books as a sword needs a whetstone if it is to keep its edge. That is why I read so much", Tyrion Lannister.