Kirjoittaja Aihe: Kielletty rakkaus (Luna/Voldemort one-shot, S)  (Luettu 373 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PumpkinWitch94
  • Tupa: Puuskupuh
Kielletty rakkaus (Luna/Voldemort one-shot, S)
« : Huhtikuu 01, 2011, 15:59:07 »
Nimi: Kielletty rakkaus
Kirjoittaja: Omppu
Beta: ei ole
Ikäraja: S
Paritukset: Luna/Voldemort

//Lisätty ikäraja otsikkoon ja poistettu suurennettu tekstikoko. :) -gamma

Noniin... Eli tälläistä tuli väsättyä yhtenä päivänä. Eka julkaisemani ficci. Toivottavasti tykkääätte!

Kielletty rakkaus

Rakas päiväkirja,
minusta tuntuu, että rakastan häntä-joka-jääköön-nimeämättä.

Näin olin kirjoittanut päiväkirjaani kaksi kuukautta sitten. Se pitää edelleen paikkansa. En voi sille mitään. Ajattelen häntä paljon enemmän kuin ohjattavia luumuja ja makeanveden limppejä. Ajattelen häntä jatkuvasti.
  Tätä on jatkunut jo kauan. Pahin ongelmani ei ole se, etten uskalla kirjoittaa, saati sitten sanoa hänen nimeään. Harry sanoo, että se ei ole hänen oikea nimensä. Itse uskon että hän on ollut aina Vol… Äh, tiedät-kai-kuka. Pahin ongelmani on se, että hän-joka-jääköön-nimeämättä on paha vihollinen ja kaikkien kuuluisi pelätä häntä.
  Minä en pelkää häntä. Pelkään vain hänen nimeään. Jos sanon sen, voin saada kamalan roiskuhupsun ja kuolla. Jotkut nimet tekevät niin. Minusta hän-joka-jääköön-nimeämättä on oikeastaan aika viehättävä… Hän on erilainen, ja luulen, että meissä on jotain samaa.
 Hänen ulkonäkönsä on käärmemäinen ja ylväs. Hänen silmänsä ovat punaiset kuin tulehtunut näppylä. Pidän siitä väristä. Lisäksi hänen nenättömyytensä on loistava juttu. Olen aina ollut sitä mieltä, että nenät ovat usein tiellä. Varsinkin suudeltaessa. Tosin en ole koskaan suudellut ketään, jos erästä rupikonnaa ei lasketa. Jostain syystä mielessäni käy aina välillä kuva minusta ja hänestä. Lähekkäin. Halauksessa, huulet toistemme huulissa…
Rakastan häntä vaikka en saisi.

// Oioi! Kiitos kaikille ihanille kommenteista <3
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2013, 13:50:12 kirjoittanut Omppu »
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Zamira

• Valehymy
  • Vuotislainen
  • Pottermore: GhostPumpkin31142
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Kielletty rakkaus (Luna/Voldemort one-shot, S)
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2011, 12:31:08 »
Julkaisit! :)
Eipä ole oikein mitään uutta sanottavaa, tiedät jo mitä mieltä olen. :) Niin Lunamaisesti kirjoitettu, kerrassaan hyvä ficci. Paritus ei ole kyllä lempparini, mutta näin hyvällä tekstillä se on oikeastaan ihan kiva.
Tee ja julkase lisää näitä upeita kirjoituksia! :)

- Zam, joka ei osaa antaa rakentavaa kommenttia...

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #2 : Huhtikuu 08, 2011, 10:21:59 »
Huhhuh, no tämäpäs oli yllättävä! Minä kun luulin, ettei kukaan muu kuin umpimätä Bellatrix voi rakastaa Voldemortia. Toisaalta Luna on kyllä outo... mutta noin outo? Teksti kyllä toi vahvasti lunamaisen fiiliksen, tuollaisen pelkästään älyllisellä, kokeilevalla tavalla ajattelun, ja voisin hyvin kuvitella, että Luna voisi miettiä myöskin tuollaisia asioita ilman hirvittävää tunnelatausta. Teksti oli tosiaan mukavan lunamaista, ja jotkut kuvailut saivat hymyn huulilleni (kuten Hänen silmänsä ovat punaiset kuin tulehtunut näppylä.) Vain Luna voi pitää tuollaista kuvausta romanttisena. Olisi kiva lukea lisää Lunan näkökulmasta kirjoitettuja juttuja, mutta ei ehkä ihan noin radikaalilla parituksella.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa felix

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2011, 22:33:36 »
Tämä oli aivan ihana ficci! Kaikessa lyhyydessään se oli varsin suloinen ja sai hymyn huulille useaan otteeseen, syynä erityisesti nämä ihanat ja lunamaiset vertauskuvat! Hänen silmänsä ovat punaiset kuin tulehtunut näppylä, ihanan mielikuvituksellista! Pidän myös paljon kirjoitustyylistäsi.

Jotenkin kaikki tässä ficcissä oli hyvin epäennalta arvattavaa, itse en ainakaan olettanut mitään tälläistä kun klikkasin itseni tähän aiheeseen :D Etsin vain mielenkiintoisia one-shotteja ja epätavallinen paritus houkutti lukemaan. En todellakaan pettynyt, todella piristävä ficci!

En osaa antaa mitään rakentavaa kommenttia, yksi siksi, että tässä ei oikeastaan ollut mitään parannettavaa ja kaksi siksi, että tämä oli niin lyhyt. Lyhyys olikin yksi tekstin vahvuuksista mielestäni, koska lunamaisuuteen ei ehtinyt kyllästyä vaan sitä jäi ikäänkuin janoamaan lisää. Ja sehän on aina ja kaikessa hyvä juttu! Kiitos tästä!

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2012, 17:08:23 »
Miksen oo huomannu tätä aiemmin?? O.O No, nyt sitten.
Todellakin Lunamaisesti kirjoitettu, enkä ois osannut kuvitella, että noin "oudosta" parituksesta syntyis noin hyvä ficci! Tosi hyvä! (:: ♥
Lisäksi sait tässä samalla todistettua, että noinkin lyhyt ficci voi olla todella hyvä!
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Niittie

• rottamainen virne
  • Vuotislainen
« Vastaus #5 : Maaliskuu 09, 2013, 12:00:10 »
Vou. Outo paritus, mutta tuntuu silti jotenki just hyvältä" Teksti ja kerronta on tosi Lunamaista, iso plussa siitä.
Mut itseasias se on makeanveden limppi, ei klimppi (tarkistin :D)
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #6 : Maaliskuu 10, 2013, 13:49:55 »
voi apua onko tää vielä täällä :DD no juuu kiitos kovasti, ja vaihdankin tuon limpiksi nyt c:
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #7 : Heinäkuu 03, 2013, 19:37:29 »
Meinasin kuolla, kun luin parituksen. Luna/Voldemort!
Ajattelen häntä paljon enemmän kuin ohjattavia luumuja ja makeaveden limppejä.
Mitä, enemmän kuin minua????