Kirjoittaja Aihe: J. K. Rowlingin yllätysvierailu Suomeen!  (Luettu 11340 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Heikku

• Pegasuksen siivellä salamatkustajana
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • half mad
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: J. K. Rowlingin yllätysvierailu Suomeen!
« Vastaus #25 : Huhtikuu 01, 2011, 19:28:53 »
Miten kummassa 14v tyttö pääsee Vantaalle Lahdesta alle tunnissa!? En saa kuskia, yksin en pääse junalla. (Enpä oo pahemmin junalla matkustanu.) Ei tässä ehdi enää kuin ilmiintymällä! ;( voi miksi en avannut konetta edes tuntia aiemmin! *kipittää hiljaa nurkkaan nyyhkyttämään omaa typeryyttään ja huonoa tuuriaan*

//Hetkinen...  Nyt tajusin... <3 <3 <3 Tänään on upea päivä <3 <3 <3! <3 <3 <3!

//Kylläpäs mulla kesti kauan... Kaikki muut tajus heti... Taidan olla hiukan hidas...(ja tyhmä...)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2011, 23:50:09 kirjoittanut Heikku »
Mitä järkeä on elää, jos ei ryhdy kaikkeen? Mitä järkeä on ryhtyä mihinkään, jos ei tee siinä parastaan?

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Huhtikuu 02, 2011, 01:26:35 »
Jos joku ei vielä huomannut, niin tämähän oli aprillipilaa. Aprillia, syökää silliä, juokaa kermakaljaa päälle :)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 02, 2011, 01:41:28 »
Voi höh. Ei saa näin mainiota pilaa lopettaa vielä. *tutkailee Malfoy-osastoja ja hajoilee muoksituille nimille* ("Draco Jeesus-hahmona!!!!1") *...omista ficeistään puhumattakaan*

Joka tapauksessa suurkiitokset tästä aprillipäivästä. Ei tässä voi muuta kuin nostaa hattua kaikille pilojen takana olleille. Ihania olette.

~Bloodie (joka halii kaikki vielä hereillä olijat ja harkitsee koneelta poistumista)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2011, 01:52:59 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Huhtikuu 02, 2011, 14:10:41 »
Hahaa! Repesinkö ees. ;D Tajusin heti, et on vaan pilaa :DDDDDDDDDDD
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #29 : Huhtikuu 02, 2011, 14:44:52 »
Julmaa pilaa, mur mur, miäkin menin aluksi lankaan, mutta kun sitten tarkemmin tota ajatteli niin kyllähän siitä aikas nopeasti tajusi, että tuo onkin kamalan julma (!!) pila! Virtuaaliset nyrkin puistelemiset.

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #30 : Huhtikuu 02, 2011, 15:36:07 »
Mitä, pilaako? Kyllä minä ihan oikeasti eilen sain Rowlingin nimmarin. :O Ai niin, aprillipäivä meni jo. Hauska pila oli. :D
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Huhtikuu 02, 2011, 16:54:11 »
Voi pirkule. Olin eilen Vuotiksessa koulusta tultuani pikaiseen ennen lähtöä naapurituppukylään bussilla ja hiukan otti hatun alta, että Row tulee suomeen ja mulle ei ole kukaan kertonut. Joo, eilen aamulla porukat sanoivat, että takapihalla on hirvi ja minä juoksin talon läpi ja just meinasin rynnätä ovesta paljain jaloin puolen metrin kinokseen silittämään hirveä. Sitten tuli tieto, että ei siellä mitään elukkaa ole ja kahtoivat kieroon, että olisinko menny "silittämään" 500-600 kg painoista villiotusta...

Tuo hirvijuttu ja se, että Rowling ei ollut oikeasti varmaan kuin koko eilisen kotonaan piilossa aprillipäivän kunniaksi pilailijoita, aiheuttivat sen luokan masennuksen, että olen syönyt kohta puolikkaan keräkaalin...
Kiitos, Lupin ja muut vääräleuat! -.-"

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #32 : Huhtikuu 02, 2011, 17:13:49 »
Tämä oli vaihteeksi aivan loistava pila - me likes että pääsin itsekin menemään mukaan leikkiin hieman. ^^ Aluksi menin halpaan uutisen mukaan, mutta sitten googletin Hubertinkatua ja Hiirimäen kirjastoa eikä löytynyt kumpaistakaan sillä pikaisella etsinnällä (Hiirimäki kyllä löytyi, mutta Tuusulasta). Myöskään Iltalehden linkki ei toiminut eikä Tammenkaan sivuilla ollut mitään. :'D Menin sitten juttuun mukaan ja nauroin itsekseni täällä kaikelle mitä foorumille tuli sinä aikana kun koneella ehdin olla. Aivan loistava pila, kiitokset siitä!

Sanasensuuri oli muuten aivan mahtava. Sille tuli erityisen pahasti hajottua. x)

On harmillista, etteivät kaikki osaa ajatella aprillipäivää humoristiselta kantilta. Itselleni Vuotiksen aprillipila on ainut pila oikeastaan minkä koen aprillipäivänä, ei ole tullut muita piloja koettua (yhtä olen kyllä ollut itse tekemässä, se oli kyllä kivaa). x)
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Emmalina

• Vuotislainen
  • Pottermore: CauldronChaser18511
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #33 : Huhtikuu 02, 2011, 17:16:56 »
Joo, tosi hyvä aprillipila. Aluksi eilen vain katsoin että ou mai gaad, ei voi olla totta, Row on Suomessa. Mutta sitten muistin, että on aprillipäivä :)

Poissa Tohäätu

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #34 : Huhtikuu 02, 2011, 17:20:56 »
En edes kiinnitänyt tähän koko hommaan eilen huomiota, ja sitten tänään tajusin tulla lukemaan tätä, ja eka ajatus "Ai tämä oli se vuotiksen aprillipila, miksen minä eilen mitään huomannut". Aika ihmeellistä, että onnistuin viittamaan patakintaalla tämänkin kaltaiselle jutulle eilen. Aika hyvä aprillipila sinällänsä, varmaan aika moni meni lankaan :D
"Ja me kuin päättömät kanat
käymme täällä, petollisen järven pettävällä jäällä,
ja hänen kuin suden käyvän luulen kun kaupungin yössä pesuhuoneestaan soiton kuulen..."

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #35 : Huhtikuu 02, 2011, 17:32:31 »
Aivan loistava pila! Mutta mitä ihmettä, minulta on mennyt ohi Malfoy-jutut! Tahtoisiko joku valaista? Ja Haltiamielen mainitsemaa sanasensuuria myös? Vai löytyvätkö ne jostain muualta (:

Olen kyllä sitä mieltä, että vuotiksen pilat ovat aina parhaita!
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #36 : Huhtikuu 02, 2011, 17:35:06 »
Voi hyvää päivää. Ja minä menin lankaan. Eikä muuten naurata. Aluksi käväisi mielessä, että onkohan tämä aprillipila, mutta kun niin moni lähti juttuun mukaan... No, olihan se kieltämättä ihan hyvä pila, lopulta hieman jo naurattaa :D

//pah, nominal tunkee väliin

Minullekin jäivät vähän auki nuo Malfoy-jutut :)
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #37 : Huhtikuu 02, 2011, 17:40:59 »
Haltis meinasi sanasensuurilla tätä:

1. Vuotiksen asetuksista on muokattu "kirosanasensuuri" päälle.
2. Sensuroitaviksi sanoiksi on syötetty erisnimet "Harry" ja "Potter".
3. Vuotis on säädetty korvaamaan "Harry" Dracolla ja "Potter" Malfoylla. ;)

Korjatkaa immeiset jos selityksessäni on virheitä, en ole koskaan päässyt itse minkään foorumin asetuksiin käsiksi, mutta kuulemani mukaan juttu menee suunnilleen noin.
Tuo oli kyllä aprillipäivän parhaimpia hetkiä, auta armias kun hajoilin niille nimimuutoksille. x')

//Kiitos Zenz lisäyksistä. :'D Sehän on hyvä että kaikenlaiset pilasyytöksetkin oli pistetty sensuroitaviksi, että saatiin mennä täysillä juttuun mukaan. x) Eikä kirosanoja tosiaankaan sensuroitu, en ole tainnut niin mainitakaan. :>

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2011, 17:48:07 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #38 : Huhtikuu 02, 2011, 17:44:15 »
Haltis meinasi sanasensuurilla tätä:

1. Vuotiksen asetuksista on muokattu "kirosanasensuuri" päälle.
2. Sensuroitaviksi sanoiksi on syötetty erisnimet "Harry" ja "Potter".
3. Vuotis on säädetty korvaamaan "Harry" Dracolla ja "Potter" Malfoylla. ;)

Tuohon ykköskohtaan sellainen lisäys, että kirosanoja hörhöt eivät suinkaan sensuroineet, vaan esimerkiksi sanat aprilli (= <3 <3 <3), aprillipila (= IHANAA! <3<3<3), huijaus (= Lupin on ihana!) sekä muita tuohon kategoriaan liittyviä sanoja, etteivät jotkut innokkaat vuotislaiset heti kättelyssä paljastaisi pilaa kaikille ja pilaisi muilta mahdollisuuden keksiä asia itse. :)) :P
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #39 : Huhtikuu 02, 2011, 17:44:34 »
Sanoja oli monta, jotka sitten tulivat viestiin jonain aivan toisena. Huijaus, hujarit, aprilli, aprillipila, aprillipäivä... Hajoilin aika pahasti niille. Sääli etten sitten ottanutkaan niitä talteen vaikka luulin ottaneeni. :(
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa trixie

• pallomereen piiloutunut
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ChaserDraconish148
« Vastaus #40 : Huhtikuu 02, 2011, 17:45:07 »
suuret kiitokset ylläpidolle loistavasta aprilli pilasta, eilen sai kyllä naureskella ihan kunnolla vuotiksen äärellä :>
"kun taivaalle ilmaantuu kaksi neptunusta, se on varma merkki siitä, että syntyy rillipäinen kääpiö, Harry..."

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #41 : Huhtikuu 02, 2011, 18:17:03 »
Hihih, täälläkin on tullut naurettua vatsa kippurassa tälle! Tosin jäin ulkopuolelle katselemaan, miten asiat menevät. Ens vuonna ollaan messissä! :DD Ensin ihmettelin, mitä kaikki IHANAAt meinasivat mutta tämä viimeistään paljasti:

Onko tää hp-fanien IHANAA!!! <3<3<3, vai? :o Tuntuu jotenkin epäuskottavalta :o SIIS ROWLING SUOMESSA? :OO
Joo, olen samaa mieltä... IHANAA!!! <3 <3 <3

"onko tämä hp-fanien ihanaa" kun ei ole lause ihan sieltä tavallisimmasta päästä :D
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa Guetta

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #42 : Huhtikuu 02, 2011, 18:18:08 »
Itsekin kiitän omalta osaltani hyvästä aprillipäivästä Vuotiksessa (: oli hauskaa kyllä lukea muokattuja viestejä ja sitten näitä muita jotka myös lähtivät mukaan pilaan.. Jotkin tosin olivat hieman läpinäkyviä (EN väitä etteikö omani jonkunmielestä olisi ;D) mutta ei tuollainen nyt mitään haittaa. Aluksi tosiaan kouluun lähdetessäni katselin ja kohautin vain olkiani "Rowling on Suomessa. Voi hitto vie" eikä tullut edes pilat mieleen. Kuitenkin kun myöhemmin katsoin uutista tarkemmin selvisihän se siitä (:

Saa nähdä mitä ensi vuonna sitten tulee..

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #43 : Huhtikuu 05, 2011, 16:17:53 »
Huh, onneksi olen oppinut olemaan epäileväinen kaikille tämmösille jutuille, ei sitten tullut typerää oloa :D
Muistin onneksi melkein heti, että on aprillipäivä, enkä tosiaan löytänyt sitä Hubertinkatua reittioppaasta. Mutta hyvin keksitty pila. Vähän harmitti, että pilaksi jäi...
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #44 : Huhtikuu 05, 2011, 16:43:25 »
Kun olin silloin perjantaiaamuna kännykällä Vuotiksessa, ja näin tämän, olin ihan että apua tuonne pitää päästä, ihan fiiliksissä kunnes tajusin mikä päivä oli. Pettymys oli suuri. :D Olin jo melkein soittanut kaverilleni [joka oli tuolloin koulussa] ja kertonut kovalla innolla uutiset.

Päivän mittaan kuitenkin mietin useampaan kertaan että jos se sittenkin olisi mahdollista että kirjailija olisi suomessa. Myönnän että pari kertaa olin jo lähdössä paikalle. x] Vasta illalla sain asian kunnolla mielestäni ja riemuitsin hiljaan kun en langennut ainakaan täysin pilaan~
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #45 : Huhtikuu 05, 2011, 19:02:08 »
Gääh. Vihaan aprillipäivää. Vielä edellisenä päivänä muistan, että mikä päivä onkaan edessä ja että ei kannata uskoa yhtään mihinkään. Kuitenkin menen aina pienimpäänkin halpaan. -.- Tämä ei kylläkään ollut sieltä pienimmästä päästä. :D Mutta hauska idea, nostan hattua. Kyrsii vähän kun en itse hoksannut jutun jujua. Ensi vuonna sitten muistan! ;)
I'm not crazy, my mother had me tested.