Kirjoittaja Aihe: J. K. Rowlingin yllätysvierailu Suomeen!  (Luettu 11563 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
J. K. Rowlingin yllätysvierailu Suomeen!
« : Huhtikuu 01, 2011, 10:37:40 »
Hp-fanit uutisoi tänä aamuna J. K. Rowlingin ja hänen miehensä Neil Murrayn yllätysvierailusta Suomeen. Heidät oli bongattu eilen (31.3) illalliselta Hotel Kämpin ravintolasta Helsingistä. Kustannusyhtiö Tammi ilmoittaa lehdistötiedotteessaan, että Row-täti jakaa nimikirjoituksia Hubertinkadun kirjastossa Helsingissä tänään kello 15-17 ja Hiirimäen kirjastossa Vantaalla kello 18.30-20.00. Kaikki fanit ovat tervetulleita paikalle, mutta valokuvaaminen ilman erityislupaa on kuitenkin kielletty.

Itse olin ensin aivan innoissani tästä uutisesta, kunnes tajusin, etten mitenkään pääse täältä Rovaniemeltä Helsinkiin tai Vantaallekaa, sen puoleen, etenkään nyt koeviikon aikana -.-' Olisi ollut aivan upeaa nähdä yksi lempikirjailijoistani ja saada häneltä henkilökohtaisesti nimikirjoitus! Ehkä pitää palkata joku hommaamaan mulleki yks :D Pitää varmaan vain toivoa, että Rowling toistaa yllätysvierailu -tempauksensa vielä joskus, että minäkin pääsen häntä näkemään.

Mitäs mieltä muut ovat, ketkä ovat menossa, meinaatteko järjestää ison miitingin jossain päin Helsinkiä ja onko teillä jotain tiettyä mitä haluaisitte sanoa J. K. Rowlingille nyt kun siihen on mahdollisuus! Entä onko joku mahdollisesti tehnyt jotain fanilahjaa tai aikoo tehdä ja antaa sen sitten Row'lle?

Sana on vapaa, ylistäkäämme Row'ta sielumme kyllyydestä :)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
  • Pottermore: MoonstoneMarauder79
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: J. K. Rowlingin yllätysvierailu Suomeen!
« Vastaus #1 : Huhtikuu 01, 2011, 10:41:28 »
Nyt on pakko sanoa: IIIIIH! OLEN NIIIIN INNOISSANI!!!!!

*hyperventiloi*

Minä olen ehdottomasti menossa! Harmittaa vaan, että tieto tuli näin myöhään. Onneksi sain tiedotteen jo eilen, niin sain vähän järjesteltyä työasioita. Minä olen menossa paikalle JFA:n kanssa... toivottavasti saamme nimmarit ja ehkä muutaman ylimääräisenkin, jotka voisimme arpoa vaikka tuolla HP-fanien puolella. En vielä uskalla luvata mitään varmaa, mutta ehkä... :)
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2011, 11:25:08 »
ÄÄÄÄÄH!!!! JEEEEE!!!! Sekoon kohta.

Lähdin kesken töistä tuon kuultuani, ja nostin tililtä kaikki säästöni. Lähden vartin päästä lentokentälle, että varmana pääsen täältä Rovaniemeltäkin Helsinkiin. Pomo kyllä katsoi lähtöäni sillä silmällä, että takaisin ei ole tulemista, mutta WHO CARES, jos pääsee tapaan Rowlingin!!
Annan fanilahjana puolen kiloa etikkaan säilöttyä poronlihaa :) Terveisiä Lapista!

Taksin pitäis tulla ihan just~

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2011, 11:31:06 »
Upeaa, Amyna! Sinulla on oikea asenne, toisin kuin ERÄILLÄ lappilaisilla poronpurijoilla. Nähdään kirjaston ulkopuolella. Heitä minua tekstarilla, jos et löydä perille. Laitan numeron yksärillä.
Äitiyslomalla! Hoidan (hitaalla aikataululla) HP-faneihin ja Vuotiksen Facebook-sivuihin tai Facebook-ryhmään liittyviä asioita.

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #4 : Huhtikuu 01, 2011, 11:37:59 »
Upeaa, Amyna! Sinulla on oikea asenne, toisin kuin ERÄILLÄ lappilaisilla poronpurijoilla. Nähdään kirjaston ulkopuolella. Heitä minua tekstarilla, jos et löydä perille. Laitan numeron yksärillä.

Aika törkeetä tollee piilov***uilla ihmisille ja etenki loukaten ihmisryhmiä. Pitäiskö kaikkien lappilaisten muka lopettaa kaikki mitä on tekemässä ja pyhittää elämänsä sille että pääsee Hesaan? (Ei pahalla Amyna, hienoo, jos se sulta onnistuu! :) Tsemppii, kerro kaikilta meiltä lappilaisilta terkkuja!<3) Oon Lupin luullu, et sulla ois vähän avarakatseisempi mieli!
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #5 : Huhtikuu 01, 2011, 11:39:01 »
Upeaa!!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2011, 11:39:41 kirjoittanut Lupin »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2011, 11:53:50 »
Pitäiskö kaikkien lappilaisten muka lopettaa kaikki mitä on tekemässä ja pyhittää elämänsä sille että pääsee Hesaan?
Olen tässä ihan samaa mieltä kanssasi. Siksi aionkin pitää silmät kiinni tuonne kirjastolle saakka.

Poissa Hufflepuff Charm

• Käytöksellisesti rajoittunut ja silti julkisesti uskottava
  • Ylihörhö
  • *
  • sekä välttelevä yökein nolife-stalkkaaja
    • Vuotis, duh!
  • Pottermore: StormSpell22
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #7 : Huhtikuu 01, 2011, 14:00:48 »
Voi ei, olen töissä! :(
Olen kateellisena kuunnellut juttuja kavereiltani kun he esittelevät signeerattuja ensipainoksiaan ja kertovat miten Rowling on tosi mukava signeeraustilaisuuksissa. Voi vitsi jos olisin tiennyt tästä vähän aiemmin niin olisin voinut ottaa kirjat mukaan, vaikka kaikkien englanninkielisten ja suomenkielisten kirjojen kantaminen olisi ehkä ollut ruuhkaisessa aamujunassa vähän paheksuttavaa, mutta en olisi välittänyt! Pääsisin varmaan kyllä luikahtamaan töistä ainakin pikaisesti käymään, Hubertinkadun kirjasto kun on vielä kaiken lisäksi ihan tuossa parin korttelin päässä. Mutta mihin voisin pyytää Rowlingin allekirjoituksen, kun ei kirjoja ole mukana? En voi ottaa töistä mitään kovaa paperia mukaan tietoturvariskien vuoksi. Käykö nenäliina?
Jos et näe sen kauneutta, mitä järkeä sinun on katsoa sitä?

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
« Vastaus #8 : Huhtikuu 01, 2011, 14:04:03 »
Huf, mulla on mun yks vihko mukana, niin voin repiä tästä sulle sivun irti! Kyl sä pääset karkaamaan paikalle!
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
« Vastaus #9 : Huhtikuu 01, 2011, 14:20:54 »
Voi ei, olen töissä! :(

Sama kohtalo täällä, mutta otan varmaan neljältä taksin täältä Espoosta tuonne kirjastolle! Sovin jo, et saan lähtä aikaisemmin. Hei voit halutessasi vaikka laittaa mulle viestiä, niin voin käydä sun kautta niin sääki ehkä ehdit tulla? Ei tätä voi missata!! :)

Huf, mää ajattelin ratkaista tän mihin nimmari-ongelman siten, että oon tässä tulostellut työpaikan tulostimella kaikkien HP-kirjojen kannet+Rowlingin pärstän, jotka voin sitten asettaa seinälle! Oon niin innoissani!

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
« Vastaus #10 : Huhtikuu 01, 2011, 14:46:32 »
Onko tää hp-fanien IHANAA!!! <3<3<3, vai? :o Tuntuu jotenkin epäuskottavalta :o SIIS ROWLING SUOMESSA? :OO
Joo, olen samaa mieltä... IHANAA!!! <3 <3 <3

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #11 : Huhtikuu 01, 2011, 15:35:46 »
SIIS ANTEEKSI MITÄ!!

Miten tää on mahdollista! Ei tällaisen yllätysvierailun pitäisi olla sallittua! Voi ei, pakkoko se on nyt sitten hypätä junaan ja lähteä pyörimään Helsinkiin... APUA!! Mitä jos en ehdikään näkemään häntä? Mitä jos en löydä kirjakauppaa! Äääääääk!!
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Zenzibar

• Aurori
  • *
    • Home sweet home
« Vastaus #12 : Huhtikuu 01, 2011, 15:38:54 »
SIIS ANTEEKSI MITÄ!!

Miten tää on mahdollista! Ei tällaisen yllätysvierailun pitäisi olla sallittua! Voi ei, pakkoko se on nyt sitten hypätä junaan ja lähteä pyörimään Helsinkiin... APUA!! Mitä jos en ehdikään näkemään häntä? Mitä jos en löydä kirjakauppaa! Äääääääk!!

Tarkoitat varmaan kirjakaupalla kirjastoa? :D Kiirehdi, että kerkeät!

Poissa nominal

• Kuriositeetti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FireboltLumos114
« Vastaus #13 : Huhtikuu 01, 2011, 15:48:23 »
Oho, en osaa enää lukeakaan! :DDD Täytyy lähteä juoksemaan pian!
Peitetty liekki on tulisin ~ Entä jos Voldemort olisikin valinnut toisin? ~ Taikalaiva Titanic

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
« Vastaus #14 : Huhtikuu 01, 2011, 15:53:41 »
Istun parhaillaan junassa enkä näköjään ole ainut. Täällä ei juuri muusta puhutakaan kuin vain Rowlingista, ja tunnelma on katossa! JÄNNITTÄÄ SUUNNATTOMASTI!!! Harmi vaan että kukaan ei lähtenyt seuraksi, mutta veikkaan kyllä että siellä Hiirimäellä porukkaa on liiaksikin. Onneksi olen suht ajoissa perillä! :)

Poissa lustica

• Puuskupupu
  • Animaagi
  • Miten niin Lustica? Sehän on ihan pessimisti!!
« Vastaus #15 : Huhtikuu 01, 2011, 15:56:32 »
Ja mä ihmettelen, että miksi, oi miksi, tulin kurkkaamaan Vuotista vasta nyt! jos olisin heti aamusta tajunnut tämän, olisin ehtinyt saada ROW-proppausasusteeni valmiiksi! Nyt en voikaan mennä. Nyyh. ;(

Mutta ryhtynen nyt suklaamunavarkaaksi?! :)

// Oho, ei kun, keräämään varastoa, tarkoitin. :)

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Huhtikuu 01, 2011, 16:02:13 »
Mahtavaa, saatan sittenkin ehtiä tulemaan Vantaalle nipin napin, jos pidän kiirettä! \^^/ Helsingin tilaisuus kun ehtii jo hyvää vauhtia valua sormien välistä.
Nyt kun vielä ehtisin saada lipun ajoissa, että ehtisin ennen kahdeksaa perillä olevaan junaan. Voisiko joku ihana vuotislainen tulla minua vaikkapa Tikkurilan asemalle vastaan? En usko omiin suunnistustaitoihini tarpeeksi, jotta löytäisin Hiirimäelle.

~Bloodie

Poissa Lupin

• Äitiyslomalla
  • Ylihörhö
  • *
    • Vuotis
« Vastaus #17 : Huhtikuu 01, 2011, 16:06:52 »
Voisiko joku ihana vuotislainen tulla minua vaikkapa Tikkurilan asemalle vastaan? En usko omiin suunnistustaitoihini tarpeeksi, jotta löytäisin Hiirimäelle.
Ei ei ei! Olet ihan väärällä puolella Vantaata! Vaihda Pasilassa M-junaan ja jää pois Malminkartanossa, niin et joudu ostamaan seutulippua, ja siitä on lyhyt kävelymatka radanvartta pitkin Hiirimäkeen. Kirjasto on ihan siinä rautatien varrella.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #18 : Huhtikuu 01, 2011, 16:10:33 »
Voisiko joku ihana vuotislainen tulla minua vaikkapa Tikkurilan asemalle vastaan? En usko omiin suunnistustaitoihini tarpeeksi, jotta löytäisin Hiirimäelle.
Ei ei ei! Olet ihan väärällä puolella Vantaata! Vaihda Pasilassa M-junaan ja jää pois Malminkartanossa, niin et joudu ostamaan seutulippua, ja siitä on lyhyt kävelymatka radanvartta pitkin Hiirimäkeen. Kirjasto on ihan siinä rautatien varrella.

Voi kiitos sinulle, Lupin, pelastajani. :3 Nyt alkaa kuulostaa kutakuinkin ymmärrettävältä jopa tällekin kovin maailmaa nähneelle otukselle. Kiitoksia. ^^
*säntää VR:n sivuille tarkistamaan lähtevien junien aikataulut*

~Bloodie

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #19 : Huhtikuu 01, 2011, 16:50:57 »
aprilli aprillipila Olen odottanut ties kuinka kauan, että voisin tavata Rowlingin. Pieni miinuspuoli on, että täältä on turhan pitkä matka Hesaan, että saapa nähdä.. Kiirehän tässä tulee, kun kello on jo noin paljon. Mutta ehkä Row-täti olisi paikalla vielä huomennakin? Tai jos lahjoisin jonkun pyytämään nimmarin minellekin :D
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Talvikko

• aavelaivaan noussut
  • Vuotislainen
« Vastaus #20 : Huhtikuu 01, 2011, 17:08:34 »
Jospa tää onkin aprillipila? x) ei tää voi olla totta!

Voi miksi miksi miksi asun näin kaukana... HIUKAN kiire saattaa tulla jos aikoisin täältä oulusta sinne tässä ajassa!
Vaan vaikka laivoista laulaisin, mikä laiva milloinkaan,
mikä laiva näin aavan meren taa minut tulisi noutamaan?

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #21 : Huhtikuu 01, 2011, 17:48:12 »
Mieluummin istun kotona, kun pitää säästää autoon ja opiskeluun, jos ei enää saakaan kuntoutustukea. Katson jutun sitten uutisista.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #22 : Huhtikuu 01, 2011, 18:34:52 »
Oli kyllä ihanaa! Lähdin kesken matikan tunnin, kun kuulin. Kaikkiin kirjoihin tuli nimmari!

// Niinpäniiiin. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2011, 20:27:11 kirjoittanut Vispilä »
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #23 : Huhtikuu 01, 2011, 18:45:36 »
Oli kyllä ihanaa! Lähdin kesken matikan tunnin, kun kuulin. Kaikkiin kirjoihin tuli nimmari!
Kadehdin. Itse tulin koneelle vasta koulun jälkeen, enkä sit tiennyt tästä mitään. Yritin vakuuttaa äitin, että se todella tahtoisi rahoittaa erään pikkureissun Helsinkiin tai edes Vantaalle, mutta ei niin ei. En kai ois ees ehtiny perille.. Se siitä sit, kiva kiva. Meni vähän pilalle tääkin päivä.
Mutta toisaalta, jos oisin tullut koneelle hypärillä, en oisi saanut rauhaa koko loppupäivänä kun oisin vain mietiskellyt tätä. Ehkä ihan hyvä näin... Vaikka ois se hienoa jos itelläkin ois nimmari :)

Vispilä muuten, saitko kaverit hakeen puolestas nimmarin kirjoihin vai mitä, kun tuolla jossain taidettiin sanoa, et vain yksi nimmari per ihminen?
Eikun ei. Oon tainnut käsittää jotain väärin tai nähdä omiani :D

//Kiitos Miizhaa, käännä vain veistä haavassa! Asuisinpa Hesassa, tulisi joskus tällaisia tilaisuuksia minellekin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2011, 19:28:43 kirjoittanut Suvituuli »
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #24 : Huhtikuu 01, 2011, 19:07:08 »
Jep! Kivaa oli ja jokaiseen kirjaan tuli nimmari mullakin ;)
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King