Kirjoittaja Aihe: Deathly Hallows -elokuvat. (Spoilaa!) Vol. 2  (Luettu 94199 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Deathly Hallows -elokuvat. (Spoilaa!) Vol. 2
« Vastaus #50 : Huhtikuu 13, 2011, 20:25:18 »
Mitä kettua! Ihmettelen täysin samaa, kuin Akai tuossa ylempänä. Juuri tulin kaupan kautta kotiin, eikä näkynyt muuta kuin yksilevyinen versio. Tarkistin myös Levykauppa X:n ja CDON.COMin sivut, eikä sielläkään ole minkäänlaista kahden levyn julkaisua saatavilla. Ei nyt voi olla totta, ettei tuosta saada kaksilevyistä. :< Ja kun tuon yksilevyisenkään version takakannessa ei mainittu extroja muuta kuin poistetut kohtaukset. En tosin muista, oliko niitä enemmänkin?

Örrrr, ärsyttää. Nyt on pakko mennä hakemaan (taas) lohdutusjäätelöä.
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Huhtikuu 13, 2011, 20:45:26 »
Jos ny oikeen olen ymmärtänyt, niin eipä tästä oo tulossa kaksilevyistä versiota olleskaan... Muutenhan se olis tullut myyntiin tänään. :)

Mut nih, kävin kyllä tänään kahdessakin kaupassa, joista ensimmäisessä ei myyty vielä ja toisessa myytiin, mutta kun porukat onnistuvat jälleen tekemään katoamistempun, niin en jaksanut raahata sitä ympäri kauppaa näyttäen siltä kun oisin varastamassa sen, niin täytyy sitten katsella vaikkapa huomenna, jos kävisin ostamassa omani. Tosin en tiedä vielä, että ostaiskos DVDn vai Blu-rayn... Tossa jälkimmäisssä tulis tosin molemmat...
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Huhtikuu 14, 2011, 00:15:56 »
Tänään menin koulun jälkeen innoissani Anttilaan ostamaan lahjakortillani DVD:tä (tätä päivää kun olen nii kärsimättömästi odottanut :D). Mutta sitten kävikin ilmi ettei ole myynnissä mitään kahden levyn julkaisua! En sitten ostanut sitä ollenkaan (nyyhkis en pääse katsomaan sitä vielä tänään), sillä kaikki leffat 2-6 ovat minulla kahden levyn julkaisuina, ja sellaisena haluaisin kaksi viimeistäkin. Ykkönen ei ole siksi kun olen ostanut sen DVD:lle niin vasta ettei kahden levyn julkaisua enää myydä. Silloin kun se ilmestyi hankimme sen vain VHS:nä. No mutta nyt meni vähän offiksi. Onko asia oikeasti niin pöljästi, että se kahden levyn julkaisu tulee myyntiin vasta myöhemmin (PP ilmestyi mielestäni näin) vai eikö kahden levyn julkaisua tule ollenkaan? :( Ja jos tulee niin milloinkohan..?

Ei ole ilmeisesti tulossa 2 levyn dvd:tä, ainakaan Suomessa. Puoliverinen prinssi julkaistiin kyllä samaan aikaan sekä yhden että kahden levyn julkaisuna, koska mä ostin sen ilmestymispäivänä. Mulla on 1-6 kahden levyn julkaisuna, joten pikkasen tuo tietenkin harmitti, kun ei ollut kuin 1 levy ja extratkin ovat todella niukat: poistettuja kohtauksia ja lisäks joku ääniraidantakana juttu. Ja lisäks extroissa ei ole suomenkielistä tekstiä, taaskaan :( . Ostin kuitenkin leffan ja katsoinkin heti. Extroja en ole vielä katsonut.

muoks// Britanniassa on julkaistu 2 levyn julkaisuna, mutta ei Suomessa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2011, 00:19:36 kirjoittanut Tanzu »
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #53 : Huhtikuu 14, 2011, 00:57:42 »
Ei ole ilmeisesti tulossa 2 levyn dvd:tä, ainakaan Suomessa. Puoliverinen prinssi julkaistiin kyllä samaan aikaan sekä yhden että kahden levyn julkaisuna, koska mä ostin sen ilmestymispäivänä. Mulla on 1-6 kahden levyn julkaisuna, joten pikkasen tuo tietenkin harmitti, kun ei ollut kuin 1 levy ja extratkin ovat todella niukat: poistettuja kohtauksia ja lisäks joku ääniraidantakana juttu. Ja lisäks extroissa ei ole suomenkielistä tekstiä, taaskaan :( . Ostin kuitenkin leffan ja katsoinkin heti. Extroja en ole vielä katsonut.

muoks// Britanniassa on julkaistu 2 levyn julkaisuna, mutta ei Suomessa.

Ehkä ideana on, että sitä ekstraa olisi sitten kakkos osan DVD:ssä? Mutta eniten ärsyttää se että voisin ihan hyvin ostaa sen yhden levyn julkaisun, mutta sitten jos jostain kumman syystä kahden levyn julkaisu tuleekin, ei minun ole enää järkeä sitä ostaa.. :/ Kysymys kuuluu, että tarvitsenko minä niitä ekstroja niin paljon, kaikenlaistahan sitä löytää kuitenkin netistäkin. Ja muissakin leffoissa olen katsonut ne lähestulkoon 100%:sti ekalla kerralla, enkä enää kovinkaan paljon sen jälkeen, joitain parhaita paloja vain. Niiin ja miettikää, jos on tehty niin ilkeästi, että ekstraa olisi kunnolla sitten vain Blu-rayssa. :( Itse kun en tykkää Blu-raysta ja aion vältellä sitä niin pitkään kuin mahdollista. >.<

Nyt sitten vähän muuta. Minua vähän mietityttää, että ihan varmasti ensi jouluna tulee joku boxi, missä on kaikki Potterit. Sitä en haluaisikaan, mutta jos tulee sellainen missä on molemmat kuoleman varjelukset, sellainen olisi kiva. Mutta ei toivoakaan että sinne asti jaksaisin odottaa. :D Mutta stten en kyllä ole iloinen jos kakkos osaa ei myydä erikseen O.O (ajatuskin kyllä kuulostaa hieman epätodelliselta, tuskin niin käy). Ja siihen kuitenkin haluaisin jotain kivaa ekstraa, onhan se hyvänen aika viimeinen Potter. Esimerkiksi TSH:ssa on todella mahtavat lisämateriaalit (jos siis omistaa ne massiiviset neljän levyn julkaisut :D).

// Noh, nyt sitten kuitenkin ostin tuon yhden levyn, en jaksanut odottaa. :D Jos ekstraa kaipaan niin lähden surffailemaan sitten netissä..
Ja niin (anteeksi kun tää on nyt näin pitkä tää viesti xD) , jospa ykkösosaan ei voida laittaa ekstraa koska molemmat seiskat on kuvattu yhtäaikaa niin ekstrat saattaisivat paljastaa kakkososasta jotain.. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2011, 19:41:20 kirjoittanut Akai »
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa Kaapo

• Suuri kyselijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ALITUINEN VALPPAUS!
  • Pottermore: NightJinx26
« Vastaus #54 : Huhtikuu 14, 2011, 20:28:02 »
Katselin tuossa dvd:ltä noita poistettuja kohtauksia ja sain kyllä nauraa eräälle ilmestykselle. :D

Liekehön vahinko, sillä kohtauksessa jossa Harry ja Dudley kättelevät taustalla näkyy vihreä seinämä muun maiseman keskellä. :DD Miettimään kyllä jäin, että mitäköhän... :DD
Tässä lepää Dobby, vapaa kotitonttu

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Huhtikuu 14, 2011, 20:57:46 »
Mietin tässä, että Piskuilan ei kuole tuossa elokuvan ensimmäisessä osassa, vaikka minun mielestäni hän kuolee kirjassa, ennen kuin Voldemort saa seljasauvan. Hän vain kaatuu lattialle tuossa Malfoyn kartano-kohtauksessa.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #56 : Huhtikuu 14, 2011, 21:04:35 »
Kaapo, se vihreä seinä johtui mitä luultavimmin siitä, että kohtaus oli päätetty jättää pois elokuvasta niin varhaisessa vaiheessa, ettei taustoja oltu vielä muokattu tietokoneella valmiisi.

Cobb, leffan tuotantoryhmä on vakuuttanut, että vaikka mainitsemaasi kohtausta onkin muutettu, Piskuilanin kuolema toteutetaan myöhemmin jollain muulla tapaa.

~Bloodie (joka saapuu kirjoittamaan tähän lisää sitten kun omistaa paremmin sitä ajaksi kutsuttua kätevää asiaa)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2011, 21:09:41 kirjoittanut Bloody Princess »

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Huhtikuu 14, 2011, 21:06:17 »
Cobb, uskon että Piskuilanin kuolema jätetään tuohon HP7 Part II-elokuvaan. Varattu ehkä johonkin niin mahtavaan kohtaukseen ettei kirjaa seurata .__.

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Huhtikuu 14, 2011, 21:16:21 »
Dam dam daa. Itse päätin olla ostamatta tätä tänään kaupasta, vaikka tosin kaupassa kävinkin. Palasin kotiin, ja tilasin Amazonista tälläisen "Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 (Three-Disc Blu-ray / DVD Combo + Digital Copy) " , näemmä huomenissa ilmestynee ja sitten lähtee tulemaan. Ja mitä nyt on tutkailtu, näyttää olevan kaikki mahdollinen ängetty ekstra ja muu sälä tähän (tosin en pahemmin mistään ekstroista välitä, mutta päätin nyt silti tälläisen tilata, että jos joskus tylsänä päivänä voisi niitäkin tarkastella ja ainakin tuon "sneak peekin" sitten samantien kun saapuu tämä boksi postilaatikkoon).

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
« Vastaus #59 : Huhtikuu 14, 2011, 21:42:35 »
Dam dam daa. Itse päätin olla ostamatta tätä tänään kaupasta, vaikka tosin kaupassa kävinkin. Palasin kotiin, ja tilasin Amazonista tälläisen "Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 (Three-Disc Blu-ray / DVD Combo + Digital Copy) " , näemmä huomenissa ilmestynee ja sitten lähtee tulemaan. Ja mitä nyt on tutkailtu, näyttää olevan kaikki mahdollinen ängetty ekstra ja muu sälä tähän (tosin en pahemmin mistään ekstroista välitä, mutta päätin nyt silti tälläisen tilata, että jos joskus tylsänä päivänä voisi niitäkin tarkastella ja ainakin tuon "sneak peekin" sitten samantien kun saapuu tämä boksi postilaatikkoon).

Ymmärtääkseni tämä on täysin sama versio mitä suomessa myydään eli sisältää 1 dvdn, 1 blueray levyn ja mainoslapun jossa sisällä latauskoodi, jolla saa tuon digitaalisen kopion ladattua,jos haluaa.. ja
omassa vastaavassa EI ollut mtn sneak peak kohtaa,jossa oisi ollut part 2 paljon puhuttu aloituskohtausta.. oli vain (BD livessä) muiden elokuvien trailereita suomiteksteillä,myös part 1 trailer suomiteksteillä,jossa EI ollut uutta videota mukana..

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #60 : Huhtikuu 14, 2011, 21:49:19 »
Noniin, tänään tuli postissa tuommoinen hieno paketti, missä oli Blue-Ray ja DVD (taitaa olla sama pakkaus ku Aurinkomatkailijan mainitsema), itse varasin sen ennakkoon cdon.comista alle kahdellakympillä ja äsken sen nyt uudelleen katsoin. Edelleenkin paras Potterleffa tähän mennessä, roimaa parannusta edellisistä, vaikka tässäkin oli kyllä paljon kohtia, jotka ärsyttivät ja vaikuttivat oudoilta. Mm. Harryn ja Hermin tanssitkohtaus, Kuoleman Varjelusten tarinan demonstroiminen animaatiolla... ja Remusta ja Tonksia oli ihan liian vähän :( Jos niitä ei ole kakkosleffassa, niin mie kyllä suutun.
Dobby<3

Extroista löytyi poistettuja kohtauksia ja joku Soundtrack-extra, että ei nyt mitenkään hirveästi, mutta ehkä toisessa osassa olisi sitten enemmän... saa nähdä. Paljon tuli muistoja mieleen Vuotisnäytöksestä (<3) ja innolla odotan heinäkuuta ;)

//Oho, Adasme väliin. Ja joo, taitaa olla sama. Ite katoin DVD -version ja siinä ei ollu noita trailereita.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Huhtikuu 14, 2011, 22:11:39 »
Eli siis teilläkin oli siinä yhteensä kolme levyä sisällä?

Ja ainakin mitä palautteesta ilmenee, näyttäisi olevan tämä "sneak peek" mukana. No, ilmoittelen kun tämä saapuu.

Ps. aika jännä jos on sama, itse sivuston mukaan ilmestyisi vasta huomenna.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #62 : Huhtikuu 14, 2011, 22:28:13 »
Eli siis teilläkin oli siinä yhteensä kolme levyä sisällä?

Ei, kun niitä levyjä on kaksi, mutta siihen Blue-Ray versioon sisältyy se kopiointi-mahdollisuus (näin ainakin itse käsitin, korjatkaa jos olen väärässä). :) Ja ehkä se tarkoittaa, että se Amzonissa ilmestyy vasta huomenna? Itse tosiaan varasin tuon jo pari viikkoa sitten ja perjantaina se minulle lähetettiin.
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Huhtikuu 14, 2011, 22:54:28 »
No niinhän näyttääkin olevan sama Blu-Ray kuin ihan täällä Suomessakin. No, tässä peruutin tilauksen jokin aika sitten. Oikeastaan ihan turhaan sen tein, ei minulla mikään kiire sen elokuvan saamisessa ole, mutta tein niin kuitenkin ja ehkä voisin käydä ostamassa sen huomenna kaupasta (tai odottaa että tulee paketti lähellä joulua, jossa olisi nämä molemmat osat, mutta en usko kärsivällisyyteni riittävän tähän).

Että näin tällä kertaa.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Huhtikuu 15, 2011, 12:46:49 »
Ostin tämän heti keskiviikkona ja on erittäin hyvä leffa edelleenkin. Omistan siis Bluray- version. Yhdessä asiassa ollaan kuitenkin Blueray-versiossa menty taaksepäin:nimittäin puhekielivaihtoehtoja on vain muutama. Olisin halunnut nähdä tämän italiaksi,mutta onhan siinä valittavana kuitenkin espanja. Mielestäni kuitenkin italia on paljon kivemman kuuloista kuin espanja. Lisäksi Blueray versiossa ei ole ollenkaan poistettuja kohtauksia vai onko ne siinä mukana tulleessa DVD-ssä? Kuitenkin itse elokuva on todella hyvä.Annan elokuvalle neljä luutaa.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Huhtikuu 15, 2011, 23:28:12 »
Leffa ostettu keskiviikkona ja katsottu samana iltana jäätelöä mutustaen. Myönnän, asenteeni DH 1:stä kohtaan on muuttunut hieman positiivisemmaksi, mutta en siltikään usko että se vetää vielä vertoja Potter-elokuvasuosikilleni. DH 2 tulee mitä ilmeisimmin muuttumaan suosikkileffakseni, kunhan se vain saapuu. Ah, kaikki ne kohtaukset.

Itseänikin harmittaa kovasti, ettei dvd-versiota ole näillä näkymin tulossa Suomeen kahden levyn julkaisuna. Kaipa ne lisämateriaalit sitten säästetään varsin tehokkaasti toisen osan dvd:hen. Olihan tuossakin sentään edes jotakin.

Heinäkuuta odotellessa.

~Bloody Princess

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #66 : Huhtikuu 16, 2011, 08:29:09 »
vaikka tässäkin oli kyllä paljon kohtia, jotka ärsyttivät ja vaikuttivat oudoilta. Mm. Harryn ja Hermin tanssitkohtaus, Kuoleman Varjelusten tarinan demonstroiminen animaatiolla... ja Remusta ja Tonksia oli ihan liian vähän :( Jos niitä ei ole kakkosleffassa, niin mie kyllä suutun.
Dobby<3

Mua ei ärsyttänyt tuo tanssikohtaus. Mun mielest se sopi siihen, toi siihen synkkyyteen vähän semmosta positiivista tunnelmaa. Ja mä tykkäsin tosta et se Tarina kolmesta veljeksestä oli toteutettu animaation keinoin, koska kyseessähän oli kuitenkin lasten satu, joka tosin myöhemmin paljastui todeksi.

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
« Vastaus #67 : Huhtikuu 16, 2011, 11:27:52 »
Ja mä tykkäsin tosta et se Tarina kolmesta veljeksestä oli toteutettu animaation keinoin, koska kyseessähän oli kuitenkin lasten satu, joka tosin myöhemmin paljastui todeksi.
Itse olin suorastaan hämmästynyt että elokuvan tekijät olivat toteuttaneet sen niin! En oikein tiennyt mitä odotin, mutten tosiaankaan tuota ainakaan. Mahtava toteutus!

Itse katselin myös DH:n , heti kun se postiluukusta kolahti. Se on minusta ehdottomasti kyllä paras leffa ja edelleen ei voi vain olla nauramatta sille alun Potter-kopio kohtaukselle ja samoin sille ministeriö kohtaukselle. Toivottavasti sitten tosiaan tulee kakkososan jälkeen enemmän noita ekstroja, ehkä toisaalta ihan ymmärrettävää että nyt sitten tuli vain yksilevynen julkaisu kun on kyse kuitenkin yhdestä leffasta :) Ei vaan millään malttaisi odotella heinäkuuta että näkee tuon toisen osankin, sille en kyllä laitettu suuria odotuksia vaikkei ehkei paranisi :D 
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #68 : Huhtikuu 16, 2011, 15:13:22 »
Kävin ostamassa [äiteen ksutanuksella] omani keskiviikkona, ilmestymispäivänä. 8) Tänään olisi se tarkoitus taas kattoa kokonaan, eilen katsoimme äiteen kanssa siihen asti kun häät alkoivat [jos oikein muistan]. Olen kyllä näitä poistettuja kohtauksia ja muita katsellut, vaikak suurimman osan olenkin jo nähnyt. Harmittaa vietävästi tekstien puuttuminen... En kuitenkaan niin pro ole enkussakaan.

Valikko oli kylä jotenkin niin hieno! Siinä ne esim. kielivalinnat oli toteutettu kerrankin fiksusti! Sillai kerroksittain eikä järjetöntä hyppimistä paikasta toiseen. Nauroimme kyllä ääneen ilahduksesta kun tajusimme asian. Siitä ominaisuudesta iso plussa.
Ja se taustalla soiva soundtrack.<3 NAM. Suosikkini, Snape to Malfoy Manor, siinä soipi. :D Kohtaukset myös valittu hienosti. Kertokaa toki kuka ne on valinnut niin lähetän sille kukkia.

Kansikuva... oli jotenkin niin erilainen mitä odotin. :'D En edes tiedä mitä odotin, mutta erilaiseksi minä sen olisin mieltänyt. Ei sillä että huono olisi, nättihän tuo. Erityisesti Hermionen ilme on hyvä.

Olivatko tekstitykset myös jotenkin erilaiset, vai heittääkö silmäni niin pahasti viime elokuvasta?

Kaiken kaikkiaan, ovat osanneet asiansa, kiittäkäämme tuotantoryhmää.
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
« Vastaus #69 : Huhtikuu 16, 2011, 17:32:09 »
Pieni päivitys tuohon sneak peak part 2 juttuun.. nyt kävi ilmi että eilisen päivän jälkeen BD liveen tänään oli tullut tuo paljon puhuttu part 2 aloituskohtaus video nähtäville ja pystyin katsomaan sen suomiteksteillä BD live valikosta suoraan (special features kohdasta)..

SPOILERIA,ÄLÄ avaa jos et halua tietää miten part 2 alkaa..

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2011, 18:33:48 kirjoittanut Adasme »

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Huhtikuu 17, 2011, 10:01:04 »
Joooooo, minäpä sain sen DVD:nä elein (: en jaksanut katsoa kokonaan, joten kelailin läpi.
Oli tosin ostettu aiemmin mutta sitten en ollut avannut aiemmin, kisat oli niin varmaan sen takia en jaksanut repiä sitä muoveista.
Pitttää tässä joku päivä katsoa kokonaan...ainakin melkein:D

Poissa Seawind

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #71 : Huhtikuu 17, 2011, 14:53:10 »
Äiti osti tuon elokuvan mulle Dvd:nä heti keskiviikkona kun se tuli kauppoihin :) Katsoin heti, ja ainakin valikkovideo oli mielestäni tällä kertaa hyvin onnistunut. Jotenkin yhtäaikaa pelästyin ja repesin sille alulle, kun siinä on jotain ihme kirskuntaa, ja sitten yhtäkkiä kaksi silmää :D

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #72 : Huhtikuu 17, 2011, 15:00:37 »
Olen katsonut ykkösosan nyt 2 kertaa dvd:ltä. Se on edelleen paras Potter-leffa. En malttas enää odottaa kakkos osaa, varsinkaan kun näin tuon ylempää mainitun pätkän. Tulejo KV2!!!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2011, 23:12:06 kirjoittanut Tanzu »

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #73 : Huhtikuu 18, 2011, 22:05:44 »
Uusia kuvia toisesta osasta! :)

Voldemort + kuolonsyöjät
Harry
Harry
Neville
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
« Vastaus #74 : Huhtikuu 19, 2011, 15:07:10 »
Tilasin tuolta Amazonilta sen kahden levyn version, tuli tässä hetki sitten ovelle. Armas sisareni ei vain taida tykätä kovin paljoa, kun ei saa kaipaamaansa suomenkielistä tekstitystä, mutta hankkikoot oman leffansa.... x) Nyt kun ois jotain hyvää naposteltavaa, niin vois kattoa saman tien, ettei tarvis kynsiä pilata :D
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]