Kirjoittaja Aihe: Deathly Hallows -elokuvat. (Spoilaa!) Vol. 2  (Luettu 89091 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • kuolonsyöjätär
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Deathly Hallows -elokuvat. (Spoilaa!) Vol. 2
« Vastaus #100 : Huhtikuu 28, 2011, 15:49:36 »
Tuo alun musiikki on ihana<2 Muuten todella hyvä, mutta Voldiksen "NYEEEEEEEEH"-huuto .. Hajosinko peräti XD

~nya (nyeeee)
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Isetom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #101 : Huhtikuu 28, 2011, 16:17:13 »
Traileri oli loistava! Varsinkin Prinssin tarina-kohtauksesta tulee varmasti uskomaton (koko elokuvasta tietenkin myös) ja tuossa trailerin alussa näkyi Lily ja Petunia siellä leikkipuistossa, se vaikutti tosi hienolta. :)

Edit: Korpinkynnen diadeemi on upea! Pysäyttäkää 0:10.
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #102 : Huhtikuu 28, 2011, 16:20:09 »
Upea, loistava, ihana traileri <3 Nyt sitä vaan odottaa ja odottaa enemmän  leffa. Hmm.. Mitähän sitten odotetaan, kun kaikki potterit on jo tulleet.. Ei niiden tarttisi loppua.. Tai kun sitten varmaan tulee ihan tyhjä olo kun on kaikki nähty. Periaatteessa harmittelen tuota, ja kuitenkin odotan innolla sitä leffaa x)

Omm..  Traileri oli tosiaan hyvä, Harryn ja Voldemortin "Yhdessä" kohta nauratti. Muutenkin nuo Nyee huudot ;DD Oli muuten ihan mukavan pitkä traileri, jossa oli aika paljon kaikkea, sillä muistaakseni viime elokuvan trailerista en [ainakaan minä, muista en tiedä :D ] saanut yhtä paljon irti... Kuitenkin odotan innolla leffaa <3<3
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #103 : Huhtikuu 28, 2011, 16:37:58 »
Hyvä ja näyttävä traileri todellakin, viimeiseen selkeästi panostettu oikein kunnolla. Monet ovat kuitenkin maininneet miten tuo nostaa kyyneleitä silmiin tai muuten herättää tosi vahvoja tunteita.. mie vaan nauroin x'D Tai no, se Harryn ja Voldemortin mikälienee -tornikohtaus nimenomaan sai nauramaan, ja siinä se lopputrailerikin meni nauraessa :'D Selvästi enemmän panostettu Harryn vs. Voldemort kamppailuun kuin kirjassa, mutta olihan se aikaa ilmiselvää, että olisi vähän tönkkö leffa, jos se loppukohtaus olisi yhtä "tylsä" kuin kirjassa... innolla odotan kyllä :)
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Huhtikuu 28, 2011, 16:46:15 »
Onhan siihen nyt kai panostettu, pakkohan siitä viimeisestä kamppailusta on saatava dramaattinen ja mahdollisimman eeppinen (:

Lainaus
Monet ovat kuitenkin maininneet miten tuo nostaa kyyneleitä silmiin tai muuten herättää tosi vahvoja tunteita
Niinhän tämä tekee, tosin nuo kyyneleet tulee silmiin vähän muista syistä ,D

Aff, en jaksaisi enää odottaa tuota elokuvaa. Ja sitten taas oikeastaan en haluaisi sen tulevan, koska siihenhän se sarja sitten loppuu. Varmasti tulee tirautettua viimeistään sen takia yksi kyynel. En kyllä usein itke minkään elokuvan aikana, varsinkaan sellaisten joissa tiedän mitä tapahtuu (eli nämä kirjoista tehdyt elokuvat). Onhan toki niitäkin jossa sitä tulee hieman kyyneleitäkin luovutettua..

// Kuten jo Vispilä tässä viestissä hieman ilmaisin, täällä on yksi. Vaikka onkin tuo pieni malttamattomuuden tunne, itsellä on outo tunne tuon elokuvan suhteen, sittenhän se loppuu..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2011, 17:03:28 kirjoittanut Aurinkomatkailija »

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #105 : Huhtikuu 28, 2011, 16:58:08 »
Monet ovat täällä sanoneet, että odottavat malttamattomasti leffan tuloa... itse taas en laisinkaan. Pelottaa sarjan loppuminen. Joojoo, tiedän, mm. Star Warsia ja Tarua Sormusten Herrastakin fanitetaan edelleen ihan sikana, mutta olisihan se silti hienoa, jos olisi jotain mitä odottaa. Muita samanfiiliksisiä?
Onneksi meillä on sitten vielä Vuotis, kaikki roolipelit yms. mitkä tuovat uutta Potterin maailmasta. Joojoo, tämäkin menee nyt taas vetistelyksi. :'D Toivon Rowlingin kirjoittavan vielä velhomaailmasta! Harryn POV. Tai okei, on vaihtoehtona jonkun muunkin POV, mutta sitten taas kirjasarjan nimi pitäisi vaihtaa. Tai sitten Jo voisi kirjoittaa oheiskirjoja. AAAA KIRJOITA NYT EDES JOTAIN...

// edit. Sateenropina, mielipidekysymyshän tuo on. :) Oma mielipiteeni on yllä.

ps. NNYYEEEEEEEEEEEEEEE
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2011, 17:16:33 kirjoittanut Vispilä »
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #106 : Huhtikuu 28, 2011, 17:02:16 »
Onneksi meillä on sitten vielä Vuotis, kaikki roolipelit yms. mitkä tuovat uutta Potterin maailmasta. Joojoo, tämäkin menee nyt taas vetistelyksi. :'D

Ja ei Rown miusta tarvitse kirjoittaa mitään lisää paitsi ehkä joku hakuteos tai vastaava, voihan sitä fikkejäkin lukea ja kirjoja uudestaan ja uudestaan. :)

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #107 : Huhtikuu 28, 2011, 18:08:16 »
Vaaau mikä traileri ! Todellakin mielenkiinnon herättävä, oli valittu sellaisia pätkiä että voisin hypätä suoraan heinäkuuhun kun on niin kova halu nähdä leffa :D Mahtavaa että messissä on ainakin tuo Molöyn ja Bellatrixin taistelu. Toivottavasti Neville on saatu myös mukaan. Kaiken lisäksi: mitkä musat !!!

Mulla on sellanen kutina, että tästä leffasta tulee ehdottomasti paras, toivottavasti en pety :DD Hiukka surullastahan on mennä katsomaan vikaa leffaa,mutta tällä hetkellä odotan sitä niin paljon ettei mitään rajaa :)

PS. NYEEE ... miksi? yhen kerran olisin ymmärtäny mutta trailerissa kuulu toi ainakin viis kertaa ... :D
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #108 : Huhtikuu 28, 2011, 18:37:07 »
Tuli muuten tästä mieleen postata, että aloin vielä miettimään että mitenköhän olisi jos kaikki elokuvat (siis Potterit) olisivat olleet edes tätä tasoa (oletetaan nyt, että DH part 1&2 ovat molemmat samantasoisia vähint.), niin olisihan se ollut "kenties" aika upeaakin. Tai siis, olisihan se ollut hyvä jos kaikki elokuvat olisivat olleet samalta ohjaajalta. Ja Yates on kyllä kokoajan parantanut Pottereissaan. OOTP:ia inhosin tai siis inhoan aika laajalti, HBP parannettiin jo jonkin verran, vaikka välillä meni vähän liikaakin huumorin puolelle (tosin ei mitenkään hirveästi) ja sitten DH part 1 oli mielestäni paras Potteri tähän mennessä. Että näin. Tälläinen semi-offaus

Kuitenkin, oikeastaan odotuksia ei ole mitenkään paljoa näillä Pottereilla oikein koskaan ollut, koska olin pettynyt niissä kahdesti, joten päätin olla odottamatta niiltä paljoakaan mitään. Nyt kuitenkin nousee jotain pieniä odotuksia viimeiselle elokuvalle, enkä nyt silloin oikein voi mitään.

- A-matkailija, joka juuri päätti että jättää ainakin tältä päivältä DH-elokuva topicin rauhaan.

Poissa Ropsus

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunCastle25757
« Vastaus #109 : Huhtikuu 28, 2011, 19:14:17 »
Ei hitsi et toi traileri on mahtava! Ei voi muuta sanoo. Ootan jo todella innoissani heinäkuuta. Harmi että missaan ensi-illan. Suomen ensi-ilta on kun olen Jenkeissä ja Jenkkien ensi-ilta, kun olen jo palannut Suomeen. Mutta ei se paljoa haittaa, jos leffa on noin hyvä, kuin tuo traileri on. Vähän kyllä surettaa, kun tietää että tämän jälkeen se on loppu...
Let's go poke it with a stick!

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
« Vastaus #110 : Huhtikuu 28, 2011, 19:35:23 »
Oijoi, meni kylmiä väreitä traileria katsoessa. Mahtavan näköistä kun kuolonsyöjät seisovat Voldun takana. Kalkarokselta hieno katoaminen 1:18 maissa. :D Ja se Harryn ja Voldun hyppy, hahahahaha. :DD "IAAAAAAAH!" Miten Voldu nyt noin säikähti vaikka osaa lentääkin...

Luulenpa että tuossa leffassa tulee vetisteltyä, oli ihan lähellä jo Hedwigin kuollessa pt 1:ssä. :(

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #111 : Huhtikuu 28, 2011, 20:07:17 »
Hrr.. Katoin juuri kakkoselokuvan trailerin. Onneks täällä talossa ei ollut muita, olis varmaan vähä ihmetelly mitä mää kiljun joissain kohdissa (osa innostuksesta, osa säikähtämisestä). Koko ihmeen trailerin ajan kylmänväreet selässä! Ihmeellistä, minkään muun (paitti Pottereitten, ja niitten lisäks yhden käden sormilla laskettava määrä) elokuvan traileri ei ole aiheuttanut tuollaista reaktiota! Wau! Odotan elokuvaa innolla! Eka osakin oli ihan jees.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #112 : Huhtikuu 28, 2011, 21:10:58 »
*toivoo hartaasti aikahyppyä kesälomaan*

Oms, olen katsonut tuon trailerin nyt viidesti ja yhä vain fiilarit kasvavat. Jotenkin se on vain niin...odotuksia nostattava. Vaikka ihmettelenkin sitä Harryn Voldun halaamisyritys-kohtausta, niin silti tuleva elokuva vaikuttaa kyllä Potter-sarjan arvoiselta päätökseltä. Kalkaros! <2
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #113 : Huhtikuu 29, 2011, 01:24:16 »
Eih.. kuka ihmeessä jaksaa odottaa heinäkuuhun asti!! Mutta olen kyllä varmaan leffan näkemisen jälkeen sellaisissa tunnelmissa että there are no words.

Mutta trailerista. Se together -kohta on aika jännä missä Harry ja Voldu vaan hyppää jonnekkin kiinni toisissaan. :D Sitten tuo Voldemortin huuto NYEEE... o.O Lisäksi kun tarkkaan katsoo näet kohdan jossa Fred makaa maassa ja siinä oli ainakin Ron.. että että.. :( Ja sitten näkyi Lupin ja Tonks vierekkäin seisomassa ihan selvästi siellä Tylypahkan taistelussa. Tulee mieleen niiden kohtalo.. Sniff. Miten ihmeessä kestän katsoa sen leffan! Kirjassa on jotenkin ihan erilainen tunnelma. Siinä ei näe omilla silmillään sitä surua. En ole mitenkään huikeasti tirautellut Pottereita katsellessa, mutta luulen että viimeisen leffan kohdalla käy toisin.. :D
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa Seawind

• Vuotislainen
« Vastaus #114 : Huhtikuu 29, 2011, 10:24:32 »
Mie en jaksa oottaa tota elokuvaa 8< Tulis jo...
Traileri on kyllä kieltämättä hieno ja jotenkin oli ihanaa kun se alkoi vanhalla kunnon Hedwig's themellä. Sitten mulle tulee aina kylmät väreet kun tylypahkan jotkut suojat hajoavat, oli sitten missä trailerissa tahansa. Mua hieman mietityttää, että mihin kohtaan toi Voldun ja Harryn together kohta on tungettu. Ehkä se on joku uni :D Saattaa liittyä myös siihen toiseen kohtaan joka on jossain trailerissa, kun Harry on ilmeisesti sidottu ja Voldemort kysyy "Why do you live, boy?" Repesin vaan siinä totaalisesti kun Voldemort huutaa sen hienon huutonsa tippuessaan.
Ehkä eniten odotan niitä Kalkaroksen muistoja. Se on niin surullisen näköstä, kun se seisoo siinä Potterien hajonneen talon edessä :<

Poissa Sofia

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosVine12
« Vastaus #115 : Huhtikuu 29, 2011, 19:19:48 »
Eikä, vähä ihana traileri!! ♥ Ja niin kuin superhyvät trailerit yleensäkin, nostatti kyyneleet silmiin! ;)

Kalkarosta näytettiin tässä trailerissa paljon, ja se on hyvä, sitä on siis toivottavasti itse elokuvassakin paljon näkyvillä. Odotan niin paljon niitä Kalkaroksen muistoja, niistähän on sanottu, että ne on koko elokuvasarjan parhaiten kuvatut kohtaukset. :) Muutenkin tahdon niin nähdä Lilyn ja Kalkaroksen yhdessä, kun olen tykästynyt jotenkin siihenkin pariin (tykkään toki myös Lily/James-parituksesta!). :) Harry näytti jotenkin niin vanhalta, ei siis mitenkään ylivanhalta, vaan sillä tavalla kypsyneeltä nuorelta aikuiselta. Oli myös hyvä, että Tonksia ja Remusta sekä Ginnyä näytettiin, he ovat myös keskeisiä henkilöitä tarinassa. Ja Fred... Voi Fred-parka! :( Mollyn ja Bellatrixin taistelu näytti ainakin hienosti tehdyltä, samoin Korpinkynnen diadeemi näytti tosi kauniilta. Jotenkin tykkään siitä kohdasta, jossa Hermione ja Ron juoksevat tulta pakoon (odotan niin paljon niiden kahden suudelmaa!! ♥)... :) Ja keiden kädet siinä meinaavat ottaa toisistaan kiinni, mutta sitten yhtäkkiä vajoavat alas?
Ainoat kaksi asiaa, jotka trailerissa vähän ihmetyttivät ja ärsyttivät ja mistä monet täällä ovat jo huomauttaneetkin, oli nuo Voldemortin huudot sekä se Harryn ja Voldemortin yhdessä putoaminen (mikä kumman kohta se edes on?!). :D
Kaiken kaikkiaan jännittävä ja koskettava traileri, hyvin tehty! :)

Ää, en malta odottaa elokuvaa, se tulee olemaan jotain niin upeaa!!!
You can be a sweet dream or a beautiful nightmare. ♥

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #116 : Huhtikuu 29, 2011, 20:04:18 »
Ensinnäkin, älkää välittäkö, sain päivämäärän ja trailerin katsomisen vuoksi äkillisen hingun heitellä välillä englanninkielisiä kommentteja.

Lamaannuttava traileri. KV 2, viimeinen Potterleffa, on tosiaankin tulossa kovaa kyytiä.
Toisaalta se voisi saapua nähtäväksemme vaikka heti, toisaalta olla tulematta koskaan.

Itsekin olen hyvin iloinen siitä, että Severukselle annettiin trailerissa kaikkia edellisiä trailereita enemmän aikaa.
(0:07-0:08 + 0:42-0:43 + 0:48 + 1:18. Parhautta kaikki tyynni. <2 (Etenkin kaksi viimeisinnä mainittua. <2))
Toisaalta hyvin ymmärrettävääkin, hänhän tulee kuulemamme mukaan varastamaan katsojien huomion elokuvassa tunteikkailla kohtauksillaan.

Olen veikkaillut jo etukäteen, että tuosta elokuvasta tulee äärimmäisen vaikea katsoa. Traileri vain vahvisti mielipidettäni. Etenkin kun se tulee teattereihin myös 3D-muodossa. Normaali 2D:kään kun ei tule olemaan mitenkään kevyesti ohitettavaa materiaalia. *miettii millä pystyy kattamaan Vuotisnäytöksessä mitä luultavimmin aiheuttamansa vesivahingon tuomat kulut*

Paras kohta oli ehdottomasti 0:00-1:58.

Kalkarosta näytettiin tässä trailerissa paljon, ja se on hyvä, sitä on siis toivottavasti itse elokuvassakin paljon näkyvillä.

Don't worry, he will be. ;) Hahmoille trailereissa suotava aika pyritäänkin rinnastamaan melko tehokkaasti siihen, minkä verran he tulevat olemaan itse leffoissa esillä.
Esimerkkinä vaikkapa KV 1, Kalkaros esiintyi koko elokuvan aikana yhdessä kohtauksessa, ja häntä näytettiin trailerissa se muutama sekunti. KV 2:ssa Alan tulee saamaan paljon esiintymisaikaa - muutamaa hänen kohtauksistaan pystytään vilauttamaan jo trailerissa, paljastamatta siltikään kaikkea vielä tulossa olevaa.

Let's scream it, all together: NYYEEEEEEAAAAHHHH!!!

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2011, 14:07:21 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #117 : Huhtikuu 29, 2011, 21:15:30 »
Minäkin ihmettelin tuota Harry ja Voldemort-kohtaa. Eikös jo ykköselokuvan trailerissa näytetty sitä kirjassa ''Taas metsä''-nimellä olevaa metsäkohtausta? ''Harry Potter! Come to die!'' Itse odotan eniten eri hahmojen kuolemia, varsinkin Fredin ja Bellatrixin.
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #118 : Huhtikuu 29, 2011, 21:50:49 »
Minäkin ihmettelin tuota Harry ja Voldemort-kohtaa. Eikös jo ykköselokuvan trailerissa näytetty sitä kirjassa ''Taas metsä''-nimellä olevaa metsäkohtausta? ''Harry Potter! Come to die!'' Itse odotan eniten eri hahmojen kuolemia, varsinkin Fredin ja Bellatrixin.

Juu toi kohtaus on mustakin outo. Ekassa trailerissahan nähtiin molemmista elokuvista pätkiä.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #119 : Huhtikuu 30, 2011, 03:08:52 »

Juu toi kohtaus on mustakin outo. Ekassa trailerissahan nähtiin molemmista elokuvista pätkiä.

Metsäkohtauksessa Voldemort yrittää tappaa Harryn, linnassa Harry taasen käy taistoon Voldemortia vastaan, joten kyseessähän ovat kaksi aivan erilaista kohtausta. Volden ja Harryn välistä taistelua ei ilmeisesti käydä sisällä salissa, kuten kirjassa. Leffassa tulee muutenkin olemaan hyvin paljon muokattuja tai lisättyjä kohtauksia.

~Bloodie

Poissa Mosaiikkityttö

• Hobitti
  • Vuotislainen
    • X reason to live
  • Pottermore: MoonRose22626
« Vastaus #120 : Huhtikuu 30, 2011, 15:28:47 »
Aargh!! Mä en kestä heinäkuuhun asti. Toi traileri oli kyllä sen verran jännä. Toi kohta mis Harry sanoo "together" ja sit ne molemmat menee sinne alas, mitä ihmettä?

Ja ne Kalkaros kohtaukset, ihania. Ihanaa kun se tulee leffassa enemmän esille. Eikö juonnipaljastuksissa sanottu et Kalkaroksen muisto.kohtaus on koko elokuvasarjan kaunein kohtaus? Jotain tällästä mä muistelisin.

NYEEEEEEAAAAAAH!!! Niin kuin Voldemort sanoisi:D

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #121 : Huhtikuu 30, 2011, 15:59:37 »
Aargh!! Mä en kestä heinäkuuhun asti. Toi traileri oli kyllä sen verran jännä. Toi kohta mis Harry sanoo "together" ja sit ne molemmat menee sinne alas, mitä ihmettä?

Ja ne Kalkaros kohtaukset, ihania. Ihanaa kun se tulee leffassa enemmän esille. Eikö juonnipaljastuksissa sanottu et Kalkaroksen muisto.kohtaus on koko elokuvasarjan kaunein kohtaus? Jotain tällästä mä muistelisin.

Hyppykohtauksessa on oman käsitykseni mukaan kyse juuri tuosta, mikä jo edellisessä viestissäni (edellisellä sivulla juuri ennen omaa viestiäsi) mainitsin. :)

Ja kyllä, Kalkaroksen muistokohtauksesta on sanottu juurikin noin.

~Bloodie
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2011, 16:02:57 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Guetta

• Vuotislainen
« Vastaus #122 : Huhtikuu 30, 2011, 16:48:45 »
Itse olen päättänyt etten lue mitään leffaan liittyviä juoni/muita paljastuksia ainakaan tarkoituksella.

Näin koitan nauttia sitten itse elokuvasta mahdollisimman paljon.

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
« Vastaus #123 : Toukokuu 02, 2011, 20:57:46 »

(0:07-0:08 + 0:42-0:43 + 0:48 + 1:18. Parhautta kaikki tyynni. <2 (Etenkin kaksi viimeisinnä mainittua. <2))

Paras kohta oli ehdottomasti 0:00-1:58.

Komppaan ehdottomasti, ihana professori Kalkaros <3 Kaikista paras oli tuo 0:48... <2<2<2<2 Toivottavasti sitä näytetään elokuvassa ooooooooooooikein paljon ;D Alan Rickmania parempaa Sev... korjaan, professori Kalkarosta en nyt ainakaan heti pysty keksimään ;)
Njoo, mutta siis. En yritä säästyä spoilaantumiselta, tiedän etten pysty... :)
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #124 : Toukokuu 02, 2011, 21:13:38 »
Pakkopakkopakko hypätä ajassa heinäkuuhun. Ykkösosa jäi niin jännään paikkaan ja muutenkin... AARGHHH... Mut sit toisaalta on surullista, kun Pottereita ei enää tuu. Toivottavasti faneja kuitenkin tulee vielä olemaan, senkin jälkeen kun niitä ei enää tule.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."