Kirjoittaja Aihe: The Strokes  (Luettu 560 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
The Strokes
« : Helmikuu 20, 2011, 18:09:59 »
The Strokes on yhdysvaltalainen rockbändi, joka on perustettu vuonna 1998. Bändi nousi maailmanmaineeseen vuonna 2001, kun he julkaisivat ensimmäisen levynsä Is this Itin. Bändin musiikkityyli on indierockia, joskin siinä on vaikutteita garagerockista. Musiikkia on verrattu perinteiseen New York -rockiin.
Albumit:
Is This It (2001)
Room On Fire (2003)
First Impressions of Earth (2006)
Angles (2011)

Bändin jäsenet:

Julian Casablancas - laulu
Nick Valensi - kitara
Nikolai Fraiture - basso
Albert Hammond jr. - kitara
Fab Moretti - rummut

Suurin musiikillinen rakkauteni, joka minulla koskaan on ollut. Toivon syvästi, että rakkaussuhde bändiin tulee kestämään ikuisesti. The Strokes on minulle täydellinen bändi. En vain voi olla muuta kuin ylistämättä jokaista levyä, jokaista kappaletta, ja jokaista jäsentä soittotaitoineen, ulkonäköineen ja asenteineen. Is This It on luultavasti loistavin levy koko 2000-luvulta (tai ainakin sitä mieltä on NME), ja vaikka jonkun mielestä kappaleet saattavat kuulostaa samanlaisilta, minua se ei haittaa ollenkaan. Ne kuulostavat samalta hyvällä, Strokesmaisella tavalla. Ja pakko lisätä, että Julian Casablancas kirjoittaa siistejä sanoituksia, kappaleista puhumattakaan. Niissä on oikeasti ideaa, ja ne ovat samaan aikaan sekä hauskoja, hieman sarkastisia, että omalla tavallaan erottuvia. Parhaat lyriikat löytyvät ehdottomasti kappaleesta Ize of the World. Lempikappaleeni, ja samalla myös ensimmäinen kappale jonka The Strokesilta koskaan kuulin, on Reptilia.

Mutta mitä te muut tykkäätte? Oletteko kenties yhtä fanaattisia kuin minä? ;)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2011, 17:58:36 kirjoittanut Miss Zora »
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det