Kirjoittaja Aihe: W-rock - Potter musiikkia  (Luettu 1960 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mosaiikkityttö

• Hobitti
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • X reason to live
  • Pottermore: MoonRose22626
  • Tupa: Puuskupuh
W-rock - Potter musiikkia
« : Helmikuu 01, 2011, 18:13:17 »
Joo, mä selasin kaikki aiheet läpi eikä w-rockista ollut topickia joten päätin sitten laittaa sellaisen.

Kysymys on siis w-rockista, kuullostaa oudolta sanalta. W-rock on tullut sanoista wizardrock eli velhorock tai velhomusiikki. Se on aika tuntematon Euroopassa, ainakin minun mittakaavani mukaan, mutta Yhdysvalloissa se on erittäin suosittua Potterfanien keskuudessa. Bändejä on monia, biisejä voi löytää YouTubesta. Bändejä esim. ovat Ministry of Magic (oma lempparini), The Parselmouths, Harry and the Potters, Moaning Myrtles, Draco and the Malfoys, The Remus Lupins ja paljon muita. Lisää tietoa w-rock bändeistä saa sivulta Real Wizard Rock

Biisien musiikki on yleensä tietokoneella tehtyjä, mutta myös akustisia versioita löytyy. Tässä muutama sivu w-rockiin liittyen.
Luke Conardin profiili YouTubessa(Ministry of Magic)
Kristina Hornerin profiili YouTubessa(The Parselmouths)
ITunes (Ministry of Magic, 4. albumi)

Haluain kuulla muiden mielipiteitä w-rockiin liittyen. Ja jos keskustelua ei synny, tämän saa kyllä poistaa...

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: W-rock - Potter musiikkia
« Vastaus #1 : Kesäkuu 15, 2014, 17:48:58 »
          W-rock on ihan mahtavaa! <3

Itse löysin kyseisen musiikkityylin vasta tänään Vuotiksen avulla ja hurahdin siihen heti. Harmi ettei minulla ole niiden levyjä - jos sellaisia edes on.

Lempibiisejä ovat ehdottomasti ainakin:

Swish And Flick - Pureblood
Oliver Boyd And The Remembralls - Mischief Managed

OBaTR:n kaikki biisit on ihania ♡

"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Kesäkuu 17, 2014, 03:11:34 »
Samaa mieltä huispauskotkan kanssa, wrock on, eikun...
Omasta mielestä ainakin Oliver Boyd and the Remembralls, Ministry of Magic ja Remus Lupins on ehkä niitä parhaita.
Puhelimessa soittolista velhorokille ja sitä on sitten kiva kuunnella jos iskee kamala Potternostalgia eikä jaksa/pysty lukemaan just sillä hetkellä :D
Ja kyllä kai niitä ihan levyjäkin voi netin kautta ostaa, ainakin muistaakseni luin jostain niin...?
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Heinäkuu 14, 2014, 19:52:00 »
Wrock on mielestäni ihan mahtavaa! Pari vuotta sitten löysin Ministry of Magicin, harmi vaan että ovat hajonneet. Se on ainoa wrock bändi jota olen kunnolla koskaan kuunnellut. Kyllähän Remus Lupinskin on hyvä mielestäni, mutta MoM on aina paras! Levyjä en ole netistä löytänyt enää muuten kuin ladattavana..