Kirjoittaja Aihe: Kyllä Kalkaros opettaa K12/ Huumori (Severus, Harry...) KAKSIMIELISILLE  (Luettu 240 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Elfaba

• Lennon ja liitämisen opettaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tom Felton <3
    • Kyllä Kalkaros opettaa
  • Tupa: Puuskupuh

Nimi: Kyllä Kalkaros opettaa
   Kirjoittaja: Elfaba
   Beta: Eunhyuk
   Ikäraja: 12
   // Ikäraja muokattu & pyöristetty sääntömuutoksen mukaiseksi. :) -R
   Genre: Huumori
   Parituksia: Ei erityisemmin
   Varoitus: Kaksimielisille ;D

"Herra Potter." Severus Kalkaroksen ääni kaikui kolkossa luokassa. "Voisitteko ystävällisesti palata tähän todellisuuteen, ja mahdollisesti myös kertoa minulle, mitä saadaan, kun yhdistetään sisiliskon kieltä ja piparjuurijauhetta?"
  Harry nosti tokkuraisena päätään. Unet olivat jääneet viime öinä vähiin tulevan huispausottelun takia. Viime yönkin hän oli miettinyt sopivaa stradegiaa, miten napata sieppi mahdollisimman nopeasti ennen Korpinkynnen etsijää Low Harrisonia.
  "No, miten on? Eikö arvoisa, kaikkien tuntema Harry Potter ole lukenut läksyjään?" Kalkaros sanoi pientä vahingoniloa äänessään. "Kerropa, arvaatko itse, vai annatko vuorosi neiti Grangerille?" hän sanoi viitaten Hermioneen, joka suurin piirtein hyppi penkissään.
  "Öm..." Harry takelsi. Häntä inhotti myöntää, ettei hänellä ollut aavistustakaan asiasta. Lopulta Kalkaros näki Harryn ilmeestä, mitä tämä ajatteli. "Niin arvelinkin."
  "Jokatapauksessa", Kalkaros sanoi kävellessän takaisin työpöytänsä taa ja unohtaen Hermionen kokonaan, "Ilmoitan halukkaille, että minut on valittu uuden valinnaiskurssin opettajaksi. Tämä kurssi kestää koko kevätkauden, ja on varmasti teille jokaiselle hyödyllinen. Ja sanottakoon, että jokainen oppilas, joka kurssille ilmoittautuu, saa minulta erityismaininnan. Tämä edellyttää tietysti hyvää tuntityöskentelyä...", hän käänsi katseensa Harryyn, "Ja ahkeraa läksyjen lukua."
  "Jätän luokan ulkopuolelle listan, johon kirjoitatte nimenne, mikäli haluatte kurssille. Alle kahdenkymmenen oppilaan ryhmää minä en tule opettamaan", Kalkaros sanoi halveksuen.
  "Läksyt te jo tiedättekin, ja mikäli ette, se ei taas ole minun ongelmani. Tunti on päättynyt." Severus julisti, ja lähti mustan viittansa helmat liehuen ulos luokasta kohti käytävää.
Harry kaivoi laukkunsa esiin, ja kasasi sinne kaikki tavaransa. Hän näki Hermionen juoksevan luokseen luokan toisesta päästä.
  "Harry kiltti, suostuthan ilmoittautumaan kanssani sille kurssille?" hän kysyi huohottaen.
  "Oletko hullu? Kuka nyt haluaisi lisää Kalkaroksen piinaa niskaansa?" Ron sanoi yllättäen heidän takaansa.
  "Olen samaa mieltä Ronin kanssa", Harry sanoi. " Hänessä on tarpeeksi kestämistä muutenkin!"
Hermione katsoi heitä anelevasti silmiin.
  "Ajatelkaapa, ehkä hän ei olekkaan yhtä inhottava opettaja sillä kurssilla. Jos hän vain haluaa olla meille inhottava siinä aineessa, mitä hän eniten inhoaa", Hermione sanoi valaisevasti.
  "No jaa, empä nyt oikein tiedä... Haluaisin miettiä..." Harry empi.
  "Ei siinä ole mitään miettimistä, kirjoitetaan vain nimemme listaan", Hermione houkutteli.
  "Miksi sinä edes haluat sille kurssille?" Ron kysyi ihmeissään. "Ethän sinäkään voi sietää Kalkarosta."
  "Ettekö kuulleet? "Jokainen oppilas, joka kurssille ilmoittautuu, saa minulta erityismaininnan.Lisäksi uusi oppiaine ei olisi pahitteeksi. Minä ainakin ilmoittaudun! Entä te?" Hermione kysyi.
  "Hyvä on, mutta vain sen erityismaininnan takia", Harry myöntyi. Pieni plussa tulisi kyllä tarpeeseen, jos hänen koulumenestyksensä ei olisi kovin hääppöinen.
  "Ei käy..." Ron vastusti, mutta hänen mielipiteellään ei ollut enää väliä. Hermione oli jo rientänyt kirjoittamaan heidän nimiään listaan, joka roikkui luokkahuoneen ovessa pelkän hakaneulan varassa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2012, 13:22:04 kirjoittanut Renefer »
Twinkle twinkle ;>

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Oppia elämään K15/ Huumori
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2011, 21:26:39 »
Ääk, etkä ilmottanu tän ficin laittamisesta... Mur...
No, itse kommenttiin. Teksti on sujuvaa, ja helposti luettavaa. Pystyisin helposti Rowlingin kirjoittavan hahmojen sanovan noin. 
Todella mielenkiintoinen aihe! Niinkuin mööningmyrttikin sanoi, mietityttää vaan mikä se aine on.
Vaikka tiedänkin jo osan jatkosta, mikäli se menee kuin tähän mennessä olet kertonut, odotan innolla jatkoa!

<3:llä Dragon

// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor