Kirjoittaja Aihe: Keneen olisitte ihastuneita/rakastuneita jos olisitte Tylypahkassa?  (Luettu 33909 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Katspicious

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Keneen olisitte ihastuneita/rakastuneita jos olisitte Tylypahkassa?
« Vastaus #150 : Heinäkuu 23, 2013, 14:33:29 »
Oliver Wood, koska hän olisi hyvä vastapaino tiukkapipoiselle luonteelleni.

Poissa blackstar

• Vuotislainen
« Vastaus #151 : Syyskuu 20, 2013, 18:51:22 »
Siriukseen

Olisi tehnyt mieli tappaa Harry kun se idioottina tapattaa Siriuksen...

Mutta siis, kelmien aikainen Sirius olisi niin unelma! Tai ajatuksissani Sirius esittää sellaista pahaa poikaa, mutta on oikeasti haavoittuva raukkapoika, jonka täytyy vain löytää oikea tyttö. *vink vink
Lisäksi Sirius kuvataav aina todella komeana, fiksuna ja urheilullisena. Onko mitään seksikkäämpää?
Myös kelmienaikaiset James ja Remus kelpaisivat. James on hieman pahapoikamainen, mutta oikeasti se on sellainen ihana ja huolehtiva. Remuksessa taas viehättää sen kiltteys ja fiksu luonne. Ja lisäksi Remus n ihmissusi, joka kuulostaa jotenkin seksikkäältä...

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #152 : Syyskuu 26, 2013, 20:27:56 »
Varmaankin Frediin tai Georgeen tai Oliver Woodiin.
Myös omana kouluaikana Sirius ja James olisivat olleet kivoja. Perusteluna se, että he ovat niin erilaisia kuin minä-jota-verrataan-Hermioneen.

Poissa Niila

• kauhukakara
  • Vuotislainen
« Vastaus #153 : Lokakuu 06, 2013, 17:09:20 »
Luultavasti Seamus Finniganiin, tai Fred (mutta ei Georgeen, en tiedä miksi) tai Charlie Weasleyhin.

Hehän ovat kaikki mukavia, huumorintajuisia ja hyvännäköisiä.

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #154 : Lokakuu 15, 2013, 19:35:20 »
Jaahas. Tähän on sitten se kolmisen vaihtoehtoa.
Ensimäiseksi Percy Weasly. Se punapää, joka nipottaa aina kaikesta ja opiskelee tunnollisesti päästäkseen ministeriksi/ministerin oikeaksi kädeksi. Oikeastaan pidän Percyn luonteesta. Se on ihanan järjestelmällinen, tunnollinen ja tarkka. Mitään ei jää puuttumaan. Ja plussaa toki tuo sekin, että poika on hyvin kunnianhimoinen. Voisin kuvitella seisovani hänen rinnallaan, aurorina. Olen itsekin aika kunnianhimoinen ja järjestelmällinen. Tukisimme hyvin toisiamme.

Toiseksi, Neville Longbottom. Neville on niin ihana! Neville on uskomattoman rohkea, sisukas ja suloinen nallekarhu. Aluksi Neville ajattelee, ettei hänestä ole mihinkään, mutta loppujen lopuksi Neville on se yksi niistä suurista sankareista. Ja rakastan sitä, kuinka Longbottom ei halua pitää itseään muiden yläpuolella, vaan kulkee omaa tietänsä. Ja hän osaa ottaa riskejä. Hän liittyi Albuksen kaartiin, vaikka olisi saattanut jäädä kiinni ja lähti muiden mukaan Ministeriöön taistelemaan Voldermortia vastaan.

Kolmanneksi, yksi naissukupuolenedustaja Luna Lovekiva. Jaksaisin kuunnella hänen puheitaan mistä tahansa, vaikka koko päivän! Hän on niin persoonallinen, luonnollinen ja vapaa henkilö. Vaikka hän on kokenut kovia, hän silti jaksaa uskoa tulevaan, eikä jää tielle makaamaan ja valittelemaan kohtaloaan. Hän uskaltaa käyttää ääntänsä ja on erittäin viisas, vaikkakin vähän hupsu. Voisin etsiä hänen kenkänsä, vaikka maapallon ääristä. Hän on niin omissa maailmoissaan ja haaveissaan, ja siksi niin ihana.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Ira

• Vuotislainen
  • the only way is rebellion.
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #155 : Elokuu 26, 2014, 18:49:38 »
En tiedä, mutta Ron on aina herättänyt minussa mielenkiintoa. Hauska ja varmasti hyvä ystävä. Se on vaan niin sympaattinen vanhoine kaapuineen ja rikkoituneella sauvalla. Musta Ron on juuri parhaillaan kolmosesta ylöspäin, niin leffoissa kuin kirjoissa. Kylläkin en pitänyt Lavenderin ja Ronin tarinasta, turhaa ajanhukkaa sellainen säätely mun mielestä.. Kyllä musta olisi parasta olla Ronin hyvä ystävä, ehkä paraskin. Ehkä meillä tulisi kuitenkin riitoja, mutta parisuhteisiin ne riidat kuuluvatkin. Rakastumisesta en oikein tiedä, mutta mistä sen sitten tietäisi jos niin kävisikin.

Muita tyyppejä voisi olla kyllä, mutta en jaksa listata. Ei nyt oikein ole ketään joka olisi niin puoleensa vetävä kirjojen kaudelta. Opettajista ehkä olisi Sirius tai Remus. Kolmannelta sukupolvelta Albus, Scorpius tai Hugo luultavammin. Mutta ne ei niin mun tyyppiä kaikki siis. Ehkä kuitenkin Ron on mun kingi...

Poissa Away

• Maailman yksinvaltias
  • Vuotislainen
  • Polvistukaa, kuolevaiset!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #156 : Helmikuu 16, 2015, 20:32:52 »
Dracoon. Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen.

(Mikä mua vaivaa mä ihastun aina pahiksiin...)
Kneel before me

Poissa Hitomi Yukiko

• Sekunttiviisari
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BloodDream30343
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #157 : Helmikuu 18, 2015, 20:17:01 »
Johonkin luihuiseen tai rohkelikkoon.. varmaan Dracoon tai Frediin  :) kenties molempiin yhtä aikaa.. ^^
Paintin with my watercolors, watching my life.

Poissa Acromantula

• Vuotislainen
« Vastaus #158 : Huhtikuu 09, 2015, 16:15:30 »
Joko Draco tai Fred. Draco, koska se on komea, luihuinen ja se on myös väärinymmärretty. Sehän on todellisuudyessa hyvis, mutta tyranni isän ja pimeän lordin painostuksella siirtynyt palvemaan pahaa. Fred, koska se on vauhdikas ja huumorintajuinen hahmo, joka ei piittaa siitä mitä muut sanovat vaan pitää kiinni suunnitelmistaan. Hän keksii jotain hauskaa mistä tahansa tilanteesta ja muistuttaa itse asiassa tämän hetkistä ihastustani.

Poissa Chilisuklaa

• Moony Cullen
  • Vuotislainen
  • I ᒪOᐯᕮ ᗪᗩYᔕ ᗯᕼᕮᑎ ᗰY OᑎᒪY ᑭᖇOᗷᒪᕮᗰ Iᔕ Tᕮᗩ Oᖇ ᑕOᖴᖴᕮᕮ
« Vastaus #159 : Huhtikuu 09, 2015, 18:49:53 »
Niitä on monta. Kelmiajalta ehdottomasti James Potter tai Sirius Musta. Kummatkin ovat sellaisia komeita, tummatukkaisia (<3) poikia, joilla on huumorintajua ja kekseliäisyyttä vaikka muille jakaa. Mutta enemmin ehkä James, sillä koska Sirius on playboy (ei kyllä ole kunnon syy, mutta :D), niin... Juup. Sitten 'Harryn ajalta' olisi varmasti Draco Malfoy ja Fred Weasley. Draco on sellainen ihana, komea pahis, ja blondi. Tykkään tummatukkaisista, mutta toisaalta, blondit... Awwwws. Ja Fred on hauska ja huumorintajuinen vekkuli.
Kolmannelta sukupolvelta ehkä Scorpius Malfoy ja James Potter jr.. Scorp, kuten Draco, on pahis (ei ehkä ihan niin pahis...) ja Jamie 2 on aivan kuin isänsä... Ja varmaan kuin ukkinsa.
Live your dream, before the nightmares come!

Poissa Charlotte

• Vuotislainen
  • No books, no life
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #160 : Huhtikuu 09, 2015, 19:28:57 »
James Potter, aivan ehdottomasti!
James on täynnä positiivisia puolia esim. hyvännäköinen, urheilullinen, älykäs, huumorintajuinen ja lisäksi se on niin ihanaa, miten aidosti James välittää Lilystä ❤
Seuraavana tulisivat ehkä Ron tai Fred Weasley. Molemmat hauskoja, rohkeita ja sympaattisia 😊

Mutta en silti ole ikinä haaveillut olevani naimisissa kenenkään Pottertyypin kanssa yms.
Rowling on parittanut hahmot hyvin enkä ikimaailmassa haluaisi esim. itseäni Lilyn tilalle. James kuuluu Lilylle. Piste.
"Mutta sinähän olet kuollut", Harry sanoi.
"Niin olen", Dumbledore sanoi arkisesti.

Poissa Soul Spirit

• Silli
  • Vuotislainen
  • Herra merirosvokapteeni-ninja-salamurhaaja Kenway
    • Warrior Cats RPG
  • Pottermore: Silagul
« Vastaus #161 : Huhtikuu 09, 2015, 22:20:30 »
Ei ehkä pitäisi kommentoida tätä aihetta, koska minulla ei aseksuaalisuuteen melko vahvasti kallistuvana ihmisenä ole oikeastaan halua parittaa itseäni fiktiivisille hahmoille sen paremmin kuin oikeillekaan ihmisille. Minulla ei siis ole paljoa sanottavaa asiaan. Pääasiassa pidän hahmoista siksi, että ne on luotu luonteeltaan, tavoiltaan, kyvyiltään tai menneisyydeltään kiinnostaviksi. En ole tainnut tarkemmin ajateltuna koskaan ajatella, että toivoisin voivani olla jonkun Potter-kirjojen hahmon kanssa suhteessa, vaikka hahmot olisivatkin oikeita. Kukaan heistä ei tunnu sopivan minulle niin hyvin. Jos nyt pitää kuitenkin sanoa edes joku hahmo, niin luultavasti se olisi joko Lee Jordan tai (jos nyt ei oteta ikäeroa huomioon) Charlie Weasley.
Miksikö? Vaikka en melko varmasti koskaan aloittaisi suhdetta kummankaan hahmon kanssa, niin luulen, että meistä voisi tulla ainakin ystäviä. Kirjojen antaman kuvan perusteella noiden kahden hahmon luonteet ja kiinnostuksen kohteet olisivat luultavasti lähimpänä omiani. Olen saanut Leestä mm. sellaisen kuvan, ettei hän ole ihan samanlainen vitsailija kuin Fred ja George vaan pikemminkin vähän riehakkaampi ihminen. En itse usein heittäydy helposti mukaan tekemisiin tai ole riehakas, mutta silloin, kun se puoli minusta on vahvimmillaan, muistutan saamani kuvan mukaan melko paljon Leetä. Veikkaan, ettei hänen kanssaan kävisi aika tylsäksi. Fred ja George ovat hyvinkin saattaneet ottaa ystävänsä mukaan seikkaillessaan ympäri Tylypahkan salakäytäviä, vaikka sitä ei kirjoissa (muistaakseni) mainitakaan.
Charlie Weasley oli melko ilmiselvä valinta. Monet ovat ehkä huomanneetkin, että olen Charlien tavoin hulluna lohikäärmeisiin. Jos olisin velhomaailmassa haluaisin saman työn kuin hän, hällä väliä, kuinka arpiseksi sen takia saattaisin muuttua. En muutenkaan pidä itseäni erityisen kauniina, niin eivät ne arvet ainakaan minua rumemmaksi muuttaisi (oikeastaan jopa pidän arvista). Jos ei muuta, niin puheenaiheet tuskin ainakaan loppuisivat meiltä kovin nopeasti, vaikka käsitykseni mukaan Chralie ei olekaan kovin puhelias ihminen - sekin meillä on yhteistä. ^^
The darkness descends on quiet earth,
the night cannot know how much it's worth
Inspiring the shadows with fading
And horizon with ending