Kirjoittaja Aihe: Keneen olisitte ihastuneita/rakastuneita jos olisitte Tylypahkassa?  (Luettu 34811 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa kattimäli

• Keudalainen :)))))
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • oot_huono :DDDD
  • Tupa: Rohkelikko
No siis lultavasti olisin ihan rakastunut Hermioneen <3 <3!! tiedän että olen tyttö, mutta olen kinnostunut tytöistä, ja etenkin vähäpukeisista.. Menisin Hermionen kanssa naimisiin jos vain voisin;) Hän vain on niin ihana, kaunis, seksikäs ja rakastettava <3<3 Olen todella kateellinen Ron:lle koska hän pääsi suutelemaan Hermionea =(((

Muistathan perustella mielipiteesi! Siitä, että jokainen kertoo rakastavansa Siriusta, ei ole mitään hyötyä, jos muut eivät voi päätellä, miksi. ;)
t. Suru-aurori, joka siisti topickia (hyvinkin kevyellä kädellä, niin!) ja kauhistui viestien laadusta
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2011, 19:12:57 kirjoittanut Surumielinen »
Mind the cap between track and the platform

Goldilocks

• Ankeuttaja
Vs: Keneen olisitte ihastuneita/rakastuneita jos olisitte Tylypahkassa?
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2010, 22:35:13 »
Luultavast en kehenkään. :'D Ottaen huomioon, että mä olen niitä jotka ei jaksais juosta super suosittujen perässä ja niin. Mut Draco Malfoyn kaveri ois ihana olla! Itsekeskeseen, omahyväseen käytökseen on totuttu, joten ei ongelma kestämisessä! (Se on myös syy, miksen KOSKAAN ihastuisi kyseiseen hahmoon vaikka rakastanki tätä koko sydämmeni pohjasta. :D Täysin platonisesti, tosin.)

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Facebook
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2010, 00:39:50 »
Sanoisinpa että Lunaan <3
Luna on kaunis ja värikäs persoona, ja siitä mä tykkään ;)
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #3 : Joulukuu 14, 2010, 15:45:08 »
Tuskinpa ainakaan kehenkään oppilaista (rohkelikkoihin nyt varsinkaan, kirjojen perusteella ovat juuri sellaisia sikoja kuin mitä täälläkin saa ihan huvikseen katsella), mutta jotkut opettajat voisivat ainakin hymyilyttää vaikka ei se nyt tuohon kysymykseen oikein vastannut.

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2010, 19:08:35 »
Hmmm... Paha kysymys : D
Saattaisin olla salakavalasti/alitajuntaisesti ihastunut jompaan kumpaan Weasleyn veljeksistä.. Mutta ehk realistisesti ajatellen juoksisin ensimmäisenä kaikkien (paitsi Pansyn) tuvassani olevien tyttöjen kimpussa~

Poissa Meleth

• Viimeinen vihollinen
  • Vuotislainen
  • Remember that the last laugh is on you.
  • Pottermore: RiverLight18790
« Vastaus #5 : Joulukuu 17, 2010, 23:08:20 »
Olisin varmaan salaa ihastunut Kalkarokseen, Siriukseen tai Lupiniin.
Kaikki ovat omalaatuisia persoonia, jotka kiinnostavat minua.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #6 : Joulukuu 21, 2010, 14:23:58 »
Veikkaisin, että johonkin opettajaan.. :> Vaikka Lupiniin.. tai sitten johonkuhun muuten vain "kypsempään" henkilöön. :)
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Poissa Afro

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #7 : Joulukuu 21, 2010, 17:28:08 »
Lee Jordaniin! En voi vastustaa rastoja tai hänen villiä luonnettaan :D

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Joulukuu 21, 2010, 19:51:00 »
Yksi aika ilmiselvä: Draco!! Niin ihana vaan... Voisi se olla joku muukin vähän (tai vähän enemmän) pahis poika :) Mieluiten luihusesta tai korpinkynnestä ja puhdasverisyydestä toki plussaa :)

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
« Vastaus #9 : Joulukuu 21, 2010, 21:19:49 »
Kelmien ajan Siriukseen.. Tai sitten Jamesiin <3
Ja jos nyt mennään "Kirjojen ajassa" niin kaksosiin.. Frediin <3
Njääh. Kirjoitampas lyhyesti..
Siriukseen siksi, että se nyt vain on niin ihana ja kaikkea <3 Ja James on sellainen huolehtiva ihana, upea hahmo. Itseasiassa voisin olla ihastunut keneen tahansa kelmiin, sillä he kaikki ovat niin upeita ja rohkeita hahmoja, ainakin ficeissä. Peter olisi kuitenkin ehkä heistä se vähiten ihana.. Fred on kaksosista [minusta] se parempi. Ja George vaikuttaa muutenkin paljon hiljaisemmalta ja näin. Fred on se, joka riehuu enemmän ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2011, 21:08:55 kirjoittanut Samiwais »
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa Satuu

• Vuotislainen
  • Pottermore: lightelm13
« Vastaus #10 : Joulukuu 21, 2010, 21:58:04 »
Ehkä Kelmien ajassa saattaisin salaa olla ihastunut Jamesiin. En voi vastustaa miehiä jotka välittävät noin paljoin kuin James Lilystä. Sitten lisäksi itsekkin olen punapää (värjäyksellä mutta silti!) Siriukseen voisin olla ihastunut mutta en rakastunut. Unelmoin semmoisista huolehtivaisista miehistä kuin James. Olisi ihanaa jos joku välittäisi niin paljon <3 Että henkensäkkin antaisi minun vuokseni. Missä kaikki Jamesin kaltaiset miehet on!

Poissa Yumisa

• Vuotislainen
« Vastaus #11 : Joulukuu 22, 2010, 20:08:40 »
Draco Malfoyhin, jos olisin Luihuisessa. Ihailen todella paljon Dracon komeutta ja pahapoika-tyyliä. Jos olisin eri tuvassa uskoakseni tykkäisin jostain muusta, koska en tietäisi millainen hän on "oikeasti" läheltä.

Dean Thomasiin, koska rakastan hänen ihanaa ulkonäköänsä ja viisautta. <3

Sirius Mustaan. Niin ihana ja söpöin Kelmien henkilö. Sama kuin Dracossa rakastan hänen pahapoika-tyyliä.

Fred Weasleyhin. Niin hauska ja söpö. Vaikka hän onkin aika samanlainen kuin George niin pidän häntä puheliaampana ja komeampana. <3

Herkkulles

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Joulukuu 23, 2010, 11:01:00 »
Tykkään ujoista, fiksuista ja huolehtivaisista poijista... :D Joten ainakin Nevilleen voisin olla... ja Roniin ja hänen veljiinsä (vaikkeivat he nyt kovin ujoja olekkaan... :D ), kun he ovat äh no ne vain ovat niin suloisia kaikki! Dumbledore olisi kyllä ehdoton ykkönen (hehe)... !
Okei okei olisin ihastunut Nevilleen tai Roniin ja piste.

Poissa hassunaama

• Vuotislainen
« Vastaus #13 : Joulukuu 25, 2010, 20:58:59 »
Oih, Seamukseen <3
Hän on suhtkoht normaali ja hyväntuulinen nuori mies.
Vaikka Draco Malfoyn onkin hyvännäköinen, varmasti vihaisin häntä kuten Harrykin. En sietäisi tuommoisia omahyväisiä idiootteja.
Toinen kaksosista veisi sydämmeni, ilmiselvästi! He ovat hauskoja ja aina keksimässä jotain uutta. Juuri sopivia pikku kelmejä.
Tai no, Cedric, Puuskupuhin kultapoika, on myös varteenotettava vaihtoehto.
pufflehuff

Poissa Teroro

• SIDin henkivartija
  • Vuotislainen
  • Älä koske. Puren takaisin. Jos puren.
« Vastaus #14 : Joulukuu 27, 2010, 22:51:59 »
Varmaankin LUNA koska sen verran on monipuolinen persoona. Tai sitten ehkä hermione.
Entä jos maailma olisi litteä ja pinkit lehmät lentäisivät?

Poissa guston

• valoisuuden löytänyt
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Joulukuu 27, 2010, 23:06:25 »
Aikas mielenkiintone kysymys:) Nyt kun alkaa oikein mittimään niin oppilaista on aika vaikea sanoa. Ehkäpä Ron tai sitten sekoitan siihen, että haluaisin olla tämän kaveri, eikun sittenkin enemmän kun kaveri :D Oisin varmaan eka kaveri ja sitten ihastusin :D  Jos saa olla opettaja, niin ehdottomast Lupinii:) se on sellanen kärsiny nii paljon, ja sit kuitenkin niin HYVÄ jos tajuutte mitä tarkoitan, kiltti, huolehtivainen ja mukava:)

Poissa Kerplunk

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Joulukuu 30, 2010, 00:53:06 »
Hmm, varmaan Frediin ja/tai Georgeen.

Kelmien aikana olisin ehdottomasti ihastunu Jamesiin. Kuvittelen sen aina niin mielettömän hyvännäköseks ja hauskaks ja ihanaks. :--D
Remus olis hyvä kakkosvalinta. Muistutan ite aika paljon Remusta: melko hiljanen, hyvä koulussa, aika huono itsetunto, luotettava jne. Eikä Remuskaan pahannäkönen mun mielikuvituksessa ole. ;)
"School is practice for the future, and practice makes perfect, but nobody's perfect, so why practice?" - Billie Joe Armstrong ♥
GeekStinkLaura -> Kerplunk

Poissa Siunsäe

• Ihmissusitar
  • Vuotislainen
  • Niin me ollaankin, Sev~
« Vastaus #17 : Tammikuu 03, 2011, 20:30:38 »
Nelosluokalla Harryyn , syytä ei tiedetä;)
Remukseen aina, sillä hän on niin ihana ja samaistun täydellisesti Tonksin tunteisiin<3
"Sinä tiedät, mikä minä olen ja mihin pystyn."

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyLight149
« Vastaus #18 : Tammikuu 04, 2011, 23:21:04 »
Noh, nykyään paremmin esitellyistä todennäköisesti Hermioneen. Fiksu, mutta sydämellinen tyyppi, joka ei ainakaan Emman esittämänä ole mikään ruma, päinvastoin. Okei, Emma on kaunis. Turha kieltää :---D Tonks olisi myös yksi vaihtoehto, perustelut samaa kastia kuin Hermionella. Tosin mieleni todnäk muuttuisi, jos muitakin hahmoja oltaisiin esitelty tarkemmin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2011, 19:46:32 kirjoittanut Vispilä »
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa Grazygrand

• Kansainvälinen valio
  • Vuotislainen
  • TomFelton<3
  • Pottermore: FlameCharm28
« Vastaus #19 : Tammikuu 09, 2011, 01:35:59 »
Dracoon<3 se on semmonen ihana pahispoika ja niin hyvännäkönen ;) ja eiköhän se ois kiltimpi ku löytäis sen ihanan tytön vierelleen ;) <3
Wait till my father hears about this!

lovekiva

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Tammikuu 09, 2011, 16:24:32 »
Olisin niiiin rakastunut Draco Malfoyhin. Se on semmonen erikoinen, joka luulee olevansa paha. Mutta oikeesti se pelkää ja on kateellinen. Mä taas vihaan tosi paljon Pansy Parkinsonia. Se ku varasti Dracon.

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #21 : Huhtikuu 24, 2011, 22:56:43 »
Uskoakseni Lonnukka ja (ikäni huomioon ottaen: nuori)Lupin olisivat melko vahvoilla. Ron on niin inhimillinen ja suloinen hahmo<3 Lupinia puolestaan pidän todella sydämellisenä ja viisaanakin hahmona. Kuitenkin huumorintajuakin uskoisi löytyvän. Kelmi :-) Lisäksi hän on jotenkin niin liikuttavan huolissaan muiden suhtautumisesta itseensä (Ihmissusi-jutun takia), vaikka oikeasti on todella valloittava henkilö.

Ja nyt tiedän, että jokainen teistä repeää nauruun ja hytkyy kolme seuraavaakin vuotta, mutta ihan oikeasti ja vilpittömästi Harry on lähestulkoon yhtä vahva ehdokas! *punastuu* Naurakaa vaan! Hänellä on vahva oikeuden taju, eikä hän kulje nenä pystyssä, vaikka kuuluisa onkin.
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa hroselle

• Princeshion
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Toukokuu 06, 2011, 01:08:58 »
Veikkaan, että Sirius olisi aika vahvoilla, jos oltaisiin samaan aikaan kouluja käyty. Ihastun aina pahoihin poikiin (tapa, josta olen päässyt eroon vain IRL) ja vaikka Sirius onkin hyvä tyyppi, Kelmi kun on, hänestä löytyy myös sitä pimeämpää puolta. Lisäksi Sirius kuvaillaan kirjoissa komeaksi, ja hän kuuluu muutenkin vain lempihahmoihini, niin siksi luulisin häneen ihastuvani. Toisaalta Jamesin ja Harryn tapa kohdella esim. Severusta ärsyttäisi minua varmaan ihan suunnattomasti, ja kävisin aina räjähtelemässä pojille toisten kohtelusta...

"I like the Virgos. We're so much smarter than everyone else. At least we like to think so."

- Rose McGowan

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #23 : Toukokuu 06, 2011, 15:55:15 »
Varmaankin nuoreen Remukseen tai toiseen Weasleyn kaksosista. Lupin on sellanen ihana kirjatoukka ja mä tykkään myös lukea (ja onhan se ihan hyvännäkönenki!). Kaksoset taas on vaa niin hauskoja ja ihania ♥
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Anilina

• Vuotislainen
« Vastaus #24 : Toukokuu 06, 2011, 19:23:04 »
Oliver Wood.

Ihastuin häneen jo pienenä, kun näin Viisasten kiven ensimmäistä kertaa. ^^ Sean Biggerstaff on kyllä niin täydellinen Oliver Wood.
Oliver on yksi niistä hahmoista, joiden tekemisistä olisi voinut lukea enemmänkin. Urheilullinen, huomioiva, söpö... siis täydellinen pakkaus. :D

Harry.
Harry on niin kiltti, epäitsekäs, reilu ja nöyrä ihminen. En tiedä sopisinko paremmin hänen äidikseen kuin tyttöystäväksi, sillä tekisi mieli hemmotella ja pitää huolta hänestä. x) Mutta jos näin tyttöystävän kannalta katsoisi, niin uskoisin olevani hyvä kumppani hänelle. :D En pidä liian komeista miehistä, mutta saa sitä hyvää ulkonäköä vähän löytyä. Monet pitävät Danielia ei-niin-hyvännäköisenä, mutta minuun hänessä iskee jokin...
+ Danielilla on ihana ääni. ;)
lunamoon --> Anilina