Jästien keskuudessa > Viihdettä niin että heikompia hirvittää

Putous

(1/30) > >>

Hawkolf:
En löytänyt haulla vanhaa topcikia, joten eiköhän ole aika tehdä uusi.
Eli siis Putouksen toisen tuotantokauden näyttelijät on julkistettu. Valitettavasti Hissu ei ole paikalla, mutta mielenkiintoisia uusia naamoja on luvassa. Myllyrinnettä odottelen innolla :D

http://www.youtube.com/watch?v=5KrXeDpZoTM
Tässä linkki videoon, jossa esitellään Putouksen uudet kilpailijat.

Hetukka:
Äskenhän se alkoi, toinen tuotantokausi! Pieniä muutoksia aikaisempaan kauteen verrattuna, uusi juontaja yms. Itse kyllä pidän ehkä enemmän Saariluomasta juontajana kuin Villestä, mutta eipä sillä niin väliä. Uudet hahmot olivat hauskoja, Munamies oli ehdoton suosikkini ;) Tällä kertaa Aku halusikin olla mies ja Jukka nainen, heh.

Marsi:
Munamies sai kyllä ehdottoman kannattajan heti täältä myös, ah <3 Miten voikin saada noin paljon naurua aikaan. : D
Muuten eka jakso jätti vähän kylmäksi, mutta kunhan munamies pysyy mukana, niin kyllä seuraan.

Samiwais:
Munamies oli kyllä paras. Minä ainakin nauroin aika pahasti..
Muuten nämä uudistukset hiukan harmittivat, sillä Saariluoma on paljon parempi juontaja.. "Se uusi" oli hiukan jotenkin teennänen, eikä naurattanut yhtä paljoa. Muuten sketsit olivat hauskoja. Varsinkin se ihan ensimmäinen <3

Minä seuraan, kuten viimmeksikin. Toivottavasti paranee ensi jaksossa, sillä eilinen ei ollut kovinkaan hyvä. Lukuunottamatta munamiestä tietty ;D

tulppaanipenkki:
Ite oon Putous- fani henkeen ja vereen :-) Eka tuotantokausi oli musta ihan mahti ja pisti kyllä ketuttamaan kun näyttelijät vaihtui isolta osalta tähän uuteen kauteen :-( Ne uudet kaksi naisnäyttelijää vaikutti tosi laimeilta, toisin kun Jussi Vatanen, joka oli ihan huippu ! Suosikkinäyttelijöinä pysyy edelleen Aku ja Riku. Eeroa jäin kovasti kaipailemaan :--( Harmitti myös toi juontajan vaihto mutta onneksi Saariluoma nähdään näyttelijöiden joukossa ! Aika pahasti petyin tohon ekaan jaksoon, ei oikein mitään hassunhauskaa, lukuunottamatta tuota Munamiestä joka on ilmeisesti saanut jo aika isot kannatusjoukot :D Jään kuitenkin odottelemaan innolla jatkoa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta