Kirjoittaja Aihe: Mihin potter maailman perheeseen kuuluisit?  (Luettu 8940 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Red Fox

• salakäytävien vartija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mihin potter maailman perheeseen kuuluisit?
« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2012, 17:35:23 »
Luultavasti Potter - muistutan itse (ystävieni mielestä) Harrya [ noudatan kyllä sääntöjä, mutta en AIVAN kaikkia ja piruilen sarkastisesti lempiopettajilleni]....

...ja koirani näyttää Siriukselta. : D
Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
sydämmes urhoollinen on,
on sulla ritarin uskallus
ja olet kumman peloton.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Marraskuu 04, 2012, 17:52:47 »
Hei ihan superkiva kysymys :)

Varmaankin Weasley?
Weasley sen takia, että meitä on aika lauma, joskin pienempi kuin kyseisiä punapäitä :). Pikkuveljistäni tulee mieleen Fred ja George, sellaisia WitsiWelhoja, joita saa aina nauraa ja välillä hävetä... Itse taidan olla jonkinlainen sekoitus määrätietoista Ginnyä, kateuteen taipuvaa ja kömpelöä(?) Ronia, opiskelua rakastavaa Percyä, matelioiden kanssa hääräävää Charlieta ja spontaania Billiä.
Vanhemmat eivät oikein täsmää, paitsi että äidillä on kova temperamentti kuten Mollyllakin. Isä on kaukana Arthurista :D
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #27 : Tammikuu 22, 2013, 13:59:39 »
Kuuluisin ehkä Grangerien perheeseen, koska olisin jästisyntyinen.
Vanhempani ovat kiinnostuneita ihan eri asioista, mutta kuitenkin tukevat minun päätöksiäni, vaikka itse tekisivätkin jotenkin toisin. Muutenkin olen vähän Hermionen tyyppinen siinä mielessä, että haluan pärjätä (edes jossain määrin) koulussa ja yleensä kyllä opinkin kaiken helposti.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
« Vastaus #28 : Tammikuu 26, 2013, 12:26:00 »
Hmmm... Haastava juttu! Jästisyntisenä istuisin kyllä Grangereiden sunnusutailounaalle, mutta olisin kyllä tarpeeksi reipas, outo ja boheemi Weasleyksi. Mielestäni asiassa vaikeaa on se, että Weasleyn-perhe on ainoa, johon on tutustuttu kunnolla. Muista perheistä ei oikein tiedä muuta kuin verisäädyn ja perheenjäsenet ja ne ovat muutenkin jääneet etäisiksi! Potterkin olisi cool olla,mutta en usko, että istusin sinne. Loekiva voisin sinänsä olla, koska olen outo blondi, joka on aina tuntenut sielunsisaruutta Lunan kanssa. Voisin esimerkiksi olla Lunan lapsi, koska Ksenofilius ei voisi olla isäni.

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #29 : Tammikuu 26, 2013, 13:50:20 »
Kuuluisin varmaan Weasleyhin...
Minulla on paljon sisaruksia. (viisi)
Perheessäni kaikilla on yhteinen piirre: huono näkö.

En olisi ainakaan Malfoy, sillä aiempi kohta kertoo...
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Witchie

• Elämäm koulun mallioppilas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HallowPixie11227
« Vastaus #30 : Helmikuu 06, 2013, 17:35:20 »
Aaaaaaaghhhh... Hyvä kysymys...

Nyt jäi vaivaamaan...

Hmm.. Kuuluisin varmasti Bellatrixin perheeseen... Siis lapsuuden aikaiseen Cygnus-ja-Druella-black-ja-sisaret-Cissy-ja-Andromeda-perheeseen

Olen vain niin mielipuoli... Onkohan se sukuvika??

Poissa Gatyena

• Taiteellinen kirjatoukka
  • Vuotislainen
  • Outo hyyppä maton alla
  • Pottermore: DustAuror27790
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #31 : Helmikuu 06, 2013, 23:15:50 »
Vastaus oli helppo jo siinä vaiheessa kun luin kysymyksen. Weasleyt ehdottomasti, kuten näytti olevan muis joillakin muilla tähän topickiin kirjoittaneilla. Okei meidän pereheessä ei ole koskan ollut kuin neljä lasta eikä kukaan meistä ole punapää, ainakaan luonnolliselta väriltään (itse tosin värjäsin hiuksiani yhdessä vaiheessa niin leiskuvan punaisiksi kuin vain mahdollista). Mutta paljon muita yhtäläisyyksiä meiltä sitten löytyykin. Meilläkään ei juuri mikään ole koskaan ihan niin pilkun tarkkaa ja välillä tavarat jäävät hujan hajan mikä minnekin eikä siivoaminen todellakaan tarkoita meidän perheessä sitä että kerran viikossa hillitön suursiivous. Eikä se tunnu tarkoittavan sitä Weasleyilläkaan. Kunhan on siisti yleis ilme niin se riittää. Eikä meillä ole välitetty siitä millaisena joku ystävistä tulee taloon vaan meille on aina saanut tulla sellaisena kuin on ja olla kuin kotonaan. Lisäksi perheessämme rakastetaan kaikkia perheenjäseniä niin myös vitsailua ja jokainen saa ehdoitta olla sellainen kuin on. Vanhempani muistuttavat myös omalta osaltaan Arthuria ja Mollya. Äiti on juuri sellainen turvallinen, lämmin ja ihana mutta tarvittaessa tiukkakin, aivan kuten Molly, tosin meidän äiti ei koskaan nipota pikku jutuista. Isä taas on yleensä se joka silloin tällöin toppuutelee äitiä milloin minkäkinlaisessa perehetilanteessa ja on sellainen turvallien, ihana ja hyväntahtoinen isä joka osaa kyllä tarvittessa korottaa ääntäkin, aivan kuteen Arthurkin (hyvänä esimerkkinä kohta Liekehtivässä Pikarissa kun Arthur läksytti Frediä ja Georgea siitä että nämä olivat syöttäneet Dudleylle kilokielimellejä). Meillä tosin isä on ehkä se josta lähtee tarvittaessa enemmän ääntä kuin äidistä :D. Eli toisin kuin Weaslyn perheessä iä on meillä se joka antaa ne kaikkein kovimmat läksytykset jos tilanne joskus niin vaatii.
"Välistä täytyy olla vihoissaan. Jok'ikisellä Nyytillä on oikeus suuttua. Mutta Muumipappa on vihoissaan väärällä tavalla. Hän ei puhalla mitään ulos, hän vetää kaiken sisään." -Pikku Myy-

Poissa Lilyrose Lovegood

• Tylypahkan kirjaston vakioasukas ;)
  • Vuotislainen
  • Thestralit ovat upeita :)
  • Pottermore: PotionRose10377
« Vastaus #32 : Maaliskuu 13, 2013, 22:05:28 »
Kuuluisin ehdottomasti Lovekivojen perheeseen kuten nimestä voi päätellä. Jostain syystä voisin myös kuvitella että olisin oikeasti sukua Lunalle ja Nevillelle koska minussa on oikeasti piirteitä kummastakin :D

Poissa Tuulihaukka

• pikku punkkarihinttari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2013, 15:52:37 »
   Granger
Perheeni olisi varmaan Granger. Olen hirveä lukutoukka, ja melko hyvä koulussa. Minulla on vain kaksi kaveria, ja vanhemmat jotka ovat täysiä jästejä. (xD)
Percy ei tajuaisi vitsiä, vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan Dobbyn pannumyssy päässään.

Poissa viuskihuiski

• masentunut korpinkynsi
  • Vuotislainen
« Vastaus #34 : Lokakuu 15, 2013, 20:07:12 »
Ulkonäköni puolesta kuuluisin kyllä selkeästi Weasleyn perheeseen. Minulla on punaisena/oranssina liekehtivä tukka ja hiukan vekkulimaiset kasvot. Ja hymyilen aika paljon.
Ja olen kyllä aika hupsu, temperamenttinen ja hauska, kuten useimmat Weasleyt. Ja olen aika järjestelmällinen, kuten Percy.
Keep calm and correct everyone!

Poissa Luna Helmiina

• Tonttu vain ei saa unta
  • Vuotislainen
  • Älä häiritse! Luen Harry Potteria!
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #35 : Marraskuu 05, 2013, 10:24:34 »
Jaa, taitaisin olla Potterin suvun kauan kadoksissa ollut tytär, sillä olen yleensä sääntöjä noudattava henkilö, mutten välttämättä.
Mustaa tukkaa en omista, mutta arpi löytyy ohimolta, joskaan sitä arpea ei aiheuttanut Vol.. tiedät-kyllä-kuka, mutta se on toinen tarina. Lasitkin löytyvät nenänvarrelta, joten on kuitenkin päivänselvää, että olisin Pottereita.
"Puh?"
"No mitä, Nasu?
"Ei mitään", vastasi Nasu hiljaa.
"Tarkastin vain, että olet vielä ystäväni".       Helmiina -> Luna Helmiina