Kirjoittaja Aihe: Evanna Lynch & Matthew Lewis Suomeen 4.11.!  (Luettu 6392 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Sukupuoli: Velho
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
  • Tupa: Puuskupuh
Evanna Lynch & Matthew Lewis Suomeen 4.11.!
« : Lokakuu 26, 2010, 18:20:58 »
Luna Lovekivan roolista tuttu Evanna Lynch ja Neville Longbottomia näyttelevä Matthew Lewis saapuvat vierailulle Helsinkiin torstaina 4. marraskuuta! Tennispalatsin edustalla klo 16.00 – 18.00 järjestettävässä fanitapahtumassa Matthew ja Evanna nousevat lavalle haastateltaviksi ja jakavat nimikirjoituksia. Parhaiten Harry Potter –teeman mukaisesti pukeutuneet palkitaan!

Ehdota kysymystä kyseisille näyttelijänuorukaisille ja voit saada siihen vastauksen! Voit esittää useamman kysymyksen. :)

JFA
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2010, 17:11:58 kirjoittanut JFA »
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Evanna Lynch & Matthew Lewis Suomeen!
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2010, 18:49:25 »
Tarkempaa aikataulua odotellessa, jotta ehtisin anoa koulusta poissaololuvan, mikäli sellaista tarvitsen. Ellen ehdi, on pienimuotoinen lintsaus tietysti paikallaan... :D Sen siitä saa, kun asuu Turussa. (Tosin pitkän päivän ollessa kyseessä en voi skipata välttämättä tunteja, sillä tässä jaksossa odottaa ainakin yhden päivän selvittämättömäksi jäävä poissaolo, ja täällä ei oikeastaan pärjää, ellei ole paikalla.)

Mutta toivon parasta. Evanna on ihana! <3

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2010, 21:50:27 »
Toivottavasti aikani riittäisi mennä katsomaan kyseisiä henkilöitä, mutta ei siitä koskaan voi olla varma. Yhdet minun lempihahmoistani niinkuin useimmilla Toivotaan josko pääsisin koulusta ajoissa että vilahdus edes näkyisi. Ei minua kuitenkaan haittaisi jos en heitä näe - pääsen ainakin vuotisnäytökseen ja se on se tärkein juttu.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2010, 22:01:25 »
Onko zinne pääsy kuinka kallsta, vai riittääkö minun "kerjäysbutjettini" siihen?

(Kerjäysbutjetti=Raha, jota kehtaan alkaa kerjätä : D  )
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Curiouser and curiouser
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2010, 08:34:21 »
Oi! Evanna on lempparini! Pakko päästä! Tuleehan aikataulua piakkoinkin, niin onnistun hankkimaan koulusta poissaolon, siis luvallisen:D
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.

Poissa JFA

• Halihörhö
  • Henkihörhö
  • Pyhmis
    • Facebook
  • Pottermore: StoneSnidget154
Vs: Evanna Lynch & Matthew Lewis Suomeen 4.11.!
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2010, 12:57:00 »
Näyttelijät saapuvat vierailulle torstaina 4. marraskuuta. Klo 16.00 – 18.00 järjestettävässä fanitapahtumassa Matthew ja Evanna nousevat lavalle haastateltaviksi ja jakavat nimikirjoituksia. Parhaiten Harry Potter –teeman mukaisesti pukeutuneet palkitaan!

JFA
Petunia Dursley for the next DADA teacher. Seriously!

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2010, 13:01:03 »
Missä tuo lava sitten on? Luin jo Facebookista...

Mur, pitää jotenkin järjestellä aikatauluja että ehtisin edes nähdä heidät...kirottu kerho joka olet torstaisin! >.<
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Lokakuu 27, 2010, 18:05:55 »
Mä vähän ihmettelinkin, et eikä Hp näyttelijöitä tuukkaan tänä vuonna suomeen? nyt on ongelma ratkaistu :D

Poissa lohis

• Lohikäärmeprinssi
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Lokakuu 27, 2010, 18:12:44 »
Voi ei, olisi niin mahtavaa päästä paikan päälle, mutta en taida päästä :( Koska oon menossa Helsinkiin 6.11. (tai oikeestaan jo 5. pv) ja mulla on tanssia torstaisin, tosin vasta kahdeksalta. Yritän kuitenkin päästä, pakkopakkopakko. :D

Poissa wildeliini

• Vuotislainen
  • Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2010, 16:39:43 »
OHO ! äiti on ollut ihmeen rento tänä vuonna näiden potter juttujen suhteen. pääsisin oikeasti tuolloin kolmelta koulusta, mutta äiti sanoi, että eiköhän ne opettajat voi tunnin joustaa .. eli siis äiti kirjoittelee lapun, että saan lähteä jo kahelta. ja sitten oikein varasi mulle ja kaverilleni yllätyksenä ennakkoensi-iltaan liput ja teki vielä mulle omat villasukat dobby-päiväksi :) evanna on lempparini ja itken varmaan onnesta kun nään hänet livenä, ja sitten vielä matthewkin siinä vieressä .. <3
se mikä on tullakseen, se tulee ja me katotaan
sitä päin pärstää, kun se tulee.

Poissa kotelo

• omeletin kutoja
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2010, 18:11:10 »
yhyy.. en pääse tonne, pääsen tollon vasta neljältä ja tuntin ajomatkaki eikä äiti millään suostu kirjottaa mulle poissaolo lappuu ku kysyin sitä se sano vaa et ei ku mä pääsen jo vuotis näytökseen ja sillonki joudun ottaa poissaolon,eikä se leppyny vaikka mä kuinka yritin suostutella..)= ja luvatonta poissaoloo en voi ottaa ku on muutenki niin paljon korvattavaa  jajjja evanna on viel mun lemppari tää on niin epäreiluu )=
Onni ei tule etsien vaan eläen...

Poissa naskalihammas

• Hipsunhapsu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #11 : Lokakuu 28, 2010, 18:39:07 »
jessjessjessjess meikä pääsee! (: täytin just tossa koulun poissaolo lapun, nii saan koko päivän vapaaks, et ehtii hesassaki hengata ennen tota :D
öfd'asfösdlfkgdäöfgrsh en jaksa oottaa<3

Poissa Lumihiutale

• Vuotislainen
« Vastaus #12 : Lokakuu 28, 2010, 20:52:24 »
Ootte oikeesti tosi onnekkaita kun te pääsette sinne...oon niin kateellinen teille:) Mutta me ketkä jäädään ihan vaan kotiin niin katotaan teitä telkkarista ja pukeudutaan Potter hahmoiks ja kuvitellaan ittemme sinne;) (noin mä ainakin aion tehä.)

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2010, 21:01:25 »
...miksi juuri torstaina...

Terveisin hyyppä, jolla on kolmen päivä ja kolme harrastusta torstaisin

No ei vaan siis oikeasti, miksi nää tapahtumat on aina keskellä viikkoa? En oo sitten mikään kamala valittaja yleensä, ja tuolla urputustopicissakin kai on jo tätä aihetta käsitelty, mutta pakko nyt tästä on urputtaa. ;__; En viitsi nyt kolmatta kertaa peräkkäin olla pois nuista harrastuksista, joten mööh.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Rosá

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2010, 02:17:33 »
JOOO VARMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN (muutama kirosana)

Evanna ........... keskellä viikkoa suomeen ?! ei hemmetti. Arvatkaa kuka asuu 3 tunnin junamatkan päässä, ja joutuu jo pelkän kv leffan takia anoa 3pv lomaa koulusta. Janäin lyhyellä varotusajalla. Täl hetkel voin vaa murista, perhana, arvatkaa kenen lemppari. Perrrrrr...

Poissa Pon

• Vuotislainen
  • Puhelinpokipoki
« Vastaus #15 : Lokakuu 29, 2010, 14:59:34 »
Mukavaa ja onneks asun ihan lähellä :--D  Noista nimmareista olis kysymys saako kukin MOLEMMILTA nimmarin??

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #16 : Lokakuu 30, 2010, 19:03:36 »
Pääsisin ja olisi mahdollisuus mennä paikan päälle,mutta en tiiä meenkö.Voin vaikka mennäkin...en tiiä.Pelkän Evanna Lynchin eteerisen ja "mystisen" äänen takia voisin kyllä mennä.Hyvä persoona ja näyttelijä Matthewia unohtamatta.