Kirjoittaja Aihe: Keneeen kirjan hahmoon samaistut?  (Luettu 521 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
Keneeen kirjan hahmoon samaistut?
« : Syyskuu 20, 2010, 22:33:51 »
En löytänyt tällaista keskustelua vielä (en tosin osaa oikein käyttää tuota hakuikkunaa), tuolla oli vaan se lempikirjanhahmosi...

Eli siis, keneen MINKÄ VAAN kirjan henkilöön samaistut?/Ketä muistutat enemmän?
Ja tämä ei ole Kenestä pidän eniten -keskustelu.
Hahmo saa siis olla mistä vaan kirjasta maan ja taivaan välillä, ja kertokaa myös millainen haho on ja miksi samaistutte siihen! Perustelut lapsikullat :) (Vaikka olettekin varmaan minua vanhempia.

Itse samaistun pariinkin hahmoon. Ensimmäisenä Montgomeryn Anna Shirleyhyn.
Anna on energinen ja haaveileva ja tekee välillä kaikkea todella typerää. Hän rakastaa kirjoittamista, kuten minä ja me molemmat olemme tempperamenttisia ja väkivaltaisia :D Lisäksi inhoan matmatiikkaa, kuten Anna (tässä tosin tarkisitin juuri 20 isän matematiikankoetta :D). Annakin on rohkea ja suorasanainen, kuten myös minä... Samaistun Annaan myös koska haluaisin elää ns. Vanhassa-ajassa...
Olisi aivan tapaistani juottaa vaikka kaverini humalaan tai värjätä hiukseni vihreiksi (olen jo kerran värjännyt vaaleanpunaisiksi (niistä piti tulla ruskeat!)) Lisäksi olisi myös minuntapaistani leikkiä jotaiun näytelmää ja maata veneessä meinaten hukkua :D
Valitettavasti en omaa oransseja hiuksia :(

Tämä nyt on vähän oudon kuuloinen, mutta samankaltaisuuksia löytyy myös minun ja Tolkienin Éowynin väliltä. Olen todella rohkea, jopa uhkarohkea, ja olisin varmasti lähdössä miesten kanssa taisteluun, varsinkin tuollaiseen kivaan miekka-asikaan kun ei ollut typeriä konekiväärejä jne. Lisäksi ottaisin myös Merrin mukaan tasiteluun jos hän tahtoisi(, ellen yhtäkkiä kokoisikkin suurta suojeluvaistoa häntä kohtaan). Mutta eniten meistä samankaltaisia tekee se tarmo ja rohkeus...
Minullakin on vaaleat hiukset ja siniset-harmaa-vihreä silmät. Tämä tosibn ei suuresti vahvenna samaistumistani.

Onkohan vielä joku.. Ei nyt tule mieleen...
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.