Kirjoittaja Aihe: Nuoruus  (Luettu 590 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Nuoruus
« : Syyskuu 07, 2010, 16:09:43 »

Elikkäs nuoruus/lapsuus. Aloitetaan heti:
Minulla tulee aina joistain asioista  semmoisia kivoja muistoja nuoruudesta (tai kun olin nuorempi). Esim*. kun kävin viikonloppuna kaverin kanssa siellä missä asuin aivan hiukan reilu 8 vuotta. Käytiin eräässä puistossa jossa aina nuorempa hihhuloin :D aijaijai, kun teki mieli olla taas nuori ja ajaa pienellä pyörällä puistoon ja olla isoveljen ja kavereiden kanssa hippaa jne. Se oli tosi hauskaa joka päivä menin kesälomalla, nuorempana, puistoon.
Joinakin kertoina menin katsomaan auringon nousua.
*Kun sitten poljettiin meidän entisen talon ohi niin vanha naapuri kysyi: "Mitäs poijat etsii?" .....Minä vastasin että ihan katsottiin vanhoja paikkoja, sitten naapuri tunnisti, seikoitta vaan isoveljen nimen:D Sitten kaverin talon ohi myös mentiin niin teki mieli mennä sinne jouluna pelaamaan aja syömään ja kirjoittaa lumeen jotain jännää, sen pikkuveljelle. Toisekseen käytiin kaverin entisen talonyhtiön puistossa niin se oli aivan muuttunut...huonommaksi itse asiassa.
Ja vielä; kun joskus menee kaupungille johonkin paikkaan tulee samanlainen kiva olo :)

~~NMN
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2010, 18:45:45 kirjoittanut Nomoni »