Kirjoittaja Aihe: Bonnie Wright  (Luettu 2352 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
Bonnie Wright
« : Syyskuu 03, 2010, 14:15:48 »
Elikkäs, olen tekemässä äidinkielen esitelmää Bonniesta. Haluan kuulla fanien mielipiteen hänestä. En kerro edes nimimerkkejänne, kerron vain että fanit sanovat:... ja niin edelleen :) . Tässäpä muutama kysymys:
1. Mitä mieltä olet Bonnie Wrightista?
2. Näytteleekö hän Ginnyä hyvin?
3. Onko hän kaunis?

Bonnie näyttelee siis Ginny Weasleyta.
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
Vs: Bonnie Wright
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2010, 20:15:40 »
Jaahas ompas mielenkiintoinen juttu ;D

3. Onko hän kaunis?

Vastataan ja selitetään sitten.....

1. Hän on hyvä näyttelijä muuallakin kuin Potterissa, vaikka siitä häneen "tutustuin" ///ja lisätään tähän tuosta 3. että kaunis :D.
2. Kyllähän Bonnie on erityisen hyvin onnistunut näyttelemään Ginnyä.
3.Kaunis?! Kyyyyllähän niinkin voisi sanoa. Tai siis on, ei ainakaan ruma niin mikäs sitten? Eli tooodella

Niin syitä kommenteihin on, että lempinäyttelijänä Bonnie on ollut ja vieläkin aika hyvin pysyy about. Top5- listalla.
Onnea esitelmään, ja jos oli tönköt vastaukset niin voin tarkentaa jos tarpeen.

Elikkäs onnea esitelmään....onkos muuten esitelmä tietokoneella vai käsin tehtävä?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2010, 21:53:27 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Miizhaa

• Tähtililja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Rohkelikko <33
    • Ja kaikki kirjoittaa mun ystikseen! <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2010, 20:42:47 »
Itse asiassa sen sai itse päättää, mutta teen sen mielummin tietokoneella, koska kukaan ei saa harakanvarpaistani mitään selvää :D Kiitos Nomoni, auttoi jonkin verran. Esitelmän sai tosiaan tehdä mistä tahansa aiheesta, aiemmat oli kyllä... omalaatuisia. Yksikin oli tehnyt saunasta ja toinen syömisestä :D
Kuolema on mysteeri ja hautaus salaisuus
 Stephen King

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2010, 21:15:53 »
3. Onko hän kaunis?

Pitäisi miunkin varmaan vastailla tänne...;D

1. Näyttelee hyvin, paitsi joidenkin potter - leffojen kohtaukset on vähän tönkköjä...
2. Kyllähän Ginnyn rooli hänelle sopii, ja hyvin sopiikin... "Punpää Weasleyillä", fiksu ja filmaattinen...:D
3. Onhan hän... Todella.

How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2010, 21:17:34 »
Voisin kirjoittaa pari mielipidettä.
On tietenkin sanomatta selvää, että Pottereiden ulkopuolella Wrightilla ei ole ollut elokuvauraa. Hän on esiintynyt vain parissa elokuvasssa, pienessä roolissa. On kuitenkin huomattavaa, että Wright filmaa paraikaa ensimmäistä elokuvaa, jossa hänellä on päärooli. Mitään hittielokuvaa siitä ei tule, mutta saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa muitakin projekteja, osaavimmilta ohjaajilta (tosin ensikertalaisohjaaja Allainilta ei osaa paljon odottaa).
Mitä sitten Wrightin näyttelijänkykyihin tulee, Pottereista ei hänestä saa paljoa irti. Wrightista puuttuu Ginnyn iloisuus ja lähes ylivilli luonne eikä tämä muutenkaan ole mestarinäyttelijäainesta.
Mitä Wrightin kauneuteen sitten tulee... Noh, Wright on nätti, sitä en kiellä, mutta Ginnyn piti olla lähes jumalainen tyttö (ainakin Harryn silmissä) ja mielestäni hän ei ole sitä. Olen monesti miettinyt, että Wrightin näyttelijä olisi kannattanut vaihtaa Order of the Phoenixiin, roolin suurentuessa. Enkä usko olevani väärässä, jos sanon jonkun muunkin miettineen samaa.
Minulle tyylikäs ja lähes sentimentaalinen Wright ei ole villi ja kaunis Ginny.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

easilyswayed

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2010, 21:41:26 »
Mä oikeastaan tykkään Bonniesta, tosi paljon. Ykkös - ja kakkosleffassa hän oli... no, pieni. Salaisuuksien kammion loppukohtaus ei ehkä ollut hirveän dramaattinen, mutta annan anteeksi sillekin että näyttelijät olivat niin pieniä.

Mutta viidennessä ja kuudennessa leffassa hän paransi otettaan tosi paljon. Varsinkin kuudes oli näyttelijöiden osalta varmaan parhaimpia leffoja. Bonniessa on jotain hyvin tyylikästä ja englantilaista, varsinkin miten hän lausui replansa ("I was only wondering when Harry'd got here." "Shoelace." "This can stay hidden up here too.") Ja minusta hän muistuttaa Lilyn näyttelijää (neljännen leffan loppu, missä Lily sanoo "Let go, let go sweetheart you're ready"), ja... en tiedä, minuun hän vetoaa. Hän on kasvanut näyttelijänä, ja odotan viimeistä leffaa nähdäkseni miten hän vetää 19 vuotta myöhemmin - osion :3

Biini

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Lokakuu 03, 2010, 15:07:29 »
1. En ole ainakaan saanut kovin paljoa irti hänen näyttelytaidoistaan Harry Potterissa, muita elokuvia missä hän esiintyy, en ole edes nähnyt

2. Ei minun mielestäni. Hänen piti olla riehakas, hauska, naurava. Mitään noista piirteistä en saanut esille. Hän on myös mielestäni aivan liian
pitkä ollakseen Ginny :D Luulin aina, että Ginny olisi vähän lyhyempi / samanpituinen kuin Harry.

3. No kyllä ja ei. Harry Potterissa hän ei ainakaan minun silmääni näytä keskivertoa kauniimmalta.

Nämä ovat vain minun mielipiteitäni. =)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2010, 00:10:23 kirjoittanut Biini »