Parhaimmilta kuulostavat ehkä Viuhpiiporeet, tahtoisin tietää millaisia karkkeja ne oikein ovat, sillä en itse oikeastaan tiedä, millaisia ne ovat. Minulla on niistä ainakin sellainen kuva, että ne olisivat vähän sellaisia oransseja ja läpikuultavia.. Ei mitään hajua, mistä tämä mielikuva on tullut!
Parhaimpien kuuloisia ovat myös Jokamaunrakeet. Minun tuurillani kaikki maistuisivat joltakin järkyttävältä, mutta jokamaunrakeet olisivat varmasti hitti, jos pitää kavereiden kanssa jotain leffailtoja, kun saattaa saada suuhunsa ihan mitä vain!
Voisin nostaa vielä Sukupallot, joissa on täytteenä mansikkavaahtoa ja vispikermaa - kuulostaa suorastaan liian hyvältä. Ron mainitsee nämä AV:ssa, kun jengi matkustaa junassa kohti Tylypahkaa, mutta muualla näistä ei kai ole mitään mainintaa.. Nämä kuvittelisin itse vähän Brunbergin suukkojen tapaisiksi, eivät ehkä kaikkein taianomaisimpia herkkuja, mutta varmasti aivan älyttömän hyviä..
Järkyttävimmältä kuulostavat ilman muuta Torakkatertut. Kuka haluaisi syödä torakoita? Ei varmaan kauhean moni.. Toinen, jota en laittaisi suuhuni, ovat Pippuripurut. Saattaisihan olla siistiä AV:n kuvauksen mukaisesti 'syöstä tulta ystävillesi', mutta koska vihaan pippuria, en haluaisi syödä mitään, minkä nimessä on pippuri. Tai okei, syönhän satunnaisesti turkinpippureita, mutta pippuripurut kuulostavat vain joltain yli-isojen pippureiden murusilta tai jotain..