Kirjoittaja Aihe: Deathly Hallows -traileri  (Luettu 6331 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
Deathly Hallows -traileri
« : Kesäkuu 29, 2010, 07:21:02 »
aivan upea traileri. En malttais millään odottaa leffojen näkemistä.

muoks// Viralliset sivut on myös päivitetty.
Traileri suomenkielisellä teksityksellä.

// Jessie väsäili teille topicin pelkkää traileri- keskustelua varten :) Kyllähän noin loistokas traileri ansaitsee oman topiccinsa ;) Jatketaan tässä keskustelua ja jätetään muut keskustelut tuonne elokuva- topicciin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2010, 02:48:25 kirjoittanut Jessie »
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Dragonfly

• Ankeuttaja
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2010, 11:55:57 »
Ei kenelläkään sattuisi olemaan aikakonetta, jolla voisin siirtyä suoraan marraskuun yhdeksänteentoista päivään ja siitä heinäkuun viidenteentoista 2011?

Enpä kyllä muista, että olisin koskaan mitään noin mahtavaa traileria nähnyt. Hirveää jo ajatellakin, että sitä kakkososaa, jossa sitten tapahtuu kaikki jännä, joudutaan odottamaan vielä yli vuoden verran! Onneksi ensimmäinen osa sentään tulee tämän vuoden puolella. Ja kyllähän siinäkin jotain tapahtuu, kuten se kolmikon reissu taikaministeriöön, Harryn ja Ronin riita, esimerkiksi, mutta kuten jo aikaisemmin on mainittu, kakkososan lopputaisteluun verrattuna ykkösessä ei tapahdu mitään.

Kahdeksan kuukautta osien välissä on kamalan pitkä aika.. hulluksihan siinä tulee, kun on ykkösosan nähnyt ja se on jäänyt jännään kohtaan ja sitten pitäisi kakkosta venailla seuraavaan kesään saakka!

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: SkyLight149
  • Tupa: Luihuinen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2010, 13:30:12 »
Trailerin voi katsoa täältä.

Hm no okei, traileri oli hyvä. Miksi siihen oltiin lisätty pätkiä kakkososasta? Häh? Mielestäni ykkös- ja kakkososalle olisi pitänyt tehdä omat trailerinsa.

Olen vähän sitä mieltä, että ylidramaattinen, liiaksi tehostettu. Pidin kyllä, oi pidin, mutta jotenkin siitä oli vain tehty hirveän fantasiantäyteinen. Etenkin se kohta, kun jotain laaksoa tmv kuvataan ylhäältä, antaa sellaisen kuvan, kuin se olisi jokin LotR-traileri. Voi tietenkin olla, että tässäkin asiassa on hyvät ja huonot puolensa... Noh, erilaisuutta ainakin. Pidin siitä, että Harry ja Voldemort ottivat vähän enemmän kontaktia, mutta miksi tuossa lopussa (jossa he siis taistelevat karkotaseet vs. avada kedavra) ei ollut muita ympärillä? Senhän piti olla keskellä Tylypahkan pihaa... Toiseksi, Harryn kävellessä metsään kaikki ovat hiljaa; kirjassa kuolonsyöjät puhkesivat meteliin.

Mutta perun aiemmat puheeni aiemmissa viesteissä, kyllä tämä saa innostumaan!
Tänään on hyvä päivä auttaa.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2010, 13:40:22 »
A-P-U-A miten upea traileri! Aaaaa en saa sanoin kuvailtua kun tuli pala kurkkuun ja kylmät väreet kun katsoi sitä :D Harvoin näkee noin vaikuttavaa ja mahtipontista traileria, huh huh. Dramaattisuus ei kyllä haittaa, leffan on parempi olla tosi mahtipontinen ja dramaattinen, kuin liian laimea. Mutta odotan niiiin innolla! Näyttää, että hyvää jälkeä on tehty, vaikka jotain muuteltuja kohtia saattoi jo havaita. Muistaakseni Voldemort ei kirjassa puristellut Harryn poskia missään vaiheessa, mutta korjatkaa jos olen väärässä...

On tosiaan kauheaa, miten pitkä aika viimeiseen leffaan on! Ja silti siitä näytetään pätkiä jo nyt.. Mutta tuntuu sitten varmasti tosi hienolta nähdä se pitkän odotuksen jälkeen! Tämä traileri jo toi sellaisen wow, kohta se kaikki on ohi!- olon, niin entäs miltähän tuntuu viimeisen leffan jälkeen... Voi apua!

mutta miksi tuossa lopussa (jossa he siis taistelevat karkotaseet vs. avada kedavra) ei ollut muita ympärillä? Senhän piti olla keskellä Tylypahkan pihaa...

Sama häiritsi minuakin.. Ja eikös se taistelu ollut Suuressa Salissa? Joka tapauksessa, siellä oli ihmisiä ympärillä..
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Rigel

• Beta Orionis
  • Vuotislainen
  • Pahiskeksi
  • Pottermore: SwordVine6760
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2010, 15:17:06 »
Näin juuri tuon uuden trailerin ja on pakko sanoa, että olen erittäin pettynyt. Visuaalisesti elokuva tulee selvästi olemaan upea, eikä toimintaakaan näytä puuttuvan, mutta elokuvantekijät ovat lisänneet aivan liikaa omia juttujaan. Tietenkään en vaadi, että elokuvat seuraisivat orjallisesti kirjaa, johon perustuvat, mutta tämä on jo törkeää. Tapahtumia on lisätty ja muutettu liikaa, ainakin tämä trailerin perusteella (aikaisemmat trailerit eivät ole näyttäneet kovinkaan paljon muutoksia (tai yhtään mitään)). Saa nähdä, voiko noita leffoja edes kutsua Harry Potter ja kuoleman varjeluksiksi.

Itse trailerikaan ei minusta ollut mitenkään erityisen hyvä. Se ei kunnolla herättänyt sellaista "pakko nähdä leffa heti-nyt-paikalla-äkkiä" -tunnetta. Loppupuolella tuli tosin sellainen pieni jännitys, mutta ei tuo kuitenkaan ole trailerien parhaimmistoa.

Kaikesta tästä marmatuksesta huolimatta aion kyllä mennä katsomaan heti, kun elokuva tulee leffateattereihin, näillä näkymin mahdollisesti jo Vuotisnäytökseen.
Ubi sunt qui ante nos fuerunt?

Poissa Mirandel

• Vuotislainen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2010, 15:56:53 »
Meinasin seota lopullisesti tuon trailerin takia. Siis hyvällä tavalla. Menen edelleen samalla "kirja kirjana, leffa leffana"-periaatteella, mutta silti olen hyvin mielissäni siitä, miten hyvin leffat tuntuvat säilyttävän ne tärkeimmät asiat kirjasta. Ja minusta se ei ole mitenkään maailman tärkein asia, että onko se Harryn ja Voldemortin kaksinkamppailu Suuressa Salissa vai jossain muualla, kunhan se on Tylypahkassa. Muutenkin pidin aika paljon tuosta ratkaisusta, että on vain Harry ja Voldemort. Antaa enemmän eeppisen maailmanlopun tunnelman. Pitää myös muistaa, että DH:n purkittaminen kahdeksi leffaksi ei ole mikään helpoin juttu tehdä. Varmasti Yates on joutunut tekemään tiettyjä ajallisesti merkittäviä ratkaisuja tarinan kerronnan suhteen.

Olen aivan rakastunut tuohon lohikäärmeeseen. Voittaa tällä kertaa omien mielikuvieni lohikäärmeen 6-0. Wau!

Lainaus
Pidin kyllä, oi pidin, mutta jotenkin siitä oli vain tehty hirveän fantasiantäyteinen. Etenkin se kohta, kun jotain laaksoa tmv kuvataan ylhäältä, antaa sellaisen kuvan, kuin se olisi jokin LotR-traileri.
LotR tuli minullakin hieman mieleen, mutta kyllä tuli kirjaa lukiessakin. Ja varmaan tiedät, että Potterit ovat fantasiaa, joten miksi ujostella sellaisten kohtausten näyttämisen suhteen. Sitä paitsi laaksossa voi vaellella kyllä ihan jästitkin, että eipä ainakaan tuo kohta ihan fantasiantäyteinen ollut, vaikka eeppinen kyllä oli.

Ron-hirnyrkki-kohtaus vaikuttaa mahtavalta! Go Ron!
Apuva, mitä tässä enää sanoisi muuta kuin, että en todellakaan malta odottaa leffoja! Olen syvästi harkinnut meneväni Lontoon maailman ensi-iltaan katsomaan tuo viimeinen osa.
Beautiful like a morning sun inviting the dawn to break. - Trading Yesterday(Beautiful)

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2010, 16:05:13 »
Ja varmaan tiedät, että Potterit ovat fantasiaa, joten miksi ujostella sellaisten kohtausten näyttämisen suhteen. Sitä paitsi laaksossa voi vaellella kyllä ihan jästitkin, että eipä ainakaan tuo kohta ihan fantasiantäyteinen ollut, vaikka eeppinen kyllä oli.

Taidanpa tietää.. :--D Sanotaanko vaikka näin sitten, että traileri oli paljon enemmän fantasiamainingeissa kuin edeltäjänsä, usein Potter-leffoista on tehty kuitenkin ns. arkisia (velhomaailman arkisuus, mitä se on?) verrattuna tähän. Ja aivan totta, Kuoleman varjelukset on kirjanakin enemmän vaelteleva, ei-arkisempi kuin muut.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2010, 16:33:08 »
Traileri suomenkielisellä teksityksellä.

Poissa Asiam

• Vuotislainen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2010, 17:45:20 »
Kahden viimeisen elokuvan yhteydessä hieno traileri on tarkoittanut huonoa elokuvaa viimeistään toisella katselukerralla. Toivottavasti nyt kolmannella yrittämällä oltaisiin saatu kasaan jo hyvät leffat.
Dramatiikkaa tuosta trailerista ei ainakaan puuttunut, joten eiköhän tuosta toisen elokuvan lopusta saada yhtä... ööh... "hilarious" kuin kirjassa. Annan puoli valtakuntaa, jos elokuvassa/vissa on sitä samaa "holokaustista" tunnelmaa, joka suorastaan huokui kirjasta. >D Nyt kuitenkin muistui mieleen, että elokuvan musiikin on säveltänyt "joku" Alexandre Desplat. Miekkosen CV lupaa ehkä paljon siirappista dramatiikkaa, mutta ottaisin kyllä mielelläni jonkun joka osaa tehdä jotain PIINAAVAA! >D

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #9 : Kesäkuu 29, 2010, 23:04:13 »
Traileri, todella hyvä :) Herätti kerrankin suuren tunteen että on pakko nähdä tämä heti kun tulee teattereihin. Noh, yleensähän trailereitten on tarkoituskin herättää se tunne mutta tämä herätti todella sen tunteen :D
 miksei jaeta parasta trailer oscaria, minä vaan kysyn?

Sinänsä mielenkiintoista että laittoivat traileriin aika paljon toisen osan kohtauksia, ei kauheasti ollut kohtauksia ensimmäisestä osasta (noh, eihän sitä tiedä vielä mistä laittavat poikki). Laitoin varmaan kaksi vuotta sitten jo tänne että en toivo että Tylypahkan taistelusta tehdään sellainen yli tunnin ylimitoitettua Harry vastaan kaikki pahikset-taistelua, mutta traileria katsoessa saattaapi olla sellainen edessä. Noh, kirja ei ole elokuva ja varmaan tulee jännistystä lisää+juonta+lisää hauskuutta+lisää surua jos lopputaistelu on on suurempi ja pitempi kuin kirjassa :)

No, varmaan elokuvat tulevat olemaan loistavia :)
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #10 : Kesäkuu 30, 2010, 00:21:59 »
Olin todella pitkään täysin pimennossa leffan suhteen ja kun tänään katsoin trailerin olin suoranaisesti häkeltynyt. Etenkin trailerin tunnelma kiinnitti huomioni . Toiset klipit tuntuivat aivan järjettömiltä, mutta niistä kaikista välittyi DH:n tunnelma. Uskon itkeväni ja nauravani tuon elokuvan kohdalla enemmän kuin minkään muun. Voldemortin äänensävy pelotti minua. Se huokui aitoutta, onnistuneisuutta. Ja unohdinko mainita: rakastan DH:n musiikkia!
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Adasme

• Vuotislainen
  • Hogwarts will always be there to welcome you home.
  • Pottermore: SilverRain48
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #11 : Kesäkuu 30, 2010, 09:52:51 »
Hieno traileri, tosiaankin. ^^
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Itse olisin toivonut että Nicholas Hooper olisi voinut säveltää myös kaksi viimeistä elokuvaa, koska molemmat hänen säveltämänsä Potterit, erityisesti Puoliverinen Prinssi, yllättivät varsin positiivisesti. En tosin Alexandre Desplátin säveltämistä elokuvista muistaakseni ole nähnyt muita kuin Kultaisen kompassin, jonka musiikista en edes muista mitään, joten vähän pahahan se on vielä ruveta vertailemaan.

-Bloody Princess
Upea Traileri,ja odotukset on nyt kovat molempia osia kohtaan,toivottavastin lähestulkoon kaikki on elokuvissa mukana,mitä kirjassakin on eikä mtn tärkeitä jätetä pois, eikä ohjaaja sovella omiaan mukaan,se jos mikä pilaisi ja latistaisi elokuvan lopun... :S
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Rosecliff

• Ankeuttaja
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #12 : Kesäkuu 30, 2010, 12:25:56 »
Mie yllätyin kans iloisesti trailerista, se oli hieno! :)
Sen perusteella uskallan uskoa, että Deathly Hallowsista on saatu parempi, kuin edellisistä, sehän on koko sarjan huipentuma. Ei musiikissakaan vikaa, vaikka vähän erilaista kuin edellisissä. Vähän harmittaa, että on 3D, mutta minkäs sille voi.

Poissa Vispilä

• kermavaahdossa
  • Vuotislainen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #13 : Kesäkuu 30, 2010, 12:47:59 »
Vähän harmittaa, että on 3D, mutta minkäs sille voi.

Mikäs siinä harmittaa? Kyllähän sen silti voi käydä 2D'nä kahtomassa, esmes. Vuotisnäytös. :)
Joo kahtoin kans tota Severus-kohtaa ja olin ensin et ei voi olla totta, jos se on se Rääkyvä röttelö-kohta. Kuvittelin itse sen sellaiseksi, että se röttelö olisi edes samannäköinen kuin AV'ssa, eikä mikään hieno ja valaistu (vaikka Tom siellä pitikin majaa).

Poissa loorry

• Vuotislainen
Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #14 : Heinäkuu 01, 2010, 01:05:00 »
Olihan toi traileri makee. Vähän enemmän ois ehkä saanu .., mutta toisaalta kivempihan se on leffassa nähä sitte ihan yllätyksenä ja muutenki tästä varmaan tulee taas viismiljoona traileria vielä lisää, niinku HBP leffastaki. Ja edelleen mun mielestä hyvä asia, että on kaks leffaa tästä. Tää seiska tosiaan vaatii ne kaks leffaa, että saadaan kunnon eeppinen lopetus.

Poissa Eleanír

• Lähes vaaraton
  • Reservi
  • *
  • Minäkö?
    • Blogi
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Deathly Hallows -trailer
« Vastaus #15 : Heinäkuu 02, 2010, 12:15:47 »
On kyllä upea traileri, tuli ihan kylmiä väreitä ja melkein tippa linssiin. :'> Mutta koska minä olen minä, on minulla paljon valitettavaakin toki. Olen vähän sitä mieltä, että tuo on turhan nopea tempoinen, kun kohtaus vaihtuu ihan koko ajan niin, ettei edellistä ole ehtinyt kunnolla edes tajuta, että mitä siinä oikein tapahtui. Tämä ei niin häiritse kun on lukenut kirjan ja voi sen takia hyvin pitkälti päätellä missä mennään, mutta kirjan lukemattomille tuo saattaa olla yhtä sekasortoa. Mm. tämän seikan vuoksi olen katsonut trailerin nyt jo neljästi.

Sitten tuo kohta jossa Harry tepastelee tuonne metsään. Kaipasin siihen sellasta pientä koomista Harry riisuu viitan ja ilmottaa "Moi mä tulin nyt" juttua, joka tuosta tuntui puuttuvan, mutta oli havaittavissa kirjassa. :D

Näsäviisana pisti myös silmään, että kirjassa Hermionen mekko mainitaan violetiksi ja hiukset suoriksi, joten miksi ihmeessä puku on punainen ja hiukset kikkarat?

Sen sijaan minua ei lainkaan häiritse tuo minulle vallan uusi kohtaus, jossa Volde ottaa lähikontaktia Harryn kanssa. Itseasiassa se on minusta suorastaan mahtava. "Why do you live?" "Because I have something worth living for." Hyvä harry! <3 (Meni ehkä vähän turhan ihkutukseksi :D)

Joo kahtoin kans tota Severus-kohtaa ja olin ensin et ei voi olla totta, jos se on se Rääkyvä röttelö-kohta. Kuvittelin itse sen sellaiseksi, että se röttelö olisi edes samannäköinen kuin AV'ssa, eikä mikään hieno ja valaistu (vaikka Tom siellä pitikin majaa).

Itse ajattelin sen olevan Tylypahkan kohtaus, kenties hetkeä ennen kuin McGarmiva karjuu Severuksen perään...

Mutta kuka on tuo mies Tylypahkan pikajunan edessä?
Menetin kaiken kiinnostukseni psykologiseen analyysiin siitä lähtien kun tiedostin, että ihmiset tuntevat mitä he kuvittelevat tuntevansa.
Siitä oli hyvin lyhyt askel ajatukseen, että he kuvittelevat tuntevansa mitä tuntevat

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
Vs: Deathly Hallows -traileri
« Vastaus #16 : Heinäkuu 02, 2010, 16:33:35 »
Mutta kuka on tuo mies Tylypahkan pikajunan edessä?

Mä ainakin käsitin Voldemortiksi, vaikka näyttää siltä, kuin tuolla miehellä ois jotain mustaa tuossa naamassa (?) Se on varmaan yks niistä lisätyistä kohtauksista.
Mies on kuolonsyöjä Amycus/Amikus Carrow. :) Itselläni oli tuosta kohtaa otettu kuvakaappaus hetken aikaa taustakuvana.

//Ja mitä itse traileriin tulee niin olihan se ihan jees. Ei nyt mitään armotonta poltetta herättänyt, mutta ilahduin varsinkin siitä, että tällä kertaa tosiaan noita kuolonsyöjiä on kunnon satsi, kun aiemmassa näytti lähinnä siltä, että Voldemortilla olisi vain ne muutama kuolonsyöjä - pelkän elokuvan perusteella siis.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2010, 16:40:27 kirjoittanut Giladra Carrion »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Curiouser and curiouser
« Vastaus #17 : Heinäkuu 04, 2010, 20:25:04 »
Upea traileri, mutta yksi juttu jäi hämäräksi, ihan kuin Voldemortin silmät olisivat vihreän/harmaan/siniset. Eikös niiden kuuluisi olla punaiset? :O
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #18 : Heinäkuu 07, 2010, 11:14:15 »
Miksi Twilightin näyttelijät käyttävät piilareita mutta Pottereiden eivät?!?

Toisaalta olen kovin tottunut Voldemortin jäänsinisiin silmiin. Ne tuovat hänen hahmoonsa hiukan inhimillisyyttä. Toivottavasti Voldemort ei kuitenkaan DH:ssa pullistele hauistaan niin kuin FK:ssa teki. Se pilasi tunnelman koko loppuelokuvan ajaksi!

Daniel on tietääkseni allerginen piilareille. LP:n extroissa muistaakseni selitettiin miksi, Voldemortin silmät ovat siniset.

eiköhän se ole yksi kuolonsyöjistä.

// juu Amikus Carrow.

Ja olisiko siitä joulukohtauksesta otettu pätkä, koska silloinhan siitä junasta kaapataan esim. Ginny sinne Malfoyn Kartanoon?

Ginny? Tarkoitat varmaan Lunaa.

Poissa Asiam

• Vuotislainen
« Vastaus #19 : Heinäkuu 07, 2010, 12:35:41 »
Miksi Twilightin näyttelijät käyttävät piilareita mutta Pottereiden eivät?!?

Toisaalta olen kovin tottunut Voldemortin jäänsinisiin silmiin. Ne tuovat hänen hahmoonsa hiukan inhimillisyyttä. Toivottavasti Voldemort ei kuitenkaan DH:ssa pullistele hauistaan niin kuin FK:ssa teki. Se pilasi tunnelman koko loppuelokuvan ajaksi!

Daniel on tietääkseni allerginen piilareille. LP:n extroissa muistaakseni selitettiin miksi, Voldemortin silmät ovat siniset.

Jepulis, Liekehtivän Pikarin ekstroissa tuo selitettiin. Jos nyt pääni ihan oikein muistaa, niin Voldun silmistä piti tehdä alkuperäisen suunnitelman mukaan punaiset, mutta eivät sopineet puvustajien, lavastajien tai ohjaajan mielestä kohtaukseen, joten ne vaihdettiin. Tai sitten kyseessä oli erikoistehosteet (joita Voldun naamaan viljeltiin), jotka eivät toimineet tuon punaisten silmien kanssa. Tuossa samassa behind the scenes pätkässähän voi nähdä kun kuvauspaikalla Ralphin naama on täynnä sellaisia erikoistehostepalloja, joilla editoitiin mm. nenä.

Jotain tällasta, korjatkaa jos oltiin väärässä taas pahemman kerran. =D

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #20 : Heinäkuu 07, 2010, 13:11:32 »
Tuohan selitti paljon! Olin aina luullut, että silmät oli jätetty sellaiseksi huolimattomuutta. Ärsytti aina se kun kaikki tolkottavat Harrylle 'hänen äitinsä' sinisistä silmistä. Nojoo, tavallaan se sininen väri Voldyn ja Harryn silmissä yhdistää heitä. :DD
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Heinäkuu 08, 2010, 18:41:27 »
Kuka se mies on joka menee junan eteen? Sori jos oli tyhmä kysymys?

Joku taisi sanoa tässä topicissa aiemmin, että se olisi ollut Amikus Carrow. Mä olen kyllä henk. koht. kuvitellut Carrowin sisarukset rumiksi. :D

Edit. Öööh, kyllä mä tiedän että kauneus/rumuus on katsojan silmissä? Trailerin mies vain on minun mielestäni komea, varsinkin kun olen kuvitellut Carrowit lähinnä tällaisen näköisiksi (Makanin piirros). :P
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2010, 22:56:16 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa castlevania

• Enterpricen kapteeni.
  • Vuotislainen
  • Nihilisti.
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #22 : Heinäkuu 15, 2010, 01:54:25 »
Liian melodramaattinen, jopa Voldemortiksi, joka on yksi melodramaattisimpia hahmoja ikinä. Plus, en ole vieläkään tottunut Fiennesin kaltaiseen hienoon näyttelijään sellaisen hahmon roolissa joka on enemmän symboli kuin elävä, kompleksi hahmo.

Mutta jos sitten koettaisin jopa saada jtn rakentavaa kommenttia. Traileri ei saanut aikaan ihan niin kornia kuvaa kahdessa osassa tulevasta elokuvasta kuin olin kuvitellut, mikä on ihan ookoo asia. Deathly Hallows oli aika naiivi rakennelma IMO, joten voi olla että elokuva(t), jotka yleensä ovat kirjoja heikompia, alittavat riman. Tosin Order of the Phoenix ja Half-Blood Prince on ollut IMO positiivisia yllätyksiä. Rickman oli sekunnin murto-osan ajan trailerissa, joten siitä en osaa sanoa vielä juuta ja jaata. Ehkä ärsyttävin homma trailerissa oli sama kuin koko kirjasarjassa eli jokseenkin yököttävä vastakkainasettelu. Paikoittain tuli melkein propagandafilmi mieleen, jossa lähes kiljutaan katsojille kumman puolella "tulee" olla, sen sijaan että kehittäisi protagonisteja ja antagonisteja tasapuolisesti ja antaisi katsojan tehdä omat päätelmänsä. Ja on yhä vain harvoja filmitrailereita joissa pystyn katsomaan kissankokoisia ja surkuhupaisasti kyhättyjä traileritekstejä wagneriaanisen fanfaarin soidessa ilman että pokka pettää. Tämä traileri kuului niihin moniin joissa se petti.

Negatiivisesta vuodatuksestani huolimatta trailerissa oli hyvätkin puolensa. Vaikka jotkut sanoivat etteivät odottaneet Amicusin olevan noin komeahko, itse olen ainakin todella iloinen ettei menty vielä lisää Pottereissa ihan tarpeeksi esiintyvään rumapahamustavalkoasetelmaan, vaan uskallettiin kuvata ihmisiä ihmisinä. Action-scenet näyttivät verrattain hienoilta ja Griphook oli täydellinen. Lisäksi näyttää siltä kuin wanha Ollivander, John Hurt, olisi palaamassa rooliinsa.

Saa nähdä, tuleeko leffasta lipun väärti.

P.S. John Williamsin on parasta tulla edes kakkososaan säveltäjäksi. Temaattisen materiaalin käsittelyssä hän ajaa useimmat nykysäveltäjät pois laudalta!

"Oh, my offense is rank, it smells to heaven! It hath primal elder curse upon it; the brother's murder.

Poissa JK

• Vatipää
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #23 : Elokuu 05, 2010, 21:24:28 »
Siis, AIVAN MAHTAVA TRAILERI. Oon kattonu tätä kuukauden verran joka päivä! Mutta pari asiaa jäi mietityttämään (siis jos kirjaan vertaa):
- mitä se on kun Voldemort tarraa Harrya naamasta jossain Tylypahkan tornissa (kohassa 01:28)?
- entä miksi helvetissä Tylypahka räjähtää (kohassa 01:52)?!?!?!? Ensiks ne tuhos Kotikolon ja nyt vielä Tylypahkakin!
Mietin myös sitä, että kuka pysäytti Tylypahkan junan ja miksi. Mutta siihen täältä saikin jo vastauksen. Olin kyllä itsekkin epäillyt jo, että se on se Lunan sieppaus.

Jostain syystä repeen aina Voron ilmeelle kun hänen takanaan räjähtää (trailerin perusteella Bellatrixin räjäyttämänä, mut en menis vannoo).
Ja toi Voldemortin: "Vain minä voin elää ikuisesti (Only I can live forever)" sanoma on aika pro :D.
Trileri oli muutenkin täynnä mahtavia kohtauksia, mutta jos kirjottaisin ne, selostaisin sen kokonaan :)
\"Hyvä!\" ilkkui Bellatrix \"Draco, ota sauvat! Pimeyden lordi on tulossa, Harry Potter! Kuolemasi lähenee!\"