Kirjoittaja Aihe: Mitä kädessäsi/käsissäsi lukee?  (Luettu 20041 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Mitä kädessäsi/käsissäsi lukee?
« Vastaus #125 : Heinäkuu 24, 2011, 23:38:06 »
Tällä hetkellä vain hyyyyyyyyvin haalistunut Lauri Ylösen nimikirjoitus. Olisi pitänyt sittenkin tummentaa se vielä kerran.. :(
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Heinäkuu 24, 2011, 23:43:12 »
Oikeassa kämmenselässä komeilee tikkukirjaimin söherretty teksti JATKIS. ja sen alla pikkuinen sydän.

Ja vasemmassa kämmenselässä lukeepi Snape makes you sexy.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #127 : Elokuu 05, 2011, 20:59:19 »
-
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2018, 00:03:35 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #128 : Elokuu 05, 2011, 21:21:15 »
Oli sitten tylsää eräänä päivänä riparilla kun pikkuiset kirjoittivat salissa oppimispäiväkirjoja eikä isosilla ollut muuta tekemistä kuin vieressä istuminen kun ei enää laulettu. Bloodiella mukana mustekynä - tylsyydestä seurasi seuraavanlainen teksti vasempaan käteen:
-After all this time?
-Always.

Tekstin viereen piirsin myös punaisen sydämen, joka onkin ainut piirroksesta vielä haaleasti jäljellä oleva osa. Teksti on ehtinyt kulua pois.

~Bloodie

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #129 : Elokuu 07, 2011, 15:56:53 »
HOX HOX!

Tähän topiciin vastikään kirjoitetut viestit näyttävät olevan aika pitkälti vain listauksia käsiin kirjoitetuista jutuista. Yrittäkää saada aikaan keskustelua aiheesta myös muutenkin, esimerkiksi miksi kirjoittelette käsiinne, millaisia asioita ja millaisissa tilanteissa? Kirjoitatko itse vai joku kaverisi? Onkos kukaan koskaan päätynyt ottamaan tatuoinnin sen perusteella, mitä on ensin kynällä käteensä raapustanut?

Tästä saa kyllä irti asiaa enemmänkin, go for it! :)
Humor me.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #130 : Elokuu 07, 2011, 17:45:01 »
Yleensä kirjoittelen itse kaikki tekstit käsiini. Tylsillä tunneilla, kotona kun on tylsää... Tai ihan vain silloin kun keksin jotain kirjoittamisen arvoista :D

Muistan kun joskus ala-asteella kaverini kirjoitti sormiini "MI AMOR" ja kun ristin kädet, muodostui kirjaimista "ROMMIA"
Naurettiin sille vielä parin päivän päästäkin ja itse asiassa viime vuonna yritettiin kirjoittaa sama teksti uudestaan. Vaati se hieman pähkäilyä, mutta onnistui lopulta :D

Minua kiinnostaisi tietää millä te kirjoitatte käsiinne? Mustekynällä, kuulakärkikynällä, tussilla...
Itse useimmiten kuulakärkikynillä ja ohutkärkisillä tusseilla. Joskus CD-kirjoitustussilla, mutta se on vähän.. turhan myrkyllistä.
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Lola

• Dagens böna
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #131 : Elokuu 12, 2011, 18:30:47 »
Viime aikoina kädessä on ollut hienosti muotoiltu S-kirjain viitataten Seamus Finniganiin. Lisäksi lukee tänään Severus Im Memoriam. <3

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #132 : Elokuu 12, 2011, 19:28:30 »
Vaaleanpunaisella yliviivaustussilla iso "MOI" kämmenselkässä. Ja keltaisella tussilla kaksi lyhyttä viivaa. Kokeilin kouluun ostamiani yliviivaustusseja... :D :D

~koala

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #133 : Elokuu 14, 2011, 12:23:17 »
Kädessä ei mitään paitsi punaisen stabilon jälkiä ja jalassa kaverini piirtämä kuulakärkisydän. ; )

// ABI MALE SPIRITUS, joka tarkoittaa latinaksi MENE POIS PAHA HENKI. :)) Luettiin taas Faxen kanssa vähän sivistyssanakirjaa. <3
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2011, 21:23:48 kirjoittanut Taru »
-Nemi ♥

Poissa Brenda

• Vuotislainen
  • Potteristi, hetalisti ja mitähän vielä
  • Pottermore: OwlNettle504
« Vastaus #134 : Syyskuu 21, 2011, 21:27:35 »
Tällä hetkellä vasemmassa kädessä (siihen yleensä kirjoitan, arvatkaapa miksi) lukee käsivarressa bilsaan lunttiapua lajintunnistus kokeeseen, en vain saa niitä joitakin päähäni. Sitten kädessä on myös kaverin kirjottama <3 : AT. Sitten toisessa kädessä on AT'n kirjottamia "älynväläyksiä". Yleensä käteeni piirtää AT, mutta joskus piirrän myös ite. Mulla on joku pakkomielle ollut piirtää käsiin jo ykköseltä, tosin sillon olin niin kiltti ja ihana, ja en piirrellyt käsiin, sillä äiti vihasi (ja vihaa) sitä. Nykyään piirrän aina käsiin, sano äiti mitä tahansa.
Elä kuin jokainen päivä olisi viimeisesi. Jonakin päivänä olet vielä oikeassa.

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #135 : Lokakuu 03, 2011, 20:38:21 »
Vasemmassa käsivarressa on teksti: VIKTOR I LOVE YOUUUU, VIKTOR I DOOOO!

Hihihiii, tykkään vaan niin paljon siitä kohasta LP'ssä!
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #136 : Lokakuu 03, 2011, 21:27:46 »
Zahir oikein isolla. Ja He had a horse called Cake. Piin likiarvon kymmenen ensimmäistä desimaalia oli jonkun aikaa, mutta kun opin sen ulkoa ylinopeasti, annoin sen peseytyä pois. Voisi tuota kakkua vähän vahvennella...

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #137 : Lokakuu 04, 2011, 23:17:52 »
Minulla ei yleensä ole tapana kirjoitella käsiini yhtään mitään. Normaalisti käytän kaikkeen muistilappuja, joita onkin sitten kaikki taskut ja pöytälaatikot täynnä. Tänään en kuitenkaan tulipalokiireessä löytänyt mitään lappua, johon kirjoittaa, joten jouduin tyytymään käteeni. Nyt siinä lukee siis oma puhelinnumeroni ja erään työväenopiston tarkka osoite. Muutin vähän aikaa sitten Englantiin enkä vielä muista numeroani, joten oli pakko laittaa se ylös siltä varalta, että sitä kysyttäisiin infopisteellä. Voin kertoa, että on noloa, kun unohtaa oman puhelinnumeronsa ja postinumeron (kävi tässä yhdellä kuntosalilla).
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #138 : Lokakuu 14, 2011, 14:24:07 »
Yleensä tykkään kirjotella kaikkiin papereihin juttuja mutta tulee sitä käteenki joskus ja äsken satuin juuri kirjoittamaan ja nyt sitten lukee
- Lintu - se tuli vaan yhtä äkkiä mieleen ja päätin sitten kirjottaa hamielisenä.
- I love syysloma - syysloma alkoi, joten oli pakko kirjottaa.
- ja sitten mie myös piirsin sydämmen.
mutta yleensä ei ole tapana kirjoitella koska se on vähän ärsyttävää ku jotkut tyypit sitten näkee että kädessä on, jotain niin heti sitten pitäisi olla näyttämässä sitä. :--D
I can always make you smile.

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
« Vastaus #139 : Lokakuu 17, 2011, 21:56:07 »
Olen kyll oikeesti todella kova piirtelemään käsiin.
Piirrän käsiin piirtämisestä & kirjoituksesta siksi, että kaikki tärkeät asiat pysyvät mukana kokoajan,
kun taas jos kirjoittaa paperille, paperi saattaa hukkua milloin vain.
Yleensä kirjoitan käteen tärkeitä asioita kuten päivämääriä, joskus läksyjä.
Tällä hetkellä kuitenkin vasemmassa käsivarressani lukee; 'Luihuiset vaikuttavat olevan huomattavasti rohkelikkoja yksilösuorittavampia ja itsenäisempiä.'
Peukalon tyvessä minulla on ollut jos jonkin aikaa DH merkki ja sormissa minulla lukee;  'LUIHUINEN ♥' jokainen kirjain eri sormessa.
Oikean käden keskisormen ja nimettömän välissä lukee 'DH'
Ja tottakai, vasemmassa käsivarressa on pimeän piirto, joka on oiken taidokkaasti piirretty. ;D

~Camillaah

muoks//
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2011, 23:27:39 kirjoittanut Camillaah »
Hey! You just lost The Game.

Poissa Florida

• Vuotislainen
  • Ravista nyt myrskyhuonetta
    • Lillyn nettisivut
  • Pottermore: DraconisCat1558
« Vastaus #140 : Heinäkuu 12, 2012, 19:20:46 »
Tällä hetkellä vasemmassa kämmenessäni lukee pienillä kirjaimilla Nastoja, jotta muistaisin pyytää äitiä ostamaan nastoja kaupasta huomenna, jotta saan julisteita seinilleni. xD Oikeassa käsivarressani lukee isoin kirjaimin Titanic ja sydän ja Jack perässä xDD Jackin alla lukee Leonardo DiCaprio.

Yleensä kirjottelen kaikkee fanituksen kohteita käsiini, sillon, ku on tunneilla tylsää, tai muuten vaan tylsää. Olenpa soveltuvuuskokeessakin kirjotellut käteeni tarinani hahmojen nimiä ihan vain tylsyyttäni. Joskus kirjottelen jotain iskurepliikkejä suosikkikirjoistani, kuten "Mitä Fred ja minä sitten ollaan? Seinänaapureita vai?" tai jotain muuta hauskaa. Ja joskus lempiparituksiani. Ja joskus vasemmassa kämmenessäni lukee jotain ostoksiin liittyvää tai on piirretty iso rasti.
Palavana paperina
   sataa maahan tarina,
   johon meidät kirjoitettiin

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #141 : Heinäkuu 19, 2012, 01:35:44 »
Käsiin kirjoittelusta/piirtämisestä on tullut vähän paha tapa :o

Äiti inhoaa, kun teen tuollein, mutta sittenpähän inhoaa :D Olen jo muutenkin niin sekaisin, ettei se pieni vereen imeytyminen niin suuresti vaikuta :) Ja tosiaan, eihän se kovin siistiltä näytä. Itse kirjoittelen käsiin lähinnä, silloin kun on TOOOSI tylsää tai angstattaa. Yleensä kirjoittelen/piirtelen jotain hymiöitä ja jotain ihan wiördiä, paramorea tai Potteria :)

Tällä hetkellä kädessä on (tekstinpätkät kursivoitu) Deathly Hallows-merkki, :)-hymiö, NOX,  sydän, You leaving me breathless ja Say "hate this. Say "hate this"

DH-merkki= noh... You know <2
Hymiö= koska hauskaa...
NOX= koska Potterit ja nyt on yö
Sydän= no noitten laulunsanojen jälkee...
You Leaving me breathless = Paramore - I caught myself
Say "hate this" = Paramore - I caught myself, ja koska vihaisin kaikkee nyt just :)

Poissa simiblaa

• Se toinen torni
  • Vuotislainen
  • you're in ruins
« Vastaus #142 : Heinäkuu 19, 2012, 14:04:00 »
Miulla lukkee käsissäni nyt OOTAHAN...

''You better belive in Jesus cos only He can save you now!''

Ja jottain tosiupeita kuvii. Jotai hymiöit yms siis.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2012, 15:13:18 kirjoittanut simiblaa »
I've been locked inside your heart shaped box for weeks..

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
« Vastaus #143 : Elokuu 03, 2012, 09:38:58 »
Kädessäni (ai käsissäni, riippuu siitä, jaksanko kirjoittaa vasemmalla kädellä, kun se on niin vaikeaa) lukee aina jotain. Jos olen piirtänyt jotakin, se on yleensä Kuoleman varjelusten merkki, sillä mitään vaikeampaa minulla ei ole innostusta piirtää. Kerran tylsänä koulupäivänä kirjoitin vasemman käteni täyteen kaikenlaista, oikeassakin kädessä oli hiukan tekstiä. Äiti ei silloin ollut kauhean mielissään, mutta kyllä hän taitaa nyt jo olla tottunut.
Tällä hetkellä kädessäni lukee kylläkin vain lause (tai no kaksi lausetta, jos tarkkoja ollaan) Don't worry. You're just as sane as I am, sillä yksinkertaisesti rakastan tuota lausetta, ja siitä tulee heti mieleen rakas Lunani ♥  Vasemmassa kämmenselässäni näkyy kyllä todella haalistunut Kuoleman varjelusten merkki, jota voisin vahvistaa. Ja nyt kun olen menossa Ruotsiin, niin voisin vielä kirjoittaa johonkin Ravenclaw, jotta kaikki huomaisiva minun olevan Poterfani, ja nimenomaan Korpinkynsi :D
The end
The songwriter's dead

Poissa mauro

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Syyskuu 27, 2012, 22:00:02 »
Yhdestä videosta otin mallia ja kirjoitin käsivarteen SICK sinisellä mustekynällä. Aiemmin viikolla luki Reino (kaverin lempinimi).
The spice must flow.

Poissa tassuttaja

• täydenkuun ulvoja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • Sakemanni elämää!
  • Pottermore: KnightMarauder163
« Vastaus #145 : Joulukuu 17, 2012, 19:10:07 »
Kirjotan stabiloilla yleensä kun on tylsää tai jos pitää muistaa jotain nii sillä mikä tussilla mikä ensimmäisenä löytyy.^

Tällä hetkellä vasemassa kädessäni lukee: (Tottakai erillaisilla väreillä) :D

I MISS YOU! ♥ + piirretty tassunjälki    Tardis ♥ (Kaikki varmaan tietää Tardiksen?)

Apis! <3       Ranskansusi(Paras kaveri)   Puuskupuh (♥)    NCIS! ♥

Katse pysähtyy, kello ei...

~Cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä~

http://www.sakemannielamaa.blogspot.fi/

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #146 : Joulukuu 18, 2012, 09:56:29 »
Tykkään kirjoitella käsiin laulujen sanoja... Ne antaa voimaa ja saa mut tuntemaan itseni vahvaks. Ja mulla on jo aika pitkään ollu vasemmassa pikkurillissä musta tähti. Tykkään siitä :) Täl hetkellä on nämä tekstit:

A nightingale in a golden cage,
That's me locked inside reality's maze.
-Nightwish, Escapist

Ja oikeessa:
Don't try to fix me,
I'm not broken
Hello, I'm your mind,
Giving you someone
To talk to...
Hello...

-Evanescence, Hello
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Impendimenda

• Haltijaprinsessa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletNewt17286
« Vastaus #147 : Joulukuu 18, 2012, 15:08:24 »
Ei olisi mikään ihme, että sisin kohta jonkin verenmyrkytyksen. Minulla on jatkuvasti jotain vasemmassa kämmenselässäni. Yleensä käsissäni on aika normaaleja sydämiä, joskus joitain sitaatteja, mutta tällähetkellä etusormessani on pieni ja punainen sydän ja keskellä kämmenselkääni on mustavihreä kirjoitus: Team Legolas.
Että sellaista.
Londonholic.

Poissa Jarppa

• Pokemon Trainer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #148 : Joulukuu 21, 2012, 12:33:59 »
Noh minulla oli joskus viime vuoden puolella siinä keväällä käsiin kirjotettuna ihastukseni nimi sydämmen kanssa kun tylsyys iski silloin  en enää tämän iän myötä oikein kirjottele käteen mitään tainu jäädä sekin pois täsä vanhetessa. Joskus nuorempana oli kaike mailma kirjotuksii vähä välii kädessä kerran kyllä lunttasin kokeeseen  sillee että olin kämmenee kirjottanut jotain :)
She's just another lost soul, about to be mine again

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #149 : Joulukuu 21, 2012, 21:50:50 »
Hehe, nyt mulla lukee oikeassa kädessä seuraavaa;

and still they echo me,