Kirjoittaja Aihe: The Hangover - Kauhea kankkunen  (Luettu 451 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Dallas

• Ankeuttaja
The Hangover - Kauhea kankkunen
« : Joulukuu 24, 2009, 21:46:00 »
THE HANGOVER

Kauhea kankkunen (engl. The Hangover) on Todd Phillipsin ohjaama yhdysvaltalainen komediaelokuva vuodelta 2009. Elokuva kertoo neljästä ystävyksestä, jotka matkustavat Las Vegasiin viettämään polttareita ja heräävät seuraavana aamuna muistamatta mitään ja kadotettua itse sulhasen, jonka häiden pitäisi olla seuraavana päivänä. Elokuvan pääosia esittävät Bradley Cooper, Ed Helms, Zach Galifianakis, Justin Bartha ja Heather Graham.

Traileri

___________________________________________________________ __________________________________________
___________________________________________________________ __________________________________________

Itse kävin katsomassa Hangoverin kun oltiin kaverin kanssa Englannissa käymässä. Ihastuin leffaan heti ja kaverit sitten hankkivat sen meitille synttärilahjaksi. Siitä asti olen sitä kuluttanut enkä vaan voi kyllästyä siihen. Kaikki ne vitsit naurattavat vielä kymmenienkin kertojen jälkeen ja olin positiivisesti yllättynyt koska kuvittelin elokuvan olevan kuraa kun luin sen juoniesittelyn.
Näyttelijät ovat juuri oikein valittu, Bradley Cooper on mielestäni aivan loistava tässäkin elokuvassa. Miehen ja hänen aurinkolasejaan ja ihania silmiään ei vaan voi vastustaa!

Mielessäni on yleensä vin se, että joko komedia leffasta oikeasti tykkää tai sitten ei ollenkaan. Hangover on mielestäni yksi parhaimmista elokuvista (siis kaikista) mitä olen elämäni aikana nähnyt. Kai minuunn tuollainen huumori vain puree, vaikka leffa onkin melko epätodellinen, joka ei kuitenkaan pahemmin haittaa jos siihen ei kiinnitä liikaa huomiota.