Kirjoittaja Aihe: A Very Potter Musical ja sen jatko-osa!  (Luettu 10038 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Parselmouth

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Working in company C.S.I. Baker Street
Vs: A Very Potter Musical ja sen jatko-osa!
« Vastaus #25 : Syyskuu 19, 2013, 21:17:30 »
Löysin Very Potter Musicalin ja jatko-osat itsekseni parisen viikkoa sitten youtubesta...<3 asdffgh oon hypettänyt yöt pitkät ja yrittänyt olla nauramatta liian lujaa ettei muu talo heräisi x) Ja toistoa joo, mutta etenkin Draco, Volde, Quirrel, Snape ja Lucius on kaikki yliparhaita! Harmi etten huomannut niitä kuin vasta nyt enkä "ajallaan".
Ja hei, kuoliko se idea nyt lopullisesti vuotiksen omasta näytelmästä?;)

//Kun ootte ladanneet ton albumin koneillenne, niin mitä ootte laittanu kun se kysyy postinumeroa?:o
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2013, 21:31:04 kirjoittanut Parselmouth »
"Tuon laulun olen kuullut ennenkin", Holmes huomautti. "Ennen vanhaan se soi jatkuvasti! Se oli edesmenneen professori Moriartyn suosikkikappale"

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #26 : Helmikuu 18, 2014, 19:04:37 »
Halloo, tehdään mekin, Suomen fanit tämmönen! Kaikki koottaisiin esim, just vuotiksen tai Potter fanien kautta yhteen tiettyyn paikkaan pariksi viikoksi tai tämmöseksi, sitten kehiteltäisiin näytelmä/ semmonen ja kuvattaisiin, tekstitykset enkuks?

Selitykset 7/5 :D
Täällä ollaan.

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 08, 2015, 15:20:45 »
Siitä on nyt jokunen aika, kun löysin tämän hienon musikaalin. Aluksi ajattelin, että jos tässä koko ajan laulaa lurautellaan, niin en aio/jaksa katsoa loppuun, mutta sitten katsoin toisen videon ja yllätyin positiivisesti, eihän tämä pelkkä lallattelujuttu ollutkaan! Vaikka laulut ovat kyllä kivoja...

Puvut ovat aika jees ja näyttämöllä ei tosiaankaan ole paljon lavasteita, mutta no problems. Jotkut hahmoista (ja kaikki varmaan vähän ainakin) on erilaisia kirjoihin verrattuna, mutta se on hyvä vaan, että tekijät ovat lisänneet musikaaliin jotain omaa. Esim. Pimennosta tykkään tässä enemmän kuin kirjassa :D Se on kenties yks hauskimmista hahmoista... Pidän oikeastaan kaikista hahmoista jollain tavalla. Olen katsonut kummatkin musikaaleista ja pidän kummastakin ehkä yhtä paljon. Jotkut kohdat on tosi hauskoja :D Mutta on semmoisiakin vitsejä joille en naura yhtään...

Näyttelijät on loistavia rooleissaan ja kaikki vetää homman hyvin.

Itseasiassa tänään ajattelin taas katsoa tätä musikaalia :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2015, 16:06:13 kirjoittanut Muggle »
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #28 : Toukokuu 15, 2015, 02:37:54 »
Totally awesome. Rakastuin <3

Oon tosiaan kattonu avpm melkee kaikki mut oon jostain syystä jumittunu ekoihi ja kattonu ne nii mont kertaa et osaan jo tyylii vuorosanat ulkoo :D
Voiskaitsitä täs joku päivä pyytää jotai kaverii seuraks kattomaa kaikki avpm, avps ja avpsy :33 Varsinki Draco on ihana, ehkä jopa parempi ku Tom Feltonin versio :)
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta