Kirjoittaja Aihe: Haiskun HP-taiteet(Uutta 6.12 Uusi kuva!)  (Luettu 472 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
Haiskun HP-taiteet(Uutta 6.12 Uusi kuva!)
« : Marraskuu 12, 2009, 14:58:00 »
Täällä on minun HP-fanipiirroksiani :)
Kuvat:

Luna ja thestral vol.2
Uudempi versio kuvasta joka löytyy alempaa.

Faweks vs basiliski.
Tämmönen. Älkää välittäkö tosta "Tikusta" basiliskissä, se on joku söhry.

Koukkujalka.
Koukkujalkahan se siinä

Luna ja thestral
Vanha työ jonka löysin.

Aikuinen Norbert Romaniassa
Sama juttu kuin edellisessäkin^

Komentteja? :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2011, 15:19:31 kirjoittanut Haisku »
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
Vs: Haiskun HP-taiteet
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2009, 15:50:09 »
Vau, tuo kuva on hieno! Varsinkin feeniksin siivet ja pyrstö on hyvin onnistunut. Sulat erottuvat mukavasti.
Basiliskikin on hieno, vaikka se ei näytä kovin vihaiselta. Hampaat voisivat olla pidemmät ja myrkyllisen näköiset. :P Basiliskin ruumis
on vähän kulmikas, mutta sen väritys on hieno ja omaperäinen.
Taustalle olisit voinut lisätä vähän väriä tai piirtää sinne Salaisuuksien kammion. :) Parempi tuo kuitenkin on, kuin minun töherrykset koneella. x)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2009, 16:05:59 »
Tuohon kulmikkuuteen minäkin. Ja basiliski tekee mielestäni jotenkin erikoisen "silmukan", mikä ei näyttänyt minun silmääni oikein luontevalta. Ymmärrän, että sen kuuluukin tehdä tuollainen silmukka ollessaan kippuralla. Minusta tuo keltainen osuus alkaa vain silmukasta ehkä vähän liian aikaisin, mikä näyttää sitten ainakin minun silmissäni siltä, että tietty kohta basiliskista olisi ilmassa :D

Lintu oli minun mielestäni melko erinomaisesti tehty.

Itse en olisi yhtä hyvää tuotosta saanut aikaiseksi, eli pisteet sinne :)

// Kaksi viestiä yhdistetty. :) -R
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2012, 14:28:57 kirjoittanut Renefer »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

deadpromises

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Joulukuu 29, 2009, 16:14:31 »
Tuo lintu on kyllä tosi hieno. Basiliski on ehkä tosiaan vähän liian kiltin näköinen ja hieman kulmikas, mutta voin kertoa, että tää on kyllä sata kertaa parempi kuin mitä mä itse voisin tehdä koneella. Ihan kiva siis, laita toki lisää kuvia, jos vain sulla on olemassa/saat tehtyä sellaisia. :)

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
Vs: Haiskun HP-taiteet(Uutta 31.1 koukkujalka)
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2010, 18:40:00 »
Oo, uusi kuva. Tämän olet näköjään tehnyt käsin, etkä koneella. Siitä plussaa. ;) Piirros näyttää todellakin kissalta, ja minulle siitä tulee mieleen kirjoissa kuvattu Koukkujalka (elokuvien Koukkujalka ei vastaa minun mielikuvaani siitä :)). Koukkujalan karva on todella hieno ja se tekee siitä ihanan pörröisen näköisen, ei sellaisen luikeron näköistä, kuten kissat ovat yleensä. :D Turkin ja naaman yksityiskohdat ovat hyvin onnistuneita myös.

Väritystyylistä pidän.. Johonkin muuhun piirrokseen tuollainen hivenen "sekalainen" tai suttuinen tyyli ei välttämättä sopisi, mutta tähän se sopii. Värityssuunta voisi kuitenkin olla karvojen mukainen ihan kaikkialta, esimerkiksi vatsan alla, tai oikeastaan kyljessä (siis etu- ja takatassun välissä) sekä hännän "yläpuolella" värityssuunta on vähän ristissä karvojen oletetun asettautumisen kanssa ja se pistää silmään. Miksi Koukkujalalla on muuten repaleinen korva? :)

Tuossa kun kuvaa lähemmin tarkastelin, niin sattui silmiin, että Koukkujalan niskan karva on vähän liian paksua, tai Koukkujalalla on niskassa jonkinlainen patti. x) Ei se kyllä kamalasti häiritse, mutta mainitsin vain. Korvien sisäpinnat näyttävät vähän värittömiltä, niihin toivoisin jotain pietä väriä.. Enemmän siis, mitä niissä nyt on. Koukkujalan naamassa on joitan valkoisia kohtia, joita et ole värittänyt, tai se on vaaleammin väritetty kuin muu karva ja näyttää, niinkuin et olisi aivan viimeistellyt väritystäsi loppuun. Taustaan olisin jälleen toivonut jotain, esimerkiksi nojatuolin, jossa Koukkujalka istuu.

Jonkinlaisia varjostuksia kissaan olisi myös voinut tehdä, esim. leuan alle, korvien taakse, hännän tyveen ja tassujen väliin, mutta eipä se ole niin välttämätöntä... :) Hieno kuva kaiken kaikkiaan, lisää odottelen. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!