Kirjoittaja Aihe: Nivelten naksuttelu  (Luettu 7802 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Nivelten naksuttelu
« Vastaus #25 : Toukokuu 03, 2010, 17:43:06 »
Naksuttelen nilkkojani ja niskojani. Niskani ovat usein ihan jumissa oltuani pitkään tietokoneella tai kun olen lukenut kauan. Sitten kun vähän heilautan päätäni niin heti kauheaa rutinaa kuuluu :D Välillä naksauttelen niskojani aika kovakouraisesti, äitini on ihan kauhuissaan kuinka oikein käsittelen niitä :D No, heti alkaa tuntumaan paremmalta.

Nilkkani naksuvat jatkuvasti. Ei paljoa tarvitse nilkkoja pyöräyttää, niin heti pamahtaa D: Olen luultavasti perinyt äidiltäni ainakin polveni, jotka narisevat. Kun esim. kävelen portaita alas, polvistani kuuluu ihan kauhea ääni D::: rasittavaa.

Sormien naksauttelu on kauheinta mitä tiedän. Se on ihan hirveän kuuloista, kun joku vetää sormiansa lujaa ja sitten ne naksahtavat. :D Itse en ainakaan pysty naksauttelemaan sormiani.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Toukokuu 03, 2010, 17:52:51 »
En pidä siitä, kun muut naksuttelevat, mutta itse teen sitä aina välillä. Etenkin nilkkani naksuvat kokoajan. En voi sille mitään ja yritän hillitä sitä. Tahallisessa naksuttelu ei ole minusta kivaa, mutta joillekin se on jäänyt tavaksi. Selän naksuttelu on varmasti vain sitä varten, että siihen sattuu.

Eemi

• Ankeuttaja
« Vastaus #27 : Toukokuu 20, 2010, 14:39:35 »
Ei kai se niiiiin kamalaa sitte oo. Mua ei ainakaa satu tai mitää sillee. Mut kyllä päät vähän päät kääntyy ku kävelen portaita, kun jokaisella askeleella kuluu naks, naks, naks. Saan kaikki niveleni naksumaan jos haluun...

Mansikka

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Toukokuu 22, 2010, 12:53:27 »
 Omg, tästäkin pitää tehdä aihe? No kirjoitetaan nyt sitten kuitenski.

Ei se oo niin kamalaa. Eikä niin kivaa. Kerran multa napsahti niska ja sattu niin sikana. Varpaat naksuu välillä, ja se ei yleensä satu. Ja joskus polvetkin naksuu. Kerran kun mä kävelin, polvi naksahti joka askeleella. :D

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #29 : Toukokuu 23, 2010, 15:13:49 »
Mulla naksuu ranteet (oikea ehkä hieman enemmän kuin vasen), nilkat ja varpaat ja nyt on jostain tullut sellanen ihana tapa kallistaa päätä vasemmalle tai oikealle niin että kuuluu rusahdus tai pieni naks. Sen jälkeen on oikeesti jotenki parempi olo. Ei tunnu niska niin jäykältä enää.
Äiti ei tästä tavasta tietenkään tykkää, taitaa ihan tosissaan pelätä että mun pää kohta vierähtää pois paikaltaan :D Se niskojen naksuttelu kun kuulostaa kuulemma siltä ku oisin roikkunu hirressä. Hehe.
Sormia tai selkää en saa naksumaan (vielä), enkä ihan kauheasti uskalla yrittääkkään, koska pelkään että se sattuu tai että väännän vahingossa jotain sijoiltaan yms. :/
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

VPS

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Toukokuu 23, 2010, 19:53:48 »
nyt on jostain tullut sellanen ihana tapa kallistaa päätä vasemmalle tai oikealle niin että kuuluu rusahdus tai pieni naks. Sen jälkeen on oikeesti jotenki parempi olo. Ei tunnu niska niin jäykältä enää.
Äiti ei tästä tavasta tietenkään tykkää
Sama juttu... Tosin naksuttelen myös ihan varpaita, selkää, polvia, ranteita ja rystysiä... En ymmärä miten tuo voisi sattua koska minulla se ei tunnu missään ja nivelet naksahtavat jo automaattisesti joka aamu...

~VPS~

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #31 : Toukokuu 26, 2010, 15:18:48 »
Kuulun niihin ihmisiin, joita naksuttelu yököttää. Välillä menen ihan kananlihalle, kun joku rusauttelee sormiaan tai selkäänsä ihan vain huvin vuoksi.

Itse en naksu kovin monista paikoista. Ranne oli joskus inhottava, mutta nykyään hiirikäsi ei enää vaivaa. Tuli muuten mieleen, että olin kerran sellaisella joogatunnilla, missä kaikkien läsnäolijoiden piti pyörittää ranteita. Hyi, se oli kammottava paikka. Joka puolelta kuului naksuntaa.

Tällä hetkellä polvet ovat ainoa ruumiinosa, jonka saan naksumaan. Tai oikeastaan vain oikean polven. Vasen on vääntynyt niin, että se ei enää naksahda, mutta muita inhottavia oireita siitä kyllä on. Kuten esim. se, että en voi pitää painoa kokonaan vasemmalla jalalla. No, onneksi fysioterapeutti on kohta. Vapaaehtoisesti en naksuta oikeatakaan polvea. Se rusahtaa, jos menen kyykkyyn, mutta vasemman jalan vamman takia en halua kokea sitä liikettä.

Jo pelkästään naksuttelusta lähtevä ääni on hirveä. Pahimmat traumat on kuitenkin jäänyt siitä, kun niskani naksahti vahingossa enkä saanut päätä käännettyä kahteen viikkoon mihinkään suuntaan. Ja kipu oli sietämätön. Kiitos siitä kuului Särkänniemen Jet Starille.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Ridiculous

• kirsikankivi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletHolly34
« Vastaus #32 : Heinäkuu 17, 2010, 16:11:49 »
Ala-asteella aloitettu. Aijai. Kyllä ärsyttää, kun naksuttelen eikä sitä saa millään tavalla loppumaan. Ei taida aivan joka päivä tapahtua. Yleensä eniten naksuu sormet. Sitten tietty kaula, kädet, varpaat ja nilkka.
He was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy.
Draco dormiens nunquam titillandus

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #33 : Heinäkuu 19, 2010, 00:38:24 »
Ite en ruukaa kummemmin naksutella käsiä tms mutta poikakaveri kylläki... : DD se kiusaa aina sillä naksuttelulla, onkohan sillä yhtäkään niveltä joka ei naksuis? Aina se vääntelee sen ranteita sillain ilkiästi että ne naksuu "mukavasti" ja saa oikein kivasti minut hermoromahuksen partaalle. Ja nilkkoja, niskoja, sormia, varpaita... Se ääni ei ole hauskan kuulonen jos sitä kuuntelee joka päivä!! : D itellä ku saattaa joskus rusahtaa selkä tai käet rusahella mutta jos yritän saaha jotai kättä tai vastaavaa naksumaan niin ääntäkää ei kuulu... Eipä siinä, en onneksi omista samallaista pakkomiellettä ku poikakaveri!
Cadillac.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #34 : Heinäkuu 29, 2010, 10:32:06 »
Au! Mun varpaat ja sormet on alkanut nekin naksua, ja mulla on inha pakkomielle niiden naksutteluun. >.< Jos joku sormi tai varvas ei sitten naksahdakaan, tai se naksahtaa erityisen kovaa, niin AU! *naksauttaa varpaansa* Tahtoo pois tämän naksuttelukoukuttuneisuuden. Mur.

Kerran kun mä kävelin, polvi naksahti joka askeleella. :D

Tää on mullekin tuttua. Varsinkin kun oon istunu pitkään, niin polvet pamahtelee kuin poksahtelevat ilmapallot. :"D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Lokakuu 10, 2010, 12:44:42 »
Eniten naksauttelen sormiani, niskojani ja varpaita. Sormet naksahtavat vain yhden kerran, kun taas niskat kolme tai neljä kertaa puolelleen. Varpaat naksuvat sattumanvaraisesti.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #36 : Lokakuu 11, 2010, 15:46:02 »
Huiiihhh!!!!
Minä en naksuttele niveliä.. se on aika, ööhh...jännää. Kaverit naksuttelee O.O eräs meidän luokkalainen naksuttelee selkäänsä, aivan outoa.
Minä en edes kunnolla saa naksauteltua <-(höh, ompas vaikea sana tuo, helpompi tosin, kuin luulin...) Tosin kerran kun oltiin katsomassa erästä taloa (on jo pitkä aika ) kävelin niin polvi naksui :D
Iiiihan tosi hyvä kaveri välillä naksuttelee kättään (sormia)..istuu minun takana pääasiassa tunneilla, painaa kämmenen käteen..jotankin jännästi se sen tekee....^^

Pyydän syvästi anteeksi melko epäselvää viestiä ja jatkuvia sulkuja :> (tämmöinen kun joskus olen) ^^

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #37 : Lokakuu 27, 2010, 18:13:08 »
hyi se on jotai maailman kamalinta ku joku vetää sormia nii pitkäks et ne naksahtaa D: mut sit esim. lonkkia ja niskoja on vapauttava naksauttaa :-D
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #38 : Lokakuu 27, 2010, 20:23:19 »
Juuri naksuttelen hartioita tai niskaa mitä kyn onkaan kyn olkapäitä pyörittää, ja kovasti raksui tuonne yläkertaan, isoveli
sitä juuri ihmetteli miten kovaa narskui. Kuten edellisesssä viestissä sanoin en minä yleensä naksuttele :''>

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #39 : Joulukuu 04, 2010, 23:29:23 »
hyi se on jotai maailman kamalinta ku joku vetää sormia nii pitkäks et ne naksahtaa D:

Hyi. En voi sietää tuollaisia tapoja. Pikkuveljeni naksauttaa isovarpaitansa kääntämällä ne ulos päin, tai siis poispäin muista saman jalan varpaista. Olipas taas hienosti selitetty :P Itse en naksauttele juurikaan mitään, paitsi mitäs nyt silloin tällöin niska naksuu. Myös se on jo aivan järkytys minulle, jos sormi naksahtaa. Tunnen suurta järkytystä ja kip... ei, kipu ei ole oikea sana tähän. Mutta tiedätte kuitenkin! Hyvä.
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa hihihanna

• Vuotislainen
« Vastaus #40 : Tammikuu 07, 2011, 02:11:47 »
AH! mikä ihana tapa ; naksuttelu ♥ olen naksutellut sormia siitä asti kun olin hmm... 6 ? ja nyt olen 13 (pian 14 whii) nykyään minulla naksuu niska, sormet, ranteet välillä kun herään, varpaat, nilkat, kädessä toi taitekohta (anteeksi tietämättömyyteni, vähän väsyttää nimittäin) ja olkapäät .... että siihen se sitten johtaa kun tarpeeks kauan tätäkin harrastaa :DDDDDDDDD
Äiti valittaa aina kun naksutan, mutku oon kuitenki melkein 8 vuotta naksutellu, ni ei ole ihan helppo päästä tavasta eroon ... :D

HIHIHANNA kiittää ~
"Oli siinä" Fred kuiskasi Harrylle, kun he nousivat pöydästä. "Me lähetettiin se."

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #41 : Tammikuu 07, 2011, 11:46:00 »
Minä en kestä sormie naksuttelua 0.0 juuri tuo sormien vetäminen on kaikkein inhottavinta! Jos itselläni naksahtaa sormi, niin jotenkin sitä säikähtää :D

Sen sijaan varpaitani naksuttelen aika usein, tosin niidenkään vetämistä en voi sietää -.- mutta kun futisreeneissäkin tulee aina vedettyä kärsiä, niin varpaat ovat usein jotenkin jumissa. Naksauttelu auttaa :)
Selän naksauttelu on inhottavan kuuloista :'D enkä itse koskaan tahallani naksauttele selkääni. Äitini menikin juuri jollekin selännaksauttajalle (joku minua viisaampi voi sanoa, mikä sen virallinen nimi on). Hyi :D.

Lonkkien ja nivusten naksuttelu on toisinaan hauskaa, kun ne ovat jumissa. Niskakin naksuu toisinaan kamalasti. Käykö teille niin, että kun niska naksahtaa, tuntuu siltä kuin se samalla 'puutuisi' tai jotain? :D en osaa selittää tätä kovin hyvin, mutta minulle käy niin aika usein.
Vanhemmillani on naksuvat polvet, joten minullakin on sitä vikaa jonkin verran -.-

Mitä tästä voimme päätellä? Toisaalta inhoan naksuttelua, mutta joissain tapauksissa se on oikeastaan aika kivaakin :D ottaa nyt minusta sitten selvää!
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Wound

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #42 : Helmikuu 15, 2011, 15:35:09 »
Mä naksauttelen välillä (tai aika usein oikeestaan) sormia ja varpaita, ei siitä pääse eroon.
Oon aika tottunu siihen, et en hirveesti välitä jos joku naksuttelee vieressä.
Ainoastaan niskan, selän ja ranteiden naksauttelu saa aikaan kylmiä väreitä, hyi.

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
« Vastaus #43 : Syyskuu 12, 2011, 15:10:03 »
Olen ehdottomasti jäänyt koukkuun sormien naksautteluun :D Olen koittanut lopettaa, mutta se on kyllä yllättävän hankalaa :D Varsinkin kun olen juuri huomannut kuinka kivasti varpaatkin naksahtaa :DD Äiti kokoajan varoittelee että tulee vanhempana reuma, saa nähdä :D
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Kummitus

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Syyskuu 30, 2011, 14:23:42 »
Mulla ei naksu kauheesti ja en naksuttele ees koska se on mun mielestä ällöö ja yleensä se, joka alottaa nasuttelun vaikka luokassa ni mä lähen yleensä sillon pois koska mä en kertakaikkiiankestäsitä. En tiedä miks mutku ne naksuu ja sitku kuuluu ääni ni tulee kylmät väreet.
I can always make you smile.

Poissa Triangulum

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #45 : Lokakuu 04, 2011, 17:46:18 »
Itse en hirveästi tykkää mistään naksuttelusta... se on lähinnä raivostuttavaa, kun porukka alkoi pari vuotta sitten ihan kybällä naksuttelemaan sormiaan jne. Kun hyi... jostain syystä se on minusta ällöä D: Jos vahingossa jotain naksuu niin eihän sille voi mitään, mutta kun jos tahallaan ihan koko ajan niin ei kiva 8)
"Kaipaat unohduksen humalaa."

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #46 : Lokakuu 04, 2011, 19:51:23 »
Hyi, en tykkää yhtään kuunnella, kun joku naksuttelee jotain... :D Niska on ehdottomasti pahin, sormien yms. naksutteluun oon jo aika turtunut. Mä en edes tiedä mikä siitä tekee vastenmielistä. Luokkallani on myös yks jätkä, jonka olkapää menee tosi herkästi sijoiltaan. Hän sitten saa sen ihan itse aina laitettua paikoilleen, mut ei hitto se ääni... Jotain niiiiin kuvottavaa se rusahdus! ._. Emmä tiedä, ei se paljoa eroa äänestä, kun mulla meni solisluu kahteen palaan, mutta se taas ei aiheuttanut mitään sen suurempia ällötyksiä äänen takia. Ohops, eksyn aiheesta, ehkä naksuttelu ja katkenneet luut on kaks eri asiaa. :'D

Itte mä sen sijaan naksun joka paikasta, olkapäät, polvet, lonkat, selkä, nilkat... Selkää naksuttelen tarkoituksella, kun se jumittaa ilkeästi koulupäivän aikanakin. Polvis sen sijaan on semmonen ihme "lukko", joka pitää aina saada naksautettua, että helpottaa semmonen ärsyttävä tunne. Noita kahta siis naksuttelen vain tarkoituksella, muut elävät sitten omaa elämäänsä ja naksuvat kun naksuvat.
Ottaen huomioon, etten tykkää tuosta naksuttelusta yhtään, harrastan sitä itte kuiteski melko paljonkin. Eikä se siinä niinkään haittaa, helpottavaa vaan suurimmaksi osaksi. Joskus sattuukin kyllä ihan liikaa, esim. nilkka jää lukkoon sillei ärsyttävästi. Polvet nyt sitten muuten vaan on aina kipeät. :D
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Kaminski

• Vuotislainen
« Vastaus #47 : Marraskuu 09, 2014, 16:23:43 »
Olin jo kirjoittamassa tätä tuonne Ärsyttävät tavat ja pakkomielteet-ketjuun, mutta jostain leimahti sellainen ajatus että pakkohan Vuotiksessa on olla aiheesta ketju kun matonpesu ja voimaeläimetkin ovat edustettuna.

Mutta tässä tulee visaista pohdintaa:
Kertokaahan, hyvät nivelten naksuttelijat ja heidän lähipiirinsä, onko naksuttelussa mukana kenties jokin vallankäytön elementti?

Olosuhteiden pakosta on tullut tällaista pohdittua ja toistaiseksi teoria on tuntunut aukottomalta (niinhän ne omat teoriat aina...)
Kaikki tuntemani naksuttelijat ovat näes kokeneet olevansa valta-asemassa joko suoraan minua tai yleensäkin muita kohtaan ja/tai he ovat yleensä poikkeuksellisen itsevarmoja (ainakin julkisesti naksuttavat) ja yleensä naksuttelu tapahtuu sellaisessa tilanteessa, jossa he a) joutuvat odottamaan jotakin/jossakin/istuvat esimerkiksi junassa tai bussissa b) joutuvat kuuntelemaan kun joku muu puhuu sen sijaan että puhuisivat itse, he ovat siis tavalla tai toisessa tilanteessa jota ei eivät voi hallita.

Varmaan jokainen nivelennuljauttaja on kuitenkin kuullut jossain vaiheessa anelua siitä "hyi, älä, inhottavaa!" ja mikäpä olisikaan parempi tapa luoda illuusio tilanteen herruudesta kuin tehdä jotakin, joka herättää primitiivistä inhoa kanssaihmisissä (etenkin kun edellämainitun kaltaisissa tilanteissa kukaan harvemmin kehtaa asiasta huomauttaa, ts. naksuttaja saa nauttia siitä tiedosta että kanssaihmiset joutuvat kuuntelemaan hänen naksuntaansa lähietäisyydeltä). Piileekö jokaisessa naksuttelijassa pikkuruinen sadisti?

No, jos ei muuta niin kasvattaahan naksuttelijan lähellä oleskelu ainakin luonnetta.