Kirjoittaja Aihe: The Baseballs  (Luettu 2298 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
The Baseballs
« : Lokakuu 31, 2009, 23:55:37 »
No pakkohan minun oli tehdä aihe kun ei semmoista vielä ollut!

Kyseessä siis The Baseballs, eli saksalaiset Sam, Basti ja Digger. The Baseballs on Berliinissä vuonna 2007 perustettu coveryhtye, joka soittaa nykyajan hittejä rockabilly-tyylillä. Baseballseilta on ilmestynyt yksi levy, Strike!. Levyltä löytyy coverit mm. Rihannan Umbrellasta, Beyoncen Crazy In Lovesta sekä Scissor Sistersin I Don't Feel Like Dancingista.

Minä tykkään, ja tykkään ihan norsuna! Baseballseja kuunnellessa tulee heti hyvälle tuulelle, heissä on jostain syystä joku piristävä vaikutus. Huono puoli on vain se, että nyt näitä alkuperäisiä versioita joista ei tykkää yhtään on entistä vaikeampi sietää.

Löytyykös Vuotiksesta muita Baseballsien ystäviä?

//Se on Sam se joka laulaa hyvin elvismäisesti.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2009, 21:59:33 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
Vs: The Baseballs
« Vastaus #1 : Marraskuu 01, 2009, 20:17:41 »
Itseasiassa vasta eilen sain kuulla tästä bändistä. Olin Halloweenbileissä, ja jostain syystä meillä oli yhtäkkiä auki Youtubesta, josta huudatimme ihan mitä tahansa musiikkia. Yksi heitti sinne The Baseballsin, ja minä heti tykkäsin. Tajusin, ettei Rihannan Umbrella laulu itse oli kovin huono, vaan inhoan sitä laulajaa ja hänen narisevaa ääntään. Laulu kuulosti todella hyvältä Baseballsin laulamana, ja voisin joskus tutustua siihen paremmin. Tuota levyä voi ilmeisesti ostaa ihanm levykaupasta?

Anteeksi, enenpää en osaa sanoa tästä, koska en ole enempää tutustunut. Ainakin ensivaikutelma on minun kohdallani ollut hyvä.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Sukupuoli: Noita
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2009, 21:29:38 »
Tykkään kovasti! Ja todellakin sellaista feel good -musaa, tästä tulee ihan älyttömän hyvälle mielelle, tanssittaa ja laulattaa ja ihan luv. The Baseballs tekee turhista tusinabiiseistä jotain ihan mahtavaa. Tätä ei voi hehkuttaa tarpeeksi. :--) Laulajan ääni muuten kuulostaa aavistuksen itse Kuninkaalta (siltä Kuninkaiden Kuninkaalta, Elvikseltä)!

Suosikkejani ovat Bleeding Love, jonka alkuperäinen versio onkin ihan tappotylsä, sekä I Don't Feel Like Dancing!

Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Sanomaton
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #3 : Joulukuu 01, 2009, 21:51:19 »
Oli synkeä englannin tunti, ja vuorossa olivat suulliset esitykset. Eräs ryhmä piti esityksensä minulle tuntemattomasta yhtyeestä. Esityksen lopuksi he kuunteluttivat meillä yhden kappaleen, ja minun oli pakko laittaa bändin nimi ja kappale ylös. Nimet olivat The Baseballs ja Umbrella.

Yleensä en ole juuri tämänlaisen musiikin suurkuluttaja (varsinkaan, jos kyseessä cover-kappaleita), mutta tämä jotenkin puraisi. Kappale piristi päivää kummasti, sai hyvälle tuulelle. Ihme tosiaan, etten minäkään tästä bändistä ollut kuullut aikaisemmin, mutta karttuipahan yleissivistyskin tällä bändi/kappale -yhdistelmällä!
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #4 : Joulukuu 20, 2009, 12:01:42 »
tykkään ihan hirveästi!!!! Kuukausi sitten tuli ostettu Strike, TODELLA hyvä levy. Suosikkini varmaan on Bleeding Love ja Let's Get Loud.
Mut missä on Lady GaGa cover? Kaverit puhuu että se löytyy levyltä, mutten ole sitä nähnyt !
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #5 : Joulukuu 20, 2009, 14:30:30 »
Itse olin kuullut bändistä jo jonkin aikaa sitten, enkä tajunnut mikä siinä kaikkia niin viihdytti. Sitten, koulun joulujuhlassa eräät älypäät oli laittanu Umbrellan tanssimusaksi. Iski. Ja täysillä. En oikeastaan edes aluksi tajunnut, mikä kappale oli kyseessä, ennen kuin kotona kuulin sen radiosta tai koneelta tai jostain. Nyt kuuntelen Baseballsia jo ihan sujuvasti, Umbrella edellen suosikkina.
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Joulukuu 27, 2009, 15:01:42 »
Minulla on kyseinenStrike!. Pidän siitä kovasti. Musiikista tulee mieleen The Beatles ja Elvis. On hauska kuunnella erillaisia versioita niistä poppi biiseistä. Joskus en edes muista millasia ne on oikeesti. TOSI HYVÄ BÄNDI! tämä baseballs.

Poissa Seireeni

• Kielipoliisi
  • Vuotislainen
  • 17 seconds is all you need
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Joulukuu 28, 2009, 02:30:21 »
Kun ensimmäisen kerran kuulin The Baseballsien version Rihannan Umbrellasta, olin vähällä pudota penkiltä. Aivan loistava veto! Kerrassaan vastustamaton sovitus ja kutkuttavan hauska 1950-lukulaisen mustavalkoinen musiikkivideo! Ihana biisi, saa välittömästi tanssijalan vipattamaan. Harmi vaan, etteivät muut biisit sitten olekaan niin hyviä. Hot 'N Coldia on tosin radiossa soitettu sen verran, että siihen alkaa jo tottua. Yritin kerran kuunnella Strike!:a Spotifysta käsin, mutta jotenkin se vitsi alkaa väljehtyä kun kappaleita on kokonaisen levyn verran. Umbrella on minusta edelleenkin aivan loistobiisi, mutta levyä en ostaisi enkä jaksaisi varmaan kuunnellakaan loppuun asti. Veikeä idea, harmi että levyllinen alkaa tympäistä. Minusta olisi kivaa kuulla joskus poikien omia biisejä, jos sellaisia joskus tulee. Kunhan ei vain tule toista coverlevyä...

Hassua muuten että Pesäpallot on saavuttanut Suomessa niin suuren suosion. Muistaako kukaan Gregoriania? Saksalaisia heppuja, jotka tekivät uusista kappaleista "gregoriaanisia" kuoroversioita. Hekin saavuttivat Suomessa suuren suosion. Saas nähdä, onnistutaanko Saksasta lanseeraamaan vielä kolmas versio tällä samalla uudesta vanhaa-kaavalla.
Ja naamiaiset satumaan, ne on lopuillaan
Niin seireeni vei kuninkaan

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #8 : Tammikuu 09, 2010, 14:44:56 »
Just eilen ostin sen niien levyn :D Ihan mahtavia! Kuulin ekana Umbrellan (mikä ei tietenkää ole ihme, sehän soi joka paikassa) ja sitte tuli Voicelta Hot N Cold. Alkuperäset versiot kun ottaa huomioon nii alkaa vähän naurattaa... En tykkää Rihannasta enkä Katy Perrystä ollenkaa, rasittavia naukujia molemmat. Mutta näistä The Baseballsin versioista vaan tullee niin älyttömän hyvälle tuulelle! Tykkäsin tosi paljo Hey There Delilahista, alkuperästä versiota en oo kuullu mutta eikös se ole joku aika vanha kipale?

Kuuntelen yleensä enimmäkseen metallimusaa, eli The Baseballs on mukavaa tasapainotusta kaiken sen synkkyyden keskelle, metallibiisien sanat ei ole mistää ilosimmista päästä joten... :D Mutta niin, loistavia jätkiä!
Cadillac.

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2010, 20:18:22 »
Selailin juttuja The Baseballseista ja huomasin etteivät nämä miehet ole ollenkaan vanhoja. Nuorin on 24 ja vanhin 26. Minäkin tykkään Hey There Delilah. Alkuperäinen kappale on todellakin aika vanha, mutta en nyt muista laulajaa.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2010, 20:37:33 »
Tänään tanssittiin koulussa jenkkaa tämän yhtyeen Umbrellan tahdissa. Jäi soimaan päähän ikävästi, joten pakko sitä on tällä hetkellä kuunnella. Ja kaiken kukkuraksi musiikin opettaja soitatti sen meille toissapäivänä. Onnekseni en kuuntele radiota, niin olen säästynyt Umbrellan luukutukselta. Vaikka ihan kivaa musaa tämä on taustamusana.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2010, 17:35:06 »
Aivan mahtava bändi! Tykkään muutenkin tosi paljon fiftarimusiikista, ja vielä paremmaksi Baseballsien musiikin tekevät hulvattoman hauskat coverit. En omista levyä, mutta taidampa ostaa sen joskus. :D Olen sen verran näiden tyyppien musaa youtubesta kuunnellut että ainakin kuulemani perusteella levy vaikuttaa tosi hyvältä.

Muistan, kun Umbrella tuli kerran koulun aamunavauksessa juuri ennen enkunkoetta. Biisi sai kaikki hyvälle tuulelle. :D Siihen aikaan Baseballsit eivät olleet ihan näin suosittuja, ja vain yksi tyyppi luokaltamme tiesi, mikä bändi oli kyseessä. Harmittelin bändin tuntemattomuutta, koska olisin halunnut kuulla lisää heidän kipaleitaan, mutta onneksi Umbrella nousi pian listoille saaden nämä ihastuttavat saksalaiset kaikkien tuntemaksi. <3
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
« Vastaus #12 : Tammikuu 30, 2010, 22:33:54 »
No joo. En hirveästi tykkää The Baseballsista, vaikka kieltämättä tyypit soittaa jännän hauskaa musiikkia. Viiskytlukuilu ei ole koskaan ollut Dancerin juttu, ehei, enhän minä tykkää Elviksestäkään (näin esimerkiksi). Tykkään kyllä Baseballsien Umbrellasta paljon enemmän kuin Rihannan versiosta, näin esimerkiksi... Se musiikkivideo on kyllä myös sangen hauska, mustavalkoisuus natsaa siihen paremmin kuin nyrkki silmään. Levyä tuskin koskaan ostan, enkä juuri tätä kuuntele, sillä en yksinkertaisesti tykkää tyyppien laulutyylistä. Meininki on silti aika mahtavaa, rennon reipasta ja positiivista vetelyä kyllä.

- Moondancer, ajatusviivoitin

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #13 : Tammikuu 31, 2010, 11:46:01 »
Heti kun kuulin The Baseballsin version Umbrellasta tykästyin siihen. Heidän laulutyylinsä on niin ihanaa! :D (Vaikken sellaista musiikkia yleensä kuuntelekaan.) Rihannan laulamaan Umbrellaan olin jo aikoja sitten kyllästynyt, ja jotenkin tuo The Baseballs vaan iski. Olen satunnaisesti kuunnellut monta kuukautta Baseballsia enkä ole oikeastaan vieläkään kyllästynyt heihin. Täytyy kyllä sanoa etten kaikista heidän covereistaan pidä. Oikeastaan tykkään vain kappaleista Umbrella, Hot n' Cold, I dont feel like dancing ja Angels. Pikkuveljelläni on tuo Strike! -levy, jonka hän sai joululahjaksi. Itsekin olen sitä vähän kuunnellut, mutta eivät The Baseballs kuitenkaan sellainen bändi ole, että jaksaisin jokapäiväisesti heitä kuunnella. Heidän tyylinsä on kuitenkin erilainen verrattuna musiikkiin mitä kuuntelen. :P Mutta päivien piristyksenä heitä on hauska kuunnella! Ja se vielä, että yleisesti ottaen en kyllä oikein tykkää kappaleiden covereista, mutta The Baseballs vaan sen homman kyllä osaa, koska niistä pidän! :)
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #14 : Helmikuu 15, 2010, 20:16:45 »
Mitä te muuten sanotte ku puhutaan että the Baseballsit vetäis vaan playbackia? Eli jos joku ei tiiä niin esittää laulavansa/soittavansa kun ääni tulee nauhalta?
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #15 : Helmikuu 16, 2010, 16:24:59 »
Mitä te muuten sanotte ku puhutaan että the Baseballsit vetäis vaan playbackia? Eli jos joku ei tiiä niin esittää laulavansa/soittavansa kun ääni tulee nauhalta?

Minä en ole kuullut tämmöisestä. Olen nähnyt YouTubesta keikkoja Saksassa, ja ei kyllä ole playbackeja. Näin myös esiintymisen Maria-showssa ja Emma-gaalassa, ja sekään ei ollut playback. Luulen että nämä puheet ovat huhuja.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #16 : Helmikuu 25, 2010, 12:36:15 »
Ei tehnyt hyvää aivoilleni ei Wanhojen tanssiemme koulurock Baseballsien tahtiin. x) Ihastuin totaalisesti Hot'n'cold kappaleeseen ja sain parisen päivää sitten hankittua itselleni ne kappaleet mp3:seen. Eli kun tuli samaa kappaletta kuultua monta kertaa monena viikkona, alkoi pakostikin diggaamaan tästä yhtyeestä ja nytpä kuuntelen jatkuvasti Baseballseja. Sainpa jopa inspiksen ficciin, katsoo josko saisin siitä jotain järkevää syntymään.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #17 : Huhtikuu 30, 2010, 13:34:35 »
Meillä taisi olla toissapäivänä liikkumisen maailmanennätysvälitunti, jonka aikana tietysti kaikkien piti tanssia koulun radiosta kuuluneen Baseballsien tahdissa. Melkein lähdin takaisin sisälle niiden fiilareissa olevien keskeltä, sillä en yksinkertaisesti kestänyt. >.< Ehkä jotkut tulevat tuosta hyvälle tuulelle (voin kyllä jotenkin ymmärtää sen), mutta minä en ainakaan. Vaikea tässä on alkaa perustelemaan kun en muuten ole kuullut sitä, ja se koulun tilaisuuskin oli sangen epäselvä, mutta yksitoikkoista melua se minun korvilleni oli. (En edes tiedä kappaletta joka siellä soi..)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.