Kirjoittaja Aihe: Miley Cyrus  (Luettu 590 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa kkaro

• Datisprinsessa
  • Vuotislainen
  • bujakaza
Miley Cyrus
« : Lokakuu 16, 2009, 22:19:42 »
en löytänyt tätä täältä jotenka päätin olla oma-aloittenen ja tehdä itse.

Eli siis mä tykkään hirveesti Miley Cyruksesta(en oo ikinä tajunnu miten toi taivutetaan), onks ketään muuta joka tykkää??
Tykästyin kun kaverini oli ollut jo pidemmän aikaa fani ja sit se kuunteli melkeimpä aina kaikkia sen kappaleita ja sillein niin sitten yhtäkkiä rupesin itte tykkään siitä ja nyt se on lempilaulajani :DD

Miley Cyrus tunnetaan varmaankin parhaiten sarjasta Hannah Montana. Josta on nyt menossa 3 tuotantokausi vielä neljäs on nähtävästi tulossa.

Levyjä:

Hannah Montana
Hannah Montana 2: Meet Miley Cyrus
Hannah Montana 2: Non-Stop Dance Party
Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert
Hannah Montana 3
Hannah Montana:the movie soundtrack
Breakout
Breakout Platinum Edition
The Time Of Our Lives

Miles to Go on Kirja joka kertoo Mileyn elämästä 6-vuotiaasta lähtien

Eli siis keskustelua kyseistä henkilöstä, muusiikista, Hannah Montanasta ja muusta asiaan liittyvästä.  ((:
Eikä tarvii tulla tänne kommentoimaan mitään ''lapsellista'' ennen kun tietää mitään tästä tyypistä
I don't care what you think. lol

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • It really wasn't me...
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Miley Cyrus
« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2009, 16:28:07 »
Kuuntelin joskus mutta eipä enää pahemmin kiinnosta.. Oikeestaan ei ollenkaa. Musamaku ku on vaihtunu enemmän metallimusan puolelle. Mileyllä on kyllä ihan hyvä ääni mutta musatyyli on karmea... Ja Hannah Montana tv-sarjaki on aika surkea, ideat on vähän... En muutenkaa oikee piittaa noista Disney-tähdistä. Eikaitsiinä, kaikilla on oma mielipide ja minä oon sitä mieltä että... Tai no en tiiä mutta en tykkää kummiskaa x)
Cadillac.