Kirjoittaja Aihe: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Hirnyrkkejä!  (Luettu 2215 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Hirnyrkkejä!
« : Lokakuu 13, 2009, 17:21:21 »
 Nonniin, vaikeuksien kautta *mulkaisee tulostinta* saatiin sitten tämä ”taide”nurkkaus valmiiksi. Minulla on ollut jo pitkän aikaa tekemättömien hommien loputtomalla listalla tämän tekeminen, mutta noita kun olen, on tämä jästitekniikka ”hiukan” haastavaa ollut *koputtelee muristen koneen ruutua sauvalla*. Äidin piti auttaa kerran jos toisenkin (lue: koko ajan)
No, mutta asiaan, ettei paha tapani eksyä aiheesta pääse valloilleen. Tykkään kovasti piirtää ja ajattelin nyt vihdoinkin uskaltautua laittamaan kuviani myös muiden nähtäville ja KOMMENTOITAVAKSI (jos ette tuota hienovaraista vihjausta huomannut, niin kirjoitan vielä tähän, että kommentit ovat oikein, oikein tervetulleita!!!)
 Ja sitten on vielä pakko lisätä pari juttua: vaikka tämä alkaakin pelottavasti kuulostaa vanhalta kunnon nipottajaoppilaalta, Percyltä, pyydän, että jos te nyt välttämättä näitä kuviani johonkin omaan projektiinne haluatte käyttää HUOM tulee siinä lukea tekijän nimi, kiitos. ( Vaikka se kyllä joka kuvassa taitaa lukeakin)
         Ja sitten ei kun kommentteja kehiin vain, arvon noidat ja velhot!! *väläyttää Lockhart-hymynsä*

Aamiainen ennen huispausmatsia Tuossa!
Juu, tuossapa kuva FK.n kohtauksesta ennen huispausottelua. Mielestäni onnistui ihan hyvin :-) . Lunasta tuli mukavan Lunamainen ja Ronin ilme on mielestäni hyvä. Niin, jostain syystä kaverini ovat kummastelleet, kuka on tyttö Hermyn vieressä. No, se on Ginny!!! (tietenkin) Liekö muilla sitten erilaisia mielikuvia hänestä *snif*

Sev ja Lily
Heh, sain hirveän ”tahtoo-piirtää-Seviä” -kohtauksen tässä päivänä eräänä, eikä se ole ottanut laantuakseen… Armas rakastettuni!! <3
Nämä kuvat ovat siis ikään kuin pari! Molemmissa on samat kohtaukset; 1, ennen Tylypahkaa, kun Sev kertoo Lilylle tämän olevan noita ja 2, Tylypahkassa kun Sev ja Lily riitelevät.
(Lily-kuvan sivut: KV 723 ja 736. Sev: KV sivut 723 ja 736 myös)  

Ron lemmenjuoman pauloissa...
Heh! Tämä oli tällainen hetken mielijohde ja pikapiirustus, mutta onnistui siihen nähden yllättävän hyvin! Pidin muuten kovasti PP-leffan lemmenjuoma-kohtauksesta XD. Kuva on siis sen pohjalta. (En muuten kuvittele suklaanoidankattiloita tuollaisiksi, ne nyt vain eivät onnistuneet niin kuin olisin halunnut, joten lopulta niintä tuli tuollaisia…)

Snape-kollaasi
Jep, kuten näkyy, Kalkaros-intoni ei ole laantunut. Olen itse tosi tyytyväinen tähän kuvaan. Mielestäni siihen tuli jotenkin hirveän Kalkarosmainen tunne. :-) Kuvassa, kuten näkyy, on repliikkejä KV:sta ja VK:sta. Tosin ne eivät taida olla niin isoja ja selkeitä, että ne näkisi lukea… :-( Käytin tässäkin työssä kuningasideaani (kuten monessa muussakin työssä), jossa hahmon repliikit ovat hänen ”omalla käsialallaan”.  Mitäs tästä vielä sanoisi… Voin kyllä kirjoittaa repliikit tänne myöhemmin kokonaisuudessaan, jos ne eivät näy.
(Lainausten sivunumerot ylhäältä alas: 739, KV.  740, KV.  151, VK.   725, KV.)

17.10.-09 Juu, noniin, nyt laittelen tänne niitä Snape-kollaasin tekstejä kokonaisuudessaan,kun niitä on kysytty. Tuonne spoilerin alle ne tunkaisin, kun tila alkaa olla vähän vähissä... Mistä johtunee? Minä kun olen niin harvasanainen noita...

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Noin olkaa hyvät :-)

25.10. Juu, tuossapa Hiinokka, jonka HP-taideketjuun piirsin. Ihan tyytyväinen tuohon olen (ja olen kuvan kokoakin oppinut käsittelemään!! *aploodit itselle*) :-) . Mutta herran jestas, kun osasi olla vaikeaa!! Tuo on kolmas yritykseni ja sekään ei vielä aivan loistava, mutta jos olisitte nähneet sen ensimmäisen... *hekottaa* (se ei sitten vuotikseen päädy, niin kauan kun minussa henki pihisee!) Mikä läskimakkara... Olen aina ollut huono piirtämään hevosia -etenkin jalkoja.... No, kuten sanottu, ihan hyvä se on!

Juu, ja tuossa toinen HP taideketjuun piirtämäni kuva... Siinä piti olla Lily ja äitinsä Ginny, mutta.... Se on aika kamalan söherryksen näköinen. Oli jo aluksi, joten päätinpä olla kekseliäs tyttö ja käyttää viiva-varjostusta (lue: pilata kuvan kokonaan). Kamalaa... Pidin ideasta, mutta toteutus ontuu ja pahasti. Saako siitä mitään selvää? *nyyh* Onneksi kuvaa voi pienentää... Ehkei kukaan huomaa... Pidetään se salaisuutena, jookos? ;-)  (niin... Ja kuinkakohan nuo perhen pojat kuvaan päätyivät...? Mokomatkin linssiluteet.... )

8.11.-09
Juu, tässäpä päivänä eräänä aloittelin piirtämään kuvasarjaa FK:n taistelukohtauksesta. FK 1 Ja nyt, ystävät hyvät, älkää huoliko! En ole unohtanut neuvojanne, vaan tämä on vasta luonnos, ja siksi suttuinen - siihen on tulossa oikein värit ja tussauskin!  *OOOOOH!* Jahka jaksan ja ehdin... Halusin nyt kuitenkin mielipiteitä tästäkin... Tausta vaati suuria ponnistuksia...
(18.11.-09 Juu, tuossapa sitten se FK 1-väriversio. Kröhöm... Tuossa sitten näette, mitä käy, kun minä alan värittämään ja tussaamaan (ainakin tällä kertaa - toivon, että se oli sitten viimeinen kerta!)!!  Katsokaa nyt! Taikaministeriö on hommannut jostain halpishyllyt ja -lattian! Hyllyt on vinoja ja kaatuvat niin helposti, ettei Harryn ja kumppaneuden olisi tarvinnut edes taikoa - he olisivat voineet puhaltaa ne kumoon!! Ja lattia! Katsokaa nyt! Sehän kupruilee! Uaah kamalaa... En oikeastaan ole tässä kuvassa tyytyväinen mihinkään muuhun kuin Hermioneen ja Lunaan. Varjostuskin on ihan kökkö! Voi räkä... No, oli se pakko laittaa nyt kun tuli jo luvattua....)

Ja tuossa toinen. FK 2 (Sori. Vasta nyt, koska vuotis päätti sitten lopettaa toimintansa kun viimeksi yritin laittaa tänne! Grrr...) Niin, olin tosi tyytyväinen - ennen kuin laitoin sen tänne!! En tiedä, mistä johtu, mutta kun sain kuvan koneelle se näyttikin yht' äkkiä ihan kamalalta! Tästä puhutaan vielä, skannerini...

13.11. Ja taas jatkuu! :-)
Taideketjuun piirsin tämän. Eli Sirius ja Bella Siriuksen kuollessa. *Snif!*    *****:n Bella!!! Että pitikin mennä Sirius tappamaan!!! Kiitos ja kumarrus Mollylle!
Ja sitten itse kuvaan!(Huomatkaa VÄRIT!!! *pyyhkii loppupäivän värikynä-sormenjälkiä näppäimistöstä...* No ei ;D) Ihan tyytyväinen olen! Tosin se on vähän sekava, mutta halusin tehdä sen nimenomaan noin! Kokeilin nyt oikeastan ensimmäistä kertaa tuota, kun valo välkähtää, miten se vaikuttaa varjostukseen ja kuinka valo heijastuu. Bellan nenä on hiukan... mielenkiintoinen...

27.11. Severus+Lily+James-pläjäys!!♫
Juu, tuossapa ensin värikuva *muhahahaa! Hohoo!* Olkaapa hyvät!. Se oli lyijykynäversiona vielä tosi mukava, mutta sitten kävi jotakin... On se ihan jees. *yrittää pitää positiivisen asenteen...* Ideana oli se, kuinka Lilyn oli tehtävä valinta kahden hyvin erilaisen pojan väliltä, mistä kaikki alkoi, mihin päättyi... Runollista... Snif! Siinä on muuten yksi pieni ajatusvirhe... *Kröhöm... Leikitään, ettei kukaan huomaa...*

Ja tuossa toinen... Vähän samalla teemalla... *innostui taas... xD* Tähän olen itse tyytyväisempoi, mutta te ette tietenkään tykkää, kun ei värejä ole... *SYVÄ huokaus* (NO EI! ;-) Anteeksi, piirrän seuraavan taas värillisenä!) :-)
Laitan tekstit tuohon alle, jahka ehdin (kun on tuo puoliverisen prinssin käsiala noin piperrystä... ;-)  )
 Tuolla piilossa ne ovat :3 --->  

22.1.-10.

Dobby <3
 Tässäpä pitkästä aikaa kuvia tänne! (Nämä molemmat on tosin tehty jo vähän ennen joulua, mutta ei kerrota kellekään...) Eli ensin armas Dobby-kulta! <3 Hän on ihana... Keneltäköhän nuo vaatteet sai?

Kummisedän kuolema versio 13578 :-(
Ja sitten taas yksi versio Siriuksen kuolinhetkestä. Tässä oli takana varsin syvällisiäkin mietteitä ja toivon, että nen näkyisivät kuvasta. Pidän kuvan ideasta, minusta tämä on aika ollut yksi koko kirjasarjan liikuttavimmista kohdista. Yritin miettiä oikeastaan Harryn näkökulmasta, kuinka kaikki vain muuttuu käsittämättömäksi, sekavaksi. Pieniä yksityiskohtia jää mieleen... verhon heilahdus, Siriuksen katse, taikasayvan kirpoaminen kädestä...  Luonnosmainen tyyli... (tämä oli jo alusta asti niitä kuvia, jotka olisivat olleet tuhoon tuomittuja tarjasti piirrettynä.) Ja sitten on tuo koira, joka luo viimeisen silmäyksen kohti rakkaitaan ja jatkaa sitten matkaa. Mutta ei hätää, sielläkin odottaa ystäviä... Seuratkoon Sarvihaaran jälkiä... Snif!
Juu.. Menipä syvälliseksi (ja pitkäksi!!) Lupin, se ketale meni pieleen!! Vai onko se sana kutale...? Kröhöm! Lopetan nyt tähän!

// Meinasin jo unohtaa nuo "Kummisedän kuoleman" tekstit!

2.3.-10
Luna Lovekiva <3
Jos leikitään, että kuvan värittäminen antoi edes hiukan plussapisteitä...? No, kuitenkin. Tajusin tässä päivänä eräänä (eilen), että olen piirtänyt tosi vähän kuvia rakkaasta Lunasta (ihana hahmo!!) ja sitten iski pakkopiirtääLunasuojeliuksineen -kohtaus. :-) Eipä siinä sitten muuta... ENSI KUVAAN TULEE TAUSTA!!! Jos unohdan, lähettäkää räyhääjä!

29.4.-10
Täältä se vihdoin tulee: kuva väreillä, taustalla ja tilanteella höystettynä! Jee! Saatte arvata kohdan! :-D Eli: "Oletko sinä mielenvikainen!?". Ja nyt haluaisiko joku kertoa minulle kuinka piirretään a: VETTÄ b: märät vaatteet!? Kiitoooos! :-D

26.7. -10 Katriona herätti inspiraationsa taas!! Muhahaaa!!
On tapahtunut jotakin kamalaa. Täällä ei ole yhtäkään kuvaa ihanaisista Weasleyn kaksosista!!! Voi kamala! No,se asia on nyt korjattu kiitos hp-taideketjun ja inspiraationi palaamisen Kanariansaarilta. Ja antakaahan anteeksi; nyt tuli vain hirveä hinku piirtää mustvalkotyö! :3 Itse olen aikas tyytyväinen :-) Vain kädet rassaavat. teksteistä en sitten vastaa mitään... Kello oli paljon XD

9.1.2011

Juuh, nyt ovat vihdoin vuorossa a) KELMIT!!!, b) kerrankin väritys, johon olen itse tyytyväinen (=ihme!!!)!

9.5.-11

Hohohoo! Olen lupaukseni mukaisesti palannut (itkekää tai naurakaa tai valitkaa jokin muu vapaavalintainen reaktio!!), Piirsin tämän tuonne HP-taideketjuun, kun se niin ikävästi oli jämähtänyt paikoilleen. Tässä siis hirnyrkki Harryn ja Hermionen suudelma (väritettynä!!). Se sujui itseasiassa yllättävän vaivattomasti (ei yhtään hermoromahdusta!). Mitä nyt vähän lampunhengiltä näyttävät...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2011, 12:13:00 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Katrionan taidenurkkaus...
« Vastaus #1 : Lokakuu 14, 2009, 01:41:21 »
Kun avasin tämän topicin ja pistin linkit välilehdille lataamaan ja aloin lukemaan itse teksiä ja kuvauksia töistäsi, tuli ihan sellainen olo että nyt on pakko kommentoida! (Ja kertoa miten päädyin tähän kammostuttavan syntiseen toimintaan.) Ihana lukea vähän niin kuin taustatietoa näistä, selität sympaattisesti ja katoat raiteilta. :--D Ja työsi (ehdottomasti työt! Sana 'piirrustus' tai vastaava ei kuulosta tarpeeksi fiiniltä, ikään kuin vähättelisi toisen työtä, tajuathan? :>) ovat vähintään yhtä symppiksiä kuin kuvaukset niistä. Vaikka tälläistä ehkä aavistuksen magnamaista (onko se? Mulla ei ole mitään hajua näistä.) tyyliä näkee paljon, näissä on kuitenkin jotain mitä katsoo mielellään.

Tosi erityisen paljon pidin Ronista! Johtuu varmaan siitä että se on väritetty, kivempaa katsottavaa kuin lyijykynätyöt. Värit tuo sellaista elävyyttä aina piirroksiin (voi, nyt mä käytin sitä sanaa), ja tässä niitä on käytetty oikein mainiosti! Tykkään myös tosi paljon Ronnien ilmeestä ja asennostakin, hän tosiaan on kovin rakastuneen näköinen. Sen kasvot on muuten todella hienot, yksinkertaiset, mutta varjostukset kohdillaan ja näin. Mulla on aina kamalia ongelmia piirtää miehiä/poikia (ja siksi mä en sitä teekään. Uskottelen itselleni, että naisia on kivempi piirtää, mutta kyllä se syy taitaa osaksi olla tässä. :D), niistä tulee outoja. Se on varmaan tuo leveä ja kapea suu joka tekee miehen! Mutta kaiken kaikkiaan tosi mukavaisa työ, vaikka kyllä alavartalo näyttää mun silmiin jotenkin vinksahtaneelta. Muuten hän ihan munkin mielikuvistani.

Toinen suosikkini on Aamiainen ennen huispausmatsia, ja varsinkin Luna. Tilannekuvat on kivoja, ja tämä on onnistunut sellainen! Asetelma on ehkä vähän tönkkö, jotenkin kaikki hahmot on yritetty tunkea liian lähekkäin, mutta pidän itse hahmoista. Luna vain on niin ihana, ei oikein itse tajua olevansa hölmö ja hassu ja kaikkea. Ja tuo leijonahattu! Ihanasymppismau. :3 Myös Ginny on mahtava nauraessaan tuolta sivusta. Ja kaikilla on ilmeet kohdillaan ja tässä vaiheessa mä väsähdän ja päätän etten kirjoitakkaan ihan kilometrikommenttia. :--D

Nojaa, sanon vain että pidin noista muistakin, oikein mukavia, ja nyt painun nukkumaan! :--)

Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2009, 16:49:24 »
Voi, kiitos kovasti kommentistasi, pokep! Pelstit päiväni! Äiti vähän kattoo, kun hymyilen täällä suu korvissa... *vai että sympaattinen... *myhäilee** Ilahduin kovasti jo siitä, kun sain vain jotakin kommenttia. Mutta kun pääsin lukemaan -ja sain oikein kehuja XD - ei sitä enää oikein tuolilla meinannut pysyä!!
Lainaus
ehdottomasti työt! Sana 'piirrustus' tai vastaava ei kuulosta tarpeeksi fiiniltä
*myhäileeeeee*
Uuuuuh.. Kuulostaapa itserakkaalta... Se ei kyllä ollut tarkoitus. Ilahduin vain niin kovasti! *Kröhöm* Takaisin töiden pariin: Jep, tyylini on hyvinkin mangamainen, kuten huomautitkin. Ja mitä värittämiseen tulee, kiva että tykkäsit värikuvasta - pitääkin ruveta sitten opettelemaan väritystä. En nimmittäin kovin usein värien kanssa sählää (käytän tässä ainoaa osuvaa sanaa "sählää", sillä yleensä värikuvistani tulee katastrofi. Ja uskokaa tai älkää, kun on muutaman omasta mielestään ah-niin-täydellisen kuvan värittämällä pilannut sitä rupeaa välttämään.)
Ja sitten aamiais-kuva. Totta: se on vähän ahdettu, mutta halusin ehdottomasti saada Hermyn ja Ginnynkin kuvaan (muutenkin kuin vain takaraivon, sillä kirjan mukaanhan he taitavat istua poikia vastapäätä). Niin että noin siinä sitten kävi. *huokaus*
Mutta jokatapauksessa ISO KIITOS kommentistasi!!
*"melutus"* "Kröhöm! Nonniin kaikki noidat ja velhot! Ottakaapa mallia pokepista ja kommentoikaa kiltisti!"
                                                 ;-D
Katsokaa ja ihmetelkää!

mmariaä

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Lokakuu 16, 2009, 20:08:52 »
Oi, hyvää työtä! Kyllähän mä nyt tietysti tulin tänne kommentoimaan kun sä mua kehotit näitä katsomaan. Oikein kivojahan nää on. Ihan tulee kateellinen olo kun joku osaa piirtää...

Aamiainen ennen huispausmatsia on tosi ihana. Luna on niin lunamainen! Nojuu... Ehkä asetelma on hieman ahdettu ja tönkkö, mutta ymmärrettävää jos halusit Hermyn ja Ginnyn kuvaan tunkea mukaan. Ja ilmeet tosiaan on ihan kohdallaan!

Sev ja Lily on molemmat tosi hienoja! Vaikken Kalkaroksesta tykkää, tiedät kyllä.

Ron lemmenjuoma on tosi hieno kanssa. Ja väreistä plussat! Ronin ilme on just niin hölmön rakastunut. Ihan loistavasti onnistunut!

Snape-"kollaasi" on sekin hieno. Teksteistä ei selvää saa, voisit ne tosiaan tänne vaikka erikseen kirjottaa.

Noniin, kävin sitten jokaisen erikseen läpi... Hienojahan nuo ovat.

Tuli tässä muuten mieleen, että oisitko halunnu laittaa sen Dracon kuvan tänne? Voin tuoda sen sulle hetkeks hoitoon. : D

♥ mmariaä

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2009, 16:40:37 »
Kiitos kommenteista, Volga! (tiedoksi niille, jotka ihmettelevät: Volga ja mmariaä ovat samalla luokalla kanssani - ja ruikutin sitten siellä, kun kukaan (Ihanan pokepin kommentin jälkeen <3 ) ei ole käynyt minulle kommentoimassa, niin nämä sitten kävivät (kiitos!!))
 Vai epäselvää käsialaa.. Heh, no onhan Puoliverisen Prinssin käsiala sellaista piperrystä! (Miksi muistuttaa kovasti omaani?? - se se vasta epäselvä onkin!! )
Lainaus
Tota noi lyijykynä työt ei oo nii hienoi ku must ne on vhän suttusen näkösii.
Tästä taas huomaa, kuinka tärkeitä suorat kommentit ovat! Itse en tuota huomannut... Tai ehkä vähän. Juttu katsokaas meni niin, että pelkäsin tussatessani - taas - pilaavan koko työn, enkä sitten uskaltanut, kun olin siihen tyytyväinen ja...
No, jokatapauksessa kiitos, kommenteista!
Heh, olisi mukavaa saada kommentteja myös ns. "vierailta tyypeiltä (,joita en tunne entuudestaan jo muualta!) kun kaverit saattavat usein hiukan kaunistella asioita...(ei millään pahalla, niinhän ystävät yleensä tekevät!!) suorasta kritiikistä on helpompi ottaa opiskseen (minä yritän, minä yritän, uskokaa pois!!). :-)
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Katrionan taidenurkkaus... Uusia! Hiinokka ja Potterin perhe!
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2009, 20:41:42 »

Hmm... tuossa alhaalla muutama kommentti.

Aamiainen ennen huispausmatsia oli hieno, mutta hieman suttuinen teos. Ronin ilme oli hyvä ja Lunan hattu hieno, mutta ei se kuva oikein iskenyt.

Sev ja Lily Tuo idea kirjoittaa vuorosanat heidän "omalla käsialallaan"  oli mahtava. Severuksen vaatteet olivat hienot ja juuri sellaiset kuin niiden kuvittelin olemaan; isot ja kuluneet. Olit onnistunut hyvin piirtämään heidät eri-ikäisinä. Hiukset olivat hienot ja kasvot oikean näköiset.

Ron lemmenjuomen pauloissa oli hieno. Ei keksi muuta sanottavaa *yhyy*.

Snape kollaasi oli erittäin hieno ja kokonaisuudessaan upea. Tekstit tosin olivat pieniä ja niistä ei saanut selvää, mutta onneksi laitoit ne tuohon alle.

Hiinokka näytti melkein siltä kun itse kuvittelen. Hetken katsottuani tajusin että siitä puuttui jotain - siivet.

Ginny ja Lily oli ehdottomasti paras kuva ja en minä ainakaan mitään suttuja nähnyt... Hauska kuva, Ginny näyttää uupuneelta ja Harry vain lukee taustalla sanomalehteä. James on leikannut Lilyn hiukset ja Lily valittaa äidilleen.

Piirrä ehdottomasti lisää.

~ Puskajussi
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa Nuuk

• Kuolonsyöjä
  • Slytherin
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2009, 23:20:22 »
Kaikki kuvasi ovat upeita ja pahoittelen kun en rupea kommentoimaan jokaista kuvaa tässä nyt, tulisi todennäköisesti niin pitkä viesti ja en jaksaisi alkaa kauhean paljoa nyt kirjoittamaan, mutta sen voin todellakin sanoa, ne ovat hienoja ja jotenkin niin.. *ei löydä sitä oikeaa sanaa* mutta ainakin tuossa aamiainen ennen huispausmatsia, siinä tietää kun katsoo kuvaa että mistä kohtaa tämä on piirretty, eli vaikka sulla ei olisi ollut mitään otsikkoa tuolla piirustuksella niin siitä olisi tietänyt mistä kohtaa elokuvassa/kirjassa se on piirretty. Toivottavasti ymmärsit, mulla on yleensä tapana selittää asiat vaikeimman kautta.

Ja joo tuo Hiinokka, heti kun sen näin niin katsoin että missä sen siivet on, mutta muuten sanon siitä että se on niin ihana, siis niin Hiinokan näköinen. Itse olen yrittänyt muutaman kerran piirtää Hiinokkaa ja huomannut että se ei todellakaan ole helppoa. Nyt jään odottelemaan, jos tänne ilmestyisi lisää upeita kuvia!
I can see you, but you can't see me.

Nemerté

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2009, 21:11:30 »
Noniin vihdoinkin sain sen verran aikaa, et ehin laittaa sulle vähän kommenttia.
Ensinäkin aivan ihania kuvia! Erityisesti Ron lemmenjuoman pauloissa ja Snape-kollaasi sekä Potterin perhe oli tosi ihania! Ja tietysti Hiinokka, vaikka siivet puuttuukin.
Täytyy yhtyä siihen mielipiteeseen, et mitä enemmän väriä sen parempi. Tiedän kyl et värittäminen on aika turhauttavaa ja tuntuu silt, et pilaa työnsä (siksi en itsekkään sitä yleensä tee, vaika pitäis), mut älä pelkää ne vaan paranee siitä ja sitäpaitsi harjotus tekee mestarin.
Love the lendings! Myös sitaatit töissäsi on ihania. Ne täydentää kuvaa mukavasti!
Hienointa töissäsi on varmaan se et osaat tuoda niin hyvin esille jokaisen henkilön persoonallaisuuden ja saat tilannekuvista tosi elävän näköisiä. Se on must piirtämisessä kaikkein vaikeinta, mut sä osaat sen tosi hyvin. En voii muuta, kuin kadehtia! Mitään sellasta virhettä (lukuunottamatta Nokkiksen siipiä) en huomannu, mikä olis jääny häiritsee.
Tosi hienoa työtä. More, please!

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Marraskuu 07, 2009, 16:06:25 »
Lämmin kiitos sinulle, Nemerté! :-)
 Taas tuli päivän piristys vuotiksen suunnalta! Kiitos erityisesti kommentistasi:
Lainaus
osaat tuoda niin hyvin esille jokaisen henkilön persoonallaisuuden ja saat tilannekuvista tosi elävän näköisiä
! Olen nimittäin lähiaikoina yrittänyt panostaa juuri tilannekuviin ja mieletäni tuo luonnejuttu on aina ollut tosi tärkeä - niin omisssa kuin muidenkin töissä. Olenkin kommenttia siihen liittyen haikaillut... Ja nyt se tuli! Ja vielä positiivinen! Oih onnea!
 Ja juu, niitä kuvia on kyllä tulossa, kunhan tuo tulostin... *mulkaisu!!!*
Tulipa taas kommentti... No, minä nyt vain olen tällainen papupata... Sori... :-) 
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! FK 1 väriversiona!
« Vastaus #9 : Marraskuu 20, 2009, 21:45:14 »
Okei, siis.. okei.. *raapii leukaansa* Mie rakastan sun tyyliä piirtää. Ihan oikeasti *kuolaan työpöydälleni* Se on sellainen sopivan realistinen, mutta kuitenkin hieman sarjakuvamainen, jos näin sekavasti kuvailen. Myönnettäköön et noissa Snapu-kuvissa oli vähän lyhyt vartalo Sevellä, mut muuten tykkääään.

Rakastin ylikaiken tota Potterin perhe kuvaa ( siis Ginny&Lily ), sie et mitää sitä oo pilannu, se on just mahtava. "I didn't do it."

Piirrä lisää, nii pääset aiheuttaa mussa näitä reaktioita!

- rekku

//Jännä juttu, muakin sanotaan oudoksi. Mistä lie johtuu. *katselee viattomana ympärilleen*

/// Viush pum. SEVVIE <3
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2009, 21:48:03 kirjoittanut Rectangle »
Se on basiliski, se.

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! FK 1 väriversiona!
« Vastaus #10 : Marraskuu 21, 2009, 21:15:21 »
Kiitos, Rectangle!
Uuaaaah! Ihanaa, kun joku pitkästä aikaa kommentoi! (ja jopa positiivisesti... *jaksaa aina hehkuttaa... Myhäilee...*)
Ja, kuten täällä on jo tullut 'muutamaan' otteeseen luvattua, niin takuulla piirrän lisää! Täytyykin pitää mielessä, että noista huumoristisista kuvista on tykätty (tai no... kuvasta, mutta kuitenkin!!) ... *taktinen suunitelma muodostuu...* (Mitäköhän minä taas säädän...? Olisi voinut ehkä vain kirjoittaa tänne, että "taidanpa piirtää pari huumoristista kuvaa", mutta ei! ... Ja taas minä jaarittelen!!! *kröhöm!*)
Tällä hetkellä tekeillä pari Sev ( <3 !!!) - kuvaa... :-)

Repesin muuten jostain syystä tuolle "Rekku"-allekirjoitukselle aivan totaalisesti... *muhahaaaaaaaaa!!* Ja jotkut sanoo mua oudoks!?! Mä en tajua...

;D

// Juu, laiteteenhan tämä väsymyksen piikkiin, arvon noidat ja velhot... :-)
// Muhahaa! *repesi taaaaas!*

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2009, 21:51:18 kirjoittanut Katriona »
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Linnaea borealis

• Vuotislainen
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Dobby ja Kummisedän kuolema :-(
« Vastaus #11 : Helmikuu 07, 2010, 09:45:48 »
FK 1.

Olen vähän samaa mieltä kanssasi. Ensinnäkin, kuvasi oli mielestäni paljon hienompi ennen kuin väritit sen.
Mutta hieno se joka tapauksessa on *Kateellinen siitä että joku jaksaa piirtää taustan ja kaikki*

FK 2.

Tuo on mielestäni hienompi kuin toinen. Ainoa mitä mietin, on se että vain Harry, Ginny ja Hermione tuntuvat olevan läsnä kohtauksessa. (Okei Lunan ymmärrän sehän on luonteeltaan tuollainen). Neville ja Ron tosin ovat jossain muualla.

Bella ja Sirius

WOW! Ihana kuva! Toi varjostus ja valostus hommeli toimii todella hyvin (ainakin sinun piirtämänäsi) ja kuva on ihanan surullinen. ****:n Bella kun meni tappamaan Siriuksen! Toi kuvastaa oikeasti todella hyvin sitä kirjan kohtausta! Ei voi kun ihailla...

Severus+Lily+James -pläjäys

AHH... Severus! Pidän todella paljon siitä että piirrät Lilyä ja Severusta. Miksi ihmeessä piirsit kuvaan JAMESIN?! Ärsyttävä leuhkija... *MURR*

Ja se toinen

Kiitos ja kummarrus ettet piirtänyt tähänkin kuvaan Jamesia! Paitsi tohon yhteen kohtaan mutta unohdetaan se!
Olit tehnyt - jälleen kerran - todella hienoa työtä!

Dobby

Ihanaaa!! Dobby!
Onpa se söpö ronin vaatteissa!

Siriuksen kuolema

Kaunis teos! Hienosti olet taas piirtänyt. *snif* Kauniita nuo koirat ja muut!

//gamma vähensi tyhjiä rivejä vähäsen. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2010, 20:02:47 kirjoittanut gamma »
vastustamaan ystäviä."

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #12 : Helmikuu 09, 2010, 16:18:50 »
Ihanaa, ihanaa!! Kommentteja, ne piristävät aina!! *Ihan onnesta soikea taas...*

Volga, kiitos, kun jaksat täällä aina minua piristämässä käydä :-) Ja hauskaa, että pidit Dobbysta.

puskajussi: Oih onnea! Ihanaa yksityiskohtaista kritiikiä (piirtäjän päiväuni!) ja vieläpä kehuja XD ! Oikeasti, esimerkiksi tuo FK 2- kommentti auttaa paljon seuraavaa työtä ajatellen. Olen lisäksi olut aika epävarma tuon Bella ja Sirius- kuvan kanssa ja oli kiva saada siitä positiivista palautetta. Ja pidit Snapeistakin!! Ja Dobbykin oli suosittu (pelkäsin, että muilla olisi aivan eri mielikuvat hänestä...) ja ilmeisesti Siriuksen kuolema-kuvakin pääsi läpi ja... ja... ja... Ehehehee!! Liian pitkien koulupäivien, huonosti nukutun yön ja maantiedon kaksoistunnin jälkeen käy näin, älkää minua syyttäkö!! *painuu uuden tarmon kera trekemään uutta fanitaidetopikkia tuolle toiselle palstalle... Muhahahaa!! Katrionaa ei pysäytä enää mikään!!* Kröhöm! Juu, että kaunis kiitos kommenteista!! ;-D
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #13 : Helmikuu 25, 2010, 22:27:58 »
Elikkäs tässä tulee nyt kerrankin ihan kunnollinen ja pitkä palaute ^^

Aamiainen ennen huispausmatsia Kuva on todella hieno! Lunan tunnistaa heti Lunaksi, Harryn Harryksi, Ronin Roniksi ja Hermionen Hermiksi. Ginnynkin tunnistin, kyllä siitä vähän samaa näköä löytyy kun elokuvan Ginnystä. Jos tuosta saisi vielä väritetyn version, se voisi olla todella hieno.

Sev ja Lily Ihana kuva Sevistä. Itse asiassa minulle kävi samalla tavalla kuin sinulle. Ihastuin kanssa Seviin viimeisen kirjan myötä.

Ron lemmenjuoman pauloissa Pikaiseksi töherrykseksi tämä on onnistunut todella hyvin. Ronilla on ihanan unelmoiva ilme.

Snape-kollaasi Hyvä idea. Kuva on onnistunut hyvin ja värit hyviä. Siitä todella välittyy Sevin tunteet. Ainoastaan jäi häiritsemään tuo kokonaan näkyvä Sev, se kun näyttää vähän lyhyeltä.

Hiinokka Ihan hyvä siksi, että itse tiedän myös kuinka vaikeaa on piirtää säädyllisen näköistä hevosta. Tosin, Hiinokalta on unohtunut siivet, mutta mitä se haittaa.

Lily & äitinsä Ginny Hahaa, repeilin tälle pahasti :D. Hyvä idea eikä minusta tuo viiva-varjostus näytä niin pahalta. Hyvinhän tuo on onnistunut ja kuvaa juuri hyvin nuorimies Jamesin luonnetta.

FK1 Vau, uskomattoman hieno kuva. Pidin ehkä enemmän tuosta värillisestä, siinä asiat erottuivat paremmin toisistaan.

FK2 Tämä on kanssa hieno. Kuva on ehkä vähän suttuinen, mutta sitä tapahtuu aina lyijykynällä piirrettäessä.

Sirius ja Bella Minun tekisi mieli sanoa, ei en pidä tästä, koska se on vaan niin kauheaa että Sirius kuoli *kyynel*. Mutta jos nyt unohdetaan tuo seikka, niin aivan ihana kuva ja onnistuneet värit.

Severus+Lily+James Ihuna. Tuota Seviä vaan käy kamalasti sääliksi. Tuli muuten juuri mieleen, että Ginny ja Harry ovat kuin kopio Jamesta ja Lilystä...

Severus+Lily+James Sama kommentti kuin edellisessäkin ^^

Dobby Hahaa, hauska kuva! Dobby näyttää todella söpöltä.

Kummisedän kuolema Juu-u, tuo todellakin toi esiin Harryn tunteet *kyynel*. Surullinen kuva, mutta tosi hyvin onnistunut. Jättää katsojalleen vähän tulkinnanvaraa.

Niin, että tuossa sinulle sitten sitä palautetta ^^
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Catnip

• Mestarietsivä
  • Vuotislainen
« Vastaus #14 : Helmikuu 26, 2010, 23:37:58 »
Argh, pakko munki kommata jotain. :DD Ensinnäki, tykkään tosi paljon piirustustyylistäs vaikka se joissaki piirustuksissa, niinkuin joku jo sanokin, näyttää vähän suttuselta. Mutta taiteesi on silti kaunista katseltavaa. :D

Lily & äitinsä Ginny
Aihh, tää on niin ihana! Ginnyn ilme on hyvin piirretty ja mahtavasti sen tuntemuksia kuvaava. Lily on sulonen. :DD

FK 2
Tässä toinen mun lemppari ja aivan mielettömästi tykkäänki tästä. Jännä kuvakulma ja hyvin piirrettykkin, ehkä hieman suttusta noitten muitten tyyppien kohdalla, mutta Harryn käsi ja kristallipallo ovat niin katseen vangitsevia ettei suttuisuutta huomaa. :) Tykkään Hermionen ilmeestä.

Sirius ja Bella
Bellan puku on hienosti piirretty ja koko kuva on hyvin väritettykkin. Dramaattinen piirros ja tykkään paljon naamojen sommittelusta (No jes, on mullaki lauseita...) ja ilmeet taas todella mahtavia. Epistä, miks joku osaa piirtää ilmeitä! xD

Lily+James+Severus pläjäys 2
Tuo Severus ja Lily istumassa vastakkain on niin sulonen! Kirjaa lukiessani kuvittelin kohtauksen just tollaseks ja tuo teksti kruunaa vielä kaiken. Piirrät hahmojen profiilit hyvin ja Lily Harry sylissään ja James vieressä on kauniisti piirretty myös. :D Lilyn ilme vasemmassa alakulmassa jälleen kerran täydellistä työtä. :DD

En taida keksii mitään pahaa sanottavaa, yksinkertasesti tykkään piirroksistasi valtavasti. :DD

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #15 : Helmikuu 28, 2010, 17:24:00 »
Oih! Kiiots tosi paljon, Stormbringer! Olin erityisen ilahtunut, kun kehuit hahmojen ilmeikkyyttä ja sitä, että tunnelma välittyy kuvasta. Se on minulle itselleni aina tosi tärkeää! Ja FK2 tykättiin! Jei!! En tiedä, oliko tuo ajatusvirhe, mutta pilkunviilausvaisto iskee; se pallura ei ole ennustuspallo, vaan se itse ennustus. [size]
Oih, nyt hymyilen taas loppupäivän :3 Ja koitan yehdä jotakin tuolle suttuisuudelle... Se vain jotenkin... on osa minun töitä... (vaikkei tarkoituksella. Se ketku <-- suttuisuus vain hyökkää ja hiipii joka paperiin. salamyhkäinen heppu...

Mua alkaa oikeasti jo hävettämään, kun te kaikki tulette kehumaan minun töitä ja mä en vaan saa piirrettyä lisää... Ääää! Kamalaa!! Nyt pitää ryhdistäytyä! ...ideoita...? Kyllä mä vielä piirrän!!!!! Saatte nähdä!!! <--- ottaa paineita!? Ottaa paineita. 
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Linnaea borealis

• Vuotislainen
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Luna <3
« Vastaus #16 : Maaliskuu 14, 2010, 14:19:02 »
Luna

Kuvasi on vyötäröstä ylöspäin virheetön ja kaunis, mutta jalat puoestaan ovat vähän liian lyhyet.
Lunan kasvot olivat hyvin onnistuneet ja hiukset myös. Ja suojelius. Ja suojelius oli ihana. Ihanaa
kun osaat piirtää eläimiä! Arvaa montako kertaa oon yrittänyt piirtää eläimiä... Ja onnistuinko?? No en todellakaan! kun osais piirtää ees koiran niin olisi ihanaa, mutta kun ei, niin ei.  Kokonaisuus oli ihana (kunhan ei katsota jalkoja) ja toivon että piirrtä lisää!!
vastustamaan ystäviä."

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #17 : Maaliskuu 14, 2010, 17:19:48 »
Tosi ihana tuo Lunan kuva! Väritys on onnistunut, eikä minusta kyllä haitannut vaikkei taustaa ollutkaan, itse en ainakaan osaa piirtää taustoja vaan siinä kohdassa homma menee päin puuta -.-. Jalat oli vähän lyhyet Lunalla, mutta suojelius todella onnistunut!

Kiitoksia ihanasta kuvasta!
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #18 : Huhtikuu 05, 2010, 18:40:46 »
Täällä taas sinua kiusaamassa... kjäh kjäh...  Asiaan!! kröhöm!! Tuo luna uutuus oli mukava yllätys, mutta ylävartalo oli jotenkin suhteettoman suuri ja pää myös (mutta lunalla on suuret aivot, kun on älykäskin, joten eipä tuo periaattessa haittaa). Kiva kun joillain on aikaa piirtää (piirsin viimeksi syyslomalla). Selasin vielä ilokseni kaikki kuvasi läpi ja olet kyllä hyvä piirtämään!! : )

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Weasleyn veljeksiä...
« Vastaus #19 : Joulukuu 24, 2010, 13:37:06 »
Erittäin hieno ja mielenkiintoinen tyyli, hyvin mangamainen mutta silti sisältää jotain omaa. Tykkäsin oikeastaan kaikista, itse parantelisin joitakin asioita värityksessä mutta meillähän on tietysti eri väritystyyli :)

En muista nyt tämän työn nimeä mutta pidin siitä missä Lily juoksi valittamaan äidilleen Ginnylle Jamesista, hauska kuva ja hieno toteutus. Kuvan huone oli ehkä vähän tyhjä eikä täten niin kodikas mutta kuva oli silti hieno. Tykkäsin myös piirtämästäsi Luna Lovekivasta, se oli hauska näkemys Lunasta josta pidän paljon. Myös kuva jossa oli Bella ja Sirius oli hienosti toteutettu, tyylikäs teos. Töissäsi ihmisen anatomia on välillä vähän hakusessa ja siinä olis paranneltavaa mutta tämähän on ihan ymmärrettävää, ihminen on vaikea piirtää. Tietenkään tuolla mangavaikutteisella tyylillä anatomian ei tarvitsekkaan täysin olla kohdallaan, mutta välillä vois vähän kiinnittää huomiota että onko jokin ruumiinosa toisen ruumiinosan kanssa sopusuhtainen :)

Mutta työt oli kyllä hienoja, ideat ja toteutus hyviä. Paranneltavaa löytyy varmasti kaikilta mutta liikaa ei kannata viilata töitä kuntoon, varsinkaan jos on jo tyytyväinen. (Hyvää työtä ei kannata pilata, eikös?) Mutta oli kyllä hauskan näköisiä jeppejä nämä, mielelläni käväsen vilkaisemassa uudestaan jos tulee uutta taidetta :)
Cadillac.

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Weasleyn veljeksiä...
« Vastaus #20 : Tammikuu 02, 2011, 13:25:26 »
Se Siriuksen kuolema, se missä oli myös Harry ja Lupin, oli tosi koskettava. Weasleyn veljekset olivat ihan omannäköisensä ja taidokkaasti piirretyt, mutta Ronia käy sääliksi 8D Aamiainen ennen huispausmatsia oli kans mahtava :D FK1 + FK2 oli tosi jänniä :-> Sää oot eri lahjakas! (Mä ite en osais piirtää ees nenäliinaa) Joten lisää vaan! Aijuu, sitten vielä siitä Lunan kuvasta, Lunalla oli ehkä vähän liian.. semmonen öö... no, kulmikas naama, ja kulmakarvat hiukka liika tummat ehkä :) Ei muuta! :D Ja ainiin sinä Kummisedän kuolemassa, minkä tuossa alussa mainitsin, oli se koira siellä taustalla älyttömän söpö! <3 :3 Mut kasvaako Lupinilla partaa kaulassa? :D
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2011, 17:13:10 kirjoittanut Wanamo »
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa Volga

• Suuri joki
  • Vuotislainen
Vs: Katrionan taidenurkkaus... UUTTA! Kelmejä <3
« Vastaus #21 : Tammikuu 14, 2011, 22:00:14 »
Tulin piristämään jälleen päivääsi :) kuten olen jo useasti sinulle sanonut: osaat piirtää aikasen hyvin. Ja nyt sitten spekuloimaan uusinta kelmit kuvaasi. I like it. Taisin mainita joskus kun näytit sen kuvan, että nurmikko on hieno, ja ehdottomasti paras osa tätä kuvaa. Pidän myös pikku siluetti kuvasta. :))

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Tammikuu 15, 2011, 21:25:36 »
Hei vain ja kiitos taas päiväni piristäjille! :-D

Ihmeolio:Kiitos, kiitos kehuista! Oli ylierityisen piristävää kuulla kehuja itse piirustustyylistä :-) Ja juuh, anatomia on välillä vähän kateissa, mutta vetoan siihen seikkaan, jonka itsekin totesit: se on hankalaa! :3

Wanamo: Ensinnäkin minun on huomautettava, että nenäliinä on äärimmäisen haastava piirrettävä. (joten älä sure.) Itsekin olin tyytyväinen tuohon Weasleyn veljeksien potrettiin, kiva kuulla, että sinäkin tykkäsit :-)
Juuh, Lunan - kröhöm - erityispiirteistä on moni raportoinut. Hän nyt on tuollainen omituinen oma itsensä. Joka suhteessa :-) Ehkäpä piirrän joskus uuden, paremman version...
Ja kysymys liittyen Lupinin partaan...Hetki pieni, käyn tarkistamassa asian... :3 Eh, köh... Taitaapa juu miehen kaulassa vähän sänkeä olla... Mistä johtunee..? Ehkä pian on täysikuu... Täytyy kyllä todeta, näin jälkeenpäin, että tuossa kuvassa herra oli harvinaisen jäinen muutenkin... Oijoi.
Ja viimeisimpänä, vaan ei vähäisimpänä: minä ja kuvan koira kiitämme kehusta. Koirien piirtäminen nääs on äärimmäisen vaikeaa...

Volga Kiitos, köh, kiva, kun pidit nurmikosta... No ei! Onhan se taustakin tärkeä :-D Eli kiitos kiitos!

Onko kukaan muuten tajunnut tuossa uusimmassa kuvassa, mitä Sirius loitsii...? Sanokaa, että edes joku on...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2011, 21:30:07 kirjoittanut Katriona »
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #23 : Tammikuu 18, 2011, 17:15:38 »

Ihmeolio:Kiitos, kiitos kehuista! Oli ylierityisen piristävää kuulla kehuja itse piirustustyylistä :-) Ja juuh, anatomia on välillä vähän kateissa, mutta vetoan siihen seikkaan, jonka itsekin totesit: se on hankalaa! :3

Oleppas hyvä vain =) Ja vetoappas vaan siihen, en valita koska oon tismalleen samaa mieltä :'D On sitä tullu itelläki paljoa piirreltyä mutta anatomia yhä hukassa.. :''3
Cadillac.

Poissa Heikku

• Pegasuksen siivellä salamatkustajana
  • Vuotislainen
  • half mad
« Vastaus #24 : Maaliskuu 26, 2011, 21:59:28 »
Olet erittäin taitava piirtäjä. (Ja varmasti tiedät sen ja sen mainitseminen on täysin turhaa, koska saat kuulla sitä usein, mutta sanoimpa silti.) Pidän tyylistäsi yhdistää kuvia kauniiksi (miksi niitä nyt sanotaan...) No, joka tapauksessa, pidän kuvistasi. Ne ovat kauniita, ja haikeita. Sinulla on hahmoista ja tilanteista samankaltainen näkemys kuin minulla. Minä vaan en osaa piirtää, joten ne jäävät pääni sisään.

Tulipas tökeröä tekstiä...Hipsinkin tästä nukkumaan...
Mitä järkeä on elää, jos ei ryhdy kaikkeen? Mitä järkeä on ryhtyä mihinkään, jos ei tee siinä parastaan?