Kirjoittaja Aihe: Jykevä rakkaus (S, Jamles/Lily, songfic - HIM - Jykevä on rakkaus)  (Luettu 311 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Elina

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Nimi: Jykevä rakkaus
Kirjoittaja: Elina
Paritus: James/Lily                  //gamma lisäsi parituksen otsikkoon. :)
Genre: romance, humor (?)
Ikäraja: S
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot, minä vain leikin niillä.
A/N: Tämä on ensimmäinen (julkaistu) ficcini, joten "uutuudenkankeutta" saattaa olla havaittavissa. Kommentit tervetulleita! :D

Jykevä rakkaus

En tiedä mikä sussa oikein kiinosti
mut mulla silloin välähti että empähän pistäis
vastaankaan
kuljeskelemista ihan kahdestaan nyt on styylattu
kuukaus
niin jykevä on rakkaus

-Sinun hiuksiisi. Tai silmiisi, ne ovat niin vihreät. Ehkä nenääsi. Tai nenäkkyyteesi.

-James Potter!

-Ah, tuohon tulisuuteen tietenkin!

-Onko sinun niin kovin vaikea nimetä asiaa, johon minussa ihastuit luettelematta ensin kaikkia huonoja -kaiken lisäksi täysin perättömiä- puoliani?

-Perästä puheenollen...

-James!

-Lily, miten sinä kuvittelet minun muistavan asian, johon sinussa ihastuin, kun ihastuminen tapahtui suunnilleen kuusi vuotta sitten?

-Sinulla on ollut kuusi pitkää vuotta aikaa miettiä sitä.

-Ja näinä kuutena vuotena olen rakastunut sinuun koko ajan syvemmin ja syvemmin, etkä sinä ole suvainnut minulle hymyäkään niistä ensimmäisten viiden aikana. Ja vasta viimeisen kuukauden aikana olen saanut suudella -siis oikeasti suudella, en vain kuvitella tekeväni niin- huuliasi ja katsoa noihin vihreisiin silmiisi saamatta vastaukseksi murhaavaa katsetta. Ja sinun hymysi, naurusi---

-Älä puhu enempää. Sain jo vastauksen.

-Hymystäsi päätellen tyydyttävän sellaisen. Entäs sinä, Lily Evans, mihin sinä ihastuit minussa?

-Tule lähemmäs, kuiskaan sen sinulle...

mun kaveritkin kattoo ihan kummissaan
ja miettii varmaan olenko mä tosissaan no enhän mä ole
pahemmin
muiden kanssa ollut muiden kanssa sua ennemmin nyt on
styylattu kuukaus
niin jykevä on rakkaus

-Tiedätkös, Sarvihaara, minusta on jokseenkin uskomatonta, että sinä ja Evans olette seurustelleet jo kuukauden!

-Minusta taas on uskomatonta, että sinä tunnet käsitteen 'seurustelu', Anturajalka.

-Ja minusta on uskomatonta, että tunget nokkaasi muiden asioihin, Kuutamo.

-Minusta hän on uskomaton!

-Katsokaa tuota ilmettä Sarvihaaran kasvoilla. Jokseenkin imelää.

-Mitä sinä sitten odotit, Anturajalka? Sarvihaara on ollut rakastunut Lilyyn kuusi vuotta, joten ei kai ollut mitenkään odottamatonta, että hän kulkee ympäri Tylypahkaa imelä ilme kasvoillaan saatuaan vihdoin Lilyn rakastumaan itseensä.

-Kuutamo, lauseesi ovat liian pitkiä.

-Sinun aivokapasiteetillesi, Anturajalka.

-No, Sarvihaara, aiotko viedä hänet vihille?

-Ehkä aionkin, Anturajalka.

-Mitä? Oletko tosissasi? Ensin jahtaat naista kuusi vuotta ja kun vihdoin pääset hameen alle, olet jo menossa naimisiin.

-En minä sanonut naivani häntä heti paikalla. Enkä ole muistaakseni kertonut teille päässeeni "hameen alle".

-Sitä suuremmalla syyllä sinun pitäisi mennä naimisiin jonkun muun kanssa. Haloo Sarvihaara, olette seurustelleet kuukauden, ettekä ole olleet sängyssä?!

-Vaihdettaisiinko jo puheenaihetta?

-Kuutamo, pidä sinä huoli omista asioistasi.

-Samoin sinä, Anturajalka.

-Sinun asiasi ovat minun asioitani, Sarvihaara.

muistat kai mitä juteltiin kun himaan päin kuljettiin
sä kerroit miten sua tympäsee jätkät jotka makeilee

-James, älä tee tuota.

-Mitä?

-Tuota hiusjuttua.

-Mitä hiusjuttua?

-Argh, TUOTA! Vedät kätesi hiustesi läpi. Ne näyttävät entistä sotkuisemmilta, ja usko minua -ne huomataan kyllä ilmankin.

-Sori vaan, Lilyseni, mutta en voi sille mitään. Se kuuluu tyyliini.

-Hah, tyyliisi? James, mikäli tuo on tyylisi, voisit vaihtaa sen. Tuo vaikuttaa niin omahyväiseltä ja ylpeältä.

-Sellainen minä olen, beibe.

-Merlin sentään, James, tämä on ihan toivotonta.

-Minäkin rakastan sinua, kulta.

mä luulin ett pikkuhiljaa muutuinkin jotain kai mä tässä
opinkin
kovanaama enää esitä en jos suoraan sanon se toi mulle
helpotuksen
sen on tehnyt tää kuukaus niin jykevä on rakkaus

-Minä todella taidan rakastaa häntä, pojat.

-Voi Merlin, nyt se heittäytyy tunteelliseksi.

-Anna olla, Matohäntä, antaa hänen nyt puhua "siitä elämänsä suuresta rakkaudesta".

-Kiitos, Anturajalka. Ette tietenkään voi ymmärtää minua, kun ensin riuduin yksinäisyydessä kuusi vuotta ja nyt -vihdoin!- sain kaiken, mistä olen ikinä unelmoinut.

-Sarvihaara, ensinnäkin et sinä "riutunut yksinäisyydessä", ja toiseksi, Lily Evansko on "kaikki, mistä olet ikinä unelmoinut"? Joko olette maanneet yhdessä?

-Siinä se meidän eromme juuri onkin! Minä en tarvitse häneltä muuta kuin rakkautta...

-...jota et ole vieläkään saanut.

-Anturajalka, rakkautta ei ole vain alastomat ruumiit ja natiseva sänky.

-Senhän sinä, Kuutamo, tiedät hyvin. Vai milloin viimeksi olet kokenut minkäänlaista rakkautta?

-Hei, minä yritän kertoa teille sisimmistä tunnoistani, ja te keskustelette Kuutamon -anteeksi vain- olemattomasta rakkauselämästä!

-Jatka toki, Sarvihaara. Odotamme mielenkiinnolla.

-Äh, antaa olla. Menen keskustelemaan tästä sen ainoan ihmisen kanssa, jota todella kiinnostaa asiani.

-Sano terveisiä.

-En ainakaan sinulta, Anturajalka. Sen viimekertaisen kyselysi tuloksena Lily pitää sinusta entistäkin vähemmän.

-Hei, kysymykseni olivat aivan oikeutettuja.

-Miten mikään asia maailmassa voisi oikeuttaa sinut kysymään Lilyltä hänen seksielämästään?

-Sinä olet minun ystäväni, ja sinun asiasi ovat minun asioitani, Sarvihaara.

sen on tehnyt tää kuukaus niin jykevä on rakkaus

-Tiedätkö mitä, Evans?

-No?

-Voin kuvitella eläväni kanssasi koko loppuelämäni.

-Tiedätkö, James, tuo oli niin kaunista, etten osaa vastata siihen mitään.

-Ei sinun tarvitse. Riittää kun olet olemassa.

...

-Tiedätkö mitä, Potter?

-No?

-Sinulla on oikeasti ihan kiva tukka.

HIM - Jykevä on rakkaus
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2012, 11:13:47 kirjoittanut gamma »

Poissa tirsu

• Clara-stan
  • Vuotislainen
  • A Chapter Can be a Book
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Jykevä rakkaus (songfic - HIM - Jykevä on rakkaus) (S)
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2009, 16:41:44 »
Tää oli ihan mielenkiintoinen. Biisi ja teksti meni hyvin yhteen. Toimi tosi hyvin, kohtauksissa pysy mukana, vaikka tämä onkin tehty pelkkänä dialogina (biisin sanoja nyt ei laskettu mukaan :D ). Sirius vaikutti aika siriusmaiselta. Loppu oli kiva, tai sellainen, no, söötti. :)
Ihan hyvä ensimmäiseksi, julkaistuksi, ficiksi.
>> Oh, I'm so sorry. I thought you were a waiter. >>  Dowager Countess
>> Same old same old, just the Doctor and Clara Oswald in the TARDIS. >> The 12th Doctor
>> Yes, I'll just step inside this police box and arrest myself. >> The 10th Doctor
>> Golden ticket. Spacey Zoomer! Free ice cream. >> The 11th Doctor

Poissa Kurnuttaja

• Kukkakaali
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2009, 17:46:59 »
Tää oli ihan hyvä ja ensimmäiseksi tosi hyvä.

Kelmit olivat sitä itseään, varsinkin Sirius. Jamesin hempeilyt myös nostivat hymyn huulille. Ainoastaan Lily tuntui hiukan kylmältä. Lisäksi tytön tiuskiminen (siltä se kuulosti) ihmetyttää hiukan, jos he kerta jo seurustelevat, luulisi Lilyn olevan ystävällisenpi.

Laulun sanat istuivat tähän ihan hyvin (sulla taitaa olla samaa taipumusta kuin mulla, eli kirjottaa aika tarkasti niiden laulun sanojen mukaan :D). Ainoa mikä minua *miettii sopivaa verbiä* ärsytti tylsistytti noh, kuitenkin, olivat suomen kieliset sanat. Itse nimittäin pidän enemmän enkun kielisistä (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta), mutta oikeastaan tämä asia ei liity aiheeseen mitenkään enkä anna sen kauheasti vaikuttaa mielipiteeseeni.

Vielä siitä, että tämä oli ensimmäinen (julkaistu) ficcisi. Kun sen ottaa huomioon, kokonaisuutena tämä oli erittäin onnistunut. Oma ensimmäinen ficcini on suoraan sanottuna kauhea, enkä tahdo lukea sitä enää koskaan itsekään. Saat olla ylpeä, ettei sinulle tule tuota samaa ongelmaa (ainakaan ei pitäisi tulla.)

Kiitos vielä kerran tästä. Luen mielelläni lisää kirjoituksiasi, mitä toivottavasti teet. Tästä voi päästä vain ylöspäin.

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2009, 21:45:18 »
Tämä oli tosi hyvä ficci varsinkin ekaksi ficiksi. Toimi kohtaukset hyvin ja pysyi mukana vaikka olikin pelkkää dialogia. Se kuitenkin sopi tähän jotenkin, kuvailut ja kerronnat välissä eivät ehkä olisi sopineet. Tälle kohdalle nauroin:
Lainaus
Tiedätkös, Sarvihaara, minusta on jokseenkin uskomatonta, että sinä ja Evans olette seurustelleet jo kuukauden!

-Minusta taas on uskomatonta, että sinä tunnet käsitteen 'seurustelu', Anturajalka.

hehe, uskomaton keskustelu:) Sirius ja Remus keskustelevat Jamesista/Jamesin kanssa, ja toinen on pihalla kuin lumiukko ja miettii vain Lilyä. Tästä eteenpäinkin keskustelu oli todella huvittavaa ,"Lauseesi ovat liian pitkiä" , ja muut:)

Virheitä en löytänyt, vinkiksi sen verran että olisi kiva jos paritus olisi otsikossa, koska ainakin itse oikein metsästän J/L- ficcejä, ja tähän osuin vain ihan sattumalta, olisi voinut mennä hyvä ficci ohi:)

Kokonaisuutena tosi hyvä ficci, olisi silti vaikka kyseessä ei olisikaan ensimmäinen ficcisi, ja ensimmäiseksi itse asiassa todella hyvä:)

Tahdonvoimaa!

Poissa Diamond

• Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Jykevä rakkaus (S, Jamles/Lily, songfic - HIM - Jykevä on rakkaus)
« Vastaus #4 : Lokakuu 26, 2013, 20:45:22 »
Suloinen ficci<3

-Tiedätkös, Sarvihaara, minusta on jokseenkin uskomatonta, että sinä ja Evans olette seurustelleet jo kuukauden!

-Katsokaa tuota ilmettä Sarvihaaran kasvoilla. Jokseenkin imelää.

-Mitä sinä sitten odotit, Anturajalka? Sarvihaara on ollut rakastunut Lilyyn kuusi vuotta, joten ei kai ollut mitenkään odottamatonta, että hän kulkee ympäri Tylypahkaa imelä ilme kasvoillaan saatuaan vihdoin Lilyn rakastumaan itseensä.

-Kuutamo, lauseesi ovat liian pitkiä.

-Sinun aivokapasiteetillesi, Anturajalka.

Tää oli hauska ja hymyilyttävä pätkä.:D Kelmit on niin omia itsejään tässä ficissä.:) Varsinki Sirius. Enkä löytänyt virheitä, vaikka en niitä kyllä pahemmin etsiskellytkään...

Anteeksi, en osaa kirjoittaa rakentavia kommentteja.

Mut joka tapauksessa ihana ficci!<3

Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #5 : Tammikuu 07, 2014, 18:13:48 »
-Perästä puheenollen...
Täällä ollaan.

Poissa appelsiinikreemi

• Fluffynnälkäinen olento
  • Vuotislainen
  • Omintakeinen makeilija
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #6 : Heinäkuu 04, 2015, 02:54:29 »
Tällaisia helmiä tulee mun harvoin luettua. Eli siis tykkäsin kyllä ja paljon.

En paljon noita laulun sanoja lukenut koska en voi sietää kyseistä kappaletta (kiitos ala-asteen musiikintuntien) mutta tää oli yhtä kaikki hirmusen söpöä. Hahmot olivat IC ja ehkäpä just sen takia tää olikin niin onnistunut koska oikeastaan koko ficci perustui vuoropuheluun. Huvitti korviaan myöten rakastunut James ja kiivas Lily. Siriuksen naistenmies-asenne oli kanssa niin ihana yksityiskohta ^^

Tykkäsin myös lopetuksesta. Ensin Lily vaahtosi niistä hiuksista ja huh ja sitten olikin pakko myöntää että ihanat ovat ^^ söpöä.
I am just sane as I am.