Kirjoittaja Aihe: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?  (Luettu 24639 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Mikä olisi monijuomaliemesi väri?
« Vastaus #50 : Toukokuu 23, 2011, 15:37:40 »
Monijuomaliemi olisi väriltään punaista. Joko syvää viininpunaista tai sitten veren väristä.
Olen rakastanut punaista väriä iät ja ajat.
Punainen väri (vaatteissa, asusteissa ym.) sopii minulle hyvin.
Rakastan huonettani, joka on sisustettu punaisella, mustalla, harmaalla ja valkoisella.
Punainen kuvaa tulista ja temperamenttista luonnettani.  
Se on myös intohimon ja rakkauden väri ja se yleensä herättää huomiota.
Punainen on lämmin väri.
Punainen kuvaa poliittista kantaani.
Tällä hetkellä lempipaikkani maailmassa (heti kesämökin jälkeen) on Lontoo ja sieltä ensimmäisenä tulevat mieleen kaksikerroksiset punaiset bussit ja puhelinkopit.  
Tulevaisuuden haaveenani on punainen mökki maalta.

Monijuomaliemeni ei voisi mitenkään olla vaaleanpunaista.
Ensinnäkin olen inhonnut väriä ihan pienestä asti. Minut puettiin pienenä lähes aina vaaleanpunaiseen ja kaikki polkupyöräni tätä viimeistä (itse ostamaani) lukuun ottamatta ovat olleet vaaleanpunaisia. Edellisessä huoneessani oli vaaleanpunaiset seinät. Minulle on pakkosyötetty vaaleanpunaista niin paljon, että se pursuaa korvista ulos.
Vaaleanpunainen väri ei pue minua yhtään (eikä tämä ole vain oma päähänpistoni, sillä moni muukin on ollut samaa mieltä).
Vaaleanpunainen väri on hempeä ja pehmeä ja siirappinen eikä se kuvasta olemustani yhtään. Se sopii minua paremmin tyttömäisille ja vaaleille ihmisille. Minä rakastan yksinkertaisia asioita ja vaaleanpunainen tuo mieleeni vain hörhelöä ja pitsiä ja rusetteja (tosin tämä johtuu osittain siitä, että jouduin sovittamaan erästä aivan karmeaa juhlamekkoa tässä taannoin.)
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Mustarastas

• Äänensä menettänyt laululintu
  • Vuotislainen
  • It's damn hard to be pretty...
    • To Meet You...
  • Pottermore: AvisAuror17435
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #51 : Toukokuu 27, 2011, 01:59:23 »
I think... Luulenpa, että monijuomaliemeni olisi sellainen ratamonlehden värinen.
Juu-u, ajattelin että mikä se olisi, tietysti mielessä kävivät nuo ruskeat ja siniset ja vihreät, mutta luulenpa, että tämä on mahtava!
Ensinnäkin, koska olen hyvin luonnonläheinen, noin loppujen lopuksi.
Tonsinnakin, koska ratamot ovat ihania ja tuoksuvat hyvälle ja kaiken lisäksi auttavat haavoihin ja koen itseni tavallaan hyväksi lohduttajaksi ja hyväksi auttamaan ihmisiä.
Ja siinä kaikki.

Paitsi että, tavallaan olen myös aina kokenut, että ratamot tuovat minulle onnea.
Minulla on unelma...

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
« Vastaus #52 : Toukokuu 27, 2011, 11:30:32 »
Jaa... se olisi varmaan vaaleanharmaansininen. Ja kukaan ei tajua tätä väriä, mutta iltataivas juuri ennen hämärää muistuttaa sitä... Kai.
Sitten toinen vaihtoehtoni oli syvänsininen. Se on ihanan rauhallinen ja kaunis väri.
Kolmas vaihtoehto: Todella tummanpunainen. Ihana väri, sekin rauhoittaa minua.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2011, 17:58:50 kirjoittanut Wanamo »
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #53 : Toukokuu 27, 2011, 14:09:14 »
Monijuomaliemeni väri olisi todennäköisesti tummansininen. Sellainen joka muuttuu valosta riippuen rauhallisesta rauhattomaksi, synkästä iloiseksi ja näin x3 Tummansininen on myös yksi väreistä joista olen pitänyt aina, se ei koskaan ole ollut se minun suosikkivärini, mutta aina miulta jotain tummansinisiä vaatteita on löytynyt ;)

Monijuomaliemeni ei ainakaan olisi oranssi. Olen aina vihannut oranssia ja sellainen kirkas oranssi saa helvetillisen pääkivun aikaan ;<

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Toukokuu 27, 2011, 21:38:15 »
Ehkäpä kirkkaan turkoosi... Se kuvaisi minua hyvin. Olen sosiaalinen ja pirteä persoona ja turkoosi kuvaa näitä ominaisuuksia hyvin. Kirkkaat värit antavat myös minulle ainakin hyvin selkeän kuvan, ja mä en ole ollenkaan salaperäinen. Päinvastoin. Olen hyvin avoin ja annan mielipiteeni kuulua. Minulla on myös kova halu sanoa aina viimeinen sana, ja sen takia turkoosi myös kuvaisi minua hyvin. :)
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #55 : Toukokuu 27, 2011, 23:07:19 »
Monijuomaliemeni olisi luultavasti jotain ruohon vihreää. Se ainakin on lempivärini. Riippu tierysti jos vaikka se olisi hius niin jotain vaaleaa, koska hiusteni väri on vaalea.

Sitten tietysti kun mietitään mitä se ei ole niin listasta löytyy ainakin punainen. En voi kestää sitä väriä. Liian kirkas ja räikeä väri minulle.

Niin että kun sitä miettii niin kyllä se vihreä on vahvoilla.

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Kesäkuu 03, 2011, 19:08:44 »
Monijuomaliemeni väri olisi oranssi.
Syyt:

1) Oranssi on yksi halloweenin väreistä.
2) Oranssista tulee mieleen kuusipeura.
3) Oranssi on oiva väri esim. huomioliiveissä.
4) Väri vetää minua puoleeni

Poissa augustiina

• kohtalonviivan tulkitsija
  • Vuotislainen
  • auguurin nauru
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #57 : Kesäkuu 27, 2011, 16:11:48 »
Ruskea, koska pidän ruskeasta ja se on mielestäni erittäin kaunis väri, sekä hyvin lämminhenkinen. Monijuomaliemeni koostumus olisi kuin sulatettua suklaata. Liemi maistuisi vahvalta kahvilta, mutta siinä olisi pieni häivähdys suklaan makua. Tai violetti, koska se on ehdoton lempivärini, ollut jo pitkään. Värissä on vain jotain niin kaunista ja silmää miellyttävää.

Voisihan se myös olla vaikka vaaleansininen, kuin vettä ja kimmeltävää. Eli kuin lainehtiva meri, johon paistaa aurinko. Liemi maistuisi erittäin kirpeältä sitruunamehulta. En usko, että monijuomaliemeni voisi kuitenkaan olla kirkkaan keltaista, sillä en oikeastaan pidä kyseisestä väristä. Vihreäkään se tuskin olisi, vaikka väri onkin ihan kiva, mutta se ei vaan tunnu oikealta väriltä. Vaikea sanoa, pitäisi joskus kokeilla :'D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2012, 00:47:59 kirjoittanut augustiina »
Sen jälkeen helpottaa
Kun kädet irrottaa

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Kesäkuu 27, 2011, 17:56:03 »
Vaaleansininen.

Tämä väri on ihanan rauhallinen ja vapaa väri. Vaaleansinisestä tulee mieleen taivas:) Ja taivaasta vapaus, joka lietsoi suomalaisia taistelemaan sodissa vapauden puolesta. Tämä väri on paljon käytetty on tavallinen, mutta se ei koskaan käy tylsäksi. Väristä tulee mieleen kylmyys, talvi ja lumi.
Sillä suomessahan on nykyään kovat pakkaset ja paljon lunta.
Tästä väristä tulee myös mieleen sudet. Sudet on harmaita ja ainakin minä yhdistän sudet lumiseen maisemaan. Siksi vaaleansinisestä tulee mieleen vapaus, jota minä ja toivottavasti kaikki suomalaiset arvostamme. Ei sen takia että vapaus on hyvä asia, vaan siitä syystä että suomalaisia sotilaita kaatui sodissa kun suomeen haluttiin vapaus. Vaaleansininen muistuttaa minua siitä mitä suomalaiset ovat tehneet ansaitaksemme vapautta.
Vaaleansininen on kesyttämätön väri joka on vapaa kuin susi:)

Siinä nyt kaikki mitä vaaleansinisestä tulee mieleeni.

Poissa Thorany

• Vuotislainen
« Vastaus #59 : Kesäkuu 28, 2011, 16:38:17 »
Vaaleanpunaliila ja seassa kimalletta. Savuisa, mutta lempeän tuoksuinen.

Olen herkkä, ja tunteeni nousevat pintaan melko helposti. Vaikka saatan vaikuttaa ailahtelevaiselta ja toisinaan käyttäytyä niin, olen kuitenkin kuulemma ihan kiltti ja kiva. Vaaleanpunainen ja liila ovat lempi värini, ja lisäksi rakastan kimalletta. Arvostan kaikkea kaunista ja säilyvää, eli siis monijuomaliemeäni voisi säilöä pitkä. Juomani savuaisi jonkin verran ja savun mukana lentelisi liemestä ilmaan hopean kimalletta. Koostumus olisi kevyt, mutta täyteläinen ja tuoksu huumaavan ihana.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2011, 09:58:19 kirjoittanut Thorany »

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #60 : Heinäkuu 09, 2011, 14:45:04 »
Jos pala minua laitettaisiin monijuomaliemiseokseen niin .. Se olisi varmaan kullankeltaista, koska keltainen on lempivärini ja olen omalaatuinen ja hyvin aurinkoinen persoona. Olen hyvin persoonallinen, vaikka itse sanonkin. Mmh .. Tai sitten se olisi verenpunaista, koska minusta veri on nättiä ja se maistuukin hyvältä. Olen aika vamppyyri, ainou. Monijuomaliemi voisi muuttua myös meren siniseksi, koska meri on hyvin lähellä minua ja tuoksu voisi olla aika kesäinen. Liemi voisi näyttää aivan merivedeltä.

Uskoisin, että liemi muuttuisi meren siniseksi.
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Lunajuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #61 : Heinäkuu 09, 2011, 15:42:11 »
Luulisin sen olevan jotain lilan tapaista, sellaista ei tummaa, eikä vaaleatakaan, jotain siitä väliltä. Sillä olen sellainen sekoilija, mutta osaan ottaa myös rauhallisesti. Eli eikös se olekkin sen väri? ;) Tai sitten se voisi olla jotain vaaleanpunaiseen päin, sillä rakastan sellaisia romanttisia juttuja sekä vaaleanpunaisia kukkia jaja sillein.

=Monijuomalieni olisi lyhyesti sanottuna liilan ja vaaleanpunaisen sekoitusta, eli pinkkililaa? :DD

Ja minusta tuntuu että ruskea se ei voisi olla sillä ruskea on jotenkin mielestäni niin kapinallinen väri, etten kestä sitä. Minulla ei ole varmaan edes yhtä ruskean väristä vaatetta, vaikka muuten niitä löytyy joka sävyä. :)

Poissa Casparius

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #62 : Heinäkuu 18, 2011, 19:19:21 »
Se muutuisi ehkä Syaaninsinisen ja ultramariinin väriseksi elikkä vaihtelisi väriä, ja siksi koska:
 sininen on lempi värini
 se on rauhoittava ja lempeä väri
 on luontelltaan pohdiskelevien ja kärsivällisten väri, ja pohdiskelen kyllä paljon, ja olen ihan kärsivällinenkin :D
 tasaisuuden,uskollisuuden sekä viisauden väri
 tykkään vedestä
 luova väri
 taivas, avara ja valoisa tila
 vauhtuu tummasta vaaleammaksi sillä jos on synkkää, vaikeaa ja pimeää niin jossain vaiheessa kuitenki asiat kääntyvät vielä valoisaan, iloiseen ja helpompaan

Ei olisi kovin voimakkaan hajuinen vaan lempeä puhtaan ja raikkaan hajuinen mutta se on harhaanjohtavaa
 sillä se  maistuisi todella pahalta ja vahvalta, sillä kuka nyt haluaisi että toinen esiintyy sinuna =D

Poissa psyca

• solmio rosmo
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #63 : Heinäkuu 27, 2011, 01:30:51 »
Hopea

Yksi lempiväreistäni; haluan voittaa, mutten kuitenkaan olla paras. Hopea värinä kiehtoo minua ja koska olen päätynyt siihen, että tupani on luihuinen (vihreää ja hopeaa väreinä), ja vaikka pidänkin vihreästä sekä olen metsä ihminen niin, ei sisin olemukseni kuitenkaan ole kovin vihreähkö.

Liemiluultavasti olisi erittäin kylmää juotavaa, mutta se maistuisi kuitenkin hyvältä... ehkä hieman happamalta.. sitruunaiselta(?)

Varsin epäselvät ja -pätevät perustelut, mutta koettakaa selvitä. :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2011, 01:34:26 kirjoittanut psyca »
aka san-san

Poissa Henkinen punapää

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Elokuu 04, 2011, 18:29:16 »
Punainen. Kaikissa muodoissaan kyseinen väri kuvaa minua. Olen tuittupäinen, räiskyvä, mieleenjäävä ja toisaalta taas romanttinen, sensuelli ja synkkä. Jokaiseen tunteeseeni ja mielentilaani löytyy täydellinen punaisen sävy. Punainen tunnetusti symboloi verta, joka kiehtoo minua älyttömästi. Oma vereni on kaiken lisäksi tavallisesta poikkeavaa, mikä tekee väristä minulle vielä tärkeämmän. Ainoa asia, miksi se ei voisi olla punainen, on se etten ole mielestäni Rohkelikko tai edes piittaa tuvasta kummemmin.

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Elokuu 05, 2011, 13:09:20 »
Uskoisin, että monijuomaliemeni väri olisi kirkkaan punainen. Se johtuisi siitä, että olen ikuinen, toivoton romantikko. Mitä tahansa teen, teen sen seruaamalla sydäntäni. Mitä tahansa. Rakkaus on elämän peruspilari :)

Poissa Viuhpiipore

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Elokuu 05, 2011, 13:25:58 »
Monijuomaliemeni väri olisi varmasti turkoosi.
Se on lempivärini ja kuvastaa hyvin luonnettani ja ulkonäköäni:
olen rauhallinen ja iloinen persoona ja pukeudun lähes aina turkoosiin.
Viuhpiipore - velhomaailman karkki nro.1

meFaireCroire

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Elokuu 05, 2011, 14:51:55 »
Hmm, se olisi varmaan joku vihreän sävy, sillä olen aika luontoihminen ja ihme hippeilijä :D
Ja ehkä eniten se olisi limenvihreä, sillä se on lempivärini ja olen sisustanut huoneeni sillä, mutta eikö limen- ja myrkynvihreä ole aika samankaltaisen värisiä ? Sillä jos on niin se sisältäisi ehdottomasti molempia sillä osaan olla aika myrkyllisen pirullinen välillä :_D ainakin jos sisariltani kysyttäisiin muahah :D
Se tuoksuisi ehkä kostealle sammaleelle, sillä minulla on siihen tuoksuun epäilyttävä pakkomielle (saatan oikeasti pysähtyä haistelemaan sitä pitkäksi aikaa) ja se maistuisi kirpeälle sillä kirpeät maut on vaan jotain ihanaaa ! ::)

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #68 : Elokuu 05, 2011, 21:09:09 »
Hmm.. Onpa kiva topic! :D

Oman monijuomaliemeni väri olisi, tai ainakin toivoisin että se olisi kirkkaanvalkoinen. (Vaikka en erityisesti pidäkkään lumesta :D) Oikein sellainen liian ihanan puhdas ja kirkas ehkäpä jäänvalkea jossa saattaisi olla häivähdys (ihan tositosi pieni :D) vaaleansinistä. Koska se on minun mielestäni rauhoittava ja raikas väri joka tuo mieleen taivaan ja jotkut oikein hennot ja kauniit kukat.
  Valkoinen nyt on lempivärini. Ja toinen on kyllä railakkaan pinkki, mutta sen väristä monijuomaliemeni ei saisi olla. Oikein inhottaisi :)

Muita hyviä voisivat olla esim.

~ Hento ja oikein vaalea liila, lähes valkea. Sekin tuo mieleen jotkut ihanat kukat.
~ Syvä tummansininen. Kuten nyt vaikka yötaivas. Oi miten ihanaa<3 Tosin olen kyllä iloinen ja aikas sekava persoona, joten... :D
~ Epätasainen, jossa on vaaleansinisen päällä valkoista höhtyvää. (voiko monijuomaliemi olla kaksiväristä?) Tämä tuo mieleen poutapilvet vaaleansinisellä kesäiltataivaalla.

Ruskea tai violetti se ei todellakaan olisi :D
  Ruskea on vaan...ällö ja raskas, minun olemukseksi. Muuten pidän vaaleanruskeasta ja suklaanruskeasta ja beigestä :)
Violetti, oikein tumma taas on sellainen jotenkin goottimainen... (olen gootin vastakohta:D) '

Palataanpa siihen, että se on se ensimmäinen valkea :)

Luultavasti se olisi kylmää, ja maistuisi melkolailla samalta kuin pakasteesta otetut mustikat :) Tosin hiukan happamalta. Monijuomahan ei kai ole kellään kovin hyvää? :o
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2011, 21:14:22 kirjoittanut annips »

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #69 : Elokuu 05, 2011, 21:30:30 »
Luultavasti se olisi merensininen

Sininen on mielestäni rauhallinen väri ja se on myös yksi lempiväreistäni. Olen luonteeltani rauhallinen, mutta suuttuessani todella myrskyän kuin meri - tai vähintäänkin päässäni myrskyää.

Myös silmäni ovat merensiniset ja pidänkin niistä hyvin paljon. :)
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #70 : Elokuu 06, 2011, 18:31:28 »
Luulen, että monijuomaliemeni väri olisi jonkinlainen punaisen värinen. Ehkäpä korallin tai vadelman punainen, koska olen välillä aika tulinen ja ärsyynnyn helposti. Tosin olen huumorintajuinen, joten väri sopii hyvin liemeni väriksi.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #71 : Elokuu 09, 2011, 01:31:04 »
Pahapaha. Ensinnäkin se vois olla jokin synkkä mutta tunnelmallinen väri, kuten joku oikein tummansininen, mutta ei kuitenkaan ihan musta sentään, koska en mie nyt niin synkkä persoona sentäs oo :3 Tykkään kuitenkin kovasti öistä ja valvomisesta ja yö on suosikkivuorokaudenaikani, erityisesti syksyisin ja talvisin kun ne ovat pimeitä ja siksi yönsininen voisi olla yksi vaihtoehto.

Toisena mahdollisuutena pidän suklaanruskeaa, mistäpä muustakaan syystä kuin siitä että rakastan suklaata yli kaiken :> Jompikumpi näistä väreistä se siis luultavasti olisi, mutten osaa kuitenkaan sanoa kumpi - se selviää testaamalla ^^

Mitään räikeää se ei puolestaan voisi olla, koska inhoan juuri tällaisia räikeitä ja kirkkaita värejä, tummat sävyt ovat mieleeni enemmän :3
To be rich is to seek, to relive the memory

Poissa La Mariposa

• Järjettömyyden keskuksessa sijaitsevan selli numero 138:n virallinen hallitsija
  • Vuotislainen
  • I'm beautiful in my way, coz god makes no mistakes
« Vastaus #72 : Elokuu 10, 2011, 14:31:28 »
Limenvihreä. Se on ihana, pirteä väri, josta tulee aina mieleen kevät ja pääsiäinen.
Lisäksi se on lempivärini :3
Well, I never saw it coming, and I should've started running a long, long time ago.

Gäätä

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Elokuu 27, 2011, 22:45:32 »
Varmaan jotain kermanvaaleaa, missä vaaleanpunainen vivahde.

Oon melko rauhallinen persoona, en tykkää riidellä tai suuttua - mutta oon kuitenkin tosi vahva, jos joku oikeesti hyppii nenälle niin osaan varmasti sanoa just ne hirveimmät asiat.
Olen myös hyvin tyttömäinen ja hauska, välillä jopa vähän hölmö. Rakastan mukavuuksia c:

Poissa monnipop

• Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 28, 2011, 19:52:13 »
Numerologian mukaan nimeni luku on 22. Luvun 22 väri on kulta.
Joten kulta varmaankin olisi aikalailla se väri. Kulta kuvastaa vaurautta, suuria saavutuksia ja pitkää elämää. Toisaalta, jotenkin en vain näe itseäni kun mietin kultaa värinä, hmph.

Mutta jos mietin sen mukaan miltä minusta tuntuu... Varmaankin violetti. Se on väri joka ensinnäkin pukee minua ja pidän siitä. Ei mikään vaalean liila tai sellainen, vaan nimenomaan violetti! Sellainen tumma ja salaperäinen. Myös vihreä on väri, joka kuvastaa aika paljon minua ja tuntojani. Rakastan kaikenlaisia kasveja, yrttejä sun muita. Enkä voisi kuvitella eläväni ilman kasveja.

Apua, mikäköhän se noista olisi. Ehkäpä violettia ja vihreää erillisinä "raitoina", joissa olisi pieniä kullan vivahduksia!? Hahah. En tosiaan osaa valita noiden kolmen välillä.
Real eyes
Realize
Real lies