Velhomaailma ja sen ihmeet > Harry Potterin maailma

Mikä olisi monijuomaliemesi väri?

(1/24) > >>

Töyhtöhyyppä:
 -otsikko.
 Eli, jos joku tekisi monijuomalientä ja lisäisi siihen palan sinua, niin minkä väriseksi se muuttuisi? Minkä värinen olisi sisin olemuksesi? Tai minkä värinen se EI ainakaan olisi? Ja miksi? (perustelut!)
  Itse olettaisin oman monijuomaliemeni värin olevan joko vaaleahkon vihreä, tai metsänvihreä. Olen aika sellainen "luontoihminen" ja lempivärini on vihreä. Olen kyllä toisaalta myös aika iloinen persoona, eli keltainen voisi olla myös mahdollinen, pukeudun mielelläni keltaiseen. Ehkä sellainen vihreänkeltainen olisi monijuomaliemeni väri.
 Musta tai harmaa se ei ainakaan olisi, inhoan noita molempia värejä (jos ne nyt väreiksi lasketaan) etenkin jos niitä käyttää liikaa. Sinapinkeltainenkaan en uskoisi sen olevan, sinappi on pahaa ja uskoisin että vähän jollekin tasaisemmalle se sopisi paremmin.
 //oho, tämä olisi ehkä pitänyt laittaa tuonne kyselyt-osastoon... Tajusin juuri...
 //kiitos C'anossa :)

//C'anossa siirsi Kyselyihin

Beatrix:
Hmm.... Uskoisin monijuomaliemeni värin olevan joko tummansininen tai violetti. Olen sellainen tummiin pukeutuva hieman [huom. hieman, olen kyllä silti jotain aivan muuta] goottityylinen tyttö, mutta silti aika räväkkä, seko ihminen. x)
Ja pidän myös pimeydestä ja muusta. Mikä ihanampaa kuin lämpimät kesäyöt (jolloin voi sekoilla ulkona kavereiden kanssa vaikka miten myöhään kun on kesälomaakin) tai pimeät talvi-/syksy-yöt (jolloin voi sekoilla ulkona taskulampun ja kaverin kanssa [ainakin hiihtolomalla] etsimässä nukkuvia karhuja xP) (kyllä vain, olen yrittänyt etsiä talvella nukkuvia karhuja, joskus miljoona vuotta sitten...)
En uskoisi mustan olevan liemeni väri, se vain viestisi jostain liian synkästä ja surullisesta, jota minä en todellakaan ole, vaikka tummiin pukeudun.
Selitykset taisivat jäädä pieniksi, mutta mutta, ei tässä enää mitään sanottavaa ole x)

//Wohoo, olin eka ^^

~Beatrix

Presto:
Hassu topic ;D

Minun monijuomaliemestäni tulisi varmasti oranssia, koska:

* Se on lempivärini.
* Metrotunnelissa tuoksuu hyvälle ja metrot kiehtovat minua (metrot siis ovat oransseja). :D
* Äitini käy Huoneistokeskuksen sivuilla usein, ja sehän on täysin oranssi läntti. :P
* Kaikki lippikseni ovat ainakin tällä hetkellä oransseja.
* Tykkään mandariineista (mutta en appelsiineista!).
* Ja Hollannin kuninkaalliset pitävät oranssia tunnusvärinään kuten myös maan urheilujoukkueet. Ja kaverini on käynyt Hollannissa.
Apua, mitä syitä tänne keksiikään :D Mutta totta joka sana :p

//
--- Lainaus käyttäjältä: Töyhtöhyyppä - Syyskuu 07, 2009, 18:55:38 ---Musta tai harmaa se ei ainakaan olisi, inhoan noita molempia värejä (jos ne nyt väreiksi lasketaan) etenkin jos niitä käyttää liikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Harmaa kai lasketaan väriksi, mutta musta ei :p

Raimei:
Monijuomaliemeni väri...

Syvän sininen. Juu, näin on, ensinnäkin se on lempivärini. Rakastan sitä väriä, vaalean sininen ei käy. Mutta
sellainen syvä, tumma sininen. Samanvärinen, kun jonain yönä on taivas... :) Tykkään muutenkin taivaasta ja
haluaisin osata lentää! Kaikkihan varmaan, mutta olisi ihana päästä liitelemään syvän siniselle taivaalle. :)
Minkä värinen on auringonlasku? Siis taivaanranta silloin? Oranssia, punaista, ehkä vähän violettia... Niiden
sekoitus voisi myös olla monijuomaliemeni väri.
   Musta, ruskea tai harmaa, ei ikinä! Ne ovat niin synkkiä värejä ja ruskeasta tulee mieleen jotain... x)
Olen sisimmältäni iloinen ja monijuomaliemi olisi toivottavasti sen mukainen.

Snouk:

--- Lainaus käyttäjältä: Presto - Syyskuu 08, 2009, 16:38:48 ---//
--- Lainaus käyttäjältä: Töyhtöhyyppä - Syyskuu 07, 2009, 18:55:38 ---Musta tai harmaa se ei ainakaan olisi, inhoan noita molempia värejä (jos ne nyt väreiksi lasketaan) etenkin jos niitä käyttää liikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Harmaa kai lasketaan väriksi, mutta musta ei :p

--- Lainaus päättyy ---

Laskettiin musta väriksi tai ei, sen väristä monijuomaliemi olisi, jos pala minua olisi tipautettu joukkoon. Olen tavallaan aika synkkä ihminen ja pukeudun melko usein mustaan. Musta on kaikista vahvimmin lempivärini. Rakastan mustia vaatteita, lakanoita ja pidän todella paljon pimeydestä. Mustia hiuksia harvoin kuitenkaan siedän, varsinkaan, jos ne ovat jonkun päässä, jollle ne eivät todellakaan sovi.

Saatan olla usein iloinen, mutta oikeasti olenkin aika synkkä. Kuuntelen paljon synkistelevää ja raskaamman puoleista musiikkia ja pyörittelen asioita omassa päässäni puhumatta niistä kenellekään. "Murjotan" yksinäni usein, istuen vain pimeässä huoneessa ja lukien jotakin surullista angstislash-novellia. Itken todella helposti ja olen aika hiljainen. Ja rakastan mustaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta