Kirjoittaja Aihe: UUTTA Verso KATSO!  (Luettu 539 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Puuskupuh
UUTTA Verso KATSO!
« : Syyskuu 05, 2009, 20:21:30 »
Verso

McGarmiwa ja Hagrid tulivat tänne sittenkin. Mä sitten laitan näitä kuvia tänne kommentoitavaksi, että voisi joskus viipyä hieman kauemmin ja laittaa edes kaksisanaisen kommentin ja heti ilahtuisin (anteeksi saarnasta).

Hermione
Tässä tämä Hermione sitten on. Tuli hieman epäselvä ja paperi meni ruttuun kun kumitin apuviivat että semmosta...
Juu ihan onnistunut on muttei parhaimpia piirrustuksiani. Laiskuus iski kun piti ruveta piirtämään vaatteita nii tuollainen tuli.
Siitä piti tulla Lavender mutta matkan varrella siitä tuli Hermione. =)

Tässä tulee Dobby!!
Dobby
Okei sainhan mä tänkin tänne nopeasti hutasin vain mutta kuitenkin.
Siinä on Dobby kakkosen lopussa Valedron päiväkirjan kanssa ja kuten näet se on verinen ja rispaantunut.
Jos katsot tarkkaan näet siellä välissä sen sukan.

Ron lemmenjuoman pauloissa
Tuossa se Ron nyt on. Se on taideketjusta ja lemmejuoman pauloissa.
Siinä oli myös puhekupla mutta jouduin huonon kuvan takia leikkaamaan  sen pois.

Tässä on Ginny nojatuolissa onnistuneempi versio vaihdoin sen vanhaan
Ginny nojatuolissa

Tässä on
Tom Lomen Valedro
Mielestäni todella onnistunut ja parhaimpia piirrustuksiani! Tähän olen enemmän kuin tyytyväinen. =)

Tässä tulee aina yhtä iloinen Luna
Ihan onnistunut mutta tukka ja pää ovat hieman hassut....

Bellatrix ja Narcissa
Siinä on siis siskokset jotka ovat suuttuneet toisilleen ja ottaneet taikasauvat esiin.
Bella jopa itkee. =(

Lisäilen näitä tänne kunhan kerkeän piirtämään.
Kommentteja kiitos! (Ja ideoita kenet piirtäisi xD) Siis niitä K-O-M-M-E-N-T-T-E-J-A!!

// Linkit kuviin niputettu aloitusviestiin. :) -R
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2012, 14:13:24 kirjoittanut Renefer »
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Vs: UUTTA Tom Valedro/Luna/Bella ja Cissy KATSO!
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2009, 17:45:31 »
No hmm. mitä pitäisi sanoa. Työsi ovat aika yksinkertaisia ja pelkistettyjä. Ainoa minuun vetoava piirrustus oli Luna, jonka tunnisti itsekseen oikein hyvin ja saparot oli hauskat. Vissiin kaikki kuvat ovat mangamaisia, se ei ole paha asia, mutta piirrustukset olisivat paljon hienompia, jos olisit värittänyt ne kunnolla.. Ginnytyössä taisi loppua tussi kesken, vai mikä erkoinen tyyli tuo on?
Niin ja josset "jaksa" värittää kuvia, niinkuin itselleni usein käy, kannattaa varjostaa ne kolmiulotteisemman näköisiksi.. eikä taustakaan olisi pahitteeksi, varsinkaan Cissy/Bellakuvassa, missä keskellä on aikamoinen hajurako..
Olisi kiva nähdä Tylypahkan henkilökuntaa tai vaikka tulkintasi huispauksesta, *vinkvink*
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa Nuuk

• Kuolonsyöjä
  • Slytherin
  • Tupa: Luihuinen
Vs: UUTTA Verso KATSO!
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2009, 23:06:36 »
Voisinpas nyt kommentoida, kun tänne hiippailin katsomaan kuvia. Elikkäs, tuosta Professori Versosta pitää sanoa, että hän näytti niin nuorelta siinä, se kiinnitti heti huomioni. Hieno se on sekin, mutta odotin vain hieman vanhemman näköistä. ;) Minerva ja Hagrid ovat myös hauskoja, etenkin Hagridin kun on niin lähikuva siitä.

Kannattaisi tosiaan varjostaa näitä kuvia, niistä saisi niin paljon elävämmän näköisiä. Paitsi sitten tietenkin jos värität niitä.. Itse en kyllä lähes koskaan väritä kuvia, vaan pääasiassa piirrän pelkillä lyijykynillä, mutta sitten varjostan niitä ja ne näyttävät paljon elävämmiltä, kuin jos en varjostaisi.
Osaatkos eläimiä piirtää? Hiinokka tai joku sellanen taikaolento olis hauska. :)
I can see you, but you can't see me.

Ginny Weasly

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2009, 15:13:28 »
Outoja mutta hienoja.Mutta silti outoja ja Haaleita mutta hienoja.
Paras oli Tom Valedro muut.Meni penkinalle.
Sori mutta se on mun mielipide.

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #4 : Marraskuu 09, 2009, 13:41:30 »
Nuuk: Kiitos kommentista! Olen laiska varjostamaan mutta voisi sen edes johonkin kuvaan tehdä. Eiköhän se Hiinokka onnistu, mutta älkää mitään unelmatyötä odottako. Siitä Versosta vielä, minulla ei oikeastaan ole lainkaan mielikuvaa hänestä ja sen takia se kuva meni vähän penkin alle.

aala: Kröhöm. olisi voinut ehkä hiukan selkeämmin kirjoittaa, mutta kiitos kommentista.

~ Puskajusssi
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."