Kirjoittaja Aihe: Madonna  (Luettu 5364 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Frozen-ghost

• Ankeuttaja
Madonna
« : Huhtikuu 13, 2003, 17:55:03 »
Tästä ihmisestä ei taida olla mielipiteitä näissä foorumeissa!?!?

Ihastuin Madonnan musiikkiin silloin kun Ray of light pyöri musiikki kanavilla.. Hankin muutaman cd:n  ja kas, mulla oli uusi idoli  :P
Musiikki on monipuolista ja mahtavaa. Itse Madonna on rautarouva, niinkun on ennenkin sanottu. Madonna on kokenut kaikenlaista, tehnyt kaikenlaista ja sanonut kaikenlaista, se on kasvattanut häntä ihmisenä!!

Nyt mulla on kuusi cd:tä, kansio lehtileikkeleistä ja kirja hänestä. Odottelen kärsimättömänä uutta cd:tä sekä yhtä stooria, mikä tulee 27 pvä!!!  :twisted:

Kuuttis

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2003, 19:53:31 »
No mun mielestä madonna ei ole mikään super. Ei pahalla. Musiikki on keskinkertaista, Madonnan ääni on keskinkertainen -kyllä se erottuu, mutta en sanoisi sitä mitenkään ihmeelliseksi. Eikä se ole mikään maailman hienoin laulaja. Ja musiikki on ihan tavallista poppia. Keskitien poppia.

Enkä minä ymmärrä, että kun Madonna on myynyt seksillä, tai ei välttämättä myynyt sillä, mutta käyttänyt kaikenmaailman omituisia vaatteita, niin sitä kehutaan nykyään, mutta kun Britneyt ja Christinat tekevät samoin, heitä sanotaan seksin avulla myyviksi, tuotteiksi.

-kuude

Frozen-ghost

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #2 : Huhtikuu 14, 2003, 08:26:26 »
Se on kyllä hassua, ettei Madonnan muutoksia ole ennen noteerattu niin kovasti. Vasta nyt valitetaan kun Madonna on taas vaihtanut tyyliä rap:in puolelle. Ehkä se vaihtelevaisuus on se jokin, mikä vetää mua puoleensa. Kyllähän Madonna on tehnyt typeriä juttuja, kuten on itsekkin myöntänyt, mutta hei, se on menneisyys   :P

jackie

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #3 : Huhtikuu 14, 2003, 15:55:57 »
Vähän samaa mieltä serkkulin kanssa. Madonna tekee nykyisin sellaista kakkapoppia johon on sekotettu rappia.
Siitä kyllä saa melkoista hupia :D Kun se uusin hitti on niin älyttömän surkea. Omasta mielestäni.

Harvinaisen oikeassa tuo Ladyn huomio, että Madonnan vanhempi musiikki on parempaa kuin nykyinen.
Ne biisit ovat hyviä, mutta aika.. Huonoja Madonnan esittämänä. :D
Esimerkiksi Papa don't preach sopii paremmin Kellylle ja Madhouse esittää Madonnan biisejä (mm. Like a prayer) paremmalla rytmillä.
Mutta hyviä biisejä ainakin sille oltiin tehty.

Ärsyttää se, kun nyt se on sellainen nelikymppinen mummo ja yrittää päästä vielä huipulle. :p
Se räppi meni jo turhan naurettavaksi, voisi mielestäni luovuttaa ihan suosiolla. Kun sillä on kolm...kaksi lastakin.
Onko niin kivaa suihkutella ryppyvoidetta ja muita ihmesuihkeita, koska haluaa näyttää julkkikselta eikä mummolta?
Minä nyt ainakin luovuttaisin, ihan tarpeeksi Madonnalla on rahaa. :p

Täytyy kyllä myöntää, että Madonnan tyylivaihdokset ovat onnistuneet aina hyvin. Tai siis. Kaikki on sopinut sille.
Mutta ei räp. Eijei. Jättäisi sen nyt ainakin rauhaan. ^^

-jackie
(hihii!!1 matkin :D)

Poissa jenan

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Madonna
« Vastaus #4 : Huhtikuu 14, 2003, 16:07:14 »
Madonna.. No juu. Ihan okei. Persoona ei oikein innosta, eikä lauluäänikään niin erikoinen ole [en sano huonoksi]. Jotkut kappaleet ovat kylläkin ihan mukavia.. Music-albumin [ja Ray of lightin kohta entisenä] omistajana höpisen tässä jotain. Musicillä on joitakin ihan hyviä kappaleita. Kuten What it feels like for a girl, Gone ja Nobody's perfect. Varsinkin ensiksi mainittu on suorastaan loistava.
Tämä uusi American life sitten.. No joo.. Kyllä se ainakin päähän jää soimaan..
Lainaus käyttäjältä: "jackie"
Kun sillä on kolme lastakin.

Eikö sillä ole kaksi lasta? Tai en minä tiedä..

Madame Maxime

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #5 : Huhtikuu 17, 2003, 18:37:18 »
Madonna on yksi minen suosikeista! No joo, Music- Cd oli pettymys, tai ainakaan ne kappaleet eivät olleet oikein kotona kuunneltavia. Diskossa ehkä. Mutta minulla on Immaculate Collection (vuodelta 1990!) ja Greatest hits vol.2. Madonnan parhaita kappaleita on Like a Prayer, Like a Virgin, Material Girl, Crazy for you, Substitute for love, Ray of light... (Sori kun tuli niin hirveästi). Minun mielestä hänellä on ihan hyvä ääni (oletteko kuulleet Don't cry for me Argentinan?), ja juuri se, miten hän on pysynyt pitkään pinnalla tekee hänestä ihailun arvoisen. Kunhan ei tekisi enää Die another day- tyylisiä kappaleita...

pilami

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #6 : Huhtikuu 23, 2003, 20:47:50 »
Madonnalla on todella loistavia biisejä kuten Frozen! Se on uskomattoman ihana! Se sai kylmät väreet kulkemaan pitkin selkäpiitä! Madonnan uusin kappale, tämä American life taasen ei ole mielestäni hyvä. Madonnalle ei sovi rappi mamman tyyli. Nainen oli hyvä sellaisena kuin oli. Voihan olla että uusi levy onkin loistavaakin loistavampi, mutta en minä sitä voi tietää. Ajattelin vain.

Poissa Ramona

• Vuotislainen
Madonna
« Vastaus #7 : Huhtikuu 24, 2003, 13:26:04 »
Uu, Madonnalla on mielettömän hyviä kasarirenkutusbiisejä (ja tähän sarjaan menee sitten 90-luvun puolellakin tehdyt, ei se niin tarkkaa ole ;)), nämä kaikkien tietämät hitit. Vogue, Papa Don't Preach, Get Into The Groove, ääh. Kaikki. :)

Olen ollut ehkä maailman kolmanneksi suurin Madde-fani ala- ja yläasteella, ja Ray Of Light oli vielä hyvä levy vaikka kovinkin erilainen kuin hänen aikaisempi tuotantonsa.

Epämääräinen Madonnan levykokoelmani (josta suurin osa oli Mustanmäentorin tuliaisia, paha paha minä) on käsittämättömästi hukkapiilossa, enkä muutama viikko sitten löytänyt kuin tuon Ray Of Lightin, kun iski hillitön muisteluvimma. Epäilen, että olen myynyt ne tyhmyyspäissäni joskus kun fanitus alkoi hiipua. :P

Hänen nykyinen musiikkinsa on uskomatonta sontaa, jota ei uskalla edes radiosta kuunnella kun vanhana fanina pelkää alkavansa inhoamaan sitä. Joku Music... Nojoo. Tuo Bond-tunnari oli vielä ihan tarttuva ja mukaansatempaava biisi, mutta mitä nyt muuta on kuullut, ei ole enää minun heiniäni. Tyydyn luukuttamaan niitä muistohittejä. :>

np: Madonna - Bad Girl :)

Jelly

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #8 : Huhtikuu 27, 2003, 12:23:03 »
Madonnan musiikki on hyvää vielä Ray of Lightiin asti. Musicin kappaleet oli sen ilmestyttyä vielä kuunneltavia, koska olin juuri siinä iässä milloin se musiikki iski kunnolla. Die Another Day- ja sen jälkeen tulleet kappaleet... Ei, ei todellakaan minun musiikkiani.

Ray of Lightista pidän todella. Sen ostin ihan sattumalta, kun olimme ulkomailla, ja en todellakaan ole katunut vaikka sen silloin ostin ihan vain huvin vuoksi enkä ollut kuullut lähes ollenkaan Madonnan musiikkia lukuunottamatta näitä alltimehittejä. Frozen on aivan ihana kappale, lempikappaleeni Madonnalta. <3

Moony

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #9 : Toukokuu 13, 2003, 14:08:08 »
No en nyt oikein tykkää, varsinkaan nyt, kun se on siirtynyt sinne "tekno-popin järkyttävään maailmaan"... Die Another Day on ihan järkyttävän hirveän kaamean jumputtavaa hirvitystä. Ja American Life... en halua edes ajatella.
Jotta tämä viesti ei menisi täysin negatiiviseksi, sanotaan, että mä melkeinpä rakastan Frozen-musavideota. Ehkä paras musavideo, jonka olen ikinä nähnyt (tai tulen ikinä edes näkemään).

Miranda

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #10 : Toukokuu 13, 2003, 21:10:23 »
Minä en-voi-sietää näitä uusia (music- ja american life) levyjä. Mutta Madonnan vanhat "hitit" ovat loistavia. Kaikkein paras on ehdottomasti You'll see, sopii niin loistavasti kohottamaan tunnelmaa itsetunnon ollessa maassa. Ja esimerkiksi Frozen on ihana biisi, varsinkin musavideoltaan. Myös Like a Prayer, Power of Goodbye, Don't cry for me Argentina etc. ovat ihania biisejä.

Mutta nämä uudet. Hirveää renkutusta koko "die another day", ja american life - ei ei ei, ei kiitos! Madonnan ego kärsii noista hirveistä pätkistä. Palaisi vanhana, tuttuun ja turvalliseen tyyliinsä, niin hyvä olisi. American Pie oli viimeinen Madonnan kunnollinen biisi.

Mutta You'll see on silti se kaikkein paras.

Hagger

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #11 : Lokakuu 10, 2004, 20:08:15 »
Mä tykkään Madonnasta tosi paljon. omistan sen ilmestyneistä CD:eistä sen the immaculate collectionin, Musicin ja American lifen. mä tykkään niist tosi tooosi paljon. Mä ihastuin Madonnan Like a Virginiin niin paljon että oli pakko ostaa nää kaks uusinta levyy. Oon nyt yritelly ettää viel niitä vanhempiä CD:eitä mut ei oo sattunu silmää... Parhaat Biisit muuten on:Like a Virgin, Holiday,Material Girl,La isla Bonita,Music,American Life, Hollywood,Die Another Day,I´m So Stupid... Oon myös tykästyny yhteen madonnan elokuvaan mikä tuli telkkarista... Mikä sen nimi nyt olikaan...
Se oli se Next Best Thing tai jotai muuta... Mut se oli tosi hyvä. Näkisk joku sen lopun ku mun mutsi tuli käskee nukkumaan...MURR...

Poissa Giisa

• Lucifer's angel
  • Vuotislainen
  • I've seen angels fall from blinding heights
  • Tupa: Luihuinen
Madonna
« Vastaus #12 : Maaliskuu 18, 2005, 21:07:57 »
Pidän Madonnasta, mutten en niinkään musiikin tähden vaan asenteen. Ei sillä etten Madonnan musiikkia kuuntelisi. Levyjä en omista, mutta pidän esimerkiksi Frozenista, Die another daysta, American Piesta ja useammasta muustakin biisistä. Eivät ne mitään maailman historian musiikkiteoksia ole, mutta ei kaiken musiikin tarvitsekaan olla.

Yksikertaisesti sanottuna kuitenkin pidän Madonnasta, koska hän on Madonna. En voi sille mitään.
Älä luota sydämeesi - se haluaa vertasi.

carolina

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #13 : Lokakuu 28, 2005, 17:08:19 »
Ah, Madonna. Tuleehan tuota silloin tällöin kuunneltua sopivassa mielentilassa ja tunnelmassa. En ole fani, en ole ikinä ollutkaan, mutta tykkään kyllä. Etenkin nuo kasari ja 90-luvun alkupuolen hitit uppoaa. Ray of Light on myös sen verran hyvä levy, ettei tarvitse edes "Madonna-mielentilaa", vaan sitä voi kuunnella kuin mitä tahansa muuta hyvää levyä.

Mitä muuten tykkäätte tästä uudesta Hung Up -biisistä? Vanhaa Abbaa kierrätetään ja ainakin minuun iskee kuin tuhat salamaa. Loistava!
Mielestäni on myös turhaa kritisoida Madonnan siirtymistä enemmän elektronisempaan musiikkiin, koska imo kaikella on aikansa ja kehitys tähän suuntaan on ollut lähinnä positiivista, vaikka se Bond-tunnari toki olikin melkoista kuraa.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
Madonna
« Vastaus #14 : Marraskuu 02, 2005, 16:32:49 »
Olen kuunnellut Madonnaa jonkin verran ehkä 90-luvun alusta saakka ja olen pitänyt häntä mielenkiintoisena persoonana. Hän vaikuttaa siltä, että hänen kanssaan voisi olla aika rasittavaa elää, mutta hän on vain hyvin harvoin tylsä ja hänen liikenaisvaistoaan on pakko kunnioittaa. Minäkin pidän enemmän niistä vanhemmista biiseistä. Omistan hänen levystään vain Musicin ja Something to rememberin (joka on kokoelmalevy). Minulla on myös joitain biisejä Ray of Lightilta mp3:na. Minun lempibiisini on ehkä Live to tell.

Lainaus
Musicillä on joitakin ihan hyviä kappaleita. Kuten What it feels like for a girl, Gone ja Nobody's perfect.
Tuossa menevät mielipiteet aika iloisesti ristiin. Gone ja Nobody's perfect ovat ne biisit, jotka jätin väliin, kun laitoin CD-levyni tietokoneelle, koska hyppäsin aina kuunnellessa niiden yli. Gonessa on aika laahaava melodia ja Nobody's perfect on pilattu sillä helvetillisellä oravaäänellä. Jätin American Lifen ostamatta, koska se kuulosti mainoksen perusteella olevan lisää samaa. Don't tell me ja Amrican pie olivat minusta kivoja, mutta ne eivät ole Madonnan itse kirjoittamia. Musicin tahdissa on kiva tanssia, vaikka se ei ole aivan Material girl.

En ole kuullut sitä uutta biisiä kokonaan, mutta ihan tarttuvalta kuulosti. En tiedä, tekeekö se minusta vanhan kun minua jotenkin häiritsee se Abba-sample. Sitä alkaa heti odottaa, että Agnetha ja Frida alkavat riekkua "Gimme, gimme, gimme a man at the midnight".
If God does not understand, then he is not God, and we have nothing to fear.

angstipallero

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #15 : Marraskuu 12, 2005, 20:54:18 »
Nähtyäni Madonnan esityksen esityksen Live8:issa viime kesänä, aloin kuunnella Madonnan aikaisempaa tuotantoa. Sitä ennen olin kuunnellut lähinnä vain Music-levyä. American life biiseineen ei iskenyt muhun, joten kuuntelin sitten Ray of lightia ja GVH2 levyjä. Ja tykkäsin! On niin hirveästi kappaleita joista pidän, etten ala listaamaan niitä tänne.  Madonna on ehdottomasti lempiartistejani.
Hung up on kyllä ihan älyttömän koukuttava. Olen kuunnellut tätä ties kuinka monta kertaa eilisestä lähtien, enkä kyllästy lainkaan. En pahemmin pidä tanssimusiikista, mutta tämä on kyllä hyvä. Tekisi mieli alkaa tanssimaan, joten kyllä toimii ihan kympillä muhun! Niinkuin Tunturipöllö sanoikin, Abbaa samplataan aivan mahtavasti. Minäkin aion ostaa sen uusimman levyn. Olen jostain kuullut, että se olisi parasta Madonnaa sitten Ray of lightin.

alcor

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #16 : Marraskuu 25, 2005, 20:55:21 »
Madonna.

Pakkohan tuota naista on kunnioittaa. Ollut pinnalla yli kaksikymmentä vuotta. Kuinkakohan moni Britney Spears sanoo samalla tavalla nelikymppisenä, kun kukaan ei jaksa enää katsella? Mutta joo asiaan.

Madonnalla on ollut ihania biisejä pitkin matkaansa, mutta omia lemppareitani ovat American Pie (ei ole omansa, mutta silti ihana tulkinta), Material Girl, Like a virgin... Onhan niitä, mutta tuossa on oma top kolmoseni. Täytyy sanoa, että positiivisesti yllätyin Hung Up biisistä. Madonnan biisit ovat viime aikoina olleet laskujohdanteisia, American Life oli esimerkiksi huono ja Die Another Day, mutta tämä oli taas jotain niin piristävää kasari-Madonnaa.

Madonna vaikuttaa ihmisenäkin tosi kokeneelta ja sellaiselta, jota ehkä kunnioittaisin. Jotenkin niin vakavasti otettava ja sellainen, joka laulaa oikeasti sydämestään. Tulkinnat ovat mahtavia. Ja loistava tanssijakin hän on, vaikka näyttelijäntaidot ovatkin.. No eivät ihan niin hyvät:) Pysyy vain laulajana niin hyvä tulee.

En ole vielä tavannut ihmistä, joka teilaisi Madonnan saman tien, koska olen sitä mieltä, että jokaisen on pakko tykätä edes jossain määrin Madonnasta. Se kun on vaan Madonna. En fanita, en vihaa. Madonna vain ON. Ja on aina ollut. Ja tulee aina olemaan.

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
Madonna
« Vastaus #17 : Marraskuu 25, 2005, 23:16:49 »
Britney on jo nyt 24-vuotiaana menossa alaspäin, joten tosiaan aika epätodennäköistä, että olisi vielä huipulla melkein 50-vuotiaana. Madonnalla kävi ehkä siinä mielessä hyvä onni, että hänestä tuli kuuluisa vasta noin 25-vuotiaana kun hän oli ehtinyt saada jotain tolkkua päähänsä ja osasi jo pitää puoliaan. Britneystä on leivottu popparia jo lapsena. Minusta myös tuntuu, että Madonna on pitänyt itsestään parempaa huolta.

Madonna toisaan ei ole mikään huippu näyttelijä (lievästi sanottuna), mutta hän on joskus OK pieninä annoksina. Hän on hauska ja seksikäs esimerkiksi Omaa luokkaansa -elokuvassa ja Dick Tracyssa (joka ei muuten niin kovin ihmeellinen ole). Hän oli myös kelvollinen Evita.

Fsityi

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #18 : Marraskuu 27, 2005, 13:36:50 »
Arvostan Madonnaa, sillä hänellä on pitkä ura takanaan ja hän on tehnyt asiat oman mielensä mukaan ja pärjännyt. Hän on tehnyt kovasti töitä. En silti ymmärrä läheskään kaikkea sitä (ulkomusiikillista) mitä hän on tehnyt tai tekee tällä hetkellä. Hän on ehdottomasti hyvä tekemään juuri sitä musiikkia mitä hän tekee, mutta sellainen musiikki ei oikein toimi mulle. On hän tehnyt paljon sellaistakin musiikkia josta minä pidän, mutta suurimmaksi osaksi en oikein välitä siitä. Arvostan häntä joka tapauksessa.

zerah

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2005, 16:56:44 »
Puutun, vaikken pidäkään Madonnasta. Onhan ne vanhat biisit toki kohtalaisen hyviä, en kiellä. Mut tää uusin, Abban biisin "hieman" uusittu versio, on täydellist raiskausta.
Luulisi, et ihminen, joka tekee pitkään musiikkia ja osaa ehkä joltain kannalta arvostaa sitä, niin ei lähtis muuttamaan vanhan hittibiisin sanotusta ja tekisi siitä tollasta. Coverit siinä mielessä hyväksyn, että sanat pidetään samoina. Ei liiallisii uudelleensovituksia<:

Poissa Valeriana

• Enimmäkseen harmiton
  • Reservi
  • *
Madonna
« Vastaus #20 : Marraskuu 29, 2005, 17:47:22 »
Ei se ole coverbiisi. Siihen on vain sämplätty se syntikkakuvio. Muutenhan se on aivan eri kappale, kuten itsekin sanoit. Vähän niinkuin Robbie Williamsin Supremeen on tungettu pätkä I will survivea. Jokaisella on tietysti oikeus olla sämpläämisestä mitä mieltä haluaa. Tuo Madonnan Hung up on minusta tehty vielä aika hyvällä maulla ja ABBA:n tyypit ovat varmaan saaneet rojaltinsa.

Enemmän minua ihmetytti silloin se kun Notorious BIG:n muistoksi tehtiin joskus joku ihme versio Policen I'll be watching yousta, jossa oli bassokuvion lisäksi lainattu melkein koko melodia, mutta sanat olivat eri. Se tuntui niin kummalliselta osittain siksi, että se alkuperäisversio on kaikkea muuta kuin rakkauslaulu. Sämplääminenkin on tyylilaji.

Nerdie

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2005, 18:35:19 »
Ääh, ei kolahda. En jaksa alkaa perustelemaan sen erityisemmin, kuin että vaikka Madonna ollaankin luokiteltu "popin kuningattareksi", ei se mielestäni tee hänestä kovin ihmeellistä. Onhan hän menestynyt, mutta mikä hänen lauluäänessään on muka jotenkin.. hyvää? Minä saan kylmiä väreitä hänen joistakin biiseistään.

Niin. Siis asiani tänne oli tulla hiukan arvostelemaan tätä Madonnan uusinta Hung up -hittibiisiä.
Mitä mieltä olette?
Minä sanoisin vain, että Madonna on tässä biisissä unohtanut laulunlahjansa, toistaa samaa ja noh, kappale on ärsyttävän päähänjäävä. Ja musiikkivideosta sen verran, että Madonna on suoraansanoen ällöttävä siinä takapuolta keikuttaessaan tiukassa pinkissä jumppapuvussa. Hömp.

Mutta, Madonna on suuri tähti joka jää historiaan, ja jonka varmasti jokainen tuntee. On hän paikkansa ansainnut :)

Poissa Mariapaige

• Noita-akka
  • Hirnyrkki
Madonna
« Vastaus #22 : Joulukuu 05, 2005, 19:41:04 »
Ostinpa ensimmäisen Madonnan levyn vuonna 1985 (nii-in 20 vuotta sitten). Silloin Like a Virgin oli kuuma hitti. Olen siitä asti kunnioittanut Madonnaa omaehtoisuudesta ja siitä että hän on ollut sitä mitä on ollut  - omilla ehdoillaan. Madonnalla on ollut monia laskukausia tässä välissä ja musiikki ei ole aina ollut innostavaa. Osan levyistä olen hankkinut kokoelmiini, osan olen suosiolla jättänyt pois. Viimeisin Confessions on a Dance Floor on jälleen sitä Madonnaa, jota minä jaksan kuunnella. Paitsi Hung Up, joka todellakin saa tanssittamaan, niin myös Isaac kiehtoo Yitzhak Sinwanin välilauluineen. Koko Confessions on eheä ja tasapainoinen levy.

FlowerPrincess

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #23 : Joulukuu 14, 2005, 11:29:25 »
Minusta Madonna on todella hieno artisti. Olen sen verran nuori etten ole aiemmin Madonnaa kovin paljoa fanittanut (eikä minulla ole vielä yhtään levyä), mutta etenkin nyt kun Madonna on tehnyt taas uuden albumin niin kunnioitan Madonnaa entistä enemmän. Hung up biisi on todella upea. Varsinkin kun harrastan tanssimista ja biisi on mahtava tanssikappale. Olin ihan onnessani, kun tanssiopeni teki meidän ryhmälle siihen aivan ihanan sarjan.
Uskon että Madonna on tähti, joka pysyy pinnalla aina. Enkä tajua miten minulla ei ole hänen ainoaakaan cd.tä.

Ameliah

• Ankeuttaja
Madonna
« Vastaus #24 : Joulukuu 14, 2005, 14:15:22 »
Maddehan on legenda, kuka nyt ei Madonnasta pitäisi herranjesta. Jouduin tässä muutama vuosi sitten, kun Maddelta tuli tuo Music- hitti, selventämään siskolleni, että Madonna ei ole kaksikymppinen eikä todellakaan mikään 2000-luvun uusi juttu, ja nauratti kovin :). Ja se uusin levy, on aivan loistava, tosin niitä kaikkia kabbala hehkutus juttuja en minäkään sentään ymmärrä, mutta juttunsa kullakin.

Madonna on paikkansa ansainnut aiiiikoaiiikoja sitten musiikin historiankirjoihin ja jokaisen tietämykseen.