Kirjoittaja Aihe: Suosikki kiltalaisenne/kuolonsyöjänne? Kenen olisi pitänyt kuolla/selvitä?  (Luettu 12766 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • seisoo sateessa & aina äänessä
  • Tupa: Puuskupuh
bellatrixin ois pitänyt pysyä hengissä ♥ voielämä, tulen itkemään ja kovaa part kakkosessa ;_; voibellaa
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
  • Tupa: Luihuinen
Kauheaa kun kolme suosikkihahmoani ovat kaikki kiltalaisia ja kaikki heistä (yllätys!) kuolevat.
He ovat siis herrat Sirius, Lupin sekä Kalkkaros. Muita kiltalaisia, joista pidän erityisesti ovat mm. Tonks, Dumbledore ja Fred.
Siriuksen ei olisi pitänyt kuolla, koska hän oli niin läheinen Harrylle ja joutui vielä viettämään osan elämästään vankilassa ja piilottelemaan. Hänelle olisin toivonut hiukan paremman lopun, kaiken kokemansa jälkeen.
Lupin ja Tonks saivat pojan, joten minua harmittaa kauheasti, että molemmat kuolivat. Heillä jäi nyt orpopoika, joka ei taaskaan saa tuntea vanhempiaan ja varmaan haluaisi, kuten Harrykin halusi.
Kalkkaroksen kuolema toi kyyneleet silmiin. Hän oli kuitenkin uhrannut elämänsä Harryn suojelemiseen ja muutenkin hänen elämänsä oli niin surullista ja masentavaa, rohkea hahmo, jonka kuolema oli minusta kauheaa. Hänelle olisin toivonut myös parempaa loppua.
Fredin kuolema oli jotain harvinaisen turhaa. Hän olisi ihan hyvin voinutjäädä henkiin, minusta kaksosten erottaminen oli typerä idea ja varmasti kuolema oli Georgellekin vaikea asia, kun on koko elämänsä kasvanut yhteen Fredin kanssa ja vielä yhteinen ammatti ym.
Dumbledoren kuoleman tavallaan hyväksyn, vaikka pidänkin hahmosta ja haluaisin, ettähän ei olisi kuollut. Dumbledore oli kuitenkin jo vanha ja elämää nähnyt. Hän oli kuitenkin niin symppis ja tärkeä Harrylle sekä kaikille hahmoille, että hänen kuolemansa ei kuitenkaan ollut mieluisaa.

Kuolonsyöjistä lempparini oli Draco, jos hänet nyt lasketaan edes mukaan. Draco on muutenkin yksi suosikkejani, koska hän on sellainen "hyvispahis" tyyppi, jonka perhetausta ja ympäristö muokkaavat ja tavallaan pakottavat olemaan sellainen kuin hän on. Minusta oli hyvä, että Draco ei kuollut, hän oli kuitenkin lopulta enemmänkin itsensä ja perheensä edunpuolella, kuin ns. hyvien tai pahojen puolella.
Sanotaan myös Kalkkaros, vaikka hänet jo kiltalaisissa mainitsin ja häntä ei varsinaisesti voi kuolonsyöjiin myöskään laskea.
Cissy ei ole kuolonsyöjä, vaikka Voldemortin kannattaja onkin, mutta jos olisi, niin hän olisi myös lemppareita tästä piiristä. Cissy pelasti Harryn ja hän ei ole lopulta oikeastaan paha, vaikka kannattaakin Voldemortia. Cissy nyt ei kuollutkaan, mikä oli hyvä, hän ei varsinaisesti sitä olisi ansainnutkaan.
Bellatrixista olisin voinut jopa pitää, mutta koska hän tappoi Siriuksen, Dobbyn ja Fredin ja Nevillen vanhemmatkin, en pidä hänestä. Minusta oli oikein, että hän kuoli, karma kiertää. Tosin minusta Nevillen olisi pitänyt tappaa hänet.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2011, 20:05:35 kirjoittanut Sectumsempra »

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
  • Tupa: Rohkelikko
Oli aika järjetöntä, että lähes kaikki kiltalaiset kuolivat, mitä järkeä, menee kaikki innostus, jos kaikki "hyvikset" kuolevat? Mutta siis mielestäni ainakana Kalkaroksen, Dumbledoren, Lupinin ja Siriuksen ei olisi pitänyt kuolla. Ja kuten kirjoista sai ymmärtää, näiden kaikkien henkilöiden kuolema oli ainakin hieman Harryn syytä. (Dumbledoren ei ehkä, mutta...)

Lempikuolonsyöjäni oli varmaankin Voldemort ja Regulus Musta, tosin näistä ei kerrota niin paljon. Regulus oli hyvä tyyppi, koska antoi oman heneknsä kotitontun vuoksi. (Kotitontut rulettaa!) No, Voldemort esittää hyvin dramaattista. XD

Mielstäni Bellatrixin olisi pitänyt kuolla, jonkun muun tappamana, vaikka Nevillen, niin saisi se Nevillekin jotain arvostusta.
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa mellon

• Vuotislainen
  • Live hard, live your dream !
Lempikiltalainen mun mielestä on ehottomasti meidän iki ihana Ron Weasley, haha se on niin hölmö et se tekee siitä ihanan. Ja jotenki se osaa aina keventää tunnelmaa !
Ja lempi kuolonsyöjä on Bellatrix, se on ihan tajuttoman siisti hahmo et sitä on pakko ihailla, samalla mä tosin inhoan sitä ku se on vaan jotenki niin limanen ja ilkee :D.
Ja, en osaa nyt sanoo että kenen ois pitäny kuolla, mutta mie oon sitä mieltä että Fredin ei ois pitäny kuolla ollenkaa! Se oli just ihana <3 :(
~Ehkä kuulut Rohkelikkoon, jos
               sydämmes urhoollinen on,
                           on sinulla ritarin uskallus
                                    ja olet kumman peloton~

Poissa Acone

• Vuotislainen
Bellatrixin olisi pitänyt kuolla Nevillen sauvasta, koska Nevillellä on niin paljon "kostettavaa" Bellatrixille. Lempikuolonsyöjäni on se yksi, jolla on ne "saappaat" ja sellaiset oudot hiukset. Se oli ainakin siinä KV1 kohdassa, missä ne kuolonsyöjät sai Harryn, Ronin ja Hermionen kiinni. Se oli siinä se, joka otti pääosin Hermionen kiinni ja KV2 se oli siinä kohdassa, missä se yksi kokeilee, että onko se suojamuuri jo lähtenyt pois. Se, joka juoksee ensimmäisenä sitä ihmeen puusiltaa Nevillen perässä. Jos joku tietää tuon kuolonsyöjän nimen, niin voisiko kertoa? Se on päässyt unohtumaan... Dolohov on myös kiinnostava kuolonsyöjä, vaikka tappoikin Lupinin.

Lempikiltalaiseni on ehdottomasti itse Remus Lupin. Hänen ei olisi pitänyt kuolla, samoin kuin ei Siriuksenkaan. Hänkin oli yksi lempihahmoistani ja samalla yksi suosikkikiltalaiseni. Miksi muuten aina kaikki hyvät kuolee? Aina niitä pahiksia kuolee vähemmän... Haluaisin kyllä, että Dolohov kuolisi, vaikka onkin minusta kiinnostava, mutta koska tappoi Lupinin, niin saisi kuolla... >:) Bartemius Kyyry nuorempi on kyllä minusta Dolohovia paljon kiinnostavampi, en tiedä miksi, mutta hän kiinnostaa minua jotenkin oudolla tavalla...
Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka vanha Voldemort oikeastaan on, Voldemort syntyi nimittäin 31. joulukuuta 1926...

Poissa Ledi

• Suklaanarkomaani <3
  • Vuotislainen
  • Jos kaksimielisyys pidentää ikää, elän ikuisesti!
  • Pottermore: BloodNight20814
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Hmm... Killasta parhaat olis kai Sirius, Remus ja McGarmiwa. Sirius ja Remus siksi, koska he olivat ikuisten lemppareitteni Lilyn ja Jamesin kavereita ja muutenkin niin kivoja ja hauskoja ja niin edelleen. McGarmiwa on aina ollut tosi mahti hahmo, johonka olen samaistunut heti ekasta kirjasta asti.

Lempi kuolonsyöjäni, pitkä lista, mutta Bellatrix, Lucius Malfoy, Peter Piskuilan ja muahhahhaa Voldemort. Bella on ihana, se on niin kräääh, en osaa selittää, mutta kiva kummiskin. Lucius on sellanen siisti kylmä ja rikas jne. Matohäntä on hauska hahmo, kun se on semmonen mielistelijä ja tekee mitä tahansa herransa vuoksi ja on uskollinen palvelija ja petturi ja kiehtova hahmo ja niin edelleen. Voldemort on ihana. Se on niinku sellanen epäinhimillinen ja voittamaton pääpahis ja pienenä pelkäsin, et se tulee tappaan mut kun mä nukuin (luin ykkösen ja kakkosen ykkösluokalla...). Ja muutenkin kiehtova ja ilkee hahmo.

Ginny Weasley ja Sirius ois saanu vaihtaa paikkoja. Siis Ginny kuolla, ja Sirre selvitä. Mua ärsyttää, kun Row meni tappaan kaikki parhaat hahmot, Sirren, Rempan, Bellan, Voldemortin, Matohännän ja Kalkaroksen, ja jätti kaikki pinnalliset ja muutenkin koko sarjan hermoissa rasittamassa olevat Ginnyn, Harryn, Ronin ja muut Weasleyt, paitsi Fredin eloon. Vaihto, kiitos! Joo, olen siis pahiskannattaja... >:) Mutta syytäkin pahisten kannattamiselle on, esim se, että ne on niin paljon paremmin rakennettuja ei-niin-kliseisiä hahmoja. Kun Harrykin on niin kliseinen orpo pika, joka posauttaa pimeyden lordin taivaalle.
Jos haluaa päästä sateenkaaren juurelle, on ensin kestettävä sadetta.

Poissa Greenback

• Kalamies Reino
  • Vuotislainen
Lempparikiltalaiseni on ehdottomasti McGarmiwa, sellainen supertäti. Ankara mutta oikeudenmukainen.

Lempparikuolonsyöjäni on Lucius Malfoy, josta on turha kysyä syytä; olin n. 9-10 vuotta kun luin Salaisuuksien kammion, ja siitä asti olen ollut enemmän tai vähemmän rakastunut Lusseen... (Tosin, vähän myöhemmällä iällä, kun tajusin, että kirjan hahmot ja elokuvien näyttelijät olivat kaksi eri asiaa, tähän on paljon vaikuttanut myös lempparinäyttelijäni Jason Isaacs.)
Tänäänkin tuli viisi kiloa.

Poissa Insanity

• Vuotislainen
Lempparikiltalainen on ilman muuta Dumppis :> Sellanen symppis, välittää kaikista, ää en osaa perustella..

Sit kuolonsyöjä lemppareita on ilman muuta ihan liikaa. Bellatrix, Voldu, Lucius, ja Kalkaros ♥ Oon huono perustelemaan.. No Bellatrix on kiva ku se on sellane hullu mut silti jotenki kiva.. :D, Voldusta heitän liikaa kaikkee paskaa läpää ♥, Lucius on vaa sellane kylmä ja sellane arggh en osaa selittää! *facepalm* ja sitten viimeisenä muttei vähäisimpänä, Kalkaros ♥ Ali-arvostettu mies, sellane symppis.. (Kaikilla on samoi perusteluita, anteeksi muttttttta, en osaa perustella paremmin ;>)
Umbridge -> Insanity

Poissa Animaaki

• Vuotislainen
  • Pottermore: StarRiver9930
Feeniksin Kilta:
Siriuksen olisi pitänyt selvitä ja tappaa Bella.
Tonksin ja Lupinin olisi pitänyt selvitä,tappaa kuolonsyöjiä ja elää elämänsä onnellisina loppuun asti Teddyn kanssa.
Lempparit:
1.Sirius
2.Tonks ja Lupin jaetulla 2. sijalla

Kuolonsyöjät:
Lempparit:
VOLDEMORT! Eikä kukaan muu! Se on niin ihanaa katsoa kun sen juonet menee pieleen... Heh
Sitä kutsutaan mielikuvitukseksi, ei humpuukiksi.

Poissa Bonham Carter

• Evil Walrus >:3
  • Vuotislainen
  • -Pottermore-
Lempikiltalaiset:

Nymfadora Tonks
Remus Lupin
Sirius Musta

Tyksin oikeastaan kaikista kiltalaisista, mut noi on lempparit. Kenenkään noista ei mielestäni olisi pitänyt kuolla);;

Sitten lempikuolonsyöjät:

Bellatrix Lestrange
Draco Malfoy

Vaikka pidänkin Bellatrixistä, mielestäni on oikein että tämä kuoli. Vielä Mollyn sauvasta. Mutta olen tyytyväinrn että Draco jäi henkiin. Pidän myös Narcissasta, mutta tämä ei taida kuolonsyöjä oikeastaan ollakaan?
"Help! It's the Evil Walrus!"

Poissa Insanity

• Vuotislainen
Lempikiltalaisia on vain kaksi, Dumppis ja Sirius

Lempikuolareita on Lucius & Draco Malfoy, Bellatrix Lestrange, ja Severus Kalkaros ♥ (jos lasketaan)

Sevin olisi ilman muuta pitänyt selvitä, itken oikeesti aina ihan liikaa kun luen/katon sen kohdan kun Severus kuolee, ihana mies ♥
Umbridge -> Insanity

Poissa Ales

• Fanficcari
  • Vuotislainen
  • 24365
    • My life, my party!
  • Pottermore: DreamFlight25004
Suosikki kiltalaiset:

-Severus ♥
-Sirius
-Lupin
-Tonks

Suosikki kuolonsyöjät:

-(Severus ♥)
-Malfoyn perhe

Mielestäni Severuksen olisi pitänyt selvitä, sillä hän oli oikeasti todella hyvä ihminen. Ennen DH.ta ei tiedetty tiedetty, että Severus on oikeasti hyvä, vaikkakin moni sitä jo arvailikin.
Aina kun katson tai luen sen kohdan jossa Severus kuolee alan melkein itkeä.

Toiset, joiden olisin toivonut selviytyvän, olivat Tonks ja Lupin.
He olivat juuri saanet lapsen, ja sitten menivät ja kuolivat siinä taistelussa. :<
Hey! You just lost The Game.

Poissa Rohkelikkokummitus

• Vuotislainen
Lempi kiltalaiseni ovat McGarmiwa, Molly Weasley, Sirius Musta, ja Tonks.

Mulla ei ole lempikuolonsyöjää, en oidä yhdestäkään, mutta jos olisi pakko valita, niin Bellatrix.
Karkotaseet!

Poissa Puppet

• Vuotislainen
  • Pottermore: PhoenixAccio1128
Suosikki kiltalainen on ollut aina Sirius Musta, vaikka mulla oikeastaan on paljon muitakin suosikkeja killasta, niin Sirius on aina ollut lemppari. Pidän myös Lupinista, hän vaikuttaa todella mukavalta!

Kuolonsyöjistä ei ole oikeastaan erityisiä lempihahmoja, kun en kamalasti kuolonsyöjistä pidä, mutta jos Draco Malfoy lasketaan mukaan niin se ehdottomasti! Pidän myös vähän Lucius Malfoysta, vaikka ko. henkilö onkin välillä mielestäni vähän rasittava. :D
Draco Malfoy: Training for the ballet, Potter?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
Kiltalaisista pidän eniten Tonksista ja Kahlesalvasta. Tonksilla on hauska persoona ja samaistun häneen sillä tavalla, että toisinaan olen tavattoman kömpelö. Tykkään Tonksista myös siksi, että hän erottuu aika selvästi joukosta metamorfimaagiutensa takia eikä siis ole ihan tavallinen velhomaailmassakaan - itse tunnen välillä näin mm. musiikkimakuni takia. Tonksista on hauska lukea, kun hän pelleilee muuttaessaan nenänsä muotoa, mutta varsinkin se kausi, kun hän suri rakkauttaan Lupiniin harmaine hiuksineen, oli jotain todella vaikuttavaa. Kahlesalvasta tykkään siksi, koska hänellä on niin rauhoittava ääni. Eipä tuossa juuri sen kummoisempia perusteluja ole, mutta onhan se aika hyvin, että hän osaa jo äänellään rauhoittaa paniikinomaisen tilanteen. Aika siistiä.

Suosikkihahmot ovat yleensä juuri ne hahmot, joista on kerrottu paljon asioita ja jotka ovat usein tapahtumissa mukana. Parhaat hahmot ovat myös hieman salaperäisiä. Ei siis ihme, että niin moni on valinnut samoja hahmoja tällaisiin topiceihin. Minunkin pitää sanoa, että suosikkikuolonsyöjäni ovat Bellatrix ja Kalkaros. Todella kiinnostavia hahmoja, etenkin Kalkaros, joka on ehkä koko Harry Potter -kirjasarjan moniulotteisin hahmo. Bellatrix on myös sopivan hullu ja räväkkä persoona minun makuuni. :D
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
Itse en osaa valita yhtä, kahta, enkä todennäköisesti viittäkään suosikkikiltalaista. Kaikilla on omat, ainutlaatuiset persoonansa ja kaikissa on luonteenpiirteitä, joiden vuoksi heidät voisin suosikkien joukkoon nostaa - Mundungusta lukuunottamatta. Kuitenkin voisin tässä erikseen mainita Dumbledoren, McGarmivan ja Molly Weasleyn. Kirjan tarinan kannalta esimerkiksi Dumbledoren kuolema oli hyvin merkittävässä asemassa, enkä häntä "säästäisi" muutenkaan. Harryn henkisen kasvamisen kannalta oli aivan hyvä, että Dumbledore menetti henkensä. Toisaalta harmittelen yhä, että heidän läheinen suhteensa jäi melko lyhyeksi.

McGarmivasta olen pitänyt aina Viisasten kivestä asti. Silloin ajattelin, että jos milloinkaan minusta noita tulisi, haluaisin olla hänen kaltaisensa muodonmuutosten opettaja. Vaikka hän on tiukka ja vaatii oppilailtaan paljon, on hän myös reilu ja oikeudenmukainen, eikä hän koskaan antanut rangaistusta turhan vuoksi. Kuoleman varjeluksissa tuli todella hyvin esille se, miten hänessä on sisua.

McGarmivan lisäksi Molly Weasley on aina kuulunut suosikkihahmojeni ja -kiltalaisteni joukkoon. Se, miten hän kohteli Harrya aina kuin omia lapsiaan oli minusta parasta, mitä Harrylle koskaan saattoi tapahtua. Oli täysin Mollyn ansiota, että Harry sai kokea äidinrakkautta vaikka hänen oikeat vanhempansa olivatkin kuolleet. Mollyssa kuten McGarmivassakin on sellaista piilevää sisua ja henkistä voimaa, jota kadehdin oikeassakin elämässä.

Kuolonsyöjien sakista en liiemmin ole koskaan pitänyt, sillä heidän aikeensa olivat kaikkea muuta kuin hyvät. On kuitenkin otettava huomioon, että Voldemortin pelko oli takuulla osasyy joidenkin kuolonsyöjien kuolonsyöjiyyteen. on se sana Esimerkiksi Dracon suurin syy liittyä kuolonsyöjiin oli oman tulkintani mukaan se, että hän vain halusi miellyttää vaativia vanhempiaan ja pelkäsi Voldemortin mahtia. Tavallaan minun käy häntä sääliksi - Voldemort ja hänen vanhempansa vaativat häneltä paljon, jopa liikaa. (Dumbledoren murhaaminen) Koska Draco ei kuitenkaan kuollut, ketään en kuolonsyöjistäkään säästäisi.

Muttamutta, sitten on tämä tapaus Severus Kalkaros nimeltään, joka viimeisen kirjan vuoksi sai kyllä minun sydämeni täysin hänen puolelleen. :') Kuten Presto tuossa yläpuolellani hienosti kirjoittaa, hän on kenties kirjasarjan moniulotteisin hahmo. Vaikka Severus piinasi Harrya vuosikausia krhm, ei Harrykaan aivan puhdas pulmunen kyllä ollut, hänen ei olisi mistään syystä kuulunut kuolla. Jos jonkun hahmon voisin pelastaa, se olisi Severus. Siinä vasta mies.
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
Suosikkikiltalaiset:
Remus,  Tonks, Severus, Albus, Minerva.. Ja tykkään myös Mollysta ja Arthurista ja.. No tykkään varmaan melkei kaikista kiltalaisista ainakin jonkun verran. (:

Suosikkikuolonsyöjät:
Severus ja Narcissa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 31, 2013, 17:09:01 kirjoittanut Kystisnap »

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
Kiltalaisista lemppareita olivat Sirius, Lupin, Tonks ja tietenkin Dumbledore. Fredinkin kuolema ärsytti.

En ole mikään kuolonsyöjäfani, mutta Kalkaros on paras kuolonsyöjä ja Kalkaroksen ei olisi pitänyt kuolla.

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
Mä lajittelen Kalkaroksen kuolonsyöjistä kiltaan, koska sehän oli kuitenkin hyvis.
Tähän alkuun kerron sellasen hassunhauskan jutun, että sillon, kun KV 2 ilmestyi, niin Koululaisessa oli juttu siitä. Siellä oli myös top-3 lista "pahimmat pahikset" . Ykkösenä oli tietysti Voldemort, kakkosena Severus ja kolmosena Malfoyt. Mietin tässä jälkeenpäin, että mitenköhän oli, oliko toimittaja vaan tehny virheen, vai oliko se tarkotus..? Siis että ne ei halunnut spoilata ihmisiä Sevin hyvyydestä, jos ne ei oo lukenu kirjoja jo etukäteen.
No, takasin asiaan : ) Severus, on vaan niiiion ihana hahmo. Se on ihana, ja ei olis saanu kuolla, ja kuten joku jo aikasemmin sanoikin, niin siitä olisi voinut tulla Harrylle uusi Sirius.

Mulla ehkä kiltalaisista lempparit oli Bill, Vauhkomieli, Tonks (älä vauhkoile Vauhkomieli) ja Molly.
Mietin, että olikos Fred ja George killassa? Vai oliko ne enemmänkin epävirallisia? No, kuitenkin, Fred oli aivan ihana.

Fred ei olisi saanut kuolla. Vaikka Tonks ja Lupin ei ollut ihan mitään lempparihahmoja, niin mua säälitti Tonksin ja Lupinin kohtalot, koska niillä oli Teddy. Onko Teddy nyt uusi Harry ilman sitä Valittua?

Nyt ei liity oikein aiheeseen, mutta ärsytti, kun joidenkin kuolemat KV:ssä sivuutettiin vain yhdellä lauseella.

Kuolonsyöjistä sitten tavallaan Bellatrix. HIRVEE MIELIPUOLI!! Joo. Välillä kyllä vaan vähän liian kauhee mullle, mutta muuten kiva : D En kyllä pelastais, Molly teki ihan oikein.
Muista kuolonsyöjistä en oikeestaan tykkää, tosin Draco on kyllä ihana. : )

Poissa Emppumix

• animaagi
  • Vuotislainen
  • koirat & Hp♡♡♡
Mielestäni Dumbledoren ja Siriuksen olisi pitänyt selvitä, ja Bellatrixi n kuolla!  SopiI :P   x)
Emppu

Poissa Diamond

• Vuotislainen
Mun mielestä Tonksin ja Lupinin ois pitäny selvitä, ku ne oli vasta menny naimisiin ja saanu pojan. Voi Teddy raukkaa, jäi orvoksi;(

Ja sit tietenki Sirius. Hänen kuolemansa oli pottereiden liikuttavin kohta.

Mulla ei oikeen oo mitään lempikuolonsyöjää, mut oli ihan kiva että Draco ei kuollu. Lucius sen sijaan ois kyllä saanu kuolla!! En oikeen osaa perustella miks, se oli vaan niin ärsyttävä hahmo.

Luna Lovekiva -> Diamond

Poissa Jaguaari

• Hullun hatuntekijän oikea käsi ja kätyri
  • Vuotislainen
  • Pottermore: BatSilver23704
Suosikki kiltalaiseni ovat aina ja ikuisesti Sirius ja Lupin. Kummankaan ei missään nimessä olisi pitänyt kuolla, ainakaan Siriuksen!

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
Sirius ;,,,,,(
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius

Poissa karvaturri

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
mun lempi kuollonsyöjät bellatrix ja varmaan lucius
kiltalaiset villisilmä, nymfadora (tonks) ja sirius
mun mielestä fredin ei ois tarvinnu kuolla eikä georgen menettää toista korvaansa koska ne on yhet mun lemppari tyypeistä kun ne pilailee ja niillä on se pilapuoti ja kun itekkin tykkään pilailla eikä villisilmänkää ois tarvinnu kuolla kun se oli nii hyvä auroori ja muttenkin se on yks mun lempi tyypeistä ja bellatrixin ois kyllä pitäny kuolla joko harryn tai nevillen sauvasta koska ekaks se kidutti nevillen vanhemmat hulluiks ja sit tappo siriuksen :(

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
Lemppari kiltalainen.. No, mä en IKINÄ suosikkia kysyttäessä osaa sanoa vain yhtä, joten sanon nytkin kaksi: Sirius ja Lupin.
Kuolonsyöjien kermaa olivat Bellatrix Lestrange ja Fenrir Harmaaselkä, koska he onnistuivat olemaan kaikkein pelottavimpia. Ne oli oikeesti varteenotettavia pahiksia. Sellaisia on harvassa.

Siihen minä en osaa vastata, kenen olisi pitänyt kuolla, mun mielestä kirjoissa lahdattiin ihan tarpeeksi porukkaa ilmankin.. : D

Kenen olisi pitänyt selvitä?
Heti helpompi kysymys. Ehdottomasti Lupinin olis pitänyt selvitä, mä olisin niin halunnu, että edes yksi kelmi olis selvinny sodasta. Ku Sirius kerta meni jo aikasemmin, ni Lupinin yllä sit lepäsi se toivo, että hän olisi se henkiin jäävä kelmi.... Mut ei!

Mut sit joku Severus Kalkaros... Se sai mennäki. Ihan hyvä että kuoli, siis hänen itsensäkin kannalta. En minäkään olis enää jaksanu jatkaa elämääni siinä tilanteessa.
Ja Albus Dumbledore... Rakas, rakas hahmo, jonka kuollessa itkin kuin vesiputous! Mut se oli jo vanha, pakkohan sen oli joskus kuolla... Silleen se menee se elämän kiertokulku... : (
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi